Die indruk kreeg ik al ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die pil brengt ook wel eens creepy dromen voort
Ja dat lazen we gisterenquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een beetje maarquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Apart...quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:17 schreef D. het volgende:
WTF
Krijg zojuist naast mijn kerstpakket nog een doosje; vol met armbanden en kettingen
Niet te vreten natuurlijkquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:17 schreef D. het volgende:
WTF
Krijg zojuist naast mijn kerstpakket nog een doosje; vol met armbanden en kettingen
Of een snoepketting...quote:
Mijn nichtje van 11quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Apart...
Wie ga je daar blij mee maken?
En de naam van de buurvrouw staat zeker op het doosje?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:17 schreef D. het volgende:
WTF
Ik denk niet dat mijn baas mijn buurvrouw kentquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:45 schreef drakin het volgende:
[..]
En de naam van de buurvrouw staat zeker op het doosje?
armbanden en kettingen en het is voor jou? Dat geloof je toch niet?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn baas mijn buurvrouw kent
Denk dat de baas een goedkoop partijtje op de kop getikt heeftquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:47 schreef drakin het volgende:
[..]
armbanden en kettingen en het is voor jou? Dat geloof je toch niet?
Hij moest van zijn zooi af omdat hij aanvoelt dat koningsdag straks niet doorgaatquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat de baas een goedkoop partijtje op de kop getikt heeft
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij moest van zijn zooi af omdat hij aanvoelt dat koningsdag straks niet doorgaat
quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn baas mijn buurvrouw kent
armbanden zijn toch hip ? Je ziet iedereen op tv er meequote:Op dinsdag 21 december 2021 12:17 schreef D. het volgende:
WTF
Ik ben niet hip genoegquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:16 schreef chufi het volgende:
[..]
armbanden zijn toch hip ? Je ziet iedereen op tv er mee
Kennelijk dacht ie dat ik er wel iets mee konquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat vond jouw baas kennelijk ook
Doe er dan maar wat mee danquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:31 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk dacht ie dat ik er wel iets mee kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |