Die indruk kreeg ik al ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die pil brengt ook wel eens creepy dromen voort
Ja dat lazen we gisterenquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een beetje maarquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Apart...quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:17 schreef D. het volgende:
WTF
Krijg zojuist naast mijn kerstpakket nog een doosje; vol met armbanden en kettingen
Niet te vreten natuurlijkquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:17 schreef D. het volgende:
WTF
Krijg zojuist naast mijn kerstpakket nog een doosje; vol met armbanden en kettingen
Of een snoepketting...quote:
Mijn nichtje van 11quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Apart...
Wie ga je daar blij mee maken?
En de naam van de buurvrouw staat zeker op het doosje?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:17 schreef D. het volgende:
WTF
Ik denk niet dat mijn baas mijn buurvrouw kentquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:45 schreef drakin het volgende:
[..]
En de naam van de buurvrouw staat zeker op het doosje?
armbanden en kettingen en het is voor jou? Dat geloof je toch niet?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn baas mijn buurvrouw kent
Denk dat de baas een goedkoop partijtje op de kop getikt heeftquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:47 schreef drakin het volgende:
[..]
armbanden en kettingen en het is voor jou? Dat geloof je toch niet?
Hij moest van zijn zooi af omdat hij aanvoelt dat koningsdag straks niet doorgaatquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat de baas een goedkoop partijtje op de kop getikt heeft
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij moest van zijn zooi af omdat hij aanvoelt dat koningsdag straks niet doorgaat
quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn baas mijn buurvrouw kent
armbanden zijn toch hip ? Je ziet iedereen op tv er meequote:Op dinsdag 21 december 2021 12:17 schreef D. het volgende:
WTF
Ik ben niet hip genoegquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:16 schreef chufi het volgende:
[..]
armbanden zijn toch hip ? Je ziet iedereen op tv er mee
Kennelijk dacht ie dat ik er wel iets mee konquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat vond jouw baas kennelijk ook
Doe er dan maar wat mee danquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:31 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk dacht ie dat ik er wel iets mee kon
Foto is niet duidelijk genoeg waarvoor mijn excuses.quote:
Geeft niet, Je gaat er vast niet dood van toch?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Foto is niet duidelijk genoeg waarvoor mijn excuses.
[ afbeelding ]
Nope. Wel antibioticum gekregen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geeft niet, Je gaat er vast niet dood van toch?
Kan natuurlijk wel vervelend zijn
Injectie?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nope. Wel antibioticum gekregen.
Reactie op mijn boosterprik.quote:
Komt vast wel weer goedquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Reactie op mijn boosterprik.
Heftig hoorquote:
Die is mooiquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:03 schreef drakin het volgende:
Even iets in de pan gooien vanavond
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens een foutje gemaakt bij een geldautomaat. 1000 ipv van 100 ik dacht dat het een foutje van de bank wasquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
![]()
Aangezien ik tig jarengeleden zoiets heb meegemaakt weet ik al dat ze kunnen zien dat de automaat geen geld heeft gegeven en zodoende wordt dat rechtgebreid in mijn rekeningoverzicht. Heb wel ff rondgehangen bij de pinautomaat om te zien of hij alsnog geld zou uitspugen maar niks hoor.
sexy he?quote:
Ik heb ooit eens zoiets in eigen tuin gehad, een kiwiquote:
lol!!quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens zoiets in eigen tuin gehad, een kiwi![]()
Geen billen dan, maar de andere kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |