Ken ik niet.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoelde die dat hij eerst buiten beeld is en dan in het beeld komt lopen.
Wie heeft het hoogste gemiddelde? Kim?quote:
Moe als een hond. Deken is warm. Westrijd is kut.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
waardeloos waardeloos waardeloos
Nee daar zaten gewoon doodleuk mensen aan tafel hapje drankjequote:
Morgenmiddag ben ik vrij als het een beetje meezit, zal mijn best doenquote:
wtfquote:Op woensdag 22 december 2021 23:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee daar zaten gewoon doodleuk mensen aan tafel hapje drankje
Je mag toch nog wel afhalen?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toevallig liep ik vanavond door het centrum langs een restaurant dat doodleuk open was
Erg bijzondere gewaarwording
Vanavond Aspquote:Op woensdag 22 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie heeft het hoogste gemiddelde? Kim?
Lekker man. Merk om mij heen dat die lockdown ook totaal niet meer serieus genomen wordt.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ze zijn geloof ik al tijden 's avonds open voor een aantal vaste klanten.
Ja dat is het punt ook niet verderquote:Op woensdag 22 december 2021 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag toch nog wel afhalen?
Cullenquote:Op woensdag 22 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie heeft het hoogste gemiddelde? Kim?
Jeetjequote:
Ja alleen vanavond bedoel ikquote:
Weet niet of dit in de binnenstad was maar zo niet heb ik er echt wel begrip voor. Alsof de lokale dorpsagent behoefte eraan heeft om de toko nog dicht te gooien.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee daar zaten gewoon doodleuk mensen aan tafel hapje drankje
Heb jij die @Zipportal ?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoelde die dat hij eerst buiten beeld is en dan in het beeld komt lopen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja alleen vanavond bedoel ik
Dit was gewoon in het centrum jaquote:Op woensdag 22 december 2021 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet niet of dit in de binnenstad was maar zo niet heb ik er echt wel begrip voor. Alsof de lokale dorpsagent behoefte eraan heeft om de toko nog dicht te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |