abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 december 2021 @ 11:19:06 #226
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_202835115
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 11:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nogmaals... Pokken, polio, mazelen allemaal massavaccinaties. Waarom zou dat nu anders zijn.

Dat jij valt voor een leuk verhaal en niet de moeite neemt tegengeluid dat hier vele malen is gepost tot je te nemen en hier irrelevante zaken post over we/geen mondkapjes zegt mij dat je neigt naar dat deel van de bevolking dat echte wetenschap wil vervangen door nepwetenschappers zoals die veelvuldig bij blckbx weltschmerz en Marlies te vinden zijn
Je hebt de bronnen snel doorgenomen zeg, chapeau!
Pokken, mazelen of welk ander virus dan ook, hebben toch niet dezelfde muteer-eigenschappen als Covid of heb je dit wetenschappelijk onderzocht? Dan zou ik graag een bron zien.

Laten we dan vooral ons OMT vervangen, want de uitspraken over de mondkapjes kwam van ons kabinet, om maar even aan te geven wat voor onzin verteld wordt.

Dat van den Bossche is gefilmd door blckbx doet aan het feit niets af. Waarom wordt er dan niet ingegaan op een, voor het publiek, open wetenschappelijk debat over dit onderwerp?

Precies..

Er worden miljarden verdiend over de rug van de burgers.

[ Bericht 3% gewijzigd door denattedweil op 27-12-2021 11:25:53 ]
pi_202835255
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 11:19 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Bossche is maanden geleden al langsgekomen met precies dezelfde argumenten mbt vaccinatie. Ik ken al die bronnen al. wanneer ga jij de eerder genoemde bronnen doornemen
quote:
Laten we dan vooral ons OMT vervangen, want de uitspraken over de mondkapjes kwam van ons kabinet, om maar even aan te geven wat voor onzin verteld wordt.
je quote zelf Gideon.. een jongen die nog nooit wat zinnigs heeft geroepen. :')
quote:
Dat van den Bossche is gefilmd door blckbx doet aan het feit niets af.
welk feit. Stop met fantasieën feiten te noemen ajb
quote:
Waarom wordt er dan niet ingegaan op een, voor het publiek, open wetenschappelijk debat over dit onderwerp?
omdat wetenschap zo niet werkt. Dat debat vindt ergens anders plaats
quote:
Precies..

Er worden miljarden verdiend over de rug van de burgers.
Precies het is een complot...
  maandag 27 december 2021 @ 11:35:00 #228
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_202835409
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 11:26 schreef devlinmr het volgende:
Bossche is maanden geleden al langsgekomen met precies dezelfde argumenten mbt vaccinatie. Ik ken al die bronnen al. wanneer ga jij de eerder genoemde bronnen doornemen
Jij noemt die tweet wetenschappelijke bronnen die van den Bossche tegenspreken?
quote:
je quote zelf Gideon.. een jongen die nog nooit wat zinnigs heeft geroepen.
Nee, dit is allemaal in elkaar gezet met AI en dit debat kan worden afgedaan als een deepfake video. Je negeert bewijzen en daarmee is het zinloos om met jou in discussie te gaan.
quote:
welk feit. Stop met fantasieën feiten te noemen ajb
Haha, wat een dwaze uitspraak. Probeer nou eerst een begrijpend te lezen, dan snap je misschien dat ik doel op het feit dat jij blckbx aanhaalt voor het interviewen van nep-wetenschappers.
quote:
omdat wetenschap zo niet werkt. Dat debat vindt ergens anders plaats
Ah, en hoe werkt wetenschap dan wél en waar vind dat debat dan wél plaats volgens jou?
quote:
Precies het is een complot...
Het is géén complot. Er is wél degelijk een virus alleen er is een corrupt kabinet die misbruikt maakt van een bepaalde situatie.
pi_202835435
quote:

[..]

Oh ja deze had ik gemist in Augustus. Van de onderzoekers van het Marek's disease in kippen wat jij quote

https://theconversation.c(...)kip-your-shot-165960

Hierin leggen ze zelf uit dat hun onderzoek misbruikt wordt

:W
pi_202835541
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 11:35 schreef denattedweil het volgende:

[..]

het is de wetenschappelijke discussie die jij wilde. Dat is hoe een publiek debat er uit zou zie.
Jouw wens. Niet de mijne.

quote:
[..]
Nee, dit is allemaal in elkaar gezet met AI en dit debat kan worden afgedaan als een deepfake video. Je negeert bewijzen en daarmee is het zinloos om met jou in discussie te gaan.
ah argumentum ad absurdum.
Ik negeer geen bewijzen. Bissche komt namelijk niet met bewijzen. Kan ik ze ook niet negeren is het wel?
quote:
[..]
Haha, wat een dwaze uitspraak. Probeer nou eerst een begrijpend te lezen, dan snap je misschien dat ik doel op het feit dat jij blckbx aanhaalt voor het interviewen van nep-wetenschappers.
Dat is inderdaad een feit. Er heeft daar nog nooit een serieuze wetenschapper gezeten, Pasquino verdraaid woorden van wel gerespecteerde mensen en zijn vrienden bij bpoc zijn ook allang door de mand gevallen
quote:
[..]
Ah, en hoe werkt wetenschap dan wél en waar vind dat debat dan wél plaats volgens jou?
[..]
publicaties en onderzoek.
quote:
Het is géén complot. Er is wél degelijk een virus alleen er is een corrupt kabinet die misbruikt maakt van een bepaalde situatie.
Ja man tuurlijk
  maandag 27 december 2021 @ 11:44:34 #231
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_202835568
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 11:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Oh ja deze had ik gemist in Augustus. Van de onderzoekers van het Marek's disease in kippen wat jij quote

https://theconversation.c(...)kip-your-shot-165960

Hierin leggen ze zelf uit dat hun onderzoek misbruikt wordt

Het zegt al genoeg als dit jouw bronnen zijn.
pi_202835733
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 11:44 schreef denattedweil het volgende:

[..]
De originele onderzoekers van een door Bossche en andere charlatans misbruikt onderzoek vindt jij geen goede bron?

Cognitieve dissonantie much?
  maandag 27 december 2021 @ 12:00:08 #233
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_202835851
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 11:42 schreef devlinmr het volgende:
het is de wetenschappelijke discussie die jij wilde. Dat is hoe een publiek debat er uit zou zie.
Jouw wens. Niet de mijne.

Dus hier vind de wetenschappelijk discussie plaats volgens jou? Haha, laat me niet lachen man. https://threadreaderapp.com/thread/1474764452121780231.html

Om even een klein stukje te quoten uit jouw bron, waarvan de gehele context bombol spelfouten staat _O-

"Massa vaccinatie tijdens een pandemie. Wat is er mismee? Coronavirussen zijn relatief eenvoudig; ze hebben proofreading en dus veranderen niet snel. Ze hebben 1 belangrijk eiwit; Spike, en niet veel ruimte om t veranderen."

Als dit het geval was, waarom krijgen we dan het virus na 1,5 jaar nog steeds niet onder controle?

quote:
ah argumentum ad absurdum.
Ik negeer geen bewijzen. Bissche komt namelijk niet met bewijzen. Kan ik ze ook niet negeren is het wel?
Wederom, begrijpend lezen is lastig voor je. Ik heb het niet over Bossche maar over van Meijeren.

quote:
Dat is inderdaad een feit. Er heeft daar nog nooit een serieuze wetenschapper gezeten, Pasquino verdraaid woorden van wel gerespecteerde mensen en zijn vrienden bij bpoc zijn ook allang door de mand gevallen
Welke woorden worden verdraaid volgens jou?

quote:
publicaties en onderzoek.
Mijn vraag was, WAAR vinden deze debatten dan plaats? Jij geeft aan dat deze debatten "ergens anders plaatsvinden". Blijkbaar weet jij dus waar dit gebeurt? Dat ze aan de hand van een debat een onderzoek gaan doen en daarna een publicatie maken lijkt me vanzelfsprekend.

quote:
Ja man tuurlijk
Sterke weerlegging van mijn claim ^O^
pi_202835900
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 12:00 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Dus hier vind de wetenschappelijk discussie plaats volgens jou?
leer lezen
quote:
Haha, laat me niet lachen man. https://threadreaderapp.com/thread/1474764452121780231.html

Om even een klein stukje te quoten uit jouw bron, waarvan de gehele context bombol spelfouten staat _O-

"Massa vaccinatie tijdens een pandemie. Wat is er mismee? Coronavirussen zijn relatief eenvoudig; ze hebben proofreading en dus veranderen niet snel. Ze hebben 1 belangrijk eiwit; Spike, en niet veel ruimte om t veranderen."

Als dit het geval was, waarom krijgen we dan het virus na 1,5 jaar nog steeds niet onder controle?
[..]
Wederom, begrijpend lezen is lastig voor je. Ik heb het niet over Bossche maar over van Meijeren.
[..]
[..]
Mijn vraag was, WAAR vinden deze debatten dan plaats? Jij geeft aan dat deze debatten "ergens anders plaatsvinden". Blijkbaar weet jij dus waar dit gebeurt? Dat ze aan de hand van een debat een onderzoek gaan doen en daarna een publicatie maken lijkt me vanzelfsprekend.
[..]
Sterke weerlegging van mijn claim ^O^
:O eerst leren lezen ajb
Btw Gideon kan ik al helemaal niet serieus nemen. Niet als politicus en al helemaal niet als viroloog/wetenschapper
  maandag 27 december 2021 @ 12:04:09 #235
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_202835926
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 11:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]
De originele onderzoekers van een door Bossche en andere charlatans misbruikt onderzoek vindt jij geen goede bron?

Cognitieve dissonantie much?
Nou, post eens een weerlegging dan? Ik zeg dat ik niet 100% weet of hij gelijk maar niemand komt met een gedegen bron.

Het is heel simpel, jij post een claim van Van den Bossche wat niet juist is, en daarna weerleg je dat met een quote uit jouw bron.
  maandag 27 december 2021 @ 12:07:21 #236
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_202835979
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 12:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]
leer lezen
[..]
:O eerst leren lezen ajb
Btw Gideon kan ik al helemaal niet serieus nemen. Niet als politicus en al helemaal niet als viroloog/wetenschapper
Hahaha, ik neem Gideon van Meijeren ook niet serieus als viroloog/wetenschapper, want dat is zijn achtergrond helemaal niet. _O- _O-
pi_202835994
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 12:04 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Nou, post eens een weerlegging dan? Ik zeg dat ik niet 100% weet of hij gelijk maar niemand komt met een gedegen bron.
we gaan in een cirkel. Wel klaar mee.
quote:
Het is heel simpel, jij post een claim van Van den Bossche wat niet juist is, en daarna weerleg je dat met een quote uit jouw bron.
Nee kom eerst maar met een wetenschappelijke bron dat Bossche een punt heeft. Vooralsnog roept hij "eenhoorns bestaan want evolutie" en vind jij dat wij dat dan maar moeten weerleggen

Dus tot die tijd wens ik je veel wijsheid en geluk in 2022

maandag 27 december 2021 @ 12:11:24 #238
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_202836047
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 12:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]
[..]
Nee kom eerst maar met een wetenschappelijke bron dat Bossche een punt heeft. Vooralsnog roept hij "eenhoorns bestaan want evolutie" en vind jij dat wij dat dan maar moeten weerleggen
Neuh, ik hoef jou niet te overtuigen, je leest toch niet. Als jij mij wilt overhalen tot een ander inzicht dan moet je met een ander voorbeeld komen dan eenhoorn. Want eenhoorns hebben bestaan, zo'n 30.000 jaar geleden.
  maandag 27 december 2021 @ 12:13:00 #239
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_202836077
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 12:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]
[..]

Dus tot die tijd wens ik je veel wijsheid en geluk in 2022

Helemaal mee eens. Jij ook veel geluk en wijsheid in 2022.
pi_202836079
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 12:00 schreef denattedweil het volgende:

[..]

[..]
[..]

Deze pak ik nog wel even mee. Het is 1 van de vele tactieken van Pasquino.

Luister maar goed naar de eerste minuut van zijn "het einde van de PCR "

Waarin hij besmettingen en besmettelijkheid voor zijn punt even doorelkaar gooit
pi_202836373
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 12:11 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Neuh, ik hoef jou niet te overtuigen, je leest toch niet. Als jij mij wilt overhalen tot een ander inzicht dan moet je met een ander voorbeeld komen dan eenhoorn. Want eenhoorns hebben bestaan, zo'n 30.000 jaar geleden.
Klopt, maar dat was deze:

Da's niet het paard uit de mythologie.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202836461
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 12:11 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Jouw probleem is dat ik juist wel lees, en dat jij er voor kiest om te negeren dat door jou aangehaalde bronnen geen bewijs zijn voor het standpunt van Bossche en dat dat onderschreven wordt door de originele onderzoekers van jouw bron
pi_202836477
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 23:15 schreef einzeinz het volgende:
Als je boostert, gaat het virus muteren om de bescherming te omzeilen. Dat is algemeen bekend.
Een mutatie zwakt in veel gevallen af maar kan evengoed sterker/ziekmakender terug komen.

Of het dan goed of slecht is laat ik in het midden.
Huh? Een virus muteert toch sowieso? Ieder stuk genetisch materiaal muteert toch bij reproductie?
Het is toch niet omdat er gevaccineerd wordt dat virussen muteren. Het is wel dat mutaties die minder herkend worden na vaccins nogal opvallen. Er is juist gewaarschuwd dat niet vaccineren muteren in de hand werkt omdat het gen zich moeiteloos reproduceert. En bij iedere reproductie verandert er iets.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_202836509
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 12:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, maar dat was deze:
[ afbeelding ]

Da's niet het paard uit de mythologie.
Bovendien als je die kant al op wil is dat hoogstens "bestond" waar ik zei "bestaan"

Maar deNattedweil zit diep in het fvd blckbx konijnenhol
pi_202836733
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 12:33 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Huh? Een virus muteert toch sowieso? Ieder stuk genetisch materiaal muteert toch bij reproductie?
Het is toch niet omdat er gevaccineerd wordt dat virussen muteren. Het is wel dat mutaties die minder herkend worden na vaccins nogal opvallen. Er is juist gewaarschuwd dat niet vaccineren muteren in de hand werkt omdat het gen zich moeiteloos reproduceert. En bij iedere reproductie verandert er iets.
Klopt, maar je hebt nu eenmaal een groep mensen die alles in het nadeel van het vaccin willen uitleggen.
Alpha, Delta, Omikron, allemaal ontstaan dankzij de vaccinaties...
  maandag 27 december 2021 @ 12:50:49 #246
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_202836763
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 12:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Jouw probleem is dat ik juist wel lees, en dat jij er voor kiest om te negeren dat door jou aangehaalde bronnen geen bewijs zijn voor het standpunt van Bossche en dat dat onderschreven wordt door de originele onderzoekers van jouw bron
Ah, daarom vermeld je van de Bossche in een quote die gaat over van Meijeren en schrijf je dat je van Meijeren niet serieus neemt als viroloog of wetenschapper _O-

Daarnaast heb ik nooit gezegd dat van den Bossche bewijs heeft voor zijn standpunten, wederom heb je niet goed gelezen.
Om mezelf nog maar even te quoten:

"Meneer Geert van den Bossche is NIET tegen het niet vaccineren en beweert niet dat Covid-19 niet bestaat, maar hij is wel tegen massavaccinatie. Bij de bedrijven waar hij heeft gewerkt kom je echt niet zomaar terecht, dat zou al enige credibility moeten geven aan zijn kennis van zaken. Het feit dat hij zich zo uitspreekt, en zijn zorgen kan verklaren en uitleggen waarom hij dat vind, zou al aanleiding moeten geven om zelf kritisch na te blijven denken. Of het 100% klopt weet ik ook niet, maar het is zeer aannemelijk dat hij gelijk heeft, gezien het huidige wanbeleid en wispelturigheid van ons kabinet."

[ Bericht 15% gewijzigd door denattedweil op 27-12-2021 12:58:04 ]
  maandag 27 december 2021 @ 13:16:42 #247
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202837172
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 10:58 schreef denattedweil het volgende:
Er is genoeg te vinden op zijn website, inclusief bronnen.
quote:
Pokken, mazelen of welk ander virus dan ook, hebben toch niet dezelfde muteer-eigenschappen als Covid of heb je dit wetenschappelijk onderzocht? Dan zou ik graag een bron zien.
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 11:44 schreef denattedweil het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 11:35 schreef denattedweil het volgende:
Vanwaar jouw plotselinge fascinatie vwb bronnen? Die niet in jouw kraam te pas komen lees je weer overheen of niet:
quote:
pi_202837225
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 12:50 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Ah, daarom vermeld je van de Bossche in een quote die gaat over van Meijeren en schrijf je dat je van Meijeren niet serieus neemt als viroloog of wetenschapper _O-

Daarnaast heb ik nooit gezegd dat van den Bossche bewijs heeft voor zijn standpunten, wederom heb je niet goed gelezen.
Om mezelf nog maar even te quoten:

"Meneer Geert van den Bossche is NIET tegen het niet vaccineren en beweert niet dat Covid-19 niet bestaat, maar hij is wel tegen massavaccinatie. Bij de bedrijven waar hij heeft gewerkt kom je echt niet zomaar terecht, dat zou al enige credibility moeten geven aan zijn kennis van zaken. Het feit dat hij zich zo uitspreekt, en zijn zorgen kan verklaren en uitleggen waarom hij dat vind, zou al aanleiding moeten geven om zelf kritisch na te blijven denken. Of het 100% klopt weet ik ook niet, maar het is zeer aannemelijk dat hij gelijk heeft, gezien het huidige wanbeleid en wispelturigheid van ons kabinet."
Je hebt dus geen bewijs dat hij gelijk heeft, maar omdat het kabinet wanbeleid uitvoert moet deze man wel gelijk hebben...

Beetje raar argument.

Maar hij is dus alleen tegen massavaccinatie.
Wat is daarvan dan het nadeel volgens hem, waardoor hij tegenstander is?
  maandag 27 december 2021 @ 13:32:27 #249
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_202837497
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 13:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je hebt dus geen bewijs dat hij gelijk heeft, maar omdat het kabinet wanbeleid uitvoert moet deze man wel gelijk hebben...

Beetje raar argument.

Maar hij is dus alleen tegen massavaccinatie.
Wat is daarvan dan het nadeel volgens hem, waardoor hij tegenstander is?
Dat is toch niet wat ik zeg? Ik vind het aannemelijk dat hij gelijk heeft.
Hij is inderdaad tegen massavaccinatie en het vaccineren van kinderen omdat dit zou zorgen voor meer én snellere mutatie-varianten van Covid waardoor je het virus alleen maar stimuleert om te muteren. Uitleg hiervan kun je in de volledige video vinden.
  maandag 27 december 2021 @ 13:36:31 #250
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_202837603
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 13:16 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Vanwaar jouw plotselinge fascinatie vwb bronnen? Die niet in jouw kraam te pas komen lees je weer overheen of niet:
[..]

Wat wil je nou precies zeggen?

Volgens mij heb ik tig wedervragen gesteld in mijn quotes tegen devlinmr, waar vervolgens niet meer op gereageerd wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')