Vlak voor diep in de nacht.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja. Ik ga NU offline. Mooi geweest.
Mijn moeder werkt in de zorg, dat heft het een en ander wel weer op.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:55 schreef fetX het volgende:
[..]
We klappen wel weer een paar minuten voor de zorg binnenkort.
Oh dat geloof ik wel hoor, dat is ook makkelijk te verbergen.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Leeuwarden kom je ook genoeg kroegen binnen wat ik om heen hoor als je de juiste mensen kent.
Oh jeetjequote:Op woensdag 22 december 2021 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inmiddels al een tijdje niet meer
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja. Ik ga NU offline. Mooi geweest.
Dat is wel heel bijzonder ja. Maar als je gepakt wordt kun je zielig doen en lappen de wappies zo 40-45k.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel hoor, dat is ook makkelijk te verbergen.
Maar zo'n restaurant waar iedereen naar binnen kijkt valt het wel op.
Ik krijg inmiddels niet meer zoveel mee van dit potje.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:56 schreef Tagliano het volgende:
Wat een waardeloze afhakers hier allemaal joh
Jongejongejonge
Was je bij dartshopzaanstad?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:54 schreef fetX het volgende:
Toen ik laatst in Leiden was gebeurde dit ook gewoon hoor.
Zo meteen nog een reclame, genotquote:Op woensdag 22 december 2021 23:56 schreef Tagliano het volgende:
Jongejongejonge
Midden des landsquote:Op woensdag 22 december 2021 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jeetje
Waar woon je nu dan ergens?
Whitlock haakt ook afquote:Op woensdag 22 december 2021 23:56 schreef Tagliano het volgende:
Jongejongejonge
Jouw tijd komt nog wel.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Vlak voor diep in de nacht.
Niet mien merk.
0:00 nachtloungequote:Op woensdag 22 december 2021 23:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zo meteen nog een reclame, genot
Het bad is vanavond ook ontzettend warm moet ik zeggen. De tering.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik krijg inmiddels niet meer zoveel mee van dit potje.
Maar blijf nog wel even hangen.
Diep, diep in de nachtquote:Op woensdag 22 december 2021 23:58 schreef fetX het volgende:
Ach nee. Gaat dit een 3-2 potje worden?
Simon is een fijnproever, die drinkt die bocht nietquote:Op woensdag 22 december 2021 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe maar nog een fles Jack Daniels, Simon
Van top 3 aanvallen naar clubgebouw aanvallen!quote:
Het waren ook vooraf niet de meest inspirerende affiches, non?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
Qua niveau was dit eigenlijk gewoon een vreselijke dag.
De spanning en de spelers vergoeden veel.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik open vrijdagavond pas het vat, lafjesquote:Op woensdag 22 december 2021 23:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word enorm moe van mezelf, ik ga er morgen weer bij zuipen.
Ajax was toch best aardig.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond dat er vandaag best leuke potjes op het programma stonden.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het waren ook vooraf niet de meest inspirerende affiches, non?
Absoluut. Maar qua spanning was het wel aardig.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ja, maar niet de potjes waar je een briljant niveau verwacht.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond dat er vandaag best leuke potjes op het programma stonden.
Vrijdagavond WoT genotquote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik open vrijdagavond pas het vat, lafjes.
Simon zuipt whisky cola voor wedstrijd dat moet wel Jack Daniels zijnquote:Op woensdag 22 december 2021 23:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Simon is een fijnproever, die drinkt die bocht niet
Ik had veel verwacht van Searle-Borland en Humphries-RJR vanmiddag. Ook van Kleermaker en Aspinall had ik op zijn minst een hoger niveautje verwacht.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het waren ook vooraf niet de meest inspirerende affiches, non?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |