Is het van fok? Een soort van bedreigingquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:33 schreef D. het volgende:
[..]
Is van verschillende fabrikanten. Tenminste, verschillende labels
Jij zou je bedreigd voelen als je zo'n pakketje krijgt?quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het van fok? Een soort van bedreiging
Nou normaal is het niet nee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:44 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zou je bedreigd voelen als je zo'n pakketje krijgt?
Huh vaag ook in al die plastic zakjes, alsof het net van een plaats delict komt ofzoquote:
Het gaat om de inhoud, wat raar jaquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh vaag ook in al die plastic zakjes, alsof het net van een plaats delict komt ofzo
Ach, stel je hebt een pallet staan waar je vanaf wel, dan kun je dat verdelen onder het personeelquote:
Het is wel een raar iets. Ik weet niet waar je werktquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, stel je hebt een pallet staan waar je vanaf wel, dan kun je dat verdelen onder het personeel
Ik ben niet zo thuis in de armbandjes, maar dat ze verpakt zijn is dus raar?quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh vaag ook in al die plastic zakjes, alsof het net van een plaats delict komt ofzo
dat lijkt me heel normaalquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de armbandjes, maar dat ze verpakt zijn is dus raar?
Nee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de armbandjes, maar dat ze verpakt zijn is dus raar?
Het is verder niet werkgerelateerdquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel een raar iets. Ik weet niet waar je werkt
quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat pakket wel echt aan jou gericht ? Of wou de bezorger er vanaf?
Mijn collega kwam het brengen, samen met het andere pakketquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat pakket wel echt aan jou gericht ? Of wou de bezorger er vanaf?
En had je collega ook 2 pakketten?quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:52 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn collega kwam het brengen, samen met het andere pakket
D. heeft hem uitgetest met die armbandjesquote:
Jaja dat snap ik ... Maar je hebt nog geen navraag gedaan ?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, veel meer, hij deed een rondje NL om ons te voorzien
Over het waarom? Neequote:Op dinsdag 21 december 2021 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja dat snap ik ... Maar je hebt nog geen navraag gedaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |