Zjakgod weet allesquote:Op woensdag 22 december 2021 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Karin ten Kate's Titels
BDO/WDF Ranked
German Gold Cup Women (1)
2000
Ze hep meer gewonnen dan Koos.
Zjak heeft hier al meer dan 50.000 uur in gestoken en verkoopt de info regelmatig, vertelde hij vandaag in het AD. Voor zijn pensioentje.quote:
Is dit het gevolg van een Gifje wat ik gister omstreeks 23:50 voorbij zag komen?quote:Op woensdag 22 december 2021 13:27 schreef Zipportal het volgende:
DRT wenst @:neef_wuppie snel terug.
Och, nee toch?quote:Op woensdag 22 december 2021 13:27 schreef Zipportal het volgende:
Bondscoach van de vrouwen nu.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
In ieder geval een dartster en geen Bas Muijs of Robin van Galen
Beetje vooruitgang of zo
Welk gifje?quote:Op woensdag 22 december 2021 13:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Is dit het gevolg van een Gifje wat ik gister omstreeks 23:50 voorbij zag komen?
Noooooquote:Op woensdag 22 december 2021 13:27 schreef Zipportal het volgende:
En die lichtgroene dan?quote:Op woensdag 22 december 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de bingofans, kleine update. Heb de overlopende kleuren veranderd en om het iets overzichtelijker te maken een legenda geplaatst zodat je in een oogopslag ziet dat groen wel geweest is en rood niet. Geen kruis want ondanks dat het overzichtelijker is staat het ook minder leuk (je kan immers moeilijker de teksten teruglezen).
Zo.
Dat was wel een leuk stukje. Ook dat hij ooit als pubertje begon in Roland's café, die kennen elkaar dus nóg langer dan ik dacht, eigenlijk hun hele dartsleven alquote:Op woensdag 22 december 2021 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zjak heeft hier al meer dan 50.000 uur in gestoken en verkoopt de info regelmatig, vertelde hij vandaag in het AD. Voor zijn pensioentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |