Foto is niet duidelijk genoeg waarvoor mijn excuses.quote:
Geeft niet, Je gaat er vast niet dood van toch?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Foto is niet duidelijk genoeg waarvoor mijn excuses.
[ afbeelding ]
Nope. Wel antibioticum gekregen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geeft niet, Je gaat er vast niet dood van toch?
Kan natuurlijk wel vervelend zijn
Injectie?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nope. Wel antibioticum gekregen.
Reactie op mijn boosterprik.quote:
Komt vast wel weer goedquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Reactie op mijn boosterprik.
Heftig hoorquote:
Die is mooiquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:03 schreef drakin het volgende:
Even iets in de pan gooien vanavond
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens een foutje gemaakt bij een geldautomaat. 1000 ipv van 100 ik dacht dat het een foutje van de bank wasquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
![]()
Aangezien ik tig jarengeleden zoiets heb meegemaakt weet ik al dat ze kunnen zien dat de automaat geen geld heeft gegeven en zodoende wordt dat rechtgebreid in mijn rekeningoverzicht. Heb wel ff rondgehangen bij de pinautomaat om te zien of hij alsnog geld zou uitspugen maar niks hoor.
sexy he?quote:
Ik heb ooit eens zoiets in eigen tuin gehad, een kiwiquote:
lol!!quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens zoiets in eigen tuin gehad, een kiwi![]()
Geen billen dan, maar de andere kant
Een vrouwelijke kiwi, weet niet meer waar de foto ervan is.quote:
Deze is iig mooiquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Een vrouwelijke kiwi, weet niet meer waar de foto ervan is.
het is niet mijn foto.quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:18 schreef drakin het volgende:
[..]
het is niet mijn foto.
Ik had gister wel eigen gekweekte oesterzammen
Lekker waren die
werkt heel simpel, een starter met oesterzwamkweek of hoe dat ook heet en heel veel koffieprutquote:
Als je die paneert is het een snitzelquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:18 schreef drakin het volgende:
[..]
het is niet mijn foto.
Ik had gister wel eigen gekweekte oesterzammen
Lekker waren die
Ik heb al een tijdje niet meer gepind...quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
![]()
Aangezien ik tig jarengeleden zoiets heb meegemaakt weet ik al dat ze kunnen zien dat de automaat geen geld heeft gegeven en zodoende wordt dat rechtgebreid in mijn rekeningoverzicht. Heb wel ff rondgehangen bij de pinautomaat om te zien of hij alsnog geld zou uitspugen maar niks hoor.
Ik kweek ze in een yoghurtemmertjequote:Op dinsdag 21 december 2021 18:22 schreef drakin het volgende:
[..]
werkt heel simpel, een starter met oesterzwamkweek of hoe dat ook heet en heel veel koffieprut
En geduld.
Nu wachten op de volgende paddo's
Koffieprut is sowieso goed voor kweken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:22 schreef drakin het volgende:
[..]
werkt heel simpel, een starter met oesterzwamkweek of hoe dat ook heet en heel veel koffieprut
En geduld.
Nu wachten op de volgende paddo's
In een soort emmer heb ik ze ookquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kweek ze in een yoghurtemmertje
wel deksel erop ivm fruitvliegjesquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Koffieprut is sowieso goed voor kweken.
Ik kan niet alles ontcijferen maar 1 heeft veertjes.quote:
Zo dan welk bedrijf is dat?quote:
En zo niet, dan kan ze er vast iemand anders weer blij mee makenquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je nichtje zal er blij mee zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het van fok? Een soort van bedreigingquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:33 schreef D. het volgende:
[..]
Is van verschillende fabrikanten. Tenminste, verschillende labels
Jij zou je bedreigd voelen als je zo'n pakketje krijgt?quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het van fok? Een soort van bedreiging
Nou normaal is het niet nee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:44 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zou je bedreigd voelen als je zo'n pakketje krijgt?
Huh vaag ook in al die plastic zakjes, alsof het net van een plaats delict komt ofzoquote:
Het gaat om de inhoud, wat raar jaquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh vaag ook in al die plastic zakjes, alsof het net van een plaats delict komt ofzo
Ach, stel je hebt een pallet staan waar je vanaf wel, dan kun je dat verdelen onder het personeelquote:
Het is wel een raar iets. Ik weet niet waar je werktquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, stel je hebt een pallet staan waar je vanaf wel, dan kun je dat verdelen onder het personeel
Ik ben niet zo thuis in de armbandjes, maar dat ze verpakt zijn is dus raar?quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh vaag ook in al die plastic zakjes, alsof het net van een plaats delict komt ofzo
dat lijkt me heel normaalquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de armbandjes, maar dat ze verpakt zijn is dus raar?
Nee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de armbandjes, maar dat ze verpakt zijn is dus raar?
Het is verder niet werkgerelateerdquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel een raar iets. Ik weet niet waar je werkt
quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat pakket wel echt aan jou gericht ? Of wou de bezorger er vanaf?
Mijn collega kwam het brengen, samen met het andere pakketquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat pakket wel echt aan jou gericht ? Of wou de bezorger er vanaf?
En had je collega ook 2 pakketten?quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:52 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn collega kwam het brengen, samen met het andere pakket
D. heeft hem uitgetest met die armbandjesquote:
Jaja dat snap ik ... Maar je hebt nog geen navraag gedaan ?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, veel meer, hij deed een rondje NL om ons te voorzien
Over het waarom? Neequote:Op dinsdag 21 december 2021 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja dat snap ik ... Maar je hebt nog geen navraag gedaan ?
Net m'n piek geslooptquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Zit iedereen onder de kerstboom zenuwachtig te zijn?
Ik heb geen kerstboomquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Zit iedereen onder de kerstboom zenuwachtig te zijn?
Zat je zo hard te trillen?quote:
Gelijk heb jequote:
Ik ging batterijen vervangen. Nou dat is niet meer nodig in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat je zo hard te trillen?
[..]
Gelijk heb je
Wel zondequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ging batterijen vervangen. Nou dat is niet meer nodig in ieder geval.
Nice!quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Tt klopt niet, het is hier 29 graden.
*nippend aan een cocktail met kerstliedjes op achtergrond
Ja beetje welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |