Morgen nog een half dagje en dan rest van het jaar niet meer werken.quote:
Goed geregeld. Ik werk wel nog gewoon alleen momenteel 4x 9 uur.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jij ook fijne kerstdagen.
[..]
Morgen nog een half dagje en dan rest van het jaar niet meer werken.
Ik heb al vrijquote:
Kan dat daar ook?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In januari begin ik in mijn nieuwe team en wil ik dus ook 4x 9
Ik ga dit ook proberen te regelen.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In januari begin ik in mijn nieuwe team en wil ik dus ook 4x 9
Dat is wel weer jammer.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel! Veel mogelijk alleen vrij regelen op vrijdag gaat hem denk ik niet worden
Ik heb de woensdag nu ook op mijn wish listquote:Op woensdag 22 december 2021 22:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel weer jammer.
Hier is de woensdag het meest gewild
Ieder zo zijn voorkeuren, maar voor mij bleek zo'n breek in de week niet ideaal.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel weer jammer.
Hier is de woensdag het meest gewild
quote:Op donderdag 23 december 2021 07:51 schreef TaMieke het volgende:
Om 9uur in Amsterdam moeten zijn en dan ruim een uur te vroeg zijn. Ik kan het
Ik vond de woensdag ook altijd wel lekker, juist vanwege de breek in de week.quote:Op donderdag 23 december 2021 06:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeuren, maar voor mij bleek zo'n breek in de week niet ideaal.Sindsdien is de maandag veruit favoriet.
Leven?quote:Op donderdag 23 december 2021 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe bevalt het nieuwe leven?
Heerlijk rustig!quote:Op donderdag 23 december 2021 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe bevalt het nieuwe leven?
Ik neem aan dat hier poetsen moet staan.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Vandaag opruim- en schoonmaakdag (lees: ik kom veel posten)
Das wel veel gevraagd zeg.quote:
Ik ga hier niet poetsen. Ik ben geen modquote:Op donderdag 23 december 2021 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hier poetsen moet staan.
Als dat wel zo was kunnen we dit topic wel sluitenquote:Op donderdag 23 december 2021 10:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga hier niet poetsen. Ik ben geen mod
Precies, al die ongepaste taal hier voor 12 uurquote:Op donderdag 23 december 2021 10:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat wel zo was kunnen we dit topic wel sluiten
Putain de la merdequote:Op donderdag 23 december 2021 10:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, al die ongepaste taal hier voor 12 uur
Ik wist niet dat het Nederlands elftal weer moet spelen.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:44 schreef DrMarten het volgende:
Code oranje, altijd fijn als je een auto op gaat halen
Zeg nee tegen mishandelingquote:Op donderdag 23 december 2021 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo mijn mond maar weer eens laten mishandelen
Het is altijd lekker als je vrij bent en je partner moet werken. Andersom is dan weer verschrikkelijk/verbodenquote:Op donderdag 23 december 2021 08:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vond de woensdag ook altijd wel lekker, juist vanwege de breek in de week.
maar nu met de vrijdag nog blijer. Heerlijk lang weekend, en omdat vriendje dan wel werkt daardoor altijd 1 dag zonder plannen of drukte. En bij vakanties of weekendjes weg scheelt het dagen opnemen dus heb ik meer vakantie dagen over
quote:Op donderdag 23 december 2021 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo mijn mond maar weer eens laten mishandelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds het thuiswerken is het wel minder, want hij werkt aan de keukentafel. Dus in mijn vrije leven spacequote:Op donderdag 23 december 2021 11:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is altijd lekker als je vrij bent en je partner moet werken. Andersom is dan weer verschrikkelijk/verboden.
No-clothes day hoort dan niet meer tot de opties nee. Gedoe.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:47 schreef gcjoel het volgende:
Sinds het thuiswerken is het wel minder, want hij werkt aan de keukentafel. Dus in mijn vrije leven space
Nou dat wel, hij zit toch met zijn rug naar de muur zeg maar. Dus met videobellen zie je niet de rest van de kamer.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
No-clothes day hoort dan niet meer tot de opties nee. Gedoe.
* Barbusse schuift biertje door...quote:
Heb je ook wijn? Ik heb zin in wijnquote:Op donderdag 23 december 2021 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schuift biertje door...
hmm, ik heb geen wijn in huis geloof ikquote:Op donderdag 23 december 2021 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je ook wijn? Ik heb zin in wijn
* geeft wijn uit kerstpakketquote:Op donderdag 23 december 2021 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm. Ik hou niet van bubbels, maar als het prosecco of niets is, doe dan naar proseccoquote:Op donderdag 23 december 2021 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ik heb geen wijn in huis geloof ik
wel prosecco
en appelwijn
Merciquote:Op donderdag 23 december 2021 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* geeft wijn uit kerstpakket
Ik heb een doos vino Verde, een doos Douro Tinto, 2 flessen Tawney port, en een fles licor Beirão, dus moet goed komenquote:Op donderdag 23 december 2021 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook geen toevallige reflectie in een schilderij dat half in beeld is te zien?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:16 schreef gcjoel het volgende:
Nou dat wel, hij zit toch met zijn rug naar de muur zeg maar. Dus met videobellen zie je niet de rest van de kamer.
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook geen toevallige reflectie in een schilderij dat half in beeld is te zien?
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:37 schreef STING het volgende:
[..]Ik wil je moeder ook wel mishandelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DPtje dan maar?
afspraak tandarts verzetten
Oeh, vino Verdequote:Op donderdag 23 december 2021 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een doos vino Verde, een doos Douro Tinto, 2 flessen Tawney port, en een fles licor Beirão, dus moet goed komen
Niet je eigen wijnkelder hebben.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh, vino Verde
Mensen met dozen wijn in huis
Aangezien jij in Zeeland onder NAP woont lijkt het me zonde van de wijn en kun jij beter champignons kweken daarquote:Op donderdag 23 december 2021 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet je eigen wijnkelder hebben.
Yes, very sadquote:Op donderdag 23 december 2021 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Plebsquote:Op donderdag 23 december 2021 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ikquote:Op donderdag 23 december 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Had iemand hier een steelstofzuiger? Sen?
Ikquote:Op donderdag 23 december 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een Philips en ben gematigd enthousiast. Voor het lichte werk prima, maar wat grotere zwaardere stukjes vuil heeft ie moeite mee of blijven gewoon liggen. Blaadjes van planten pakt ie ook niet, Dat soort dingen is irritant.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Welke hebben jullie en zijn jullie er blij mee en is het fijner dan een gewone stofzuiger?
Dyson V7.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Welke hebben jullie en zijn jullie er blij mee en is het fijner dan een gewone stofzuiger?
Dat is zonde, want goedkoop is ie niet. Hij moet wel zaagsel aankunnen. Voor spinnenwebben gebruik ik een ouderwetsche plumeauquote:Op donderdag 23 december 2021 19:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een Philips en ben gematigd enthousiast. Voor het lichte werk prima, maar wat grotere zwaardere stukjes vuil heeft ie moeite mee of blijven gewoon liggen. Blaadjes van planten pakt ie ook niet, Dat soort dingen is irritant.
Dus prima als stof blijft, maar voor het rigoreuzere werk pak ik toch de normale stofzuiger.
Ik liep net te kutten met de kruimeldief die steeds vol zit en maar een paar minuten meegaat en nu moet ik voor wat zaagsel die hele stofzuiger tevoorschijn halen. Dus zo'n combi leek me wel wat. Tenzij die ook snel vol zit.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dyson V7.
Accuduur op volle kracht is niet geweldig, maar buiten dat ben ik heel tevreden. Sinds ik hem heb is de gewone stofzuiger niet meer gebruikt.
Het gemak van geen snoer en geen apparaat achter je aan trekken dat overal achter blijft hangen is zo fijn
nou ja, als je het zaagsel uit een caviahok gaat zuigen gaat het wel snel ja. maar ik kan gewoon mn hele huis stofzuigen zonder tussendoor leeg te maken. en als ik niet alles op volle kracht wil doen dan red ik het ook op 1 accuquote:Op donderdag 23 december 2021 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep net te kutten met de kruimeldief die steeds vol zit en maar een paar minuten meegaat en nu moet ik voor wat zaagsel die hele stofzuiger tevoorschijn halen. Dus zo'n combi leek me wel wat. Tenzij die ook snel vol zit.
Nee niet het hele hok, maar wat ik geknoeid heb. Heb het nu met stoffer en blik gedaan, is eigenlijk wel een goedkopere optiequote:Op donderdag 23 december 2021 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, als je het zaagsel uit een caviahok gaat zuigen gaat het wel snel ja. maar ik kan gewoon mn hele huis stofzuigen zonder tussendoor leeg te maken. en als ik niet alles op volle kracht wil doen dan red ik het ook op 1 accu
Ja ik heb een dyson v8 animalquote:Op donderdag 23 december 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik met die Philips ook wel ja. Op 1 accu kan ik op volle kracht het hele huis door. Daarna wordt het wel tijd om de opvangbak leeg te gooien, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik wat minder vaak stofzuig dan de gemiddelde persoonquote:Op donderdag 23 december 2021 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, als je het zaagsel uit een caviahok gaat zuigen gaat het wel snel ja. maar ik kan gewoon mn hele huis stofzuigen zonder tussendoor leeg te maken. en als ik niet alles op volle kracht wil doen dan red ik het ook op 1 accu
toen ik dat ding nog niet had stofzuigde ik echt weinig.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat heb ik met die Philips ook wel ja. Op 1 accu kan ik op volle kracht het hele huis door. Daarna wordt het wel tijd om de opvangbak leeg te gooien, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik wat minder vaak stofzuig dan de gemiddelde persoon
Ik vind hem heel fijn. Heb hem ook boven in gebruik bij de konijnen. Ik heb alleen geen zaagsel maar papierkorrels. Neemt niet weg dat ik geen andere meer wil.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zat ik net naar te kijken.
Neem serieus de dyson of niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zat ik net naar te kijken.
Dit, ook eentje van Philips hier.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik dat ding nog niet had stofzuigde ik echt weinig.
Nu wel regelmatig omdat het gewoon makkelijk gaat.
Uiteraard de nieuwste en duurste, want las0rs.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn er ook veel modellen zeg, Jezus.
Nja, er hangen ook wel prijskaartjes aan.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn er ook veel modellen zeg, Jezus.
Dat je dingen gaat oppakken en zelf in de zuigmond huehue gaat stoppen.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Je wil wel goede zuigkracht (huehue), anders erger je je alleen maar aan het ding.
Duidelijk waar zijn zuigvoorkeur naar uitging. Pijnlijk.quote:
Dat was toch al duidelijkquote:Op donderdag 23 december 2021 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk waar zijn zuigvoorkeur naar uitging. Pijnlijk.
Hij had er gewoon vaker pindakaas op moeten smeren.quote:
Huehuehue.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk het wel, ik heb hem nooit leeg als ik t hele huis doe en ik zuig grondig
gc d'r ondertitel en UI.quote:
Iemand hier heeft zin in een witte Kerst. *hue hue*quote:
Jeetje wat een verwennerijquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:22 schreef Q. het volgende:
Bijna lang kerstweekend!Uur eerder vrij vandaag dus uur langer weekend!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:22 schreef Q. het volgende:
Bijna lang kerstweekend!Uur eerder vrij vandaag dus uur langer weekend!
Wie doet zoiets op 24 decemberquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:38 schreef rival het volgende:
Ik ben naar kantoor gekomen omdat ik bezoek zou krijgen om 09:00.
Volgens mij komen ze niet opdagen, ben ik voor niets uit mn bed gekropen
Ik stop met werken vandaag als ik er klaar mee ben. Fuck that shit. Waarschijnlijk is dat moment ergens binnen nu en 10 uur.quote:
Was net in het gemeentehuis.quote:
Mensen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:47 schreef gianni61 het volgende:
Was net in het gemeentehuis.
Was een man stennis aan het schoppen dat hij een afspraak zou hebben met een wethouder en de wethouder was er niet. hoop heisa en gemopper.
Totdat hij de mail er bij pakte met de afspraakbevestiging en zag dat die op 24 januari stond
Ik heb een virtuele kerstborrel vanmiddagquote:
Ik denk niet dat veel mensen daadwerkelijk veel gaan doen qua werk vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stop met werken vandaag als ik er klaar mee ben. Fuck that shit. Waarschijnlijk is dat moment ergens binnen nu en 10 uur.
Ik had gisteren een online pubquiz. Het haalt het niet bij een echte borrel, of een echte pubquiz, maar binnen die beperking was het nog best oké.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:49 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een virtuele kerstborrel vanmiddag
Mwoah, een beetje onwenning in de webcam staren en proosten klinkt toch wel raarquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had gisteren een online pubquiz. Het haalt het niet bij een echte borrel, of een echte pubquiz, maar binnen die beperking was het nog best oké.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een virtuele kerstborrel vanmiddag
Daarom moet je ook zo'n quiz of iets doen. Dat echte 'borrelen' is niks.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah, een beetje onwenning in de webcam staren en proosten klinkt toch wel raar
Ik zit dan te wachten op het moment dat de vrouwen hun shirt omhoog doen. En dan realiseer ik mij dat ik met collega's zit te cammen en niet met een FOK!ster.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:00 schreef Barbusse het volgende:
Mwoah, een beetje onwenning in de webcam staren en proosten klinkt toch wel raar
Dat Gerda van 60 van de afdeling Inkoop dat opeens doet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit dan te wachten op het moment dat de vrouwen hun shirt omhoog doen. En dan realiseer ik mij dat ik met collega's zit te cammen en niet met een FOK!ster.
We krijgen een presentatie van het nieuwe kantoor in Amsterdam dat binnenkort geopend gaat worden. Waar ik toch amper zal zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook zo'n quiz of iets doen. Dat echte 'borrelen' is niks.
De deceptie, DE DECEPTIE ZEG IK JE!!!!quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit dan te wachten op het moment dat de vrouwen hun shirt omhoog doen. En dan realiseer ik mij dat ik met collega's zit te cammen en niet met een FOK!ster.
Klinkt niet of dit dé borrel gaat worden waar men jaren later nog aan refereert omdat het zo'n epische borrel was.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:28 schreef Barbusse het volgende:
We krijgen een presentatie van het nieuwe kantoor in Amsterdam dat binnenkort geopend gaat worden. Waar ik toch amper zal zijn
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt niet of dit dé borrel gaat worden waar men jaren later nog aan refereert omdat het zo'n epische borrel was.
Van hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:29 schreef rival het volgende:
Mocht ik jullie niet meer spreken, hele fijne feestdagen toegewenst![]()
I’m not a ho ho hoquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand hier heeft zin in een witte Kerst. *hue hue*
quote:
Ik ben niet bang voor jouw machine gun. Toevallig.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:05 schreef Barbusse het volgende:
"Now I've got a machine gun, ho ho ho"
Je bent zelf een metafoorquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Machine gun is dat een metafoor?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor jouw machine gun. Toevallig.
proost dan maar.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Weet ik toch niet gekkie. Ik hang met mijn hoofd in de gluhwein
prima tijdstipquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Weet ik toch niet gekkie. Ik hang met mijn hoofd in de gluhwein
quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:53 schreef Senn88 het volgende:
Zow gedouched. Ingesmeerd met bodycreme. Nu kerstsokken enz aan en dan haartjes weer n beetje leuk zien te doen
Niet zoals jij lovebirdje. Ik ga mijn huisje beetje poetsen en als dat klaar is met de hondjes zoveel mogelijk bij mijn ouders hangen zodat ik mijn huis netjes houdquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga je iets leuks doen met kerst?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet zoals jij lovebirdje. Ik ga mijn huisje beetje poetsen en als dat klaar is met de hondjes zoveel mogelijk bij mijn ouders hangen zodat ik mijn huis netjes houd
Daar draait kerst toch ook om?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]ideaal.
Ik ga vooral veel vreten en cadeau's uitpakken![]()
Ik mis hier wel romantische films kijken op een berenvel voor de kachel en daarna elkaar de kleren van het lijf scheuren in het rijtje.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]ideaal.
Ik ga vooral veel vreten en cadeau's uitpakken![]()
moet ik mijn cadeau aan mezelf ook nog inpakken en een nacht onder de boom leggen?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ik mijn cadeau aan mezelf ook nog inpakken en een nacht onder de boom leggen?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ik mijn cadeau aan mezelf ook nog inpakken en een nacht onder de boom leggen?
Er is geen kachel aanwezig. Berenvel ook niet. Fleece dekentje ook goed? Dan kan het wel geregeld wordenquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik mis hier wel romantische films kijken op een berenvel voor de kachel en daarna elkaar de kleren van het lijf scheuren in het rijtje.
wel lastig, boompje staat naast de tv. Ligt er de hele avond zo'n fiets midden in de woonkamer of rechtop, maar dan blokkeert hij het beeld.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Mental image van een ingepakte fiets onder de boom.
Je denkt wel een beetje in problemen hoor...quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel lastig, boompje staat naast de tv. Ligt er de hele avond zo'n fiets midden in de woonkamer of rechtop, maar dan blokkeert hij het beeld.
Ik kijk geen romantische films meer, voelt als zelfpijnigingquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]Uiteraard
[..]
Er is geen kachel aanwezig. Berenvel ook niet. Fleece dekentje ook goed? Dan kan het wel geregeld worden![]()
Suggesties voor een film? (ik heb alles al 10x gezien)
Kan je dan eerst de vloer doen, ik krijg morgen gasten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 06:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zal jou eens grondig zuigen tijger
Owquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kijk geen romantische films meer, voelt als zelfpijniging
Gewoon Die Hard kijken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kijk geen romantische films meer, voelt als zelfpijniging
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je dan eerst de vloer doen, ik krijg morgen gasten.
oh ja, even downloaden. Als ik zie wat er op tv komt vanavond kan ik daar niet echt vrolijk van worden.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:09 schreef gcjoel het volgende:
Maar wacht even. Tamieke is aan de man en verteld ons niks?
O dan moet ik nog ff een reep chocolade scoren voor bij all you needquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, even downloaden. Als ik zie wat er op tv komt vanavond kan ik daar niet echt vrolijk van worden.
All you need is love
de verhulstjes
kerst met de familie Meiland
De grote vraag is toch ist een fokker en wie is hetquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoi
Wat moet ik vertellen?![]()
We zijn al 2 maanden samen
Wat?! En ik maar flirten via dmquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:09 schreef gcjoel het volgende:
Maar wacht even. Tamieke is aan de man en verteld ons niks?
Omg wat leuk, komt hij uit je buurt? Hoe ontmoet? Wat doet hij? Foto?quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoi
Wat moet ik vertellen?![]()
We zijn al 2 maanden samen
Uit de buurt genoeg. Moet hem alleen nog zo ver krijgen dat ie naar Limburg wil verhuizen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg wat leuk, komt hij uit je buurt? Hoe ontmoet? Wat doet hij? Foto?
Haha dus geen Limburger!quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Uit de buurt genoeg. Moet hem alleen nog zo ver krijgen dat ie naar Limburg wil verhuizen.
Hij werkt, helaas niet rijk genoeg om mij te onderhouden![]()
Hoe ontmoet.... tja, internet he. Ik kom nooit buiten
Nee helaas. Ik sta er nogsteeds versteld van, maar het is wel leukquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha dus geen Limburger!
Leuk hoor miekje!
Je komt maar naarquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Uit de buurt genoeg. Moet hem alleen nog zo ver krijgen dat ie naar Limburg wil verhuizen.
Hij werkt, helaas niet rijk genoeg om mij te onderhouden![]()
Hoe ontmoet.... tja, internet he. Ik kom nooit buiten
Ja daar deed je lang over, vriendquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je komt maar naarBrabant
Ja, wij zijn een setje sinds 2 maanden![]()
Na 3 jaar afspreken ineens
Nu ist heulemaal echtquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je komt maar naarBrabant
babystepsquote:
Wordt ik nu in de maling genomen of nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je komt maar naarBrabant
nee zeker niet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wordt ik nu in de maling genomen of niet
Je weet toch, als in een goede kerstfilm, dat er binnen 3 jaar getrouwd moet worden?quote:
Ok, ik weet niet wat erger is.quote:
In een kerstfilm gebeurd dat meteen de volgende kerst al.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
nee zeker niet.
[..]
Je weet toch, als in een goede kerstfilm, dat er binnen 3 jaar getrouwd moet worden?
[..]
Ok, ik weet niet wat erger is.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In een kerstfilm gebeurd dat meteen de volgende kerst al.
Je ontmoet elkaar tijdens kerst en de kerst erna een kerst bruiloft.
Nou jaaaaa zegquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:39 schreef ArTiC het volgende:
Doe maar gewoon onze usernames apart, er komen geen fok baby('s)
Haha ja same.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]true.
ziet er altijd wel heel mooi uit.
Tis dat ik niet wil trouwen, anders wil ik gewoon heel veel lampjes
Je kunt niet iedereen hier koppelen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wordt ik nu in de maling genomen of niet
jij eerstquote:
Lokale huisartsen prikken toch al massaal? Groot deel van m’n collega’s heeft prikje al opgehaald en kan lekker op wintersport.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:02 schreef STING het volgende:
Vandaag al 1970 aan de beurt, gaat hard zo.
Moet je maar geluk hebben denk ik dat je daar in de buurt van zit? (ik gok op iets minder dichtbevolkte gebieden, maar kan het verkeerd hebben)quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lokale huisartsen prikken toch al massaal? Groot deel van m’n collega’s heeft prikje al opgehaald en kan lekker op wintersport.
Of ergens in een grensgebied wonen. Dan ga je gewoon even de grens over. Prikje, kerstmarkt en dan weer naar huis toe.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je maar geluk hebben denk ik dat je daar in de buurt van zit? (ik gok op iets minder dichtbevolkte gebieden, maar kan het verkeerd hebben)
Heb geen haast, ik wacht wel tot ik bij de GGD een afspraak kan makenquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ergens in een grensgebied wonen. Dan ga je gewoon even de grens over. Prikje, kerstmarkt en dan weer naar huis toe.
en dan? is je prik toch niet bij de GGD bekend, dus geen nieuwe QR?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ergens in een grensgebied wonen. Dan ga je gewoon even de grens over. Prikje, kerstmarkt en dan weer naar huis toe.
Nou tamieke had anders een leuke man met sombrero kunnen hebben al jaren.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt niet iedereen hier koppelen.
Gewoon nieuwe qr laten maken in Duitsland. Zij nemen wel gewoon je andere prikken over in de app.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan? is je prik toch niet bij de GGD bekend, dus geen nieuwe QR?
Je krijgt gewoon je prikbewijs en kunt die registreren.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan? is je prik toch niet bij de GGD bekend, dus geen nieuwe QR?
Niet openstaan? Begrijp ik niet, zo succesvol gebleken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou tamieke had anders een leuke man met sombrero kunnen hebben al jaren.
Zij was de eerst die we hebben geprobeerd te koppelen maar ze stond niet open.
ik wacht wel gewoon op de oproep hier, als nu 1970 als aan de beurt is dan kan ik halverwege volgende week vast al een afspraak maken. Als ik straks maar weer naar de horeca kanquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe qr laten maken in Duitsland. Zij nemen wel gewoon je andere prikken over in de app.
Ja ik ook hoor. Toch geen plannenquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wacht wel gewoon op de oproep hier, als nu 1970 als aan de beurt is dan kan ik halverwege volgende week vast al een afspraak maken. Als ik straks maar weer naar de horeca kan
Neenquote:
We gaan dus naar Vlie met oud en nieuw, alles dichtquote:
Jullie zitten in de wittebroodsweken dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We gaan dus naar Vlie met oud en nieuw, alles dicht
Ein-de-lijk. Hoef ik dat geheim niet langer te bewaren.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja daar deed je lang over, vriend![]()
Dan lopen wij achter op schema.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:49 schreef Tegan het volgende:
TaMieke steelt even leuke mannen uit Brabant, wat moeten wij Brabanders zelf dan.
Maar drie jaar chatten en dan een date is dus de succesformule?
Mja, of wij hebben onze kans tien jaar geleden gemistquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan lopen wij achter op schema.Morgen meteen maar daten?
je was de enige die het zelf uitgevogeld hadquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ein-de-lijk. Hoef ik dat geheim niet langer te bewaren.
+ etentjes en dagjes weg en ijs eten etcquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:49 schreef Tegan het volgende:
TaMieke steelt even leuke mannen uit Brabant, wat moeten wij Brabanders zelf dan.
Ze draaien gewoon al 3 jaar om elkaar heen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:49 schreef Tegan het volgende:
Het is nooit te laat om die misser te herstellen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, of wij hebben onze kans tien jaar geleden gemist![]()
.
Heet dat niet gewoon drie jaar datenquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
+ etentjes en dagjes weg en ijs eten etc
Het droop er dan ook vanaf. Ik ben verbaasd dat niemand anders het is opgevallen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je was de enige die het zelf uitgevogeld had
Patserquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het droop er dan ook vanaf. Ik ben verbaasd dat niemand anders het is opgevallen.
Empathieloze knuppelquote:
Schat, wij hadden allang gedate als jij niet getrouwd was toen ik je ontmoettequote:Op vrijdag 24 december 2021 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om die misser te herstellen.
Absoluutquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Schat, wij hadden allang gedate als jij niet getrouwd was toen ik je ontmoette.
Dit is correct, geheel in lijn des Fok!squote:
Wat???quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou tamieke had anders een leuke man met sombrero kunnen hebben al jaren.
Zij was de eerst die we hebben geprobeerd te koppelen maar ze stond niet open.
Jera on airquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat???wat heb ik gemist? Of verdrongen?
Dat had ik ook idd.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het droop er dan ook vanaf. Ik ben verbaasd dat niemand anders het is opgevallen.
zonde, had je wel iemand gehad die je liefde voor cactussen deeltquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had zo’n vermoeden maar geen idee meer joh.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mij vallen die dingen ook nooit opIn het echt wel, maar online echt niet
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]Maar TGND is hier niet iedere dag
Ik ook niet voor maandenquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]Maar TGND is hier niet iedere dag
Tgnd is het buurmeisje jij bent kind aan huis. En tgnd heeft tussendoor ook nog een welpje geworpen.quote:
Ik ben heul geen kind aan huis. En sinds wanneer is werpen een excuus? Wat een gedateerde patriarchale mening zegquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tgnd is het buurmeisje jij bent kind aan huis. En tgnd heeft tussendoor ook nog een welpje geworpen.
Welke?quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik had bijna die stofzuiger besteld maar toen las ik allemaal negatieve reviews
Negeer de haters. Jij wil die stofzuiger !quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik had bijna die stofzuiger besteld maar toen las ik allemaal negatieve reviews
quote:
3 postjes per dag of zo?quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou toch op. We hebben je letterlijk door je laatste werkmaanden heen gesleurd hier.
3 posts per dag == aanwezig. I rest my case.quote:
Wie is eigenlijk ouder jij of barb?quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:44 schreef AirwiN het volgende:
Tevens, volwassen mannen die verkleinwoorden gebruiken.
Q, hij is ouder dan de tijd.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk ouder jij of barb?
Barbquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk ouder jij of barb?
Hij post als een boomer dus zeker ouder dan 60.quote:
Nee. Nou ja, qua mentaliteit misschien.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij post als een boomer dus zeker ouder dan 60.
Jullie lijken wel een stel vrouwen met dat geheimzinnige gedoe over leeftijden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Nou ja, qua mentaliteit misschien.
Zet er Merry Christmas onder en stuur maar door als digitale kerstwens.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:49 schreef Senn88 het volgende:
Had dus een nieuwe jurk aan gedaan vanochtend want ik moet weer beetje voor mezelf gaan zorgen. Kei leuk maar dit ding geeft echt een decolletee waarmee ik niet bij mijn ouders mee durf aan te komen :’)
deze post is waardeloos zonder pics.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:49 schreef Senn88 het volgende:
Had dus een nieuwe jurk aan gedaan vanochtend want ik moet weer beetje voor mezelf gaan zorgen. Kei leuk maar dit ding geeft echt een decolletee waarmee ik niet bij mijn ouders mee durf aan te komen :’)
Eerder Statler & Waldorfquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jullie lijken wel een stel vrouwen met dat geheimzinnige gedoe over leeftijden.
Eretitelquote:
moment.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze post is waardeloos zonder pics.
Wees blij, ik besteed kerst nu bij schoonoudersquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:49 schreef Senn88 het volgende:
statue.gifquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wees blij, ik besteed kerst nu bij schoonouders![]()
Wat moet ik aan? jbpaniek.gif
mijn outfit voor deze kerst: een nike joggingbroek en een trui van mn werkquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vergeet geen limburgsspiekbriefje op de binnenkant van je hand te schrijvenquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tip: als je schoonmoeder een gevatte opmerking maakt, niet zeggen dat ze scherp is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vergeet geen limburgsspiekbriefje op de binnenkant van je hand te schrijven
Leuk minirokje? Dit kan ik bij de schoonouders ook echt niet aan zoquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |