Hete zomers, koude wintersquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:47 schreef espri het volgende:
Mij maak je echt niet blij met de kou hoor, ben dan wel een winterkind maar geef mij de zomer maar.
Dat doe ik vanmiddag wel met een borrel bij de verwarmingquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:54 schreef Chanel5 het volgende:
-3 hier
zo ff lekker met de hond eruit, rooie neus halen
quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat doe ik vanmiddag wel met een borrel bij de verwarming
-5 zelfs hierquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen. Het is -2 hier![]()
[ afbeelding ]
bevroren waterplasje op straat dusquote:
Nee, indoor ijsbaanquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:59 schreef drakin het volgende:
[..]
bevroren waterplasje op straat dus
Waarom geen schaatsen dan?quote:
Ik heb niet geproefd aan mijn containerquote:
Anders had je er nu nog gestaanquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb niet geproefd aan mijn container
Het was al zo moeilijk te zien welke van mij was, allemaal witte containersquote:
Is hij bewust niet geprikt of...quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Ahh, mijn kleinzoon is niet gevaccineerd en zou 2de Kerstdag een paar dagen naar andere opa en oma gaan.
Nu stuurden ze net een appje, dat hij een negatieve test moet overleggen.
Voor wat het waard is, wij testen zelf ook voordat we met de club bij elkaar duiken 1e kerstdag.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Ahh, mijn kleinzoon is niet gevaccineerd en zou 2de Kerstdag een paar dagen naar andere opa en oma gaan.
Nu stuurden ze net een appje, dat hij een negatieve test moet overleggen.
Hier ligt er ook een witte rijpsluier over de tuinquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:48 schreef drakin het volgende:
Alles bevroren hier vanmorgen.
Zag er wel mooi uit buiten
Mijn familie ook. Kleine moeite.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, wij testen zelf ook voordat we met de club bij elkaar duiken 1e kerstdag.
En die maan erbij vanmorgen vroeg, dat was echt mooiquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ligt er ook een witte rijpsluier over de tuin
Ik ben er zelfs eenquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:38 schreef Domnivoor het volgende:
Voor de liefhebbers van palindromen:
Vanmiddag 21-12-21 12:21 en vanavond 21-12-21 21:12
quote:Op maandag 20 december 2021 12:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou veel plezier met de dromenpil!
De kinders willen het nog niet. Hij zelf twijfelt nog.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:23 schreef espri het volgende:
[..]
Is hij bewust niet geprikt of...
Dus nu kan hij niet logeren?
Draai me maar eens omquote:
De droom eindigde precies zoals ie begon?quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
Ik had vannacht een rare palin-droom. Zal wel door die pil komen.
[..]
Hm, dat zou wel creepy zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De droom eindigde precies zoals ie begon?
Die pil brengt ook wel eens creepy dromen voortquote:
Die indruk kreeg ik al ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die pil brengt ook wel eens creepy dromen voort
Ja dat lazen we gisterenquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een beetje maarquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Apart...quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:17 schreef D. het volgende:
WTF
Krijg zojuist naast mijn kerstpakket nog een doosje; vol met armbanden en kettingen
Niet te vreten natuurlijkquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:17 schreef D. het volgende:
WTF
Krijg zojuist naast mijn kerstpakket nog een doosje; vol met armbanden en kettingen
Of een snoepketting...quote:
Mijn nichtje van 11quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Apart...
Wie ga je daar blij mee maken?
En de naam van de buurvrouw staat zeker op het doosje?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:17 schreef D. het volgende:
WTF
Ik denk niet dat mijn baas mijn buurvrouw kentquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:45 schreef drakin het volgende:
[..]
En de naam van de buurvrouw staat zeker op het doosje?
armbanden en kettingen en het is voor jou? Dat geloof je toch niet?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn baas mijn buurvrouw kent
Denk dat de baas een goedkoop partijtje op de kop getikt heeftquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:47 schreef drakin het volgende:
[..]
armbanden en kettingen en het is voor jou? Dat geloof je toch niet?
Hij moest van zijn zooi af omdat hij aanvoelt dat koningsdag straks niet doorgaatquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat de baas een goedkoop partijtje op de kop getikt heeft
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij moest van zijn zooi af omdat hij aanvoelt dat koningsdag straks niet doorgaat
quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn baas mijn buurvrouw kent
armbanden zijn toch hip ? Je ziet iedereen op tv er meequote:Op dinsdag 21 december 2021 12:17 schreef D. het volgende:
WTF
Ik ben niet hip genoegquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:16 schreef chufi het volgende:
[..]
armbanden zijn toch hip ? Je ziet iedereen op tv er mee
Kennelijk dacht ie dat ik er wel iets mee konquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat vond jouw baas kennelijk ook
Doe er dan maar wat mee danquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:31 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk dacht ie dat ik er wel iets mee kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |