Gewoon voor kerst een open relatie vragenquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ook, mn vrouw zit naast me. Wil geen klappen vangen.
Niet iedereen heeft interesse in dames. Sommigen houden meer van sjoelbakken, of modeltreintjes.quote:
Gangbang christmasquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon voor kerst een open relatie vragen
Naastenliefde dit dat?
Ik hoop dat hij toeslaatquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weinig mensen die voor kerst gaan testen of andersom?
De eerder deze week gepubliceerde verwachting van het RIVM is dat, ondanks de lockdown, nog voor het eind van het jaar de ziekenhuiscijfers weer gaan toenemen. Die uitspraak kunnen we dus over een paar dagen al factchecken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was ook de verwachting. De vraag is wat er gaat gebeuren in de loop van januari, als Omikron ook buiten Amsterdam de overhand neemt.
en de komende dagen zal het misschien ook wel weer onder de 10 zakken. Kerst in de teststraat is niet populairquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:34 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij toeslaat
Maar zal wel weer gewoon 13k zijn inderdaad...
Een verwachting factchecken is wat lastig, waarde belanovquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:35 schreef belanov het volgende:
[..]
De eerder deze week gepubliceerde verwachting van het RIVM is dat, ondanks de lockdown, nog voor het eind van het jaar de ziekenhuiscijfers weer gaan toenemen. Die uitspraak kunnen we dus over een paar dagen al factchecken.
Je schoonvader is misschien momenteel ook wel bezig je schoonmoeder te penetrerenquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Heuj, gaan we even snel weer ontopic! Omicron is bezig de samenleving te penetreren.
Penetreren is ook een van de betere dingen waar je je deze dagen mee kan bezighouden denk ikquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Heuj, gaan we even snel weer ontopic! Omicron is bezig de samenleving te penetreren.
zou raar zijn, de ziekenhuiscijfers lopen ongeveer 10 dagen achter op de besmettingen toch? Die dalen nu nog steeds, dus zal de trend in het ziekenhuis ook nog niet gaan ombuigen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:35 schreef belanov het volgende:
[..]
De eerder deze week gepubliceerde verwachting van het RIVM is dat, ondanks de lockdown, nog voor het eind van het jaar de ziekenhuiscijfers weer gaan toenemen. Die uitspraak kunnen we dus over een paar dagen al factchecken.
We maken hier soms uitstapjes. Soms TRV, soms POL, en nu is KPD aan de beurt volgens mij.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:37 schreef jcdragon het volgende:
Wacht. Zit ik in het verkeerde topic?
KLB doet ook mee.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We maken hier soms uitstapjes. Soms TRV, soms POL, en nu is KPD aan de beurt volgens mij.![]()
Dus idd weer on-topic.
Tja, Omicron is wel vervelend he?!
Heb ik niet, aldus wordt dit doemscenario verworpen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Je schoonvader is misschien momenteel ook wel bezig je schoonmoeder te penetreren
Vanochtend ook nog WFL gezien, dat is wel een risico, straks wordt er hier meer gepost als in het specifieke subforum.quote:
Ieuuwwwquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Je schoonvader is misschien momenteel ook wel bezig je schoonmoeder te penetreren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |