Sinds dat ESPN daar voor betaald?quote:Op zondag 19 december 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer doen de keepers om half 2 al een warming up
Hetzelfde als al van 1230 "voorbeschouwen"... Oeverloos gelul in de ruimte, puur om kijkers te trekken... Althans, is een optie. Ik sport niet, dus geen idee of zo ver vantevoren de keepers laten opwarmen nuttig is of niet.quote:
Het lijkt me sterk dat ESPN bepaalt wanneer keepers warmlopen.quote:Op zondag 19 december 2021 13:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hetzelfde als al van 1230 "voorbeschouwen"... Oeverloos gelul in de ruimte, puur om kijkers te trekken... Althans, is een optie. Ik sport niet, dus geen idee of zo ver vantevoren de keepers laten opwarmen nuttig is of niet.
Na ja, wie betaald bepaald uiteraard... Als Disney maar genoeg knaken neerlegt, zullen Feyenoord en ajax de spelers wel ff naar buiten sturen om voor de camera's ff wat balen aan te raken.quote:Op zondag 19 december 2021 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ESPN bepaalt wanneer keepers warmlopen.
Maargoed, het viel me gewoon op. Toen ik vroeger nog wel eens vroeg in het stadion was waren de keepers meestal iets eerder dan een half uurtje voor de pot op het veld
Idd, beetje achterlijke mongolen hun enige douche dat jaar gevenquote:Op zondag 19 december 2021 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij toch wel een leuke job.
Zie niet in waarom niet. Er zijn geen supporters, dus het gemiddelde IQ zal in het stadion gewoon rond de 100 liggen. Geen enkele reden om niet te juichen.quote:Op zondag 19 december 2021 14:42 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zou Berghuis juichen mocht hij scoren?
Vind Feyenoord boven verwachting minder-matig.quote:Op zondag 19 december 2021 15:12 schreef Slobeend het volgende:
Kokcu, Sini en Malacia spelen wel goed, verder erg matig.
Standaard voor een klassieker de laatste jaren inderdaad. Bovenliggende partij en 0-1 achter.quote:
Overdrijf eens niet zo.quote:Op zondag 19 december 2021 15:17 schreef Pistolero het volgende:
Senesi gaat over anderhalf jaar transfervrij weg, geen enkele gek gaat daar ook maar 1 cent aan spenderen.
Boveliggende partij?quote:Op zondag 19 december 2021 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Standaard voor een klassieker de laatste jaren inderdaad. Bovenliggende partij en 0-1 achter.
Beetje de standaard samenvatting van de laatste jaren ja, in principe beter zijn maar door zo'n kutgoal achter komen. Dus de tweede helft zal het wel richting 0-3 ofzo gaan.quote:Op zondag 19 december 2021 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is toch ongelooflijk, we zijn echt niet minder maar weer geven we het weg met een blunder achterin
Op dit moment dat dit soort gezeik bijna elke week gebeurt moet je toch een keer tot de conclusie komen dat het een schrijnend gebrek aan kwaliteit is? Heeft geen fuck met blunderen of pech te maken. Dit zooitje kan er gewoon niet zo veel van.quote:Op zondag 19 december 2021 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is toch ongelooflijk, we zijn echt niet minder maar weer geven we het weg met een blunder achterin
Past wel in de wedstrijdbeeld. Waar echt heel veel fout gaat.quote:Op zondag 19 december 2021 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mwa vond ons wel wel iets dreigender, maar het is inderdaad van een abominabel niveau.quote:Op zondag 19 december 2021 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Boveliggende partij?
Het is allebei net zo kut hoor
Jawel, maar in principe heeft Ajax 0 kansen gecreëerd. Wij hebben er nog wel een paar bij elkaar gevoetbald zowaar.quote:Op zondag 19 december 2021 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Boveliggende partij?
Ja, wat een lul dat hij de bal daar zo weg geeft. Vandaag heel matig die jongen. Tweede helft Jahanbaksh.quote:Op zondag 19 december 2021 15:17 schreef Wicky15 het volgende:
Lekker balletje van Toornstra ook. Idioot
Een paar kansen nog wel.quote:Op zondag 19 december 2021 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jawel, maar in principe heeft Ajax 0 kansen gecreëerd. Wij hebben er nog wel een paar bij elkaar gevoetbald zowaar.
Jij gelooft oprecht nog dat we Senesi deze winter of komend jaar nog tegen een enigszins fatsoenlijk bedrag kunnen verkopen ja?quote:
Ik zie liever Nelson met z’n snelheid.quote:Op zondag 19 december 2021 15:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, wat een lul dat hij de bal daar zo weg geeft. Vandaag heel matig die jongen. Tweede helft Jahanbaksh.
Ach, had verwacht dat het al kansloos 0-2 zou staan bij de rust. Ik ben positief verrast.quote:Op zondag 19 december 2021 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa vond ons wel wel iets dreigender, maar het is inderdaad van een abominabel niveau.
Beide per ongeluk wat kansen gekregen ja. Tering wat een zaadpotquote:Op zondag 19 december 2021 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Boveliggende partij?
Het is echt niet te geloven, het 'Feyenoord is een paradie op een voetbalclub' topic zal het wel weer druk gaan krijgen.quote:Op zondag 19 december 2021 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord is inderdaad wel iets beter dan Ajax. Die creëren echt helemaal niks.
Gelukkig scoren we ze zelf voor ze
Waarom type je alsof je een sinterklaas gedicht voordraagt. Je kan gewoon meerdere zinnnen achter elkaar zettenquote:Op zondag 19 december 2021 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT DOET LINSSEN OP DIT VELD
en dan die toornstra
eidere keer speel je met negen man
slot blinde hond
Omdat Feyenoord ook voor Sinterklaas speelt misschien.quote:Op zondag 19 december 2021 15:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Waarom type je alsof je een sinterklaas gedicht voordraagt. Je kan gewoon meerdere zinnnen achter elkaar zetten
Nou ja, dat schot van Toornstra was goed uitgespeeld, die voorzet van Pedersen die er op het laatste moment werd uitgehaald was op zich goed uitgespeeld, passje op Til waar Pasveer zo raar deed was niet verkeerd. Misschien is kansen een groot woord voor die momenten, maar dat soort momenten heb ik bij Ajax helemaal niet gezien.quote:
wtf is dit weerquote:Op zondag 19 december 2021 15:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Waarom type je alsof je een sinterklaas gedicht voordraagt. Je kan gewoon meerdere zinnnen achter elkaar zetten
Is hem nog nooit gelukt... Interpunctie is hem ook vreemd, net zoals hoofdletters op de juiste locatie.quote:Op zondag 19 december 2021 15:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik enerzijds ook, maar het drukzetten gaat vrij goed en ik vraag me af of hij dat zo goed kan als Jahanbaksh. Die speelt meestal goed in z'n taak.quote:Op zondag 19 december 2021 15:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zie liever Nelson met z’n snelheid.
quote:Op zondag 19 december 2021 15:25 schreef Haringkop het volgende:
Voor Senesi wordt het ondertussen ook wel tijd voor de bank. Hoeveel tegengoals heeft hij al veroorzaakt dit seizoen.
Ik vond het ook geen fout van Senesi.quote:Op zondag 19 december 2021 15:27 schreef klaasweetalles het volgende:
en die feyenoord supporters die maar blijven klaar komen op toornstra
dit is geen fout van senesi maar van die klootzak
Sinisterra eruit hoor.quote:Op zondag 19 december 2021 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
slot blijft gewoon met deze opstelling spelen
zo schandalig slecht
Ach, een potje nog en dan paar weekjes vrij.quote:Op zondag 19 december 2021 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sini en Gernot geblesseerd.
We hebben een groot probleem.
Dat hebben ze zeker laten zien.quote:Op zondag 19 december 2021 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een walgelijk ploegje heeft Ajax
Moet eerlijk zeggen dat ik ze de laatste jaren steeds minder irritante spelers vind hebben maar die Antony is er wel weer eentje ja.quote:Op zondag 19 december 2021 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een walgelijk ploegje heeft Ajax
Voor Dessers zou ik doen.quote:
Even een vormdipje en meteen afgeschreven.quote:Op zondag 19 december 2021 15:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij gelooft oprecht nog dat we Senesi deze winter of komend jaar nog tegen een enigszins fatsoenlijk bedrag kunnen verkopen ja?
Niks, blijkbaar. Bizar.quote:Op zondag 19 december 2021 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FF op de VAR wachten, schijnt vBoekel te zijn, voor wat het waard is
Uitstekend voor ons en voor een club brugge ofzoquote:Op zondag 19 december 2021 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Even een vormdipje en meteen afgeschreven.
Ideaal ja. Bij Higler tenminste.quote:Op zondag 19 december 2021 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Dus als een bal via je eigen lichaam komt mag je hem in je handen pakken. Goed om te weten.
Die kunnen tegenwoordig ook hele aardige transfersommen aftikken.quote:Op zondag 19 december 2021 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uitstekend voor ons en voor een club brugge ofzo
Buiten die onbegrijpelijke eigen goal vind ik hem vandaag wel goed spelen eigenlijkquote:Op zondag 19 december 2021 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijna iedereen, die normaal na kan denken & verstand van voetbal heeft.quote:Op zondag 19 december 2021 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Buiten die onbegrijpelijke eigen goal vind ik hem vandaag wel goed spelen eigenlijk
Eens hoor. Maar het gaat helaas wel vaker mis met hem qua kortsluiting dit seizoen om het af te doen als incidentje.quote:Op zondag 19 december 2021 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Buiten die onbegrijpelijke eigen goal vind ik hem vandaag wel goed spelen eigenlijk
Hij heeft geen vormdip, dit is gewoon zijn niveau.quote:Op zondag 19 december 2021 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwaar overtrokken, zoals eigenlijk altijd bij jou.quote:Op zondag 19 december 2021 15:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij heeft geen vormdip, dit is gewoon zijn niveau.
Neemt Malacia een keer niet zijn obligate schot, is het weer niet goedquote:Op zondag 19 december 2021 15:54 schreef Haringkop het volgende:
Het lukt niet eens om op doel te schieten. Wat is dit voor gepruts heel de tijd..
Als ie dan straks maar niet toch van afstand schiet.quote:Op zondag 19 december 2021 15:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Neemt Malacia een keer niet zijn obligate schot, is het weer niet goed
Hoeveel schoten op doel heeft Feyenoord nu? 2, of 3?quote:Op zondag 19 december 2021 15:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Neemt Malacia een keer niet zijn obligate schot, is het weer niet goed
Precies, tot dat moment deed ie het prima vond ik. Het was ook een kwestie van tijd voordat er een bal verkeerd viel bij die flipperkast op het middenveld.quote:Op zondag 19 december 2021 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste wedstrijden vond ik hem gewoon in z'n algemeenheid niet goed en een beetje afwezig ogen. Dat heb ik vandaag een stuk minder dus, alleen jammer dat het zo'n ontzettend beslissend moment is waar ie net even afwezig is.quote:Op zondag 19 december 2021 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar het gaat helaas wel vaker mis met hem qua kortsluiting dit seizoen om het af te doen als incidentje.
Sinds Vitesse uit heeft hij regelmatig van die slordige momenten. Echt een hele wedstrijd slecht spelen doet hij zelden eigenlijk.quote:Op zondag 19 december 2021 15:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste wedstrijden vond ik hem gewoon in z'n algemeenheid niet goed en een beetje afwezig ogen. Dat heb ik vandaag een stuk minder dus, alleen jammer dat het zo'n ontzettend beslissend moment is waar ie net even afwezig is.
En dan dit nog. Stuur maar terug.quote:Op zondag 19 december 2021 16:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Echt ernstig wat die Nelson doet (nalaat) met al de ruimte die hij krijgt...
Nee, pingel is terecht. Wat mij irriteert is het feit dat de arbitrage enorm verzaakt & hier wel, maar aan de andere kant (ook overduidelijke pingel) 'm niet geeftquote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee eindelijk niet. Maar hij speelt toch gewoon de bal?
Hahahaquote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee eindelijk niet. Maar hij speelt toch gewoon de bal?
Zou eerder de schuld bij jezelf zoekenquote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef DaMart het volgende:
Lucky ajax weer... eigen doelpunt en dubieuze penalty.
Doe je het erom?quote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef Pistolero het volgende:
Classic Feyenoord.
Al jarenlang een parodie op een club. Doe uit dat licht, hef op die club.
Ik kan er toch niks aan doen dat die overschatte club uit de hoofdstad voor staatquote:Op zondag 19 december 2021 16:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zou eerder de schuld bij jezelf zoeken
is ook niet nodig als je zo'n tegenstander hebtquote:Op zondag 19 december 2021 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is weer zo compleet onnodig, Ajax heeft echt geen kans zelf gecreëerd
Ik zou haast aanraden om zelfmoord te plegen als ze zo bent, maar goed... Dat is niet geoorloofd, dus doe ik het niet.quote:
Je mist alleen nog de vroege voorsprong voor Feyenoordquote:Op zondag 19 december 2021 16:11 schreef Slobeend het volgende:
Een meer klassieke Feyenoord-Ajax kun je niet bedenken.
Wel zwaar benadeeld door de scheids natuurlijk.quote:Op zondag 19 december 2021 16:12 schreef Wicky15 het volgende:
Dit heeft weinig te maken met 'lucky Ajax', eerder met onkunde van Feyenoord
Precies. Hetzelfde verhaal als afgelopen weken, we zijn beter maar creëeren in de eindfase gewoon te weinig kansen, en we geven goals weg met verdedigende blunders.quote:Op zondag 19 december 2021 16:12 schreef Wicky15 het volgende:
Dubieuze penalty? Kijk je met je ogen dicht?quote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef DaMart het volgende:
Lucky ajax weer... eigen doelpunt en dubieuze penalty.
In zoverre... 1 keer maar, de niet gegeven pingel.quote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wel zwaar benadeeld door de scheids natuurlijk.
Helemaal niet johquote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wat wil je van me?quote:
Dan krijg je toch een hele andere wedstrijd. Dan geeft Fey lang niet zo veel ruimte weg als bij die 0-2quote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In zoverre... 1 keer maar, de niet gegeven pingel.
quote:
Buiten die overduidelijke handsbal die 100% op de stip had gemoeten valt dat ook wel weer mee.quote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zoals Feyenoord vandaag speelt? Nee man, hadden ze alsnog verloren, als de pingel er überhaupt in gegaan zou zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 16:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan krijg je toch een hele andere wedstrijd. Dan heeft Fey lang niet zo veel ruimte weg als bij die 0-2
Dat is toch een cruciaal moment.quote:Op zondag 19 december 2021 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Buiten die overduidelijke handsbal die 100% op de stip had gemoeten valt dat ook wel weer mee.
Het zou ook dan ongetwijfeld op een of andere manier 1-2 zijn geworden vermoed ik. Of de penalty zou gemist worden natuurlijk. We zijn wel Feyenoord he.quote:Op zondag 19 december 2021 16:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan krijg je toch een hele andere wedstrijd. Dan geeft Fey lang niet zo veel ruimte weg als bij die 0-2
Op korte afstand via het been op de arm. Deze worden vaker niet dan wel gegevenquote:Op zondag 19 december 2021 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Buiten die overduidelijke handsbal die 100% op de stip had gemoeten valt dat ook wel weer mee.
GenoTquote:Op zondag 19 december 2021 16:12 schreef Wicky15 het volgende:
Zonde ja, gelijkspelletje was wel verdiend geweest.quote:Op zondag 19 december 2021 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De enige pech die we hebben gehad is dat er geen publiek mocht zitten.
Verder geven we het hier gewoon zelf weg.
Als de arm langs het lichaam is niet nee, maar deze was gewoon helemaal uitgestoken toch?quote:Op zondag 19 december 2021 16:18 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Op korte afstand via het been op de arm. Deze worden vaker niet dan wel gegeven
Omdat hij er werkelijk geen ene klote van kan.quote:Op zondag 19 december 2021 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Malacia
Hoe kun je dit elke wedstrijd doen.
Waarom altijd zo zwart-wit?quote:Op zondag 19 december 2021 16:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat wil je van me?
Volkomen terechte nederlaag, tegen een dramatisch Ajax. Dat zegt genoeg over Feyenoord.
Spring voor een treinquote:Op zondag 19 december 2021 16:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat hij er werkelijk geen ene klote van kan.
Wat dacht dat jij dan, dat Malacia kan voetballen?
Wel mee eens ja. En door het thuiswerken ivm corona hoef ik ook niet met de Ajacieden van kantoor te praten gelukkig.quote:Op zondag 19 december 2021 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde ja, gelijkspelletje was wel verdiend geweest.
Alsnog wel een prettige gedachte dat je geen enkele wedstrijd de onderliggende partij bent geweest de eerste seizoenshelft, hopelijk kan er in de winterstop aanvallend nog wat bij.
De laatste wedstrijd in de Eredivisie waarin er daadwerkelijk goed gevoetbald werd door beide ploegen moet ook al weer meer dan 10 jaar geleden zijn. Dus ja, de eredivisie moeten we vooral niet serieus nemen.quote:Op zondag 19 december 2021 16:20 schreef Oostblokkert het volgende:
Nemen we de eredivisie iets te serieus?
Tegen Utrecht wel.quote:Op zondag 19 december 2021 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde ja, gelijkspelletje was wel verdiend geweest.
Alsnog wel een prettige gedachte dat je geen enkele wedstrijd de onderliggende partij bent geweest de eerste seizoenshelft, hopelijk kan er in de winterstop aanvallend nog wat bij.
Nou, leuk dat jij dat anders ziet. Een zijn weinig dingen waar ik een grotere schijthekel aan heb een onterechte positiviteit, maar dat had je vast al door.quote:
Zo goed staan we er ook helemaal niet voor helaas. Qua punten lopen we gelijk met 18/19 volgens mij.quote:Op zondag 19 december 2021 16:25 schreef fetX het volgende:
En dan sta je ineens nog maar 5 punten voor op de nummer 4 met Heerenveen en Vitesse op het programma.
Het is meer berusting. Het niveau was abominabel, maar het is wel balen dat Ajax deze pot dan wel over de streep trekt. Niet echt verdiend, maar eerlijk gezegd wel ingecalculeerd.quote:Op zondag 19 december 2021 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mag godverdomme wel hopen dat dit de laatste Feyenoord-Ajax zonder publiek is.
Dan kunnen we tenminste lekker schuimbekken in het stadion. Ik voel nu niets meer dan milde frustratie.
Klopt, en dat is vooral omdat we al een aantal keer te weinig hebben gekregen. Reken ik vandaag even niet mee hoor.quote:Op zondag 19 december 2021 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo goed staan we er ook helemaal niet voor helaas. Qua punten lopen we gelijk met 18/19 volgens mij.
Het is alleen veel leuker om naar te kijken. Je hebt 2 kneuzen voor de spitspositie die er het beste van maken, maar het blijven matige spelers.quote:Op zondag 19 december 2021 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo goed staan we er ook helemaal niet voor helaas. Qua punten lopen we gelijk met 18/19 volgens mij.
Gek dat dat tegen Ajax altijd wel zo lijkt te lopen. Een keer eens onverdiend van ze winnen is er niet bij.quote:Op zondag 19 december 2021 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is meer berusting. Het niveau was abominabel, maar het is wel balen dat Ajax deze pot dan wel over de streep trekt. Niet echt verdiend, maar eerlijk gezegd wel ingecalculeerd.
Leuk grapje, helaas voor jou heeft ajax geen enkele kans benut. Pingel is geen kans imoquote:Op zondag 19 december 2021 16:27 schreef GGMM het volgende:
Als je je kansen gewoon had benut dan was het 0-2 geworden
Maar als iedereen alleen z'n kansen had benut 0-0.quote:Op zondag 19 december 2021 16:27 schreef GGMM het volgende:
Linssen en Dessers zijn geen kneuzen, gewoon zeer behoorlijke spitsen. Alleen heb je niks aan Linssen zodra de ruimtes klein worden, Sinisterra was niet fit en Toornstra was echt walgelijk vandaag. Dan blijft er voorin weinig over.quote:Op zondag 19 december 2021 16:28 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het is alleen veel leuker om naar te kijken. Je hebt 2 kneuzen voor de spitspositie die er het beste van maken, maar het blijven matige spelers.
Toch nog een aantal mensen die happen, goed gedaanquote:Op zondag 19 december 2021 16:27 schreef GGMM het volgende:
Doordeweeks nog een niet al te eenvoudig potje. Hopelijk zijn ze dan wel weer scherp om toch nog nog dichter bij PSV/Ajax te blijven staan dan bij andere clubjes.quote:Op zondag 19 december 2021 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo gaat de eerste seizoenshelft toch een beetje als een nachtkaars uit.
Geertruida is centraal echt een stuk beter dan op rechts ja.quote:Op zondag 19 december 2021 16:32 schreef Caland het volgende:
Geertje wel weer uitstekend centraal, Trauner eigenlijk niet echt gemist en Haller niet gezien.
Viel me goed mee inderdaad ja.quote:Op zondag 19 december 2021 16:32 schreef Caland het volgende:
Geertje wel weer uitstekend centraal, Trauner eigenlijk niet echt gemist en Haller niet gezien.
Ik zie ons ook niet zo snel winnen van en in Heerenveen nee.quote:Op zondag 19 december 2021 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Doordeweeks nog een niet al te eenvoudig potje. Hopelijk zijn ze dan wel weer scherp om toch nog nog dichter bij PSV/Ajax te blijven staan dan bij andere clubjes.
Geertruida en Trauner centraal zou ik wel willen zien.quote:Op zondag 19 december 2021 16:32 schreef Caland het volgende:
Ze zijn echt heel matig. Linssen is met veel inzet als een blind paard aan het rennen, totaal niet balvast. Dessers een leuke gozer maar ook uiterst beperkt.quote:Op zondag 19 december 2021 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen en Dessers zijn geen kneuzen, gewoon zeer behoorlijke spitsen. Alleen heb je niks aan Linssen zodra de ruimtes klein worden, Sinisterra was niet fit en Toornstra was echt walgelijk vandaag. Dan blijft er voorin weinig over.
Ik vond Til ook goed, en Malacia tot aan de eindfase ook. Aursnes ruimde veel op. Ajax was wel heel zwak maar verdedigend stond het prima bij ons op enkele heel domme individuele momenten na.quote:Op zondag 19 december 2021 16:32 schreef Caland het volgende:
Nou, Trauner-Geertruida zou nu mijn eerste optie zijn voor centraal achterin.quote:Op zondag 19 december 2021 16:32 schreef Caland het volgende:
Aanvallend was zo abominabel. Al hadden we nog 2 uur gespeeld dan was er nog niks in gevlogen.quote:Op zondag 19 december 2021 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Til ook goed, en Malacia tot aan de eindfase ook. Aursnes ruimde veel op. Ajax was wel heel zwak maar verdedigend stond het prima bij ons op enkele heel domme individuele momenten na.
Alleen de aanval en de beslissingen die er gemaakt werden, oei. Dan mist Ajax op een gegeven moment haar halve defensie en zelfs dan maak je ze het niet lastig. Geen publiek om de boel op te zwepen helpt ook dan absoluut niet.
quote:Op zondag 19 december 2021 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Cor Pot heeft Berghuis weggepest en heel de selectie presteert beter door zijn vertrek.
- Berghuis
Is er een wedstrijd geweest dat onze xG lager was?quote:Op zondag 19 december 2021 16:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Weer gewonnen met xG! @:generationalpha
Heerenveen is echt schandalig slecht dus het zou niet nodig zijn in ieder geval.quote:Op zondag 19 december 2021 17:05 schreef fetX het volgende:
Hoop wel echt dat we bij Heerenveen winnen, anders ga je toch met een heel matig gevoel de winterstop in.
Maar Feyenoord heeft er al een aantal gespeeld waarbij ze beter waren en toch niet wisten te winnen dus dit zegt me niet zoveel.quote:Op zondag 19 december 2021 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerenveen is echt schandalig slecht dus het zou niet nodig zijn in ieder geval.
Ja, leuk. "Ik denk dat Arne Slot goed blootlegt wie de stoorzenders waren"quote:Op zondag 19 december 2021 16:59 schreef Slobeend het volgende:
Uitstekend interview met Berghuis ja.
En dat zou echt zonde zijn, ook voor Slot. Voetballende hebben we het namelijk goed voor elkaar. Spelers lijken te weten wat ze moeten doen enzo.quote:Op zondag 19 december 2021 17:05 schreef fetX het volgende:
Hoop wel echt dat we bij Heerenveen winnen, anders ga je toch met een heel matig gevoel de winterstop in.
Opzich wel vertrouwen erin, moet je met Geertje en Nelson ook wel kunnen winnen.quote:
Tja, van dit soort gasten heeft Feyenoord er wel aardig veel lopen. Maar oke, dat hoort erbij. Weinig van aantrekken verder.quote:
Alleen missen we de echte kwaliteit om voorin een hoog rendement te halen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
En dat zou echt zonde zijn, ook voor Slot. Voetballende hebben we het namelijk goed voor elkaar. Spelers lijken te weten wat ze moeten doen enzo.
Probleem zit vooral voorin. Dessers en Linssen zijn toch vaak zeer matig. Op rechts voorin loopt het niet. En Sini maakt de laatste weken een uitgebluste indruk, die blessure komt ergens ook niet onverwacht.quote:Op zondag 19 december 2021 17:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
En dat zou echt zonde zijn, ook voor Slot. Voetballende hebben we het namelijk goed voor elkaar. Spelers lijken te weten wat ze moeten doen enzo.
is toch ook zoquote:Op zondag 19 december 2021 16:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Ajax heeft de wedstrijd gecontroleerd volgens boertje Ten Hag.
Het eerste half uur, maar tot aan de 80e minuut was het toch wel Feyenoord.quote:
Klopt, daarom zeg ik specifiek voetballend. Zou daarom lekker zijn als het lukt Diallo te halen voor anderhalf jaar.quote:Op zondag 19 december 2021 17:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen missen we de echte kwaliteit om voorin een hoog rendement te halen.
Ja maar da's ook een winger, centraal zullen we ook wat moeten al zal dat niet voor de zomer kunnen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, daarom zeg ik specifiek voetballend. Zou daarom lekker zijn als het lukt Diallo te halen voor anderhalf jaar.
Welnee, de wedstrijd was van beide kanten zo slecht dat je met goed fatsoen op geen enkele wijze kan spreken van het controleren van de wedstrijd. Niet in balbezit, positiespel, kansen of wat dan ook.quote:
Ajax komt gelukkig op de 0-1 en dan moet Feyenoord komen maar creëerde nauwelijks iets, dan is het toch controleren wat mij betreft, verder matig van beide kanten hoor, 0-0 was een terechte uitslag geweest maar dat dan ook afdwingen lukt Feyenoord eigenlijk nooit tegen Ajaxquote:Op zondag 19 december 2021 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Het eerste half uur, maar tot aan de 80e minuut was het toch wel Feyenoord.
Maakt toch ook allemaal niet uit. Het was zo armoedig. Als je vandaag keek is het onbegrijpelijk dat dit nummer 2 en 3 was
Dan hebben we wel een iets andere definitie van controleren.quote:Op zondag 19 december 2021 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax komt gelukkig op de 0-1 en dan moet Feyenoord komen maar creëerde nauwelijks iets, dan is het toch controleren wat mij betreft, verder matig van beide kanten hoor, 0-0 was een terechte uitslag geweest maar dat dan ook afdwingen lukt Feyenoord eigenlijk nooit tegen Ajax
controleren is niet hetzelfde als domineren maar dat het aan de bal matig tot zeer slecht was van beide kanten ben ik het wel mee eens maar Feyenoord maakt verdedigend 2 domme fouten en Ajax geen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, de wedstrijd was van beide kanten zo slecht dat je met goed fatsoen op geen enkele wijze kan spreken van het controleren van de wedstrijd. Niet in balbezit, positiespel, kansen of wat dan ook.
Hoeveel gaat Senesi opbrengen? zijn er clubs in paniek om in de winter versterking te halen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als Trauner weer fit is na de winterstop lekker gaan spelen met Trauner en Geertruida centraal. Kan je Senesi deze winter verkopen en achterin doorselecteren. Back-up voor Malacia en Pedersen halen.
Ze zullen niet in de rij staan.quote:Op zondag 19 december 2021 17:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoeveel gaat Senesi opbrengen? zijn er clubs in paniek om in de winter versterking te halen.
Nederlandse aso's terughalen? @maxi-musquote:Op zondag 19 december 2021 17:39 schreef fetX het volgende:
Zou inderdaad proberen Senesi te verkopen.
Geen idee, maar krijg ook het gevoel dat Senesi is ‘uitgeleerd’, hoe gek dat ook klinkt. Op zijn foutjes na houdt hij zich prima staande, vandaag ook weer. Is misschien wel toe aan een nieuwe uitdaging/omgeving?quote:Op zondag 19 december 2021 17:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoeveel gaat Senesi opbrengen? zijn er clubs in paniek om in de winter versterking te halen.
Schei toch uit.quote:Op zondag 19 december 2021 17:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Geen idee, maar krijg ook het gevoel dat Senesi is ‘uitgeleerd’, hoe gek dat ook klinkt. Op zijn foutjes na houdt hij zich prima staande, vandaag ook weer. Is misschien wel toe aan een nieuwe uitdaging/omgeving?
Maar het probleem is wel dat hij iedere keer zo’n beslissende fout heeft.quote:Op zondag 19 december 2021 17:59 schreef fetX het volgende:
Speelde overigens behoudens de ongelukkige eigen goal niet eens slecht of zo.
Iedere keer wat overdreven, maar hij zit zeker in een dip inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2021 18:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar het probleem is wel dat hij iedere keer zo’n beslissende fout heeft.
Als Toornstra zelfs in topwedstrijden matig speelt moeten we ons wel echt zorgen gaan maken.quote:Op zondag 19 december 2021 18:14 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap echt niet waarom klaas Toornstra altijd zo nuttig vindt spelen,hij was weer matig vandaag.
Toornstra moet je alleen opstellen tegen psv.quote:Op zondag 19 december 2021 18:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Toornstra zelfs in topwedstrijden matig speelt moeten we ons wel echt zorgen gaan maken.
Ik dik het wat aan met iedere keer, maar tegen RKC, Vitesse, Groningen en Ajax kost hij je al de punten. Mocht er interesse zijn in de winterstop moeten we maar snel happen.quote:Op zondag 19 december 2021 18:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Iedere keer wat overdreven, maar hij zit zeker in een dip inderdaad.
Via eigen lichaam op de handen is geen pingel.quote:Op zondag 19 december 2021 18:23 schreef Scrummie het volgende:
Met een half oog zitten kijken, maar ik vond het dus een kutwedstrijd. Klein kwartiertje in de tweede helft waarin ik ons de overhand vond hebben, maar verder was het niet zoveel volgens mij.
Vond het wel raar dat die handsbal niets was.
Nouja, zo goed keek ik dus.quote:Op zondag 19 december 2021 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Via eigen lichaam op de handen is geen pingel.
Hij maakt wel die foutjes inderdaad, maar tegen RKC en Groningen moet je vooral zelf de kansen maken ook. Maar verder wel eens hoor.quote:Op zondag 19 december 2021 18:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik dik het wat aan met iedere keer, maar tegen RKC, Vitesse, Groningen en Ajax kost hij je al de punten. Mocht er interesse zijn in de winterstop moeten we maar snel happen.
Ga alsjeblieft naar het toiletquote:Op zondag 19 december 2021 17:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Geen idee, maar krijg ook het gevoel dat Senesi is ‘uitgeleerd’, hoe gek dat ook klinkt. Op zijn foutjes na houdt hij zich prima staande, vandaag ook weer. Is misschien wel toe aan een nieuwe uitdaging/omgeving?
Wel een erg rare regel. Die bal komt op je hand door eigen onkunde. Aanvallend is het wel een overtreding, als Schuurs hem op die manier bij Feyenoord het doel in werkt telt hij niet.quote:Op zondag 19 december 2021 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Via eigen lichaam op de handen is geen pingel.
hoe weet je ditquote:Op zondag 19 december 2021 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft naar het toilet
Senisi is denk ik ook gewoon niet 100 procent fit geweest dit seizoen. Het zit mentaal niet zo goed bij hem op dit moment omdat hij een paar fouten heeft gemaakt doordat hij niet helemaal fit was en daardoor is hij gewoon onzeker geworden.
Hij moet over dat dode punt heen. Het is een mentaal probleem op dit moment.
Je heb toch zelf de feiten kunnen zien het afgelopen seizoen. Hij kon een paar keer niet spelen en hij viel een paar keer uit. Dat wijst er gewoon dat hij niet 100 procent fit is.quote:
Eens, ik vind dit meer een penalty dan de handsbal van Cambuur.quote:Op zondag 19 december 2021 18:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wel een erg rare regel. Die bal komt op je hand door eigen onkunde. Aanvallend is het wel een overtreding, als Schuurs hem op die manier bij Feyenoord het doel in werkt telt hij niet.
Maar denk niet dat je kunt zeggen dat Feyenoord door de scheids heeft verloren. Was gewoon slappe hap uiteindelijk. Voelde wel oud en vertrouwd.
Als je kanker gebruikt typ het dan uit laffe bitchboyquote:Op zondag 19 december 2021 18:06 schreef Duveldrinker het volgende:
Elk jaar hetzelfde kk liedje. Je schiet ze in eigen goal of je geeft een domme pingel weg.
Echt om te janken weer.
Genoten van dat interview jaquote:Op zondag 19 december 2021 18:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Cor Pot krijgt flink koek van Berghuis, sow.
Link?quote:Op zondag 19 december 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Genoten van dat interview ja
Benieuwd in welke bochten Derksen zich morgen weer gaat wringen om het voor Dickie en Cor op te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |