dan ga jij je nooit laten vaccinerenquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik snap die derde optie niet, ben je dan gevacineerd of niet?
die derde is toch meer een optie als je nee hebt gestemd?
doe is rustigquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:52 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Welke mongool heeft zich niet laten vaccineren?
hugo vind onze vaccinatie graad nog te laagquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:54 schreef mrevil1337 het volgende:
Ja, maar ben tegen een vaccinatieplicht want het moet vrijwillig blijven (Artikel 11 van de grondwet).
Nederland heeft al een hoog vaccinatiegraad.
Die reageert vast nog wel. Mensen die zich niet laten vaccineren roepen 't graag van de daken wat voor onzin ze het allemaal vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:52 schreef Opnaarutrecht het volgende:
baudet bedoel jequote:Op zaterdag 18 december 2021 20:56 schreef Celestien het volgende:
[..]
Die reageert vast nog wel. Mensen die zich niet laten vaccineren roepen 't graag van de daken wat voor onzin ze het allemaal vinden.
Hugo is zelf laag.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hugo vind onze vaccinatie graad nog te laag
mee eensquote:
Die gaan wel uitkijken om in zo'n polariserende topic te posten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:56 schreef Celestien het volgende:
[..]
Die reageert vast nog wel. Mensen die zich niet laten vaccineren roepen 't graag van de daken wat voor onzin ze het allemaal vinden.
er zijn nog steeds ongeveer 2 miljoen mensen niet gevaccineerdquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Die gaan wel uitkijken om in zo'n polariserende topic te posten.
Kunnen ze lekker gericht gebasht worden.
Vandaag ratelde 'ie dat het vaccin dus niet werkt, maar de booster wel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dus mensen die de prik niet nemen zijn bang?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:12 schreef Ringo het volgende:
Natuurlijk heb ik me laten vaccineren, ik ben geen bange idioot.
dit is volledig anoniemquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:20 schreef dexamfetamine het volgende:
Jullie spelen met mijn prive. Ga ik niet zeggen.
Vaak wel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Dus mensen die de prik niet nemen zijn bang?
Hoe zit het dan met al die kerkelijke dorpjes zoals urk en volendam die massaal niet vaccineren dat heeft toch weinig met jou argumenten te makenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vaak wel.
Als je geen vertrouwen hebt in het vaccin, bang bent voor bijwerkingen of denkt dat Bill Gates jou met nanochips onvruchtbaar gaat maken, dan neem je die prik niet.
Heb je die angsten niet, en blijf je ook niet hangen in primitief individualisme, dan laat je je gewoon vaccineren, want je weet dat de effectiviteit van vaccinaties zit in collectieve bereidwilligheid.
Dit is een Harvard poll. Die snappen simpletons niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik snap die derde optie niet, ben je dan gevacineerd of niet?
die derde is toch meer een optie als je nee hebt gestemd?
mee eensquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:54 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit is een Harvard poll. Die snappen simpletons niet.
hoezo geen enig belang?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:57 schreef Stephan5 het volgende:
Nee, niet gevaccineerd. Niets voor en niets tegen, maar gewoon niet van enig belang bij mij.
Deze mening kan ik wel waarderen. Ik ben wel gevaccineerd,maar dat komt omdat ik me heb laten chanteren door 'je doet t voor een ander'. Blijkbaar niet, want vaccinatie gaat transmissie niet tegen. Ben wel blij dat jij geen last hebt van lockdown-perikelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:57 schreef Stephan5 het volgende:
Nee, niet gevaccineerd. Niets voor en niets tegen, maar gewoon niet van enig belang bij mij.
Nee. Als ik een risico voor een ander zou vormen, ben ik de eerste die zich laat vaccineren, maar dat risico is er niet. Dus verder geen belang inderdaad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoezo geen enig belang?
het maakt je niets uit ?
Altijd mooi als een zolderkamerautist zijn kluizenaarschap omarmt, sans scrupule.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:31 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Nee. Als ik een risico voor een ander zou vormen, ben ik de eerste die zich laat vaccineren, maar dat risico is er niet. Dus verder geen belang inderdaad.
Geen belang? Werk, sociale activiteiten etc.... Oh, wacht.... Zolderkamer4Lifequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:31 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Nee. Als ik een risico voor een ander zou vormen, ben ik de eerste die zich laat vaccineren, maar dat risico is er niet. Dus verder geen belang inderdaad.
En zo is dat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:40 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Geen belang? Werk, sociale activiteiten etc.... Oh, wacht.... Zolderkamer4Life
Misschien zijn er andere redenen waarom hij zich niet hoeft te laten vaccinerenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:40 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Geen belang? Werk, sociale activiteiten etc.... Oh, wacht.... Zolderkamer4Life
Het gaat niet om het wel/niet vaccineren. Ik ben benieuwd waarom hij/zij/lij/gij/zul geen last heeft van de corona-Maatregelen. Ik begrijp echt wel dat er genoeg legitieme redenen zijn (religie/overtuiging/medisch...oftewel, mijn inziens kan er NOOIT vaccinatiedwang zijn) om geen vaccinatie te krijgen/nemen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien zijn er andere redenen waarom hij zich niet hoeft te laten vaccineren
Dat weet jij niet
Er zijn 2miljoen mensen in Nederland die geen prik hebben en van alles doen en niet op een zolderkamer zitten….en die misschien noooit ziek zijn geweest
ik zie niet echt staan dat hij dat zegtquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:44 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Het gaat niet om het wel/niet vaccineren. Ik ben benieuwd waarom hij/zij/lij/gij/zul geen last heeft van de corona-Maatregelen. Ik begrijp echt wel dat er genoeg legitieme redenen zijn (religie/overtuiging/medisch...oftewel, mijn inziens kan er NOOIT vaccinatiedwang zijn) om geen vaccinatie te krijgen/nemen.
Het bevreemd mij dat er gezegd wordt 'ik heb geen last van de corona-maatregelen'. Hoe dan? Zit ie in de gevangenis ofzo? Ik bedoel, ik werk/supermarkt/thuis. Meer niet. Ben t zat.
Ik vrees dat dat het nieuwe normaal is. Totalitair en dystopisch. Eens afgestane vrijheden worden immers zelden terug gegeven. (In Zweden wordt inmiddels al geexperimenteerd met je vaxpas als microchip-implantaat.)quote:Op zondag 19 december 2021 10:07 schreef Chandler het volgende:
Tot op heden (nog) niet. Tenzij ik werk-technisch verplicht ga worden. Echter ga ik niet meedoen aan de QR onzin, met of zonder prik.
Het is nooit goed genoeg inderdaad, zie Portugal maar met een hoge vaccinatiegraad en toch is het niet voldoende want ook daar stijgt het alweer, vaccinatie is niks meer dan een ondersteuning.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om te zorgen dat het niet al te snel het 'normaal' voor mij gaat zijn!quote:Op zondag 19 december 2021 10:14 schreef primumnonnocere het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat het nieuwe normaal is. Totalitair en dystopisch. Eens afgestane vrijheden worden immers zelden terug gegeven. (In Zweden wordt inmiddels al geexperimenteerd met je vaxpas als microchip-implantaat.)
pfizzer is dus een experiment volgens jou?quote:Op zondag 19 december 2021 08:33 schreef primumnonnocere het volgende:
. Dat doen deze experimentele middelen niet.
dus het werkt niet echt?quote:Op zondag 19 december 2021 10:22 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Het is nooit goed genoeg inderdaad, zie Portugal maar met een hoge vaccinatiegraad en toch is het niet voldoende want ook daar stijgt het alweer, vaccinatie is niks meer dan een ondersteuning.
OK, toegegeven, hij zegt: "Ik heb er geen belang bij." Ik interpreteer dat direct als 'geen last van Corona-maatregelen/perikelen'. Mijn fout. Toch ben ik benieuwd op welke wijze je er 'geen belang/geen last' van hebt.quote:Op zondag 19 december 2021 08:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zie niet echt staan dat hij dat zegt
De reden om je te laten vaccineren is het ontlasten van de zorg. Tot nu toe hebben gevaccineerden wel minder kans om op een IC terecht te komen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:22 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Deze mening kan ik wel waarderen. Ik ben wel gevaccineerd,maar dat komt omdat ik me heb laten chanteren door 'je doet t voor een ander'. Blijkbaar niet, want vaccinatie gaat transmissie niet tegen. Ben wel blij dat jij geen last hebt van lockdown-perikelen.
Klopt, de 'je doet t voor een ander' nam ik in brede zin. Normaal gesproken ligt nooit zo vaak op de IC, dus doe je t per definitie voor een ander (personeel, capaciteit, reguliere zorg).quote:Op zondag 19 december 2021 11:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
De reden om je te laten vaccineren is het ontlasten van de zorg. Tot nu toe hebben gevaccineerden wel minder kans om op een IC terecht te komen.
Dit klopt niet en is pure nep informatie.quote:Op zondag 19 december 2021 08:33 schreef primumnonnocere het volgende:
Vaccins enten je in, immuniseren, belemmeren besmettingen. Dat doen deze experimentele middelen niet. En je neemt ze ook niet om de 3 (hier nu nog 6) maanden. Vit D + K2 + Zink + NAD + ivermectine doet dat wel. Dus nee. Ik heb niet op me laten experimenteren en ben dat ook niet van plan. Totaal roekeloos! Hebben we dan niets van de Spaanse griep geleerd?
Het werkt minder dan gehoopt werd.quote:
Omdat het niet werkt?quote:Op zondag 19 december 2021 12:25 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Het werkt minder dan gehoopt werd.
Dit doordat andere landen niet mee doen(voornamelijk de 3e wereldlanden), virussen stoppen niet bij de landgrenzen.
De cijfers in Nederland bevestigen dit ook alweer, waarom zijn er zoveel besmettingen in Amsterdam denk je...
waarom is dit nep informatie dan?quote:Op zondag 19 december 2021 11:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dit klopt niet en is pure nep informatie.
Als dat informatie afkomstig is van mensen die daar voor geleerd hebben. En afkomstig is van media die zich door de jaren heen bewezen hebben. Dan nog is het nodig om kritisch te blijven. Facebook, twitter en dansleraren zijn niet een bron voor betrouwbare informatie.quote:Op zondag 19 december 2021 12:54 schreef klaasweetalles het volgende:
wanneer kunnen we er vanuit gaan dat goede informatie goede informatie is waarop me we kunnen bouwen?
Hugo heeft er niet voor geleerd maar hij brengt ons wel informatiequote:Op zondag 19 december 2021 12:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als dat informatie afkomstig is van mensen die daar voor geleerd hebben. En afkomstig is van media die zich door de jaren heen bewezen hebben. Dan nog is het nodig om kritisch te blijven. Facebook, twitter en dansleraren zijn niet een bron voor betrouwbare informatie.
dat worden er steeds meer als ik die poll bekijkquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:52 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Nee jij wel? Als het goed is heeft Hugo adviseurs achter zich die geen dansleraar zijn die hem van de juiste informatie voorzien. Maar politiek is ook een soort van spelletje dus of hij altijd op basis van die informatie de correcte beslissingen neemt is weer een ander verhaal. Maar zo om de vier jaar geven de mensen tot nu toe aan het daar helemaal mee eens te zijn. Heil Rutte IV.quote:Op zondag 19 december 2021 13:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hugo heeft er niet voor geleerd maar hij brengt ons wel informatie
zeg jij nou dat hij dat eigenlijk niet moet doen?
Mensen die wellicht niet helemaal begrijpen dat vaccins een betrouwbaar middel zijn om ziektes te bestrijden is klinkt wellicht wat beter?quote:Op zondag 19 december 2021 13:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat worden er steeds meer als ik die poll bekijk
zijn dat allemaal mongolen volgens jou?
of ze denken dat het niet werkt kan ook natuurlijkquote:Op zondag 19 december 2021 13:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mensen die wellicht niet helemaal begrijpen dat vaccins een betrouwbaar middel zijn om ziektes te bestrijden is klinkt wellicht wat beter?
Wat niet zo is gelukkig. Mensen die dit denken zijn wellicht geen mongolen maar wel wat dom. In tegenstelling tot veel andere mensen.quote:Op zondag 19 december 2021 13:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
of ze denken dat het niet werkt kan ook natuurlijk
maar vind jij dat vaccineren effectief is geweestquote:Op zondag 19 december 2021 13:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat niet zo is gelukkig. Mensen die dit denken zijn wellicht geen mongolen maar wel wat dom. In tegenstelling tot veel andere mensen.
Tegen de meeste varianten werken de vaccins tot op heden goed. Uitleg geven hoe de politiek kan falen en dergelijke zijn boeken vol over geschreven. Zou beginnen bij de opkomst en ondergang van het Romeinse rijk door Edward Gibbon. Zou je dat willen.quote:Op zondag 19 december 2021 13:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
maar vind jij dat vaccineren effectief is geweest
ze hebben nu weer een lockdown gedaan net als vorig jaar
wat heeft het geholpen dan
maar als we steeds meer varianten krijgen en mensen spuiten iedere nieuwe middelen denk je dat schadelijk kunnen zijn voor mensen?quote:Op zondag 19 december 2021 13:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tegen de meeste varianten werken de vaccins tot op heden goed. Uitleg geven hoe de politiek kan falen en dergelijke zijn boeken vol over geschreven. Zou beginnen bij de opkomst en ondergang van het Romeinse rijk door Edward Gibbon. Zou je dat willen.
Weet ik niet ben zo vaak geprikt. Stelt niks voor verder. Eigenlijk zou je dit verder aan het covid virus moeten vragen. Wat niet kan. Dus dat is dan toch weer een mensen die daar al jaren op studeren een viroloog bijvoorbeeld wat ik niet ben. En zelfs die mensen hebben niet altijd de antwoorden.quote:Op zondag 19 december 2021 13:52 schreef klaasweetalles het volgende:
wanneer is voor jou de grens bereikt voor het aantal prikken dat je wil krijgen?
Goed tegen een handvol doden in ons land, niet tegen het oplossen van de situatie waarin we ons bevinden (besmettingen voorkomen).quote:Op zondag 19 december 2021 13:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tegen de meeste varianten werken de vaccins tot op heden goed. Uitleg geven hoe de politiek kan falen en dergelijke zijn boeken vol over geschreven. Zou beginnen bij de opkomst en ondergang van het Romeinse rijk door Edward Gibbon. Zou je dat willen.
klopt voor een deel. Het grote probleem is de overbelasting van de zorg nogmaals. En gevaccineerden komen minder snel op een IC terecht. Ook al zijn ze dus besmet. Maar houd met nieuwe varianten wel een slag om de arm? En kijk eens naar China daar is crematie nu verplicht. Dus op zich is het aantal doden wellicht geen probleem.quote:Op zondag 19 december 2021 14:01 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Goed tegen een handvol doden in ons land, niet tegen het oplossen van de situatie waarin we ons bevinden (besmettingen voorkomen).
Gaan we echt vervallen in Koopmans is een kippendokter en Engel is een dansleraar en Ivermectine is paardenontwormer en Hugo is een basisschoolleraar?quote:Op zondag 19 december 2021 13:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nee jij wel? Als het goed is heeft Hugo adviseurs achter zich die geen dansleraar zijn die hem van de juiste informatie voorzien. Maar politiek is ook een soort van spelletje dus of hij altijd op basis van die informatie de correcte beslissingen neemt is weer een ander verhaal. Maar zo om de vier jaar geven de mensen tot nu toe aan het daar helemaal mee eens te zijn. Heil Rutte IV.![]()
Dit post jij. Niet ik. En ivermectine is een middel tegen wormen in de darmen? Vragen daarover zou ik stellen in F&F en niet hier? En nergens heb ik Koopmans of Engel genoemd in dit topic.quote:Op zondag 19 december 2021 14:08 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Gaan we echt vervallen in Koopmans is een kippendokter en Engel is een dansleraar en Ivermectine is paardenontwormer?
Mocht je je manier van argumentatie willen opkrikken is het weglaten van dit soort crap een goede stap.
waarom heb jij er spijt vanquote:Op zondag 19 december 2021 14:13 schreef Skylertje het volgende:
nu worden de nee stemmers verdeeld in 2 antwoorden
eigenlijk is het dus meer dan 25% wat niet gevaccineerd is
zet er nog wat opties bij ,
ik ben gevaccineerd maar heb er spijt van
ik ben gevaccineerd maar ga geen boosters meer halen
je zult verrast staan
ik heb nergens spijt vanquote:Op zondag 19 december 2021 14:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom heb jij er spijt van
omdat het in grote lijnen niet geholpen heeft?
Jij gebruikt het argument van dansleraar. Ik spreek je daarop aan. Het is een zwaktebod en breekt je eigen argumentatie af. Dat weet jij hoogstwaarschijnlijk, ik heb genoeg van je gelezen om je een beetje in te kunnen schatten qua niveau. En toch post je die shit. Misschien dat je daarmee punten scoort bij medestanders, maar het gaat je niet helpen om ook maar een persoon te overtuigen.quote:Op zondag 19 december 2021 14:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dit post jij. Niet ik. En ivermectine is een middel tegen wormen in de darmen?
Als je nou gewoon post dat je corona vaccins niet ziet zitten is het een en ander wellicht wat duidelijker?quote:Op zondag 19 december 2021 14:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is jou mening verder. Ik zal duidelijk zijn ik ben pro vaccineren. En ben mensen zat die het daar niet mee eens zijn. Zeker als ze dat denken op basis van de informatie van de kapper op de hoek bijvoorbeeld. Of de eigenaar van een dansschool. Wat natuurlijk ook een mening is.,quote:Op zondag 19 december 2021 14:17 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Jij gebruikt het argument van dansleraar. Ik spreek je daarop aan. Het is een zwaktebod en breekt je eigen argumentatie af. Dat weet jij hoogstwaarschijnlijk, ik heb genoeg van je gelezen om je een beetje in te kunnen schatten qua niveau. En toch post je die shit. Misschien dat je daarmee punten scoort bij medestanders, maar het gaat je niet helpen om ook maar een persoon te overtuigen.
Ik ben echt klaar met die drogredenaties. Van allebei de kanten.
Of van een kippendokter. Of een basisschoolleraar.quote:Op zondag 19 december 2021 14:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is jou mening verder. Ik zal duidelijk zijn ik ben pro vaccineren. En ben mensen zat die het daar niet mee eens zijn. Zeker als ze dat denken op basis van de informatie van de kapper op de hoek bijvoorbeeld. Of de eigenaar van een dansschool.
Je ziet toch gewoon de feitenquote:Op zondag 19 december 2021 14:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als je nou gewoon post dat je corona vaccins niet ziet zitten is het een en ander wellicht wat duidelijker?
Wat stel je voor?quote:Op maandag 20 december 2021 22:26 schreef DoubleDip het volgende:
Ja. De booster haal ik ook want omikron. Overigens, de griepprik is ook een soort jaarlijkse booster, dus waarom mensen het na twee prikken genoeg vinden begrijp ik niet. Een virus muteert altijd door.
Doe mij ook maar een vaccinatieplicht. Genoeg kans gehad nu.
Wat precies? Ik lever je graag het bewijs.quote:Op zondag 19 december 2021 11:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dit klopt niet en is pure nep informatie.
PRIKSPIJTquote:Op zondag 19 december 2021 14:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat weet heel fok al hoor. Ik heb me 2 jaar lang aan alle regels gehouden en niet geprikt (is namelijk niet verplicht) en nog worden mensen zoals jij boos op me. Jullie zijn de kanker van de samenleving.quote:Op zondag 19 december 2021 14:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is jou mening verder. Ik zal duidelijk zijn ik ben pro vaccineren. En ben mensen zat die het daar niet mee eens zijn. Zeker als ze dat denken op basis van de informatie van de kapper op de hoek bijvoorbeeld. Of de eigenaar van een dansschool. Wat natuurlijk ook een mening is.,
En de griepprik was ook echt verplicht voor de hele bevolking? Nee, alleen ouderen en risicogroepen nemen dat. Als ze dat nou ook gewoon bij corona doen dan kunnen we weer naar een normale samenleving.quote:Op maandag 20 december 2021 22:26 schreef DoubleDip het volgende:
Ja. De booster haal ik ook want omikron. Overigens, de griepprik is ook een soort jaarlijkse booster, dus waarom mensen het na twee prikken genoeg vinden begrijp ik niet. Een virus muteert altijd door.
Doe mij ook maar een vaccinatieplicht. Genoeg kans gehad nu.
Ja.quote:Op zondag 19 december 2021 13:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat worden er steeds meer als ik die poll bekijk
zijn dat allemaal mongolen volgens jou?
Als je zwak, oud of angstig bent voor sociale uitsluiting dan neem je het vaccin wel. Als je jong, knap, sterk, stoer en moedig bent zoals ik ben dan neem je het niet. Je moet juist heel goed met angst kunnen omgaan om het niet te nemen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vaak wel.
Als je geen vertrouwen hebt in het vaccin, bang bent voor bijwerkingen of denkt dat Bill Gates jou met nanochips onvruchtbaar gaat maken, dan neem je die prik niet.
Heb je die angsten niet, en blijf je ook niet hangen in primitief individualisme, dan laat je je gewoon vaccineren, want je weet dat de effectiviteit van vaccinaties zit in collectieve bereidwilligheid.
booster 5 is inmiddels goedgekeurd en in het VK is de grens ervan van 6 maanden naar 3 maanden verschoven. Landen als Israel hebben een beperkte geldigheid van 'burgerschap' totaan de volgende boostertermijn. Heb je ook een grens waarop je niet meer met de onzin meedoet? ieder half jaar een spuit voor de rest van je leven vind je blijkbaar geen enkel probleem. Dit gaat hoe dan ook één keer per drie maanden worden. Doe je dan ook nog vrolijk mee? Wat nou als je iedere maand voor de rest van je leven een spuit in je pootje krijgt, op straffe van maatschappelijke uitsluiting. Doe je dan ook nog vrolijk mee? Heb je een grens? Waar ligt die?quote:Op zondag 19 december 2021 14:32 schreef Lowkeyz het volgende:
Ik ben gevaccineerd, ga ook de booster wel halen. Maar veder is mijn solidariteit met de kwetsbare en ongevacineerde wel op na 2 jaar dit gezeik. Mijn eigen risico is 0 vaccin + <25. Dus veder hou ik me ook niet aan de maatregelen. Prikje nemen is niet zo’n probleem allemaal afstand regels bezoekbeperking etc etc wel hou ik me dus ook niet aan.
Welk plan? Bovenstaande komt niet verder dan 'we spuiten wat in de lucht ofzo'. Dat is géén plan, dat is gewoon wat roepen omdat men wat gevraagd wordt.quote:Op zondag 19 december 2021 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je ziet toch gewoon de feiten
we zijn weer in lockdown
ik denk dat er nieuwe oplossingen gevonden moeten worden
iets wat verder reikt dan prikjes nemen
het virus moet op een andere manier vernietigd gaan worden.
Misschien moet er gewoon wat in de lucht gespoten worden ofzo om het te killen
het probleem ontstaan vooral als de temperaturen dalen zeggen ze
maar in afrika hebben ze er ook last terwijl ze daar altijd hoge temperaturen hebben
We moeten een nieuwe weg inslaan om het virus de baas te worden
ik denk zelf meer aan verdelgingsmiddelen ofzo....
wat vind jij van mij plan?
50 prikjes, elke drie maanden 1...is nog altijd verstandiger dan op eigen initiatief Vit D + K2 + Zink + NAD + ivermectine nemen. Je eigen dokter spelen bij een globale pandemie is nog altijd het domste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:48 schreef primumnonnocere het volgende:
[..]
booster 5 is inmiddels goedgekeurd en in het VK is de grens ervan van 6 maanden naar 3 maanden verschoven. Landen als Israel hebben een beperkte geldigheid van 'burgerschap' totaan de volgende boostertermijn. Heb je ook een grens waarop je niet meer met de onzin meedoet? ieder half jaar een spuit voor de rest van je leven vind je blijkbaar geen enkel probleem. Dit gaat hoe dan ook één keer per drie maanden worden. Doe je dan ook nog vrolijk mee? Wat nou als je iedere maand voor de rest van je leven een spuit in je pootje krijgt, op straffe van maatschappelijke uitsluiting. Doe je dan ook nog vrolijk mee? Heb je een grens? Waar ligt die?
Ik vind het allemaal maar frappant dat er vanuit bepaalde kringen zo gehamerd wordt op dit spul. En dat al een jaar of 2. Waarom doen ze dat?quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
50 prikjes, elke drie maanden 1...is nog altijd verstandiger dan op eigen initiatief Vit D + K2 + Zink + NAD + ivermectine nemen. Je eigen dokter spelen bij een globale pandemie is nog altijd het domste wat je kan doen.
Op ivermectine na wat een daadwerkelijk medicijn is en waarvan iedereen zelf bij zichzelf te rade zou moeten gaan of ze het risico wat eraan gekoppeld zit op vinden wegen tegen het risico van niets doen en afwachten, is het enorm verstandig om te zorgen dat je vitamines en zink op pijl zijn. Vitamine C zou ik er ook nog aan toe voegen en NAC zou ik adviseren als je ziek wordt. NAD helpt je afweersysteem en NAC voorkomt longproblemen . Alles zijn voedingsupplementen en gewoon over de balie te koop. Niets, maar dan ook helemaal niets is mis met dit advies. (overigens ook niet beperkt tot mensen die besloten hebben om niet op zich te laten experimenteren. Dit zou iedereen moeten doen. Het zou een staatsadvies moeten zijn. Dat voorkomt veel leed en ellende. En natuurlijk afvallen hé. BMI van meer dan 25 is funest. 22 is optimaal.)quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
50 prikjes, elke drie maanden 1...is nog altijd verstandiger dan op eigen initiatief Vit D + K2 + Zink + NAD + ivermectine nemen. Je eigen dokter spelen bij een globale pandemie is nog altijd het domste wat je kan doen.
Omdat het een middel is waarvan de risicos goed bekend zijn, en ze zijn extreem laag. Zelfs met extreme doseringen worden er nauwelijks bijwerkingen gerapporteerd. Het is het middel met de hoogste moldock score en gaat meerdere bindingen aan (De merck pil maar één) Dus theroetisch is het een zeer goede kandidaat. Daarnaast zijn er veel kleine onderzoeken geweest die zeer positieve resultaten laten zien, en er zijn enkele grotere studies geweest waaronder deze maand nog eentje in Brazilie https://www.researchgate.(...)trospective_citywide Omdat er weinig mee te verdienen valt en de farma puur uit is op winst en onderzoeken prijzig zijn, starten er maar weinig grote onderzoeken naar, en dat wordt als excuus gebruikt om te zeggen dat het middel niet werkt. Of het werkt of niet, of de studies toereikend zijn of niet. Het lijkt er op, maar dat laat ik in het midden. Het is iets wat je kunt doen, ongeacht je vaccinatiestatus, op het moment dat je positief test, en kleeft nauwelijks risico aan terwijl het potentieel wel voorkomt dat jer dood gaat aan de corona. Dat risico vind ik opwegen tegen het risico van het medicijn (kans op diaree, buikpijn en jeuk)quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar frappant dat er vanuit bepaalde kringen zo gehamerd wordt op dit spul. En dat al een jaar of 2. Waarom doen ze dat?
Ik herhaal het even voor je:quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:52 schreef primumnonnocere het volgende:
[..]
Op ivermectine na wat een daadwerkelijk medicijn is en waarvan iedereen zelf bij zichzelf te rade zou moeten gaan of ze het risico wat eraan gekoppeld zit op vinden wegen tegen het risico van niets doen en afwachten, is het enorm verstandig om te zorgen dat je vitamines en zink op pijl zijn. Vitamine C zou ik er ook nog aan toe voegen en NAC zou ik adviseren als je ziek wordt. NAD helpt je afweersysteem en NAC voorkomt longproblemen . Alles zijn voedingsupplementen en gewoon over de balie te koop. Niets, maar dan ook helemaal niets is mis met dit advies. (overigens ook niet beperkt tot mensen die besloten hebben om niet op zich te laten experimenteren. Dit zou iedereen moeten doen. Het zou een staatsadvies moeten zijn. Dat voorkomt veel leed en ellende. En natuurlijk afvallen hé. BMI van meer dan 250 is funest. 220 is optimaal.)
lol... dat is inderdaad een nulletje teveelquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik herhaal het even voor je:
"Je eigen dokter spelen bij een globale pandemie is nog altijd het domste wat je kan doen."
En daarnaast: een BMI van 220 is extreem dodelijk. Zegt maar een factor 8 a 9 bovenop wat het zou moeten zijn.
Een huisarts is strafbaar bezig als ze jou aanraden dit tegen corona te gaan gebruiken. Lijkt mij dus sterk dat een huisarts jou dat gaat aanraden. Doet hij dat wel, dan zou ik snel een andere huisarts zoeken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:05 schreef primumnonnocere het volgende:
[..]
lol... dat is inderdaad een nulletje teveelEn zorgen dat je gezond bent en voldoende vitamines en mineralen hebt heeft niets met eigen dokter spelen te maken. Ondersteunende supplementen ook niet. En wat ivermectine betreft, vraag het aan je huisarts of het kwaad kan zou ik zeggen, en als hij zegt dat de risicos laag zijn en jij vindt dat wat je erover gelezen hebt veelbelovend klinkt, dan zijn er genoeg adresjes op internet waar je het kopen kan. In nederland heb je trouwens ook een doktersgroep die dit toestuurt na een professioneel advies (van 100 euro)
Een dokter mag het niet voorschrijven maar kan je gerust informeren over de risicos. Hoe die doktersgroep dat in Nederland doet weet ik niet. Tenzij ze niet in Nederland zitten lijkt me dat inderdaad strafbaar. Het klopt dat ivermectine geen goedkeuring heeft om tegen covid te gebruiken, net zoals de mRNA therapieen (die hebben slechts een spoedgoedkeuring waardoor ze o.a niet aansprakelijk zijn). Pas in 2023 komt het middel op de markt als de resultaten van dit wereldwijde onderzoek positief blijken te zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Een huisarts is strafbaar bezig als ze jou aanraden dit tegen corona te gaan gebruiken. Lijkt mij dus sterk dat een huisarts jou dat gaat aanraden. Doet hij dat wel, dan zou ik snel een andere huisarts zoeken.
En leuk dat het middel weinig bijwerkingen tegen waar het voor bedoeld is (tegen de meeste darmwormen, parasitaire mijten en luizen), maar een wetenschappelijk bewezen effect tegen corona is er nog steeds niet.
Gebruik jij ook bepaalde bloeddrukmedicijnen als jij last hebt van een gebroken been? Immers, het verlaagt je bloeddruk, dus dat kan nooit slecht voor je zijn toch?
Zelfs de grootste fabrikant heeft twijfels bij de werking ervan.(laatste alinea).quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:16 schreef primumnonnocere het volgende:
[..]
Een dokter mag het niet voorschrijven maar kan je gerust informeren over de risicos. Hoe die doktersgroep dat in Nederland doet weet ik niet. Tenzij ze niet in Nederland zitten lijkt me dat inderdaad strafbaar. Het klopt dat ivermectine geen goedkeuring heeft om tegen covid te gebruiken, net zoals de mRNA therapieen (die hebben slechts een spoedgoedkeuring waardoor ze o.a niet aansprakelijk zijn). Pas in 2023 komt het middel op de markt als de resultaten van dit wereldwijde onderzoek positief blijken te zijn.
Natuurlijk hebben ze dat. Ze hebben immers een nieuwe covid pil gemaakt (en de effectiviteit ervan vergeleken met Remdesivir dat een lagere moldock score heeft dan ivermectine en ook minder bindingen aan gaat.Dat hebben ze kunnen doen omdat Remdesivir wel een officiele protease inhibitor is en ivermectine niet, zelfs al doet ivermectine die taak dus beter.)) Ter vergelijking, de moldock score van Ivermectine is -139.371 en van Remdesivir is -111.007. Het onderzoek naar die pil hebben ze ook nog eens vroegtijdig gestaakt wegens de positieve resultaten, en dat enige onderzoek is niet peer reviewed. Toch hebben verschillende landen het al gekocht en heeft het een spoed goedkeuring voor covid. Achteraf hebben ze moeten toegeven dat het spul toch niet zo goed werkt. Er wordt dus met twee maten gemeten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zelfs de grootste fabrikant heeft twijfels bij de werking ervan.(laatste alinea).
https://www.rechtspraak.n(...)t-aan-te-passen.aspx
Maar goed, ik laat het hier verder bij. Dit is een offtopic discussie.
Weinig. Want jou plannen gaan het niet worden.quote:Op zondag 19 december 2021 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je ziet toch gewoon de feiten
we zijn weer in lockdown
ik denk dat er nieuwe oplossingen gevonden moeten worden
iets wat verder reikt dan prikjes nemen
het virus moet op een andere manier vernietigd gaan worden.
Misschien moet er gewoon wat in de lucht gespoten worden ofzo om het te killen
het probleem ontstaan vooral als de temperaturen dalen zeggen ze
maar in afrika hebben ze er ook last terwijl ze daar altijd hoge temperaturen hebben
We moeten een nieuwe weg inslaan om het virus de baas te worden
ik denk zelf meer aan verdelgingsmiddelen ofzo....
wat vind jij van mij plan?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 22 december 2021 05:58 schreef Megumi het volgende:
[..]
Weinig. Want jou plannen gaan het niet worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |