Morgen nog een half dagje en dan rest van het jaar niet meer werken.quote:
Goed geregeld. Ik werk wel nog gewoon alleen momenteel 4x 9 uur.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jij ook fijne kerstdagen.
[..]
Morgen nog een half dagje en dan rest van het jaar niet meer werken.
Ik heb al vrijquote:
Kan dat daar ook?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In januari begin ik in mijn nieuwe team en wil ik dus ook 4x 9
Ik ga dit ook proberen te regelen.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In januari begin ik in mijn nieuwe team en wil ik dus ook 4x 9
Dat is wel weer jammer.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel! Veel mogelijk alleen vrij regelen op vrijdag gaat hem denk ik niet worden
Ik heb de woensdag nu ook op mijn wish listquote:Op woensdag 22 december 2021 22:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel weer jammer.
Hier is de woensdag het meest gewild
Ieder zo zijn voorkeuren, maar voor mij bleek zo'n breek in de week niet ideaal.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel weer jammer.
Hier is de woensdag het meest gewild
quote:Op donderdag 23 december 2021 07:51 schreef TaMieke het volgende:
Om 9uur in Amsterdam moeten zijn en dan ruim een uur te vroeg zijn. Ik kan het
Ik vond de woensdag ook altijd wel lekker, juist vanwege de breek in de week.quote:Op donderdag 23 december 2021 06:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeuren, maar voor mij bleek zo'n breek in de week niet ideaal.Sindsdien is de maandag veruit favoriet.
Leven?quote:Op donderdag 23 december 2021 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe bevalt het nieuwe leven?
Heerlijk rustig!quote:Op donderdag 23 december 2021 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe bevalt het nieuwe leven?
Ik neem aan dat hier poetsen moet staan.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Vandaag opruim- en schoonmaakdag (lees: ik kom veel posten)
Das wel veel gevraagd zeg.quote:
Ik ga hier niet poetsen. Ik ben geen modquote:Op donderdag 23 december 2021 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hier poetsen moet staan.
Als dat wel zo was kunnen we dit topic wel sluitenquote:Op donderdag 23 december 2021 10:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga hier niet poetsen. Ik ben geen mod
Precies, al die ongepaste taal hier voor 12 uurquote:Op donderdag 23 december 2021 10:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat wel zo was kunnen we dit topic wel sluiten
Putain de la merdequote:Op donderdag 23 december 2021 10:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, al die ongepaste taal hier voor 12 uur
Ik wist niet dat het Nederlands elftal weer moet spelen.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:44 schreef DrMarten het volgende:
Code oranje, altijd fijn als je een auto op gaat halen
Zeg nee tegen mishandelingquote:Op donderdag 23 december 2021 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo mijn mond maar weer eens laten mishandelen
Het is altijd lekker als je vrij bent en je partner moet werken. Andersom is dan weer verschrikkelijk/verbodenquote:Op donderdag 23 december 2021 08:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vond de woensdag ook altijd wel lekker, juist vanwege de breek in de week.
maar nu met de vrijdag nog blijer. Heerlijk lang weekend, en omdat vriendje dan wel werkt daardoor altijd 1 dag zonder plannen of drukte. En bij vakanties of weekendjes weg scheelt het dagen opnemen dus heb ik meer vakantie dagen over
quote:Op donderdag 23 december 2021 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo mijn mond maar weer eens laten mishandelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds het thuiswerken is het wel minder, want hij werkt aan de keukentafel. Dus in mijn vrije leven spacequote:Op donderdag 23 december 2021 11:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is altijd lekker als je vrij bent en je partner moet werken. Andersom is dan weer verschrikkelijk/verboden.
No-clothes day hoort dan niet meer tot de opties nee. Gedoe.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:47 schreef gcjoel het volgende:
Sinds het thuiswerken is het wel minder, want hij werkt aan de keukentafel. Dus in mijn vrije leven space
Nou dat wel, hij zit toch met zijn rug naar de muur zeg maar. Dus met videobellen zie je niet de rest van de kamer.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
No-clothes day hoort dan niet meer tot de opties nee. Gedoe.
* Barbusse schuift biertje door...quote:
Heb je ook wijn? Ik heb zin in wijnquote:Op donderdag 23 december 2021 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schuift biertje door...
hmm, ik heb geen wijn in huis geloof ikquote:Op donderdag 23 december 2021 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je ook wijn? Ik heb zin in wijn
* geeft wijn uit kerstpakketquote:Op donderdag 23 december 2021 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm. Ik hou niet van bubbels, maar als het prosecco of niets is, doe dan naar proseccoquote:Op donderdag 23 december 2021 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ik heb geen wijn in huis geloof ik
wel prosecco
en appelwijn
Merciquote:Op donderdag 23 december 2021 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* geeft wijn uit kerstpakket
Ik heb een doos vino Verde, een doos Douro Tinto, 2 flessen Tawney port, en een fles licor Beirão, dus moet goed komenquote:Op donderdag 23 december 2021 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook geen toevallige reflectie in een schilderij dat half in beeld is te zien?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:16 schreef gcjoel het volgende:
Nou dat wel, hij zit toch met zijn rug naar de muur zeg maar. Dus met videobellen zie je niet de rest van de kamer.
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook geen toevallige reflectie in een schilderij dat half in beeld is te zien?
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:37 schreef STING het volgende:
[..]Ik wil je moeder ook wel mishandelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DPtje dan maar?
afspraak tandarts verzetten
Oeh, vino Verdequote:Op donderdag 23 december 2021 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een doos vino Verde, een doos Douro Tinto, 2 flessen Tawney port, en een fles licor Beirão, dus moet goed komen
Niet je eigen wijnkelder hebben.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh, vino Verde
Mensen met dozen wijn in huis
Aangezien jij in Zeeland onder NAP woont lijkt het me zonde van de wijn en kun jij beter champignons kweken daarquote:Op donderdag 23 december 2021 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet je eigen wijnkelder hebben.
Yes, very sadquote:Op donderdag 23 december 2021 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Plebsquote:Op donderdag 23 december 2021 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ikquote:Op donderdag 23 december 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Had iemand hier een steelstofzuiger? Sen?
Ikquote:Op donderdag 23 december 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een Philips en ben gematigd enthousiast. Voor het lichte werk prima, maar wat grotere zwaardere stukjes vuil heeft ie moeite mee of blijven gewoon liggen. Blaadjes van planten pakt ie ook niet, Dat soort dingen is irritant.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Welke hebben jullie en zijn jullie er blij mee en is het fijner dan een gewone stofzuiger?
Dyson V7.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Welke hebben jullie en zijn jullie er blij mee en is het fijner dan een gewone stofzuiger?
Dat is zonde, want goedkoop is ie niet. Hij moet wel zaagsel aankunnen. Voor spinnenwebben gebruik ik een ouderwetsche plumeauquote:Op donderdag 23 december 2021 19:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een Philips en ben gematigd enthousiast. Voor het lichte werk prima, maar wat grotere zwaardere stukjes vuil heeft ie moeite mee of blijven gewoon liggen. Blaadjes van planten pakt ie ook niet, Dat soort dingen is irritant.
Dus prima als stof blijft, maar voor het rigoreuzere werk pak ik toch de normale stofzuiger.
Ik liep net te kutten met de kruimeldief die steeds vol zit en maar een paar minuten meegaat en nu moet ik voor wat zaagsel die hele stofzuiger tevoorschijn halen. Dus zo'n combi leek me wel wat. Tenzij die ook snel vol zit.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dyson V7.
Accuduur op volle kracht is niet geweldig, maar buiten dat ben ik heel tevreden. Sinds ik hem heb is de gewone stofzuiger niet meer gebruikt.
Het gemak van geen snoer en geen apparaat achter je aan trekken dat overal achter blijft hangen is zo fijn
nou ja, als je het zaagsel uit een caviahok gaat zuigen gaat het wel snel ja. maar ik kan gewoon mn hele huis stofzuigen zonder tussendoor leeg te maken. en als ik niet alles op volle kracht wil doen dan red ik het ook op 1 accuquote:Op donderdag 23 december 2021 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep net te kutten met de kruimeldief die steeds vol zit en maar een paar minuten meegaat en nu moet ik voor wat zaagsel die hele stofzuiger tevoorschijn halen. Dus zo'n combi leek me wel wat. Tenzij die ook snel vol zit.
Nee niet het hele hok, maar wat ik geknoeid heb. Heb het nu met stoffer en blik gedaan, is eigenlijk wel een goedkopere optiequote:Op donderdag 23 december 2021 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, als je het zaagsel uit een caviahok gaat zuigen gaat het wel snel ja. maar ik kan gewoon mn hele huis stofzuigen zonder tussendoor leeg te maken. en als ik niet alles op volle kracht wil doen dan red ik het ook op 1 accu
Ja ik heb een dyson v8 animalquote:Op donderdag 23 december 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik met die Philips ook wel ja. Op 1 accu kan ik op volle kracht het hele huis door. Daarna wordt het wel tijd om de opvangbak leeg te gooien, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik wat minder vaak stofzuig dan de gemiddelde persoonquote:Op donderdag 23 december 2021 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, als je het zaagsel uit een caviahok gaat zuigen gaat het wel snel ja. maar ik kan gewoon mn hele huis stofzuigen zonder tussendoor leeg te maken. en als ik niet alles op volle kracht wil doen dan red ik het ook op 1 accu
toen ik dat ding nog niet had stofzuigde ik echt weinig.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat heb ik met die Philips ook wel ja. Op 1 accu kan ik op volle kracht het hele huis door. Daarna wordt het wel tijd om de opvangbak leeg te gooien, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik wat minder vaak stofzuig dan de gemiddelde persoon
Ik vind hem heel fijn. Heb hem ook boven in gebruik bij de konijnen. Ik heb alleen geen zaagsel maar papierkorrels. Neemt niet weg dat ik geen andere meer wil.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zat ik net naar te kijken.
Neem serieus de dyson of niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zat ik net naar te kijken.
Dit, ook eentje van Philips hier.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik dat ding nog niet had stofzuigde ik echt weinig.
Nu wel regelmatig omdat het gewoon makkelijk gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |