Ja dat is het punt ook niet verderquote:Op woensdag 22 december 2021 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag toch nog wel afhalen?
Cullenquote:Op woensdag 22 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie heeft het hoogste gemiddelde? Kim?
Jeetjequote:
Ja alleen vanavond bedoel ikquote:
Weet niet of dit in de binnenstad was maar zo niet heb ik er echt wel begrip voor. Alsof de lokale dorpsagent behoefte eraan heeft om de toko nog dicht te gooien.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee daar zaten gewoon doodleuk mensen aan tafel hapje drankje
Heb jij die @Zipportal ?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoelde die dat hij eerst buiten beeld is en dan in het beeld komt lopen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja alleen vanavond bedoel ik
Dit was gewoon in het centrum jaquote:Op woensdag 22 december 2021 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet niet of dit in de binnenstad was maar zo niet heb ik er echt wel begrip voor. Alsof de lokale dorpsagent behoefte eraan heeft om de toko nog dicht te gooien.
Ik geloof er ook echt niks van dat mensen zich met kerst aan die maatregelen houden inderdaad.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker man. Merk om mij heen dat die lockdown ook totaal niet meer serieus genomen wordt.
Laat Sylvana dit niet lezen.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet niet of dit in de binnenstad was maar zo niet heb ik er echt wel begrip voor. Alsof de lokale dorpsagent behoefte eraan heeft om de toko nog dicht te gooien.
Tsja ik vind het vooral een dikke vinger naar anderen die wel dichtgaanquote:Op woensdag 22 december 2021 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah ja dan is het een stuk riskanterquote:Op woensdag 22 december 2021 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit was gewoon in het centrum ja
Maar ik heb eigenlijk verder geen zin in coronamaatregelendiscussies
Keuzes hebben consequenties.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik vind het vooral een dikke vinger naar anderen die wel dichtgaan
Ach als ze dit consequent blijven doen worden ze vanzelf wel gepakt.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, jammer.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je loopt gewoon het risico op een zware boete.quote:
Hier niet hoor. Gewoon via de achterdeur naar binnen en de deur op slot.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als ze dit consequent blijven doen worden ze vanzelf wel gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |