abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202711868

Wat is Netflix?
Netflix is een on-demand streamingdienst voor films en TV-series.

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
• ¤11,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
• ¤15,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD (4k)-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Film Vandaag
Only on Netflix
Netflix Nederland

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
http://forum.fok.nl/topic/2367513

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 20-12-2021 12:38:34 ]
Be curious, not judgmental
pi_202711934
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?? januari

All of Us Are Dead - [Zuid-Korea] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Thriller, Tienerserie, Webtoon
Een zombievirus verspreidt zich razendsnel door een school. De leerlingen vechten om te overleven en aan het gevaar te ontsnappen.

Yeh Kaali Kaali Ankhein | These Black Black Eyes - [India] S01 2022 16 - Netflix Original | Misdaad, Romantisch, Thriller
Een man begeeft zich op glad terrein om zijn leven terug te krijgen wanneer de dochter van een invloedrijke politicus uit alle macht probeert hem voor zich te winnen.

3 januari

The Hook Up Plan - [Frankrijk] S03 2020 16 - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Wanneer Elsa uit Parijs niet over haar ex heen kan komen, huren haar beste vriendinnen een gigolo in om haar een handje te helpen. Maar hun plan werkt iets te goed.

5 januari

4 Metà | Four to Dinner - [Italië] 2021 12 1:44 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
In deze romcom wordt gekeken of zielsverwantschap wel echt bestaat door te kijken hoe het vier single vrienden vergaat in steeds andere combinaties liefdesstellen.

Rebelde - [Mexico] S01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Musical, Tienerserie
Wanneer op Elite Way School een nieuw schooljaar begint, bedreigt een bekende vijand, het geheime genootschap de Lodge, de muzikale hoop van eerstejaarsleerlingen.

6 januari

The Club - [Turkije] D02 2021 16 - Netflix Original | Drama
In het kosmopolitische Istanbul van de jaren vijftig werkt een moeder met een verleden in een nachtclub om haar opstandige dochter te helpen die ze niet kon opvoeden.

DOTA: Dragon's Blood - [VS] B02 2021 16 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi, Videogame
Een getroubleerde, maar dappere Drakenridder moet zijn drakenkracht gebruiken om een dodelijke demon te stoppen in dit epische fantasyverhaal gebaseerd op de onlinegame.

The Orbital Children - [Japan] S01 2022 - Netflix Original | Fantasy, Sci-Fi
In 2045, two children born on the moon and three kids from Earth try to survive after an accident on their space station leaves them stranded.

El páramo | The Wasteland - [Spanje] 2022 16 1:32 uur - Netflix Original | Horror
Een kwaadaardig beest dat zich voedt met angst, tergt een 19de-eeuws gezin dat afgelegen woont. Kan de kleine Diego zijn moeder redden van het beest, en haarzelf?

7 januari

Hype House - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Reality, Tienerserie
???

12 januari

Jak pokochałam gangstera - [Polen] 2022 16 3:04 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad
Een vrouw vertelt over de opkomst en val van Nikodem 'Nikoś' Skotarczak, een van de grootste gangsters uit de Poolse geschiedenis. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

13 januari

Brazen - [VS] 2022 12 1:34 uur - Netflix Original | Boek, Misdaad, Mystery, Thriler
Detectiveschrijfster Grace Miller weet met dodelijke precisie een motief te bepalen. En die vaardigheid heeft ze hard nodig om de moord op haar zus te ontrafelen.

Chosen - [Denemarken] S01 2022 12 - Netflix Original | Thriller, Tienerserie
Een zeventienjarig meisje ontdekt een ontstellende waarheid over haar eigen identiteit wanneer ze in het mysterie rondom haar rustige Deense stadje duikt.

The Journalist - [Japan] S01 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Thriller
Een gedreven journaliste gaat verbeten op zoek naar de waarheid over een corruptieschandaal bij de overheid, zelfs als machtige tegenstanders haar proberen te dwarsbomen.

Penyalin Cahaya | Photocopier - [Indonesië] 2022 16 2:10 uur - Netflix Original | Drama, Mystery, Thriller
Wanneer een studente een beurs verliest vanwege foto's die op een feestje van haar zijn genomen, onderzoekt ze of er die avond iets verschrikkelijks met haar is gebeurd.

14 januari

After Life - [VK] S03 2020 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
Een schrijver voor een krant probeert de dood van zijn vrouw te verwerken. Hij verandert in een norse man om zo de mensen die hem willen helpen op een afstand te houden.

Archive 81 - [VS] Miniserie 2022 16 - Netflix Original | Horror, Intellectueel, Mystery, Sci-Fi, Thriller
Een archivaris krijgt de opdracht beschadigde videobanden te restaureren en raakt betrokken in een mysterie rond de vermiste regisseur en een demonische sekte.

El comediante | This Is Not a Comedy - [Mexico] 2022 6 1:45 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Intellectueel, Offbeat
Het leven van een comedian krijgt weer zin wanneer zijn beste vriendin hem vraagt om haar spermadonor te worden en hij een meisje ontmoet dat contact maakt met de kosmos.

The House - [VS] 2022 12 1:36 uur - Netflix Original | Comedy, Drama
In deze duistere animatiecomedy raken een arme familie, nerveuze ontwikkelaar en vermoeide huisbazin in verschillende tijdperken betrokken bij hetzelfde mysterieuze huis.

18 januari

The Puppet Master: Hunting the Ultimate Conman - [VK] S01 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze schokkende docuserie doet een wrede oplichter zich voor als een Britse spion. Met manipulatie en diefstal laat hij een spoor van geruïneerde families achter.

19 januari

Too Hot to Handle - [VS] S03 2021 12 - Netflix Original | Reality
Knappe vrijgezellen ontmoeten elkaar aan de oevers van het paradijs. Maar om de verleidelijke hoofdprijs te winnen, zullen ze seks moeten opgeven.

20 januari

The Royal Treatment - [VS] 2022 AL 1:35 uur - Netflix Original | Comedy, Familiefilm, Feelgood, Romantisch
De New Yorkse kapster Izzy mag werken op de bruiloft van een charmante prins. Maar wat overwint er als de vonk tussen hen overslaat: liefde of plichtsbesef?

21 januari

München – Im Angesicht des Krieges | Munich: The Edge of War - [VK] 2022 12 2:11 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Spionage, Thriller
Najaar 1938. Een Britse ambtenaar en een Duitse diplomaat ontmoeten elkaar in München en proberen oorlog in Europa te voorkomen. Gebaseerd op het boek van Robert Harris.

Ozark - [VS] S04/A 2020 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Een financieel adviseur verhuist met zijn gezin van Chicago naar de Ozarks in Missouri, waar hij binnen vijf jaar 500 miljoen dollar moet witwassen voor een drugsbaas.

Temporada de Verão | Summer Heat - [Brazilië] S01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Tienerserie
Een groep jongvolwassenen werkt in een paradijselijk resort. Ze beleven een onvergetelijke zomer en ontdekken de liefde, ware vriendschappen en schokkende geheimen.

25 januari

Neymar: The Perfect Chaos - [VS] S01 2022 6 - Netflix Original | Documentaire
Neymar. Alom geliefd, maar ook mikpunt van kritiek. In deze docuserie deelt hij de hoogte- en dieptepunten van zijn persoonlijke leven en zijn briljante voetbalcarrière.

Snowpiercer - [VS] S03 2021 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Politiek, Sci-Fi, Thriller
De aarde is bevroren. De laatste overlevende mensen wonen in een lange trein die de wereld rondcirkelt en zoeken balans te midden van de spanningen aan boord.

26 januari

The Sinner - [VS] S04 2020 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Mystery
In een klein plaatsje in New York zoekt een gekwelde detective naar antwoorden op verbijsterende misdaden terwijl hij worstelt met zijn eigen demonen.

28 januari

Getting Curious with Jonathan Van Ness - [VS] S01 2022 9 - Netflix Original | Reality
???

Home Team - [VS] 2022 6 1:35 uur - Netflix Original | Comedy, Familiefilm, Feelgood
Suspended NFL coach Sean Payton hopes to reconnect with his son by coaching his hapless youth football team in this family comedy based on a true story.

In From the Cold - [VS] S01 2022 16 - Netflix Original | Actie, Sci-Fi, Thriller
Een moeder komt voor een onmogelijk dilemma te staan: haar gezin in gevaar brengen of haar vroegere werk als genetisch aangepaste Russische agente weer oppakken.

The Woman In The House Across The Street From The Girl In The Window - [VS] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mystery, Offbeat
Anna kijkt met een gebroken hart naar de wereld buiten haar woonkamerraam en zet haar zinnen op een knappe nieuwe buurman, totdat ze getuige is van een gruwelijke moord.
Be curious, not judgmental
  Spellchecker zondag 19 december 2021 @ 22:55:10 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202712532
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 Seconds Of Summer: So Perfect - [VK] 2014 AL 1:13 uur | Documentaire
Deze vier Australiërs zijn niet zomaar een boyband. Deze documentaire volgt de opkomst van de poppunkrockers 5 Seconds of Summer en hun wilde tourneeleven.

The Girl from Oslo | Bortført - [Israël/Noorwegen] S01 2021 12 - Netflix Original | Drama, Politiek, Thriller
Als haar dochter wordt ontvoerd, reist een Noorse diplomaat naar het Midden-Oosten. Ze vertrouwt op oude vrienden en een groot geheim om haar dochter te helpen bevrijden.
Be curious, not judgmental
pi_202713748
Nieuw seizoen Ozark ! *O*

Eigenlijk zouden series bij nieuwe seizoenen altijd eerst moeten beginnen met wat er voorheen gebeurd is, een korte samenvatting dus.

Zo zit ik weer midden in Gomorra ^O^ maar in t begin was t afvragen wie nou tegen wie was en waarom :@ die korte samenvatting ontbrak dus in t begin
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202714509
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 00:12 schreef TLC het volgende:
Nieuw seizoen Ozark ! *O*

Eigenlijk zouden series bij nieuwe seizoenen altijd eerst moeten beginnen met wat er voorheen gebeurd is, een korte samenvatting dus.

Zo zit ik weer midden in Gomorra ^O^ maar in t begin was t afvragen wie nou tegen wie was en waarom :@ die korte samenvatting ontbrak dus in t begin
Ja eens. Zou verdraaid makkelijk zijn.
  Moderator maandag 20 december 2021 @ 08:03:13 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_202714568
Ik verheug me vooral op Ozark en Snowpiercer.

En eens: korte samenvatting zou wel fijn zijn, bij Gomorra heb ik eerst maar even de laatste aflevering van het vorig seizoen gekeken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_202714647
quote:
7s.gif Op zondag 19 december 2021 22:57 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 Seconds Of Summer: So Perfect - [VK] 2014 AL 1:13 uur | Documentaire
Deze vier Australiërs zijn niet zomaar een boyband. Deze documentaire volgt de opkomst van de poppunkrockers 5 Seconds of Summer en hun wilde tourneeleven.

The Girl from Oslo | Bortført - [Israël/Noorwegen] S01 2021 12 - Netflix Original | Drama, Politiek, Thriller
Als haar dochter wordt ontvoerd, reist een Noorse diplomaat naar het Midden-Oosten. Ze vertrouwt op oude vrienden en een groot geheim om haar dochter te helpen bevrijden.
Raar dat ze in Noorwegen 1 woord hebben voor een meisje uit Oslo.

Ik krijg morgen m'n firestick binnen, dus dan kan ik ook eindelijk Netflixen op m'n "domme" tv.
pi_202714668
quote:
14s.gif Op maandag 20 december 2021 07:54 schreef Bronson het volgende:

[..]
Ja eens. Zou verdraaid makkelijk zijn.
Ja desnoods een complete aflevering SXXE00 ofzo met alle hoogtepunten.
pi_202716158
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 08:18 schreef JDx het volgende:

Raar dat ze in Noorwegen 1 woord hebben voor een meisje uit Oslo.
Zoals "Utrechtenaar" "The Girl from Utrecht" wordt? ;)
(Je was er waarschijnlijk al achter dat het woord "Bortført" Noors is voor "ontvoerd").
Be curious, not judgmental
  maandag 20 december 2021 @ 10:45:27 #11
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_202716268
quote:
99s.gif Op maandag 20 december 2021 08:03 schreef Karina het volgende:
Ik verheug me vooral op Ozark en Snowpiercer.

En eens: korte samenvatting zou wel fijn zijn, bij Gomorra heb ik eerst maar even de laatste aflevering van het vorig seizoen gekeken.
Verheug me op Ozark en op Manifest 1-1
pi_202716684
quote:
7s.gif Op maandag 20 december 2021 10:36 schreef Aether het volgende:

[..]
Zoals "Utrechtenaar" "The Girl from Utrecht" wordt? ;)
(Je was er waarschijnlijk al achter dat het woord "Bortført" Noors is voor "ontvoerd").
Ja het was meer een sneer naar die idiote vertalingen altijd, laat de titel gewoon zoals het is, behalve als het in het japans of koreans is, dan mag je even naar onze lettertjes, maar niet de titel veranderen.
  maandag 20 december 2021 @ 11:24:04 #13
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_202716794
Ik krijg het nog druk met Witcher (nog 3 te gaan), Gomorra 5 (onverwacht cadeau) en Silent Sea.

Gelukkig heb ik geen plannen de komende weken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_202716824
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 11:24 schreef PirE het volgende:
Ik krijg het nog druk met Witcher (nog 3 te gaan), Gomorra 5 (onverwacht cadeau) en Silent Sea.

Gelukkig heb ik geen plannen de komende weken.
Wie wel, je kan niks :')

Even over Netflix, ik woon alleen en dacht ik neem gewoon het basis abonnement voor 7,99 maar ik lees nu dat dat in SD kwaliteit is? Hoe is dat nog mogelijk, is dat gewoon 576i zoals op een oude CRT ofzo?
pi_202717028
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 11:25 schreef JDx het volgende:

[..]
Wie wel, je kan niks :')

Even over Netflix, ik woon alleen en dacht ik neem gewoon het basis abonnement voor 7,99 maar ik lees nu dat dat in SD kwaliteit is? Hoe is dat nog mogelijk, is dat gewoon 576i zoals op een oude CRT ofzo?
Ja. Is crap kwaliteit. Voor goede beeldkwaliteit is middelste abo perfect :)
  Moderator maandag 20 december 2021 @ 11:48:31 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_202717172
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 10:45 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Verheug me op Ozark en op Manifest 1-1
Nou ik dan ook nog op Manifest S04 :D Maar dat duurt nog even denk ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_202717303
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 11:40 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Ja. Is crap kwaliteit. Voor goede beeldkwaliteit is middelste abo perfect :)
Ja en dan het dubbele betalen voor 2 schermen, wat een onzin, blijf wel bij m'n huidige aanbieder.
pi_202717897
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 11:57 schreef JDx het volgende:

[..]
Ja en dan het dubbele betalen voor 2 schermen, wat een onzin, blijf wel bij m'n huidige aanbieder.
Het is 3 euro meer.
Het basisabonnement is volgens mij al 8 jaar niet gewijzigd.
Alleen handig als je de beeldkwaliteit niet belangrijk vindt, op een telefoon (tablet) kijkt of nog een beeldbuis-TV hebt.
Be curious, not judgmental
pi_202717995
La casa de papel afgekeken gister, blijft een goeie serie :)
pi_202718403
quote:
7s.gif Op maandag 20 december 2021 12:40 schreef Aether het volgende:

[..]
Het is 3 euro meer.
Het basisabonnement is volgens mij al 8 jaar niet gewijzigd.
Alleen handig als je de beeldkwaliteit niet belangrijk vindt, op een telefoon (tablet) kijkt of nog een beeldbuis-TV hebt.
7,99 of 13,99 is nogal een verschil, had Ziggo opgezegd omdat ik 15 euro erg veel geld vind voor die paar uurtjes die ik TV kijk per week, dacht dan maar een keer een streaming abo ergens.

Amazon oid is toch 5 euro ofzo? Of is daar een apart topic voor?
pi_202718469
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:18 schreef JDx het volgende:

[..]
7,99 of 13,99 is nogal een verschil, had Ziggo opgezegd omdat ik 15 euro erg veel geld vind voor die paar uurtjes die ik TV kijk per week, dacht dan maar een keer een streaming abo ergens.

Amazon oid is toch 5 euro ofzo? Of is daar een apart topic voor?
Het is ¤11,99.
Je kunt het eventueel een maand uitproberen en daarna weer naar het basisabonnement teruggaan.
Be curious, not judgmental
pi_202718492
quote:
7s.gif Op maandag 20 december 2021 13:22 schreef Aether het volgende:

[..]
Het is ¤11,99.
Je kunt het eventueel een maand uitproberen en daarna weer naar het basisabonnement teruggaan.
Eerst maar eens kijken hoe die firestick werkt vanavond, dan neem ik wel een trial, vooral voor op de slaapkamer leuk denk ik, gewoon lekker zappen.

Maar is het echt SD (zoals analoge TV) of wel 480p ofzo? Wat zijn de harde specs?
pi_202718545
N
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:24 schreef JDx het volgende:

[..]
Eerst maar eens kijken hoe die firestick werkt vanavond, dan neem ik wel een trial, vooral voor op de slaapkamer leuk denk ik, gewoon lekker zappen.

Maar is het echt SD (zoals analoge TV) of wel 480p ofzo? Wat zijn de harde specs?
Nogmaals. SD kwaliteit van Netflix is uber crap. Alleen leuk voor op je mobiel te kijken. Op beeldscherm niet te doen.
  maandag 20 december 2021 @ 13:30:28 #24
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_202718570
quote:
99s.gif Op maandag 20 december 2021 11:48 schreef Karina het volgende:

[..]
Nou ik dan ook nog op Manifest S04 :D Maar dat duurt nog even denk ik.
Hier seizoen 2 gemist op net 5, dus kan aan de slag
pi_202722304
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blockers - [VS] 2018 12 1:42 uur | Comedy
Drie ouders merken dat hun tienerdochters een pact hebben gesloten om seks te hebben op de schoolbalavond en beginnen een vurige missie vol bier om hen tegen te houden.

Bowie: The Man Who Changed the World - [VK] 2016 AL 1:38 uur | Documentaire
Ontdek van dichtbij hoe groot de invloed van David Bowie was op muziek, kunst en cultuur aan de hand van interviews met mensen die hem het beste kenden.

Death of a Gentleman - [VK] 2015 AL 1:38 uur | Documentaire
Twee filmmakers wagen zich met een toegewijde cricketspeler in het hart van hun lievelingssport en ontdekken dat corruptie en machtswellust er hoogtij vieren.

Élite historias breves: Samuel Omar - [Spanje] S01 2021 12 - Netflix Original | Drama, Tienerserie
Als Samuel uit zijn ouderlijke huis dreigt te worden gezet, komt Omar met een aantrekkelijk voorstel om geld te verdienen.
Be curious, not judgmental
pi_202722452
After Life.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202722652
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:24 schreef JDx het volgende:

[..]
Eerst maar eens kijken hoe die firestick werkt vanavond, dan neem ik wel een trial, vooral voor op de slaapkamer leuk denk ik, gewoon lekker zappen.

Maar is het echt SD (zoals analoge TV) of wel 480p ofzo? Wat zijn de harde specs?
Fire stick werkt simpel. Netflix staat er al op, dus een kwestie van aansluiten op je WiFi, inloggen en kijken.
Tap tap tap
  Public Relations / Redactie Film maandag 20 december 2021 @ 19:50:25 #28
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_202723471
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:18 schreef JDx het volgende:

[..]
7,99 of 13,99 is nogal een verschil, had Ziggo opgezegd omdat ik 15 euro erg veel geld vind voor die paar uurtjes die ik TV kijk per week, dacht dan maar een keer een streaming abo ergens.

Amazon oid is toch 5 euro ofzo? Of is daar een apart topic voor?
Apart topic. 2,99 per maand in alle beeldkwaliteiten
pi_202728900
Is Snowpiercer leuk?

De film uit 2013 was vermakelijk.
https://m.imdb.com/title/tt1706620/?ref_=nv_sr_srsg_3
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202730446
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 11:25 schreef JDx het volgende:

[..]
Wie wel, je kan niks :
Hoezo?

Was in Turnhout vandaag. 90% Hollanders
pi_202730904
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 01:33 schreef riazop het volgende:

[..]
Hoezo?

Was in Turnhout vandaag. 90% Hollanders
Tja, ik kan wel naar Meppel fietsen, maar Duitsland zit ook op slot.

Ik weet niet of hij ook op Netflix staat, maar Last Night in Soho vond ik verrassend goed. Ooit bij iemand die wel Netflix heeft alle seizoenen van La Casa gekeken, stel de laatste steeds uit, toch maar eens doen.
pi_202730993
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 23:03 schreef superniger het volgende:
Is Snowpiercer leuk?

De film uit 2013 was vermakelijk.
https://m.imdb.com/title/tt1706620/?ref_=nv_sr_srsg_3
Ik vind de serie ook wel tof.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 07:46:24 #33
9859 crew  Karina
Woman
pi_202731004
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 23:03 schreef superniger het volgende:
Is Snowpiercer leuk?

De film uit 2013 was vermakelijk.
https://m.imdb.com/title/tt1706620/?ref_=nv_sr_srsg_3
Ja ik vind het heel goed.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_202731049
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jim Gaffigan: Comedy Monster - [VS] 2021 AL 1:10 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Comedyster Jim Gaffigan deelt wat overpeinzingen over het puinhoopjaar 2021, en geeft ons zijn kijk op onder meer fanfares en miljardairs in de ruimte.

Una Navidad no tan padre | Grumpy Christmas - [Mexico] 2021 12 1:27 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Een familie-uitje naar het strand loopt volledig uit de hand wanneer Servando en Alicia, Alma's tante, een knotsgekke wedstrijd over Kerstmis beginnen.

The Witcher: Fireplace - [VS] 2021 AL 0:59 uur - Netflix Original
Deze weldadige vlammen hebben veel heksers verwarmd in de Grote Zaal van Kaer Morhen en vormen een gezellige achtergrond van magisch vuur.
Be curious, not judgmental
pi_202731066
Over seizoen 12 van Archer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202732846
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 23:03 schreef superniger het volgende:
Is Snowpiercer leuk?

De film uit 2013 was vermakelijk.
https://m.imdb.com/title/tt1706620/?ref_=nv_sr_srsg_3
Keek even om IMDb welke film dat is en er staat bij mijn rating een 1/10, een 1 geef ik nooit, dan moet ik me wel heel erg geïrriteerd hebben aan iets ofzo dat ik uit woede een 1 heb gegeven :9
pi_202733038
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2021 07:54 schreef Aether het volgende:

The Witcher: Fireplace - [VS] 2021 AL 0:59 uur - Netflix Original
Deze weldadige vlammen hebben veel heksers verwarmd in de Grote Zaal van Kaer Morhen en vormen een gezellige achtergrond van magisch vuur.
_O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_202736014
twitter


Whut helemaal niet in de gaten gehad dat ze bezig waren met het 5e seizoen. :o :o
Deze kerstvakantie maar gelijk aanslingeren. O+
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 december 2021 @ 17:44:32 #39
335263 freaky40
pi_202739441
Begonnen met het Zweedse The Restaurant. Een aanrader moet ik zeggen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202739686
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:53 schreef drakin het volgende:

[..]
_O-
Toch fijn dat ik nu meer geld betaal voor het abonnement. Had dit toch echt niet willen missen. Wat een content.
pi_202739856
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:01 schreef Elvi het volgende:

[..]
Toch fijn dat ik nu meer geld betaal voor het abonnement. Had dit toch echt niet willen missen. Wat een content.
Precies, zou dit nieuwe records breken?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_202740736
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:11 schreef drakin het volgende:

[..]
Precies, zou dit nieuwe records breken?
Deze film is...
Meeslepend
pi_202746542
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:11 schreef drakin het volgende:

[..]
Precies, zou dit nieuwe records breken?
Ja.. dit of het SBS 6 haardvuur met de kerstdagen. Het zal er om spannen
  Spellchecker dinsdag 21 december 2021 @ 23:02:57 #44
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202746755
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Begonnen met het Zweedse The Restaurant. Een aanrader moet ik zeggen.
Vond ik geweldig!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 december 2021 @ 23:04:14 #45
335263 freaky40
pi_202746780
Eens. Er is pas een nieuw seizoen geweest meen ik? Maar komt er nog een nieuw seizoen?
Allemaal cabaretteketet!
pi_202748744
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Badanamu Pop - [Zuid-Korea] S01 2014 AL | Kinderserie
Spring, dans en feest met Bada en zijn schattige vriendjes in deze serie geweldige meezingers die zowel educatief als leuk zijn!

Battle of Dunkirk: From Disaster to Triumph - [VK] 2018 16 1:12 uur | Documentaire
In deze documentaire vertellen veteranen inspirerende verhalen over de moed en de strijd die het tij van de Tweede Wereldoorlog hebben doen keren.

The Comeback Trail - [VS] 2020 16 1:43 uur | Comedy
Een filmproducent die diep in de schulden zit, cast een acteur in een western vol dodelijke stunts in de hoop een flinke verzekeringspremie op te strijken.

Coral Reef - [Duitsland] 2013 AL 0:50 uur | Documentaire
In deze natuurdocumentaire maak je een betoverende reis naar het ongelooflijk gevarieerde onderwaterleven rondom de koraalriffen in de Indo-Pacifische Oceaan.

Emily in Paris - [VS] S02 2020 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Marketingdirecteur Emily Cooper uit Chicago vindt haar droombaan in Parijs en begint een nieuw avontuur, waarbij ze werk, vrienden en de liefde probeert te combineren.

An Irish Story: This Is My Home - [VS] 2020 9 1:29 uur | Documentaire
Twee Ierse immigranten proberen in deze documentaire een wereldrecord te breken door in 40 dagen op te treden in alle 50 staten van de Verenigde Staten.

WWII in Color: Road to Victory - [VK] S01 2021 16 - Netflix Original | Documentaire
Aangrijpend historisch beeldmateriaal en deskundig commentaar bieden diepgaande inzichten in de leidende figuren en beslissende keerpunten in de Tweede Wereldoorlog.
Be curious, not judgmental
pi_202748759
quote:
14s.gif Op maandag 20 december 2021 18:38 schreef Claudia_x het volgende:
After Life.
Jaaaa 14 januari!
Alius aliud dicit
pi_202748777
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Begonnen met het Zweedse The Restaurant. Een aanrader moet ik zeggen.
Ooit aan begonnen maar al snel afgehaakt.. Maar ik lees zoveel goede dingen erover dat ik misschien toch maar eens weer een poging waag
Alius aliud dicit
pi_202749199
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 22:52 schreef TommyL0204 het volgende:

[..]
Ja.. dit of het SBS 6 haardvuur met de kerstdagen. Het zal er om spannen
Ik heb geen sbs, maar bij deze is ook fijne muziek op de achtergrond, gister wel 10 minuten volgehouden *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_202760924
Heb echt stress als ik Netflix open. Ben altijd zeker half uurtje aan het zoeken, en daarna al snel geen zin meer :') heb om deze reden al maanden geen film gezien
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')