Net m'n piek geslooptquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Zit iedereen onder de kerstboom zenuwachtig te zijn?
Ik heb geen kerstboomquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Zit iedereen onder de kerstboom zenuwachtig te zijn?
Zat je zo hard te trillen?quote:
Gelijk heb jequote:
Ik ging batterijen vervangen. Nou dat is niet meer nodig in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat je zo hard te trillen?
[..]
Gelijk heb je
Wel zondequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ging batterijen vervangen. Nou dat is niet meer nodig in ieder geval.
Nice!quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Tt klopt niet, het is hier 29 graden.
*nippend aan een cocktail met kerstliedjes op achtergrond
Ja beetje welquote:
Ik denk dat bij sommige er al naalden onder de boom liggen.quote:
Mag het toch hopen voor je jaquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje welkom er wel weer overheen denk ik
Batterijen in je piekquote:
We hebben al een foto gezien, dat je geroosterd ergens ligtquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Tt klopt niet, het is hier 29 graden.
*nippend aan een cocktail met kerstliedjes op achtergrond
Zaten ook lichtjes inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Welk boek moet er nu weer uitgelezen worden?quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand zin om mijn werk af te maken?
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Zaten ook lichtjes inNog nooit gezien. Grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
afgeraden he, niet verbodenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
Nu op het nieuws een item over Nederlanders die naar Antwerpen gaan om daar nog wat te kunnen doen, en dat dit wordt afgeraden. Ik was daar net op tijd
Alle grensbewoners shopten toch al in het buitenlandquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
Nu op het nieuws een item over Nederlanders die naar Antwerpen gaan om daar nog wat te kunnen doen, en dat dit wordt afgeraden. Ik was daar net op tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |