Hopelijk ook uit de Eredivisie.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Buijs gaat (na dit seizoen) weg. @:tagliano
Was het dan toch fake newsquote:Op woensdag 22 december 2021 13:49 schreef BB-King het volgende:
Hoe heeft Borland ooit een 9 darter gegooid?
180-177-144quote:Op woensdag 22 december 2021 13:49 schreef BB-King het volgende:
Hoe heeft Borland ooit een 9 darter gegooid?
quote:Op woensdag 22 december 2021 13:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Erg mooi. @:Szura Polderhont gaat ook weg.
Als ik Kees was zou ik er niet instappen met Fludderus daar en die Wouter Gudde, die constant de harde onderhandelaars willen spelen en ziekelijk krenterig zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ik Groningen was zou ik eerst een bult spelers announcen.
Fledderus die zijn beste speler Matusiwa niet vervangt, simpelweg fantastisch.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ik Groningen was zou ik eerst een bult spelers announcen.
Durrant zowaar kanshebber om niet het laagste gemiddelde van de middag te gooienquote:Op woensdag 22 december 2021 13:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
William Borland 69.13 0/6 0%
Dit is een verbeteringquote:Op woensdag 22 december 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de bingofans, kleine update. Heb de overlopende kleuren veranderd en om het iets overzichtelijker te maken een legenda geplaatst zodat je in een oogopslag ziet dat groen wel geweest is en rood niet. Geen kruis want ondanks dat het overzichtelijker is staat het ook minder leuk (je kan immers moeilijker de teksten teruglezen).
Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |