SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 0% gewijzigd door maxi-mus op 22-12-2021 14:06:04 ]
Volgende jaar Premjur lieg?quote:Op woensdag 22 december 2021 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Searle heeft weer een geweldige uitstraling.
Ik vermoed dat de Rits openstaat.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik juich mee met Rits vandaag
Announcequote:Op woensdag 22 december 2021 13:55 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat proleet Danny Dwangbuijs weggaat
Al besproken.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:56 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwe bingo mag in de OP. @:maxi-mus
Martin is een wappie.quote:
Hoelang moeten die partijen wel niet geweest zijn joh? best of 100?quote:Op woensdag 22 december 2021 13:57 schreef franklop het volgende:
Toch knap, bij elkaar bijna 500 180ers in 2 onderlinge ontmoetingen
Ah oké, leek mij de perfecte kandidaat. In alles het tegenovergestelde van Buijs.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Schijnt daar niet in beeld te zijn, leugentje van Krabbie.
qua speelstijl toch best vergelijkbaar?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:01 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ah oké, leek mij de perfecte kandidaat. In alles het tegenovergestelde van Buijs.
Dit is rampzalig nieuwsquote:Op woensdag 22 december 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
Imgur is over capacity!
Sorry! We're busy running around with our hair on fire because Imgur is over capacity! This can happen when the site is under a very heavy load, or while we're doing maintenance.
Please try again in a few minutes
Huh?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we darts aan het kijken of hoe zit het?
Heb jij al een kroket in je mik?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry Scrummie we gaan weer praten over wat jij wil.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Die blijft gewoon lijkt mij.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gok eerder Heerenveen of Utrecht maar ligt eraan wat die trainers daar gaan doen.
Itakura en Gudmundsson zijn ook niet goed opgevangen.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fledderus die zijn beste speler Matusiwa niet vervangt, simpelweg fantastisch.
Die keeper van Vitesse komt er ook niet meer in.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Itakura en Gudmundsson zijn ook niet goed opgevangen.
En Leeuwenburgh is een enorme vliegenvanger.
Heel eerlijk, geen enkel idee. Doelde eigenlijk op persoonlijkheid en uitstraling.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
qua speelstijl toch best vergelijkbaar?
krijg het an je lipquote:Op woensdag 22 december 2021 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sorry Scrummie we gaan weer praten over wat jij wil.
Wie vind jij de minst slechte keeper van de eredivisie?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die keeper van Vitesse komt er ook niet meer in.
Hoeren open NU. @Calandquote:Aantal Patiënten nu in het ziekenhuis
2.255 (daling van 94)
Kliniek: 1.674 (daling van 80)
IC: 581 (daling van 14)
Onana.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie vind jij de minst slechte keeper van de eredivisie?
Frank Posthumus en Wyan Alders vinden dit geen leuke opmerking. Want die weten hoe de situatie in mekaar zit.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:59 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Hoelang moeten die partijen wel niet geweest zijn joh? best of 100?
''Luuk de Jong komt er zo in''quote:
Van levensbelangquote:Op woensdag 22 december 2021 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer extra sessie Mr. Bean vanmiddag
Het mooiste aan de Leeuwenburgh-transfer vind ik nog dat Fleddie heel trots liep te oreren dat ze hem op locatie hadden gescout in Zuid-Afrika.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Itakura en Gudmundsson zijn ook niet goed opgevangen.
En Leeuwenburgh is een enorme vliegenvanger.
Searle heeft een flinke BOS haar.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2021 14:07 schreef Mani89 het volgende:
Als je smerige proleet opzoekt in het woordenboek staat er een foto van Frank Lammers bij. Alles wat kut is aan Nederland onder de rivieren in 1 hoofd samengevat.
Na 2 potjes bij Dordrecht op zijn 27e in Zuid Afrika, die halen we!quote:Op woensdag 22 december 2021 14:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het mooiste aan de Leeuwenburgh-transfer vind ik nog dat Fleddie heel trots liep te oreren dat ze hem op locatie hadden gescout in Zuid-Afrika.
quote:Op woensdag 22 december 2021 14:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2021 14:07 schreef Mani89 het volgende:
Als je smerige proleet opzoekt in het woordenboek staat er een foto van Frank Lammers bij. Alles wat kut is aan Nederland onder de rivieren in 1 hoofd samengevat.
Dat had je vooraf ook wel in kunnen tekenen. Het is Borland tegen Searle, niet een in topvorm zijnde Smith vs Van Gerwen ofzoquote:
Ruwe bolster, blanke pit.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Internetgebruiker @:Coco blijkt ook maar een teer zieltje. Okee
Is Bas al benaderd door ViaPlay?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Bas Muijs kampeert al de hele week achter de coulissen en ziet zijn plekje nu opgevuld worden door deze nobuddie. Wat een lot.
Boris de volksmennerquote:Op woensdag 22 december 2021 14:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb enorm veel zin in Dirk vs die dronken Rus
Antonie Kamerling hangt er ook al een paar dagen rond.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Bas Muijs kampeert al de hele week achter de coulissen en ziet zijn plekje nu opgevuld worden door deze nobuddie. Wat een lot.
Nou nou nouquote:Op woensdag 22 december 2021 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Antonie Kamerling hangt er ook al een paar dagen rond.
Een mens mag genieten.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik drink momenteel wodka met appelsap. Ik weet niet of dit een goed idee is rond dit tijdstip maar ik heb het koud.
Ik heb toch liever Misjaquote:Op woensdag 22 december 2021 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Helpt appelsap daartegen dan?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik drink momenteel wodka met appelsap. Ik weet niet of dit een goed idee is rond dit tijdstip maar ik heb het koud.
Darudequote:Op woensdag 22 december 2021 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete one day fly?
Dit wilde ik NET sturen.quote:
Kirk Shepherdquote:Op woensdag 22 december 2021 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij je een beetje hebt gestoord aan de Borland hype van de laatste dagen.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:16 schreef wimderon het volgende:
58
97
57
58
Willie is vandaag niet zo sterk in beslissende legs.
DutchSuomi?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg even wie je heeft gecorrigeerd op twitter Teun!!
Joseph Goebbelsquote:Op woensdag 22 december 2021 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij je een beetje hebt gestoord aan de Borland hype van de laatste dagen.
Ja noem mij evenquote:Op woensdag 22 december 2021 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg even wie je heeft gecorrigeerd op twitter Teun!!
Maar natuurlijk, Ramptoeristen verzamelen!quote:Op woensdag 22 december 2021 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
Zitten we klaar voor de tragische ondergang van Glen?
Platvoetquote:Op woensdag 22 december 2021 14:18 schreef MC-M het volgende:
[..]
Nee, alleen BeanGod en PlatvoetGod.
Niels kijkt uit naar Glen.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
Zitten we klaar voor de tragische ondergang van Glen?
Rik Platvoet?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:18 schreef MC-M het volgende:
[..]
Kan vanaf nu ieder jaar op de bingoquote:Op woensdag 22 december 2021 14:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wisten jullie dat Borland een 9-darter heeft gegooid? In de beslissende leg nog wel!
Dit wordt gewoon 0-3 (1/2-9 in legs)quote:
Nee joh, ga toch weg. Dat zuig je uit je duim.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wisten jullie dat Borland een 9-darter heeft gegooid? In de beslissende leg nog wel!
Als hij meedoet.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kan vanaf nu ieder jaar op de bingo
Platvoetquote:Op woensdag 22 december 2021 14:18 schreef MC-M het volgende:
[..]
De nieuwe Paul Lim.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik meestal ookquote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
All you need is love kerstspecial. Iedere kerstavond weer
Oh ja dat doen mijn zus en moeders ook altijd, met kleedjes en thee enzulks.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen White misschien, maar die gaat genoeg gooien op de vloer om het alsnog te halenquote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Welke spelers denken jullie uit de top 32, die we volgend jaar niet meer terugzien op het WK? Buiten Glenn om.
Iedereen komt wel terug. Devun misschien niet, maar dan wordt er wel weer een plekje voor hem gekreejeerd.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Welke spelers denken jullie uit de top 32, die we volgend jaar niet meer terugzien op het WK? Buiten Glenn om.
quote:
Duurt ook echt de hele avond zo'n beetje.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja dat doen mijn zus en moeders ook altijd, met kleedjes en thee enzulks.
Wil je dat we iemand dood gaan wensen?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Die gaat het gewoon halen met de geweldige Africa qualifierquote:Op woensdag 22 december 2021 14:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iedereen komt wel terug. Devun misschien niet.
Vreselijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben blij dat ik op mezelf woon.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Duurt ook echt de hele avond zo'n beetje.
@Neef_Wuppiequote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Petersen.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Klopt, maar ik vind het altijd wel vermakelijk. Maar goed, dat zal ongetwijfeld ook aan de situatie van het hebben van een buitenlandse partner (en die vaak lang niet zien) liggen, dan doen zulke dingen je net even wat meerquote:Op woensdag 22 december 2021 14:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Duurt ook echt de hele avond zo'n beetje.
Ik heb geen zin om op 1e kerstdag te reizen.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben blij dat ik op mezelf woon.
Ben je met kerst wel samen?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het altijd wel vermakelijk. Maar goed, dat zal ongetwijfeld ook aan de situatie van het hebben van een buitenlandse partner (en die vaak lang niet zien) liggen, dan doen zulke dingen je net even wat meer
Bondscoach van het vrouwenteam las ik netquote:Op woensdag 22 december 2021 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Middag allen.
Ik schakel net in. Wie is deze Eucalypta?
Bondscoach in t dartsquote:Op woensdag 22 december 2021 14:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bondscoach van het vrouwenteam las ik net
Ik zou ze wel doenquote:Op woensdag 22 december 2021 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Robert ten Brink ook heel vervelend met zijn 40-45 inwisselbare dochters.
Volgens deze redenering zou Steve Beaton favoriet zijn voor de titel.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Op ervaring won die het. Wat heeft dit met ervaring te maken achterlijke koe.
quote:Op woensdag 22 december 2021 14:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgens deze redenering zou Steve Beaton favoriet zijn voor de titel.
Searle ziet er wel uit alsof hij in zijn vrije tijd in een berenvel en met een speer rondloopt.quote:
Neequote:
Ik vind het een prachtig nummer, maar idd niet echt geschikt voor een opkomst..quote:
Nou ja, dat vooral. Ik vind, laten we zeggen, Old and Wise ook hartstikke mooi, maar daar kom je toch ook niet mee opquote:Op woensdag 22 december 2021 14:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig nummer, maar idd niet echt geschikt voor een opkomst..
Had voorheen toch het walk-on nummer van Snackpot?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Glenn krijgt per WK een slechter nummer
Wat is de hype van dit WK? Welke trein pakt FOK.quote:
Waar komt die Martijn Connectie vandaan?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk gun ik de secretaris van de vereniging Martijn niks maar laat m maar afrekenen met Durrant
Hempelquote:Op woensdag 22 december 2021 14:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is de hype van dit WK? Welke trein pakt FOK.
Omdat ie net als Kleermaker een pedohoofd heeftquote:Op woensdag 22 december 2021 14:31 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Waar komt die Martijn Connectie vandaan?
Hempel.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Blitzkrieg Hempeltrein naar Treblinkaquote:Op woensdag 22 december 2021 14:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Clayton, of zo'n sujet als een Heta ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Clayton kun je geen hype meer noemen. Ik ga voor Hempelquote:Op woensdag 22 december 2021 14:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Clayton, of zo'n sujet als een Heta ofzo.
Stukje kinderlokker dusquote:Op woensdag 22 december 2021 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat ie net als Kleermaker een pedohoofd heeft
Waarschijnlijk proberen er nog mensen wanhopig op de Kleren-bandwagon te springen die al twee jaar vertrokken is.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Glen? Een bewussie, komt door de schok in zijn worrep he.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:32 schreef heywoodu het volgende:
Was die 18 een afzwaaier of een bewussie?
Voor de Hypetrain?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Durrant gooit zichzelf nu al voor de trein
Dat zijn al bekende namen. Clayton is gewoon een van de favorieten:Dquote:Op woensdag 22 december 2021 14:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dusquote:Op woensdag 22 december 2021 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow. Hehe eindelijk. Eerste 170 dit WK toch?
Clayton wordt een van de flops van dit WK.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat zijn al bekende namen. Clayton is gewoon een van de favorieten:D
First World Problemsquote:Op woensdag 22 december 2021 14:35 schreef Doevelaer het volgende:
Godverdomme, net terwijl ik die kat weer naar binnen doe een 170
Hoe heet je kat?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:35 schreef Doevelaer het volgende:
Omdat ie een zware loting heeft zeker?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Clayton wordt een van de flops van dit WK.
Was-ie nat, die katquote:Op woensdag 22 december 2021 14:35 schreef Doevelaer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |