Sinds dat ESPN daar voor betaald?quote:Op zondag 19 december 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer doen de keepers om half 2 al een warming up
Hetzelfde als al van 1230 "voorbeschouwen"... Oeverloos gelul in de ruimte, puur om kijkers te trekken... Althans, is een optie. Ik sport niet, dus geen idee of zo ver vantevoren de keepers laten opwarmen nuttig is of niet.quote:
Het lijkt me sterk dat ESPN bepaalt wanneer keepers warmlopen.quote:Op zondag 19 december 2021 13:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hetzelfde als al van 1230 "voorbeschouwen"... Oeverloos gelul in de ruimte, puur om kijkers te trekken... Althans, is een optie. Ik sport niet, dus geen idee of zo ver vantevoren de keepers laten opwarmen nuttig is of niet.
Na ja, wie betaald bepaald uiteraard... Als Disney maar genoeg knaken neerlegt, zullen Feyenoord en ajax de spelers wel ff naar buiten sturen om voor de camera's ff wat balen aan te raken.quote:Op zondag 19 december 2021 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ESPN bepaalt wanneer keepers warmlopen.
Maargoed, het viel me gewoon op. Toen ik vroeger nog wel eens vroeg in het stadion was waren de keepers meestal iets eerder dan een half uurtje voor de pot op het veld
Idd, beetje achterlijke mongolen hun enige douche dat jaar gevenquote:Op zondag 19 december 2021 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij toch wel een leuke job.
Zie niet in waarom niet. Er zijn geen supporters, dus het gemiddelde IQ zal in het stadion gewoon rond de 100 liggen. Geen enkele reden om niet te juichen.quote:Op zondag 19 december 2021 14:42 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zou Berghuis juichen mocht hij scoren?
Vind Feyenoord boven verwachting minder-matig.quote:Op zondag 19 december 2021 15:12 schreef Slobeend het volgende:
Kokcu, Sini en Malacia spelen wel goed, verder erg matig.
Standaard voor een klassieker de laatste jaren inderdaad. Bovenliggende partij en 0-1 achter.quote:
Overdrijf eens niet zo.quote:Op zondag 19 december 2021 15:17 schreef Pistolero het volgende:
Senesi gaat over anderhalf jaar transfervrij weg, geen enkele gek gaat daar ook maar 1 cent aan spenderen.
Boveliggende partij?quote:Op zondag 19 december 2021 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Standaard voor een klassieker de laatste jaren inderdaad. Bovenliggende partij en 0-1 achter.
Beetje de standaard samenvatting van de laatste jaren ja, in principe beter zijn maar door zo'n kutgoal achter komen. Dus de tweede helft zal het wel richting 0-3 ofzo gaan.quote:Op zondag 19 december 2021 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is toch ongelooflijk, we zijn echt niet minder maar weer geven we het weg met een blunder achterin
Op dit moment dat dit soort gezeik bijna elke week gebeurt moet je toch een keer tot de conclusie komen dat het een schrijnend gebrek aan kwaliteit is? Heeft geen fuck met blunderen of pech te maken. Dit zooitje kan er gewoon niet zo veel van.quote:Op zondag 19 december 2021 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is toch ongelooflijk, we zijn echt niet minder maar weer geven we het weg met een blunder achterin
Past wel in de wedstrijdbeeld. Waar echt heel veel fout gaat.quote:Op zondag 19 december 2021 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mwa vond ons wel wel iets dreigender, maar het is inderdaad van een abominabel niveau.quote:Op zondag 19 december 2021 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Boveliggende partij?
Het is allebei net zo kut hoor
Jawel, maar in principe heeft Ajax 0 kansen gecreëerd. Wij hebben er nog wel een paar bij elkaar gevoetbald zowaar.quote:Op zondag 19 december 2021 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Boveliggende partij?
Ja, wat een lul dat hij de bal daar zo weg geeft. Vandaag heel matig die jongen. Tweede helft Jahanbaksh.quote:Op zondag 19 december 2021 15:17 schreef Wicky15 het volgende:
Lekker balletje van Toornstra ook. Idioot
Een paar kansen nog wel.quote:Op zondag 19 december 2021 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jawel, maar in principe heeft Ajax 0 kansen gecreëerd. Wij hebben er nog wel een paar bij elkaar gevoetbald zowaar.
Jij gelooft oprecht nog dat we Senesi deze winter of komend jaar nog tegen een enigszins fatsoenlijk bedrag kunnen verkopen ja?quote:
Ik zie liever Nelson met z’n snelheid.quote:Op zondag 19 december 2021 15:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, wat een lul dat hij de bal daar zo weg geeft. Vandaag heel matig die jongen. Tweede helft Jahanbaksh.
Ach, had verwacht dat het al kansloos 0-2 zou staan bij de rust. Ik ben positief verrast.quote:Op zondag 19 december 2021 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa vond ons wel wel iets dreigender, maar het is inderdaad van een abominabel niveau.
Beide per ongeluk wat kansen gekregen ja. Tering wat een zaadpotquote:Op zondag 19 december 2021 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Boveliggende partij?
Het is echt niet te geloven, het 'Feyenoord is een paradie op een voetbalclub' topic zal het wel weer druk gaan krijgen.quote:Op zondag 19 december 2021 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord is inderdaad wel iets beter dan Ajax. Die creëren echt helemaal niks.
Gelukkig scoren we ze zelf voor ze
Waarom type je alsof je een sinterklaas gedicht voordraagt. Je kan gewoon meerdere zinnnen achter elkaar zettenquote:Op zondag 19 december 2021 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT DOET LINSSEN OP DIT VELD
en dan die toornstra
eidere keer speel je met negen man
slot blinde hond
Omdat Feyenoord ook voor Sinterklaas speelt misschien.quote:Op zondag 19 december 2021 15:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Waarom type je alsof je een sinterklaas gedicht voordraagt. Je kan gewoon meerdere zinnnen achter elkaar zetten
Nou ja, dat schot van Toornstra was goed uitgespeeld, die voorzet van Pedersen die er op het laatste moment werd uitgehaald was op zich goed uitgespeeld, passje op Til waar Pasveer zo raar deed was niet verkeerd. Misschien is kansen een groot woord voor die momenten, maar dat soort momenten heb ik bij Ajax helemaal niet gezien.quote:
wtf is dit weerquote:Op zondag 19 december 2021 15:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Waarom type je alsof je een sinterklaas gedicht voordraagt. Je kan gewoon meerdere zinnnen achter elkaar zetten
Is hem nog nooit gelukt... Interpunctie is hem ook vreemd, net zoals hoofdletters op de juiste locatie.quote:Op zondag 19 december 2021 15:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik enerzijds ook, maar het drukzetten gaat vrij goed en ik vraag me af of hij dat zo goed kan als Jahanbaksh. Die speelt meestal goed in z'n taak.quote:Op zondag 19 december 2021 15:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zie liever Nelson met z’n snelheid.
quote:Op zondag 19 december 2021 15:25 schreef Haringkop het volgende:
Voor Senesi wordt het ondertussen ook wel tijd voor de bank. Hoeveel tegengoals heeft hij al veroorzaakt dit seizoen.
Ik vond het ook geen fout van Senesi.quote:Op zondag 19 december 2021 15:27 schreef klaasweetalles het volgende:
en die feyenoord supporters die maar blijven klaar komen op toornstra
dit is geen fout van senesi maar van die klootzak
Sinisterra eruit hoor.quote:Op zondag 19 december 2021 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
slot blijft gewoon met deze opstelling spelen
zo schandalig slecht
Ach, een potje nog en dan paar weekjes vrij.quote:Op zondag 19 december 2021 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sini en Gernot geblesseerd.
We hebben een groot probleem.
Dat hebben ze zeker laten zien.quote:Op zondag 19 december 2021 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een walgelijk ploegje heeft Ajax
Moet eerlijk zeggen dat ik ze de laatste jaren steeds minder irritante spelers vind hebben maar die Antony is er wel weer eentje ja.quote:Op zondag 19 december 2021 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een walgelijk ploegje heeft Ajax
Voor Dessers zou ik doen.quote:
Even een vormdipje en meteen afgeschreven.quote:Op zondag 19 december 2021 15:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij gelooft oprecht nog dat we Senesi deze winter of komend jaar nog tegen een enigszins fatsoenlijk bedrag kunnen verkopen ja?
Niks, blijkbaar. Bizar.quote:Op zondag 19 december 2021 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FF op de VAR wachten, schijnt vBoekel te zijn, voor wat het waard is
Uitstekend voor ons en voor een club brugge ofzoquote:Op zondag 19 december 2021 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Even een vormdipje en meteen afgeschreven.
Ideaal ja. Bij Higler tenminste.quote:Op zondag 19 december 2021 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Dus als een bal via je eigen lichaam komt mag je hem in je handen pakken. Goed om te weten.
Die kunnen tegenwoordig ook hele aardige transfersommen aftikken.quote:Op zondag 19 december 2021 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uitstekend voor ons en voor een club brugge ofzo
Buiten die onbegrijpelijke eigen goal vind ik hem vandaag wel goed spelen eigenlijkquote:Op zondag 19 december 2021 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijna iedereen, die normaal na kan denken & verstand van voetbal heeft.quote:Op zondag 19 december 2021 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Buiten die onbegrijpelijke eigen goal vind ik hem vandaag wel goed spelen eigenlijk
Eens hoor. Maar het gaat helaas wel vaker mis met hem qua kortsluiting dit seizoen om het af te doen als incidentje.quote:Op zondag 19 december 2021 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Buiten die onbegrijpelijke eigen goal vind ik hem vandaag wel goed spelen eigenlijk
Hij heeft geen vormdip, dit is gewoon zijn niveau.quote:Op zondag 19 december 2021 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwaar overtrokken, zoals eigenlijk altijd bij jou.quote:Op zondag 19 december 2021 15:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij heeft geen vormdip, dit is gewoon zijn niveau.
Neemt Malacia een keer niet zijn obligate schot, is het weer niet goedquote:Op zondag 19 december 2021 15:54 schreef Haringkop het volgende:
Het lukt niet eens om op doel te schieten. Wat is dit voor gepruts heel de tijd..
Als ie dan straks maar niet toch van afstand schiet.quote:Op zondag 19 december 2021 15:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Neemt Malacia een keer niet zijn obligate schot, is het weer niet goed
Hoeveel schoten op doel heeft Feyenoord nu? 2, of 3?quote:Op zondag 19 december 2021 15:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Neemt Malacia een keer niet zijn obligate schot, is het weer niet goed
Precies, tot dat moment deed ie het prima vond ik. Het was ook een kwestie van tijd voordat er een bal verkeerd viel bij die flipperkast op het middenveld.quote:Op zondag 19 december 2021 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste wedstrijden vond ik hem gewoon in z'n algemeenheid niet goed en een beetje afwezig ogen. Dat heb ik vandaag een stuk minder dus, alleen jammer dat het zo'n ontzettend beslissend moment is waar ie net even afwezig is.quote:Op zondag 19 december 2021 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar het gaat helaas wel vaker mis met hem qua kortsluiting dit seizoen om het af te doen als incidentje.
Sinds Vitesse uit heeft hij regelmatig van die slordige momenten. Echt een hele wedstrijd slecht spelen doet hij zelden eigenlijk.quote:Op zondag 19 december 2021 15:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste wedstrijden vond ik hem gewoon in z'n algemeenheid niet goed en een beetje afwezig ogen. Dat heb ik vandaag een stuk minder dus, alleen jammer dat het zo'n ontzettend beslissend moment is waar ie net even afwezig is.
En dan dit nog. Stuur maar terug.quote:Op zondag 19 december 2021 16:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Echt ernstig wat die Nelson doet (nalaat) met al de ruimte die hij krijgt...
Nee, pingel is terecht. Wat mij irriteert is het feit dat de arbitrage enorm verzaakt & hier wel, maar aan de andere kant (ook overduidelijke pingel) 'm niet geeftquote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee eindelijk niet. Maar hij speelt toch gewoon de bal?
Hahahaquote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee eindelijk niet. Maar hij speelt toch gewoon de bal?
Zou eerder de schuld bij jezelf zoekenquote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef DaMart het volgende:
Lucky ajax weer... eigen doelpunt en dubieuze penalty.
Doe je het erom?quote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef Pistolero het volgende:
Classic Feyenoord.
Al jarenlang een parodie op een club. Doe uit dat licht, hef op die club.
Ik kan er toch niks aan doen dat die overschatte club uit de hoofdstad voor staatquote:Op zondag 19 december 2021 16:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zou eerder de schuld bij jezelf zoeken
is ook niet nodig als je zo'n tegenstander hebtquote:Op zondag 19 december 2021 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is weer zo compleet onnodig, Ajax heeft echt geen kans zelf gecreëerd
Ik zou haast aanraden om zelfmoord te plegen als ze zo bent, maar goed... Dat is niet geoorloofd, dus doe ik het niet.quote:
Je mist alleen nog de vroege voorsprong voor Feyenoordquote:Op zondag 19 december 2021 16:11 schreef Slobeend het volgende:
Een meer klassieke Feyenoord-Ajax kun je niet bedenken.
Wel zwaar benadeeld door de scheids natuurlijk.quote:Op zondag 19 december 2021 16:12 schreef Wicky15 het volgende:
Dit heeft weinig te maken met 'lucky Ajax', eerder met onkunde van Feyenoord
Precies. Hetzelfde verhaal als afgelopen weken, we zijn beter maar creëeren in de eindfase gewoon te weinig kansen, en we geven goals weg met verdedigende blunders.quote:Op zondag 19 december 2021 16:12 schreef Wicky15 het volgende:
Dubieuze penalty? Kijk je met je ogen dicht?quote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef DaMart het volgende:
Lucky ajax weer... eigen doelpunt en dubieuze penalty.
In zoverre... 1 keer maar, de niet gegeven pingel.quote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wel zwaar benadeeld door de scheids natuurlijk.
Helemaal niet johquote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wat wil je van me?quote:
Dan krijg je toch een hele andere wedstrijd. Dan geeft Fey lang niet zo veel ruimte weg als bij die 0-2quote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In zoverre... 1 keer maar, de niet gegeven pingel.
quote:
Buiten die overduidelijke handsbal die 100% op de stip had gemoeten valt dat ook wel weer mee.quote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zoals Feyenoord vandaag speelt? Nee man, hadden ze alsnog verloren, als de pingel er überhaupt in gegaan zou zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 16:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan krijg je toch een hele andere wedstrijd. Dan heeft Fey lang niet zo veel ruimte weg als bij die 0-2
Dat is toch een cruciaal moment.quote:Op zondag 19 december 2021 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Buiten die overduidelijke handsbal die 100% op de stip had gemoeten valt dat ook wel weer mee.
Het zou ook dan ongetwijfeld op een of andere manier 1-2 zijn geworden vermoed ik. Of de penalty zou gemist worden natuurlijk. We zijn wel Feyenoord he.quote:Op zondag 19 december 2021 16:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan krijg je toch een hele andere wedstrijd. Dan geeft Fey lang niet zo veel ruimte weg als bij die 0-2
Op korte afstand via het been op de arm. Deze worden vaker niet dan wel gegevenquote:Op zondag 19 december 2021 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Buiten die overduidelijke handsbal die 100% op de stip had gemoeten valt dat ook wel weer mee.
GenoTquote:Op zondag 19 december 2021 16:12 schreef Wicky15 het volgende:
Zonde ja, gelijkspelletje was wel verdiend geweest.quote:Op zondag 19 december 2021 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De enige pech die we hebben gehad is dat er geen publiek mocht zitten.
Verder geven we het hier gewoon zelf weg.
Als de arm langs het lichaam is niet nee, maar deze was gewoon helemaal uitgestoken toch?quote:Op zondag 19 december 2021 16:18 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Op korte afstand via het been op de arm. Deze worden vaker niet dan wel gegeven
Omdat hij er werkelijk geen ene klote van kan.quote:Op zondag 19 december 2021 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Malacia
Hoe kun je dit elke wedstrijd doen.
Waarom altijd zo zwart-wit?quote:Op zondag 19 december 2021 16:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat wil je van me?
Volkomen terechte nederlaag, tegen een dramatisch Ajax. Dat zegt genoeg over Feyenoord.
Spring voor een treinquote:Op zondag 19 december 2021 16:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat hij er werkelijk geen ene klote van kan.
Wat dacht dat jij dan, dat Malacia kan voetballen?
Wel mee eens ja. En door het thuiswerken ivm corona hoef ik ook niet met de Ajacieden van kantoor te praten gelukkig.quote:Op zondag 19 december 2021 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde ja, gelijkspelletje was wel verdiend geweest.
Alsnog wel een prettige gedachte dat je geen enkele wedstrijd de onderliggende partij bent geweest de eerste seizoenshelft, hopelijk kan er in de winterstop aanvallend nog wat bij.
De laatste wedstrijd in de Eredivisie waarin er daadwerkelijk goed gevoetbald werd door beide ploegen moet ook al weer meer dan 10 jaar geleden zijn. Dus ja, de eredivisie moeten we vooral niet serieus nemen.quote:Op zondag 19 december 2021 16:20 schreef Oostblokkert het volgende:
Nemen we de eredivisie iets te serieus?
Tegen Utrecht wel.quote:Op zondag 19 december 2021 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde ja, gelijkspelletje was wel verdiend geweest.
Alsnog wel een prettige gedachte dat je geen enkele wedstrijd de onderliggende partij bent geweest de eerste seizoenshelft, hopelijk kan er in de winterstop aanvallend nog wat bij.
Nou, leuk dat jij dat anders ziet. Een zijn weinig dingen waar ik een grotere schijthekel aan heb een onterechte positiviteit, maar dat had je vast al door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |