Ben je met kerst wel samen?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het altijd wel vermakelijk. Maar goed, dat zal ongetwijfeld ook aan de situatie van het hebben van een buitenlandse partner (en die vaak lang niet zien) liggen, dan doen zulke dingen je net even wat meer
Bondscoach van het vrouwenteam las ik netquote:Op woensdag 22 december 2021 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Middag allen.
Ik schakel net in. Wie is deze Eucalypta?
Bondscoach in t dartsquote:Op woensdag 22 december 2021 14:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bondscoach van het vrouwenteam las ik net
Ik zou ze wel doenquote:Op woensdag 22 december 2021 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Robert ten Brink ook heel vervelend met zijn 40-45 inwisselbare dochters.
Volgens deze redenering zou Steve Beaton favoriet zijn voor de titel.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Op ervaring won die het. Wat heeft dit met ervaring te maken achterlijke koe.
quote:Op woensdag 22 december 2021 14:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgens deze redenering zou Steve Beaton favoriet zijn voor de titel.
Searle ziet er wel uit alsof hij in zijn vrije tijd in een berenvel en met een speer rondloopt.quote:
Neequote:
Ik vind het een prachtig nummer, maar idd niet echt geschikt voor een opkomst..quote:
Nou ja, dat vooral. Ik vind, laten we zeggen, Old and Wise ook hartstikke mooi, maar daar kom je toch ook niet mee opquote:Op woensdag 22 december 2021 14:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig nummer, maar idd niet echt geschikt voor een opkomst..
Had voorheen toch het walk-on nummer van Snackpot?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Glenn krijgt per WK een slechter nummer
Wat is de hype van dit WK? Welke trein pakt FOK.quote:
Waar komt die Martijn Connectie vandaan?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk gun ik de secretaris van de vereniging Martijn niks maar laat m maar afrekenen met Durrant
Hempelquote:Op woensdag 22 december 2021 14:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is de hype van dit WK? Welke trein pakt FOK.
Omdat ie net als Kleermaker een pedohoofd heeftquote:Op woensdag 22 december 2021 14:31 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Waar komt die Martijn Connectie vandaan?
Hempel.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Blitzkrieg Hempeltrein naar Treblinkaquote:Op woensdag 22 december 2021 14:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |