quote:Op woensdag 22 december 2021 14:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2021 14:07 schreef Mani89 het volgende:
Als je smerige proleet opzoekt in het woordenboek staat er een foto van Frank Lammers bij. Alles wat kut is aan Nederland onder de rivieren in 1 hoofd samengevat.
Dat had je vooraf ook wel in kunnen tekenen. Het is Borland tegen Searle, niet een in topvorm zijnde Smith vs Van Gerwen ofzoquote:
Ruwe bolster, blanke pit.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Internetgebruiker @:Coco blijkt ook maar een teer zieltje. Okee
Is Bas al benaderd door ViaPlay?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Bas Muijs kampeert al de hele week achter de coulissen en ziet zijn plekje nu opgevuld worden door deze nobuddie. Wat een lot.
Boris de volksmennerquote:Op woensdag 22 december 2021 14:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb enorm veel zin in Dirk vs die dronken Rus
Antonie Kamerling hangt er ook al een paar dagen rond.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Bas Muijs kampeert al de hele week achter de coulissen en ziet zijn plekje nu opgevuld worden door deze nobuddie. Wat een lot.
Nou nou nouquote:Op woensdag 22 december 2021 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Antonie Kamerling hangt er ook al een paar dagen rond.
Een mens mag genieten.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik drink momenteel wodka met appelsap. Ik weet niet of dit een goed idee is rond dit tijdstip maar ik heb het koud.
Ik heb toch liever Misjaquote:Op woensdag 22 december 2021 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Helpt appelsap daartegen dan?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik drink momenteel wodka met appelsap. Ik weet niet of dit een goed idee is rond dit tijdstip maar ik heb het koud.
Darudequote:Op woensdag 22 december 2021 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete one day fly?
Dit wilde ik NET sturen.quote:
Kirk Shepherdquote:Op woensdag 22 december 2021 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete one day fly?
Ik krijg het idee dat jij je een beetje hebt gestoord aan de Borland hype van de laatste dagen.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:16 schreef wimderon het volgende:
58
97
57
58
Willie is vandaag niet zo sterk in beslissende legs.
DutchSuomi?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg even wie je heeft gecorrigeerd op twitter Teun!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |