abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202801316
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 15:56 schreef einzeinz het volgende:
Velen zeiden ook dat Einstein een idioot was met een vreemde hersenkronkel. Uiteindelijk was hij een genie.
Ja, wie zegt dat het waar/geen waar is.
Beetje rare vergelijking.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 25 december 2021 @ 13:23:08 #52
16305 Jappie
parttime reverend
pi_202801554
Eigenlijk verdient dit vragenuurtje met Jan Bonte wel een eigen topic maar ergens vanaf de 40e minuut (inleidende aanleding begint iets eerder) doet Jan ook zijn mening geven over de Dr vd Bosche.

Hele vragenuurtje zelf kijkt trouwens ook vrij makkelijk weg en gaat in op vragen van luisteraars/kijkers/volgers van het nieuws betreffende vaccinatie boosters en immuniteit.

zaterdag 25 december 2021 @ 14:31:13 #53
65846 Bocaj
47th President.
pi_202803095
Je immuunsysteem kan wel gaan uitlubberen door al het gevaccineer...
Hoorde op de radio (1) dat max 4 keer per jaar nog verantwoord is...

https://www.nporadio1.nl/(...)wijfelt-over-booster vanaf 7:25 minuten
pi_202804515
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 13:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Beetje als een flat earther laten debatteren met Andr Kuipers...
Waarom dan wel online zoveel tijd en aandacht aan hem besteden, maar niet echt in debat gaan? Waarom niet een keer een talkshowtje overslaan en echt om de tafel gaan zitten en hem eruit lullen? Paar schermpjes erbij om bronnen erbij te kunnen halen, camera erop en gaan met die banaan.
pi_202804561
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 15:55 schreef MylittleTony het volgende:

[..]
Waarom dan wel online zoveel tijd en aandacht aan hem besteden, maar niet echt in debat gaan? Waarom niet een keer een talkshowtje overslaan en echt om de tafel gaan zitten en hem eruit lullen? Paar schermpjes erbij om bronnen erbij te kunnen halen, camera erop en gaan met die banaan.
Probleem is dat een fantast onbeperkt shit kan werpen, terwijl de deskundige begrensd is tot zijn expertise en de feiten...
pi_202805630
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 16:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Probleem is dat een fantast onbeperkt shit kan werpen, terwijl de deskundige begrensd is tot zijn expertise en de feiten...
Als dit het argument is, is het onbegonnen werk en geldt dit voor zowel artikelen/filmpjes online als voor een debat irl. Daarmee is de vraag dus niet beantwoord: waarom wel voor het ene kiezen, en het andere niet? Al helemaal omdat hij zelf ook daartoe uitnodigt.
pi_202805790
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 17:22 schreef MylittleTony het volgende:

[..]
Als dit het argument is, is het onbegonnen werk en geldt dit voor zowel artikelen/filmpjes online als voor een debat irl. Daarmee is de vraag dus niet beantwoord: waarom wel voor het ene kiezen, en het andere niet? Al helemaal omdat hij zelf ook daartoe uitnodigt.
Zulke mensen moet je gewoon geen podium bieden.
pi_202806542
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 13:23 schreef Jappie het volgende:
Eigenlijk verdient dit vragenuurtje met Jan Bonte wel een eigen topic maar ergens vanaf de 40e minuut (inleidende aanleding begint iets eerder) doet Jan ook zijn mening geven over de Dr vd Bosche.

Hele vragenuurtje zelf kijkt trouwens ook vrij makkelijk weg en gaat in op vragen van luisteraars/kijkers/volgers van het nieuws betreffende vaccinatie boosters en immuniteit.

Jan Bonte :')
Marlies Dekkers :') :') :')
pi_202807392
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 17:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Sterk argument zeg, mijn complimenten ^O^
pi_202807534
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 18:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Jan Bonte :')
Marlies Dekkers :') :') :')
Bij 'marlies dekkers' komt Google met borsten en lingerie :s)
pi_202808149
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 19:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Bij 'marlies dekkers' komt Google met borsten en lingerie :s)
Niet haar cum laude afstuderen op virologie en immuniteit? :?

Apart :)
pi_202808570
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 17:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zo kun je ook je tegenstanders monddood maken. En ja je wint het debat als je het niet aangaat.
Dus dit voelt echt als een excuus zoeken......hoort niet thuis in de fatsoenlijke wetenschap
pi_202808642
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 21:09 schreef DeOlifantvis het volgende:

[..]
Zo kun je ook je tegenstanders monddood maken. En ja je wint het debat als je het niet aangaat.
Dus dit voelt echt als een excuus zoeken......hoort niet thuis in de fatsoenlijke wetenschap
Waarom het debat aangaan met mensen die beweren dat 1+1 3 is en dat groen eigenlijk paars is?
pi_202808706
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 21:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Waarom het debat aangaan met mensen die beweren dat 1+1 3 is en dat groen eigenlijk paars is?
Ja, alleen in debat gaan met mensen die hetzelfde denken, of die binnen een kader blijven dat jij bedacht had :X

Kijk het is niet iemand uit een gekkenhuis he, kijk zijn CV maar eens na.
pi_202808744
twitter
pi_202808871
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 21:09 schreef DeOlifantvis het volgende:

[..]
Met fantasten kun je geen fatsoenlijk gesprek over wetenschap houden.
Dus gewoon geen aandacht aan besteden...
pi_202809016
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 21:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Met fantasten kun je geen fatsoenlijk gesprek over wetenschap houden.
Dus gewoon geen aandacht aan besteden...
Wie bepaalt wie de fantast is ?
pi_202809100
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 21:17 schreef DeOlifantvis het volgende:

[..]
Ja, alleen in debat gaan met mensen die hetzelfde denken, of die binnen een kader blijven dat jij bedacht had :X
waar zeg ik dat?
quote:
Kijk het is niet iemand uit een gekkenhuis he, kijk zijn CV maar eens na.

Welke leugens op zijn cv doel je op?

Maar ik zie graag zijn peer reviewed paper met zijn onderzoeksresultaten tegemoet hoor
pi_202809159
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 21:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]
waar zeg ik dat?
[..]
Welke leugens op zijn cv doel je op?
Dat zeg je impliciet met de opmerking "Waarom het debat aangaan met mensen die beweren dat 1+1 3 is en dat groen eigenlijk paars is? "

Het is iemand die voldoende over vaccins weet om hem de kans te geven zijn theorien te verdedigen
pi_202809222
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 21:41 schreef DeOlifantvis het volgende:

[..]
Dat zeg je impliciet met de opmerking "Waarom het debat aangaan met mensen die beweren dat 1+1 3 is en dat groen eigenlijk paars is? "
oh je doet een aanname...
quote:
Het is iemand die voldoende over vaccins weet om hem de kans te geven zijn theorien te verdedigen
Hij zal zijn theorien wetenschappelijk moeten onderbouwen en door zijn gelijken moeten laten reviewen. Wellicht dat hij dan serieus genomen kan worden. Je theorien op YouTube zetten bij een lingerie ontwerpster is niet geloofwaardig.
pi_202809318
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 21:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]
oh je doet een aanname...
[..]
Hij zal zijn theorien wetenschappelijk moeten onderbouwen en door zijn gelijken moeten laten reviewen. Wellicht dat hij dan serieus genomen kan worden. Je theorien op YouTube zetten bij een lingerie ontwerpster is niet geloofwaardig.
Nee, dat is geen aanname, dat is mijn conclusie die ik trek. Jij trekt een andere conclusie.

Jij denkt dat hij totale onzin verkondigt, zo erg dat je hem niet serieus moet nemen. Ik denk dat hij buiten de kaders denkt, maar vind zijn CV en onderbouwing dusdanig dat ik in het belang van ons allemaal de moeite waard vind hem een eerlijke kans te geven in een debat.
pi_202809362
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 21:48 schreef DeOlifantvis het volgende:

[..]
Nee, dat is geen aanname, dat is mijn conclusie die ik trek. Jij trekt een andere conclusie.
een aanname dus. Ik trek geen conclusies over iets wat ik zelf zeg.. dat heet namelijk een mening
quote:
Jij denkt dat hij totale onzin verkondigt, zo erg dat je hem niet serieus moet nemen. Ik denk dat hij buiten de kaders denkt, maar vind zijn CV en onderbouwing dusdanig dat ik in het belang van ons allemaal de moeite waard vind hem een eerlijke kans te geven in een debat.
Nogmaals, laat hem onderzoek doen en publiceren. Iets wat hij al 25 jaar niet heeft gedaan
pi_202809408
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 12:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Precies, gewoon misinformatie verspreiden voor eigen gewin. Daar zouden straffen op moeten staan.
Als we mensen gaan straffen voor het verspreiden van misinformatie hebben Rutte en de Jonge ook een flink probleem :')
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_202809518
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 21:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]
een aanname dus. Ik trek geen conclusies over iets wat ik zelf zeg.. dat heet namelijk een mening
[..]
Nogmaals, laat hem onderzoek doen en publiceren. Iets wat hij al 25 jaar niet heeft gedaan
Dat is mijn mening inderdaad, dus dat er zit subjectiviteit in ja. Maar dat geldt ook voor jou.

Onderzoeken mag hij zeker doen. Maar ook debatten aangaan met mensen die anders denken is wel broodnodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')