SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 1% gewijzigd door Zipportal op 22-12-2021 23:53:11 ]
Ach jullie Klaas, wij Shreyas en het PSV-topic PSVECL.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik reageer daar gewoon niet op.
Er komt zo ongelooflijk veel spetterpoep uit zijn toetsenbord. Ongekend.
Stuur maar een mailtje.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:25 schreef Lonaa het volgende:
Waarom wordt @:Zipportal zo boos van de Ring.com reclame?
Een battle royale tussen die 3 zou ik kijken.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach jullie Klaas, wij Shreyas en het PSV-topic PSVECL.
jij begrijpt het nietquote:Op woensdag 22 december 2021 23:23 schreef fetX het volgende: [..] Ik reageer daar gewoon niet op. Er komt zo ongelooflijk veel spetterpoep uit zijn toetsenbord. Ongekend.
Al vond ik @Scarface88 wel vermakelijker.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Een battle royale tussen die 3 zou ik kijken.
Ja, het is nu wel weer in balans. Al hebben wij ook Pistolero.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatst had je Klaas, Shreyas en Dycto in discussie volgens mij, dat was echt ernstig.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh mijn god ik voel mn bloed weer koken.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al vond ik @:Scarface88 wel vermakelijker.
Dit is hem nietquote:Op woensdag 22 december 2021 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
jij begrijpt het niet
klaas post enkel en alleen HARVARD informatie
als je dat niet kan begrijpen ben je ontzettent dom…
je bent zeker een fan van toornstra
verbaasd mij niks dat arne hem blijft opstellen, die snapt het ook niet
ze moeten klaas als trainer aanstellen
Erg raar dat je het 100% kan zeggen op basis van deze fotoquote:Op woensdag 22 december 2021 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zijn PSV supporters altijd zo bozig?
[ twitter ]
uit die foto blijkt helemaal niets.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat is diegene die altijd negatief is toch?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, het is nu wel weer in balans. Al hebben wij ook Pistolero.
Hapquote:Op woensdag 22 december 2021 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zet die deken dan uit.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh mijn god ik voel mn bloed weer koken.
Feyenoord moet opgeheven worden na elke niet gewonnen wedstrijd.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is diegene die altijd negatief is toch?
Die zijn er ook wel in het Ajax-topic.
Ja. Die zie je heel sporadisch met een enorme meltdown.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is diegene die altijd negatief is toch?
Die zijn er ook wel in het Ajax-topic.
Het is een troll. merelyanact.jpgquote:Op woensdag 22 december 2021 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uit die foto blijkt helemaal niets.
Het leuke aan Pistolero vind ik dat dat geen echte debiel is en dat ik zijn gedachtegang best vaak kan volgen maar hij overdrijft zo absurd. Die anderen zijn gewoon zwakbegaafd maar bij hem valt dat wel meequote:Op woensdag 22 december 2021 23:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, het is nu wel weer in balans. Al hebben wij ook Pistolero.
De politie heeft de volgende zaken onderzocht naar mijn verwachtingquote:
ah okeequote:Op woensdag 22 december 2021 23:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is een troll. merelyanact.jpg
Jij gaat ver komen.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okeeIk kom nooit op Twitter.
Hij slaat echt gigantisch door inderdaad. Maar de ‘alles is kut’ act is ook wel vermoeiend en kan hij ook totaal niet onderbouwen. Heb zelf altijd wel behoefte aan een beetje normale discussie.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het leuke aan Pistolero vind ik dat dat geen echte debiel is en dat ik zijn gedachtegang best vaak kan volgen maar hij overdrijft zo absurd. Die anderen zijn gewoon zwakbegaafd maar bij hem valt dat wel mee
Ik ben heel benieuwd hoe zo’n jongen in het echt is
Slechte commentators verdienen die ellendequote:Op woensdag 22 december 2021 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Ik hoor het alweer. Pishont zondag commentator. @:PowerLoungen
De laatste tram moet wel gehaald worden hé.quote:
12 jaar geleden alweerquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De laatste tram moet wel gehaald worden hé.
Die heb ik al een heel jaar niet meer gezien heb ik het ideequote:Op woensdag 22 december 2021 23:34 schreef maxi-mus het volgende:
Simon lijkt mij wel iemand die down under gaat.
Hier is een gifje van.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De laatste tram moet wel gehaald worden hé.
Dat was peak Whitlock met zijn finishes.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
12 jaar geleden alweerLag in het ziekenhuis, van ellende maar die WK finale gaan kijken. Zo ben ik dartsvolger geworden
Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hierden
Daar ben ik laatst toevallig geweest!
Weet nog wel dat er met veel bewondering gesproken werd over dat hij wel DRIE sets wist te winnen van Taylorquote:Op woensdag 22 december 2021 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat was peak Whitlock met zijn finishes.
Teler was ook wel afschuwelijk goed in 2009 en 2010.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet nog wel dat er met veel bewondering gesproken werd over dat hij wel DRIE sets wist te winnen van Taylor
viesdikquote:Op woensdag 22 december 2021 23:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had nog 3 kerstkransjes trouwens.
Nu nog 2.
ja stond totaal geen maat op idd.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Teler was ook wel afschuwelijk goed in 2009 en 2010.
Dat gaat niet passen.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier past dan een Braddie.gif
Hoe gaat het met die jongen eigenlijk? Doet hij nog foodreviews?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier past dan een Braddie.gif
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 22 december 2021 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die jongen eigenlijk? Doet hij nog foodreviews?
Die laatste 2 gaan ook wel op hè?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had nog 3 kerstkransjes trouwens.
Nu nog 2.
Ja deze week van magnetronmaaltijdquote:Op woensdag 22 december 2021 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die jongen eigenlijk? Doet hij nog foodreviews?
Pics?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook nog eens viesdik.
Hij zit waarschijnlijk te eten.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die jongen eigenlijk?
Ik heb dit ookquote:Op woensdag 22 december 2021 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik merk dat ik echt kapot ben. Ik ben toe aan een paar vrije dagen.
Hopelijk houdt hij zich nu wel aan eens per maand een vette hap.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja deze week van magnetronmaaltijd
Komt heel aardig in de buurt iddquote:Op woensdag 22 december 2021 23:39 schreef Pino112 het volgende:
Huw spreekt 'Martijn Kleermaker' echt perfect uit
Helaas vallen Kerst en O&N aan de verkeerde kant.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Helaas vallen Kerst en O&N aan de verkeerde kant.
Dit.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Ja hier blijf ik niet voor op.
Nee.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:43 schreef Zorro het volgende:
Zo ik ben ook weer terug.
Val ik een beetje met mijn neus in de boter of wat?
86 moeten we hebben toch @Zipportalquote:Op woensdag 22 december 2021 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
We zitten nog niet op schema, doorposten jongens.
Verdoriequote:
En alsnog kan hij prima de zet pakkenquote:
Die heeft er al wat alcohol in zitten.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Whitlock heeft het zweet al op de kop staan.
Met de gordijntjes dicht?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg net een appje van de kroegbaas over een nieuwjaarsborrel. (lol)
Ik zit er ook goed door makker. Gelukkig heb ik over vakanties niks te klagen, maar dit waren een paar flinke maanden.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
Terechtquote:Op woensdag 22 december 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg net een appje van de kroegbaas over een nieuwjaarsborrel. (lol)
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je ook die ene dat hij het beeld komt inlopen?
Ja.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
86 moeten we hebben toch @:zipportal
Toevallig liep ik vanavond door het centrum langs een restaurant dat doodleuk open wasquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het boeit me bij deze partij weinig wie er door gaat, tis allebei niks.
Niet gewoon voor afhaal?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toevallig liep ik vanavond door het centrum langs een restaurant dat doodleuk open was
Erg bijzondere gewaarwording
Je schrijft krat verkeerd.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:46 schreef Kopiko het volgende:
Wizard heeft een blik Foster's nodig.
Ben jij vaste klant?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ze zijn geloof ik al tijden 's avonds open voor een aantal vaste klanten.
Tijd om NSBertje te spelen dus.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ken ik niet.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoelde die dat hij eerst buiten beeld is en dan in het beeld komt lopen.
Wie heeft het hoogste gemiddelde? Kim?quote:
Moe als een hond. Deken is warm. Westrijd is kut.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
waardeloos waardeloos waardeloos
Nee daar zaten gewoon doodleuk mensen aan tafel hapje drankjequote:
Morgenmiddag ben ik vrij als het een beetje meezit, zal mijn best doenquote:
wtfquote:Op woensdag 22 december 2021 23:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee daar zaten gewoon doodleuk mensen aan tafel hapje drankje
Je mag toch nog wel afhalen?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toevallig liep ik vanavond door het centrum langs een restaurant dat doodleuk open was
Erg bijzondere gewaarwording
Vanavond Aspquote:Op woensdag 22 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie heeft het hoogste gemiddelde? Kim?
Lekker man. Merk om mij heen dat die lockdown ook totaal niet meer serieus genomen wordt.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat is het punt ook niet verderquote:Op woensdag 22 december 2021 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag toch nog wel afhalen?
Cullenquote:Op woensdag 22 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie heeft het hoogste gemiddelde? Kim?
Jeetjequote:
Ja alleen vanavond bedoel ikquote:
Weet niet of dit in de binnenstad was maar zo niet heb ik er echt wel begrip voor. Alsof de lokale dorpsagent behoefte eraan heeft om de toko nog dicht te gooien.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee daar zaten gewoon doodleuk mensen aan tafel hapje drankje
Heb jij die @Zipportal ?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoelde die dat hij eerst buiten beeld is en dan in het beeld komt lopen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja alleen vanavond bedoel ik
Dit was gewoon in het centrum jaquote:Op woensdag 22 december 2021 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet niet of dit in de binnenstad was maar zo niet heb ik er echt wel begrip voor. Alsof de lokale dorpsagent behoefte eraan heeft om de toko nog dicht te gooien.
Ik geloof er ook echt niks van dat mensen zich met kerst aan die maatregelen houden inderdaad.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker man. Merk om mij heen dat die lockdown ook totaal niet meer serieus genomen wordt.
Laat Sylvana dit niet lezen.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet niet of dit in de binnenstad was maar zo niet heb ik er echt wel begrip voor. Alsof de lokale dorpsagent behoefte eraan heeft om de toko nog dicht te gooien.
Tsja ik vind het vooral een dikke vinger naar anderen die wel dichtgaanquote:Op woensdag 22 december 2021 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah ja dan is het een stuk riskanterquote:Op woensdag 22 december 2021 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit was gewoon in het centrum ja
Maar ik heb eigenlijk verder geen zin in coronamaatregelendiscussies
Keuzes hebben consequenties.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik vind het vooral een dikke vinger naar anderen die wel dichtgaan
Ach als ze dit consequent blijven doen worden ze vanzelf wel gepakt.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, jammer.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je loopt gewoon het risico op een zware boete.quote:
Hier niet hoor. Gewoon via de achterdeur naar binnen en de deur op slot.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als ze dit consequent blijven doen worden ze vanzelf wel gepakt.
Agent niet, BOA welquote:Op woensdag 22 december 2021 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja in Friesland.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Gewoon via de achterdeur naar binnen en de deur op slot.
In Leeuwarden kom je ook genoeg kroegen binnen wat ik om heen hoor als je de juiste mensen kent.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja in Friesland.
Maar in het centrum van een grote stad ligt dat wel anders (Je woont in Rotterdam toch Tagliano?)
Inmiddels al een tijdje niet meerquote:Op woensdag 22 december 2021 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja in Friesland.
Maar in het centrum van een grote stad ligt dat wel anders (Je woont in Rotterdam toch Tagliano?)
Ik heb ook gewoon afgelopen zaterdag met de rolluiken naar beneden tot 20u in de kroeg gezeten.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Totdat er een keer een NSB'er de boel erbij gaat naaien, maar ja.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds mei 1940?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inmiddels al een tijdje niet meer
Daarom alleen vaste klanten.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totdat er een keer een NSB'er de boel erbij gaat naaien, maar ja.
Maar goed, de coronamaatregelen gelden sowieso alleen maar hard voor mensen die niet zoveel geld hebben.
Overmorgen met 12 man kerst vieren, zin in!quote:Op woensdag 22 december 2021 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enorme klappen in het gezicht van de zorg door DRT'ers
We klappen wel weer een paar minuten voor de zorg binnenkort.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enorme klappen in het gezicht van de zorg door DRT'ers
De rest is dood?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overmorgen met 12 man kerst vieren, zin in!
Op het randje leven, deze man doet hetquote:Op woensdag 22 december 2021 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overmorgen met 12 man kerst vieren, zin in!
Vlak voor diep in de nacht.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja. Ik ga NU offline. Mooi geweest.
Mijn moeder werkt in de zorg, dat heft het een en ander wel weer op.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:55 schreef fetX het volgende:
[..]
We klappen wel weer een paar minuten voor de zorg binnenkort.
Oh dat geloof ik wel hoor, dat is ook makkelijk te verbergen.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Leeuwarden kom je ook genoeg kroegen binnen wat ik om heen hoor als je de juiste mensen kent.
Oh jeetjequote:Op woensdag 22 december 2021 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inmiddels al een tijdje niet meer
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja. Ik ga NU offline. Mooi geweest.
Dat is wel heel bijzonder ja. Maar als je gepakt wordt kun je zielig doen en lappen de wappies zo 40-45k.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel hoor, dat is ook makkelijk te verbergen.
Maar zo'n restaurant waar iedereen naar binnen kijkt valt het wel op.
Ik krijg inmiddels niet meer zoveel mee van dit potje.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:56 schreef Tagliano het volgende:
Wat een waardeloze afhakers hier allemaal joh
Jongejongejonge
Was je bij dartshopzaanstad?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:54 schreef fetX het volgende:
Toen ik laatst in Leiden was gebeurde dit ook gewoon hoor.
Zo meteen nog een reclame, genotquote:Op woensdag 22 december 2021 23:56 schreef Tagliano het volgende:
Jongejongejonge
Midden des landsquote:Op woensdag 22 december 2021 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jeetje
Waar woon je nu dan ergens?
Whitlock haakt ook afquote:Op woensdag 22 december 2021 23:56 schreef Tagliano het volgende:
Jongejongejonge
Jouw tijd komt nog wel.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Vlak voor diep in de nacht.
Niet mien merk.
0:00 nachtloungequote:Op woensdag 22 december 2021 23:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zo meteen nog een reclame, genot
Het bad is vanavond ook ontzettend warm moet ik zeggen. De tering.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik krijg inmiddels niet meer zoveel mee van dit potje.
Maar blijf nog wel even hangen.
Diep, diep in de nachtquote:Op woensdag 22 december 2021 23:58 schreef fetX het volgende:
Ach nee. Gaat dit een 3-2 potje worden?
Simon is een fijnproever, die drinkt die bocht nietquote:Op woensdag 22 december 2021 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe maar nog een fles Jack Daniels, Simon
Van top 3 aanvallen naar clubgebouw aanvallen!quote:
Het waren ook vooraf niet de meest inspirerende affiches, non?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
Qua niveau was dit eigenlijk gewoon een vreselijke dag.
De spanning en de spelers vergoeden veel.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik open vrijdagavond pas het vat, lafjesquote:Op woensdag 22 december 2021 23:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word enorm moe van mezelf, ik ga er morgen weer bij zuipen.
Ajax was toch best aardig.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond dat er vandaag best leuke potjes op het programma stonden.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het waren ook vooraf niet de meest inspirerende affiches, non?
Absoluut. Maar qua spanning was het wel aardig.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ja, maar niet de potjes waar je een briljant niveau verwacht.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond dat er vandaag best leuke potjes op het programma stonden.
Vrijdagavond WoT genotquote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik open vrijdagavond pas het vat, lafjes.
Simon zuipt whisky cola voor wedstrijd dat moet wel Jack Daniels zijnquote:Op woensdag 22 december 2021 23:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Simon is een fijnproever, die drinkt die bocht niet
Ik had veel verwacht van Searle-Borland en Humphries-RJR vanmiddag. Ook van Kleermaker en Aspinall had ik op zijn minst een hoger niveautje verwacht.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het waren ook vooraf niet de meest inspirerende affiches, non?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |