Nee, niet echt.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij je een beetje hebt gestoord aan de Borland hype van de laatste dagen.
Ja noem mij evenquote:Op woensdag 22 december 2021 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg even wie je heeft gecorrigeerd op twitter Teun!!
Maar natuurlijk, Ramptoeristen verzamelen!quote:Op woensdag 22 december 2021 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
Zitten we klaar voor de tragische ondergang van Glen?
Platvoetquote:Op woensdag 22 december 2021 14:18 schreef MC-M het volgende:
[..]
Nee, alleen BeanGod en PlatvoetGod.
Niels kijkt uit naar Glen.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
Zitten we klaar voor de tragische ondergang van Glen?
Rik Platvoet?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:18 schreef MC-M het volgende:
[..]
Kan vanaf nu ieder jaar op de bingoquote:Op woensdag 22 december 2021 14:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wisten jullie dat Borland een 9-darter heeft gegooid? In de beslissende leg nog wel!
Dit wordt gewoon 0-3 (1/2-9 in legs)quote:
Nee joh, ga toch weg. Dat zuig je uit je duim.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wisten jullie dat Borland een 9-darter heeft gegooid? In de beslissende leg nog wel!
Als hij meedoet.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kan vanaf nu ieder jaar op de bingo
Platvoetquote:Op woensdag 22 december 2021 14:18 schreef MC-M het volgende:
[..]
De nieuwe Paul Lim.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik meestal ookquote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
All you need is love kerstspecial. Iedere kerstavond weer
Oh ja dat doen mijn zus en moeders ook altijd, met kleedjes en thee enzulks.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen White misschien, maar die gaat genoeg gooien op de vloer om het alsnog te halenquote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Welke spelers denken jullie uit de top 32, die we volgend jaar niet meer terugzien op het WK? Buiten Glenn om.
Iedereen komt wel terug. Devun misschien niet, maar dan wordt er wel weer een plekje voor hem gekreejeerd.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Welke spelers denken jullie uit de top 32, die we volgend jaar niet meer terugzien op het WK? Buiten Glenn om.
quote:
Duurt ook echt de hele avond zo'n beetje.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja dat doen mijn zus en moeders ook altijd, met kleedjes en thee enzulks.
Wil je dat we iemand dood gaan wensen?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Die gaat het gewoon halen met de geweldige Africa qualifierquote:Op woensdag 22 december 2021 14:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iedereen komt wel terug. Devun misschien niet.
Vreselijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben blij dat ik op mezelf woon.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Duurt ook echt de hele avond zo'n beetje.
@Neef_Wuppiequote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Petersen.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Klopt, maar ik vind het altijd wel vermakelijk. Maar goed, dat zal ongetwijfeld ook aan de situatie van het hebben van een buitenlandse partner (en die vaak lang niet zien) liggen, dan doen zulke dingen je net even wat meerquote:Op woensdag 22 december 2021 14:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Duurt ook echt de hele avond zo'n beetje.
Ik heb geen zin om op 1e kerstdag te reizen.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben blij dat ik op mezelf woon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |