abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2021 @ 12:59:18 #51
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202700286
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 12:54 schreef klaasweetalles het volgende:
wanneer kunnen we er vanuit gaan dat goede informatie goede informatie is waarop me we kunnen bouwen?
Als dat informatie afkomstig is van mensen die daar voor geleerd hebben. En afkomstig is van media die zich door de jaren heen bewezen hebben. Dan nog is het nodig om kritisch te blijven. Facebook, twitter en dansleraren zijn niet een bron voor betrouwbare informatie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202700332
Dus 26,1% is niet gevaccineerd
Eens kijken
pi_202700807
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 12:59 schreef Megumi het volgende:

[..]
Als dat informatie afkomstig is van mensen die daar voor geleerd hebben. En afkomstig is van media die zich door de jaren heen bewezen hebben. Dan nog is het nodig om kritisch te blijven. Facebook, twitter en dansleraren zijn niet een bron voor betrouwbare informatie.
Hugo heeft er niet voor geleerd maar hij brengt ons wel informatie

zeg jij nou dat hij dat eigenlijk niet moet doen?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_202700822
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:52 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Welke mongool heeft zich niet laten vaccineren?
dat worden er steeds meer als ik die poll bekijk

zijn dat allemaal mongolen volgens jou?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_202700901
Ja, maar ga de boomer niet nemen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 19 december 2021 @ 13:34:48 #56
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202700914
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Hugo heeft er niet voor geleerd maar hij brengt ons wel informatie

zeg jij nou dat hij dat eigenlijk niet moet doen?
Nee jij wel? Als het goed is heeft Hugo adviseurs achter zich die geen dansleraar zijn die hem van de juiste informatie voorzien. Maar politiek is ook een soort van spelletje dus of hij altijd op basis van die informatie de correcte beslissingen neemt is weer een ander verhaal. Maar zo om de vier jaar geven de mensen tot nu toe aan het daar helemaal mee eens te zijn. Heil Rutte IV. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 19 december 2021 @ 13:37:41 #57
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202700956
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Mensen die wellicht niet helemaal begrijpen dat vaccins een betrouwbaar middel zijn om ziektes te bestrijden is klinkt wellicht wat beter?
pi_202701035
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:37 schreef Megumi het volgende:

[..]
Mensen die wellicht niet helemaal begrijpen dat vaccins een betrouwbaar middel zijn om ziektes te bestrijden is klinkt wellicht wat beter?
of ze denken dat het niet werkt kan ook natuurlijk
  zondag 19 december 2021 @ 13:42:11 #59
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202701065
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
of ze denken dat het niet werkt kan ook natuurlijk
Wat niet zo is gelukkig. Mensen die dit denken zijn wellicht geen mongolen maar wel wat dom. In tegenstelling tot veel andere mensen.
pi_202701136
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:42 schreef Megumi het volgende:

[..]
Wat niet zo is gelukkig. Mensen die dit denken zijn wellicht geen mongolen maar wel wat dom. In tegenstelling tot veel andere mensen.
maar vind jij dat vaccineren effectief is geweest

ze hebben nu weer een lockdown gedaan net als vorig jaar

wat heeft het geholpen dan
  zondag 19 december 2021 @ 13:49:23 #61
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202701212
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
maar vind jij dat vaccineren effectief is geweest

ze hebben nu weer een lockdown gedaan net als vorig jaar

wat heeft het geholpen dan
Tegen de meeste varianten werken de vaccins tot op heden goed. Uitleg geven hoe de politiek kan falen en dergelijke zijn boeken vol over geschreven. Zou beginnen bij de opkomst en ondergang van het Romeinse rijk door Edward Gibbon. Zou je dat willen.
pi_202701258
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:49 schreef Megumi het volgende:

[..]
Tegen de meeste varianten werken de vaccins tot op heden goed. Uitleg geven hoe de politiek kan falen en dergelijke zijn boeken vol over geschreven. Zou beginnen bij de opkomst en ondergang van het Romeinse rijk door Edward Gibbon. Zou je dat willen.
maar als we steeds meer varianten krijgen en mensen spuiten iedere nieuwe middelen denk je dat schadelijk kunnen zijn voor mensen?

mensen hebben nu al 3 prikken gehad voor dit probleem, vind je dat niet al veel?
straks komt er weer een nieuwe prik die noemen ze dan booster booster prik en daarna de super booster prik

wanneer is voor jou de grens bereikt voor het aantal prikken dat je wil krijgen?
  zondag 19 december 2021 @ 13:55:41 #63
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202701305
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:52 schreef klaasweetalles het volgende:
wanneer is voor jou de grens bereikt voor het aantal prikken dat je wil krijgen?
Weet ik niet ben zo vaak geprikt. Stelt niks voor verder. Eigenlijk zou je dit verder aan het covid virus moeten vragen. Wat niet kan. Dus dat is dan toch weer een mensen die daar al jaren op studeren een viroloog bijvoorbeeld wat ik niet ben. En zelfs die mensen hebben niet altijd de antwoorden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Megumi op 19-12-2021 14:01:34 ]
pi_202701400
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:49 schreef Megumi het volgende:

[..]
Goed tegen een handvol doden in ons land, niet tegen het oplossen van de situatie waarin we ons bevinden (besmettingen voorkomen).
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  zondag 19 december 2021 @ 14:04:19 #65
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202701440
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:01 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Goed tegen een handvol doden in ons land, niet tegen het oplossen van de situatie waarin we ons bevinden (besmettingen voorkomen).
klopt voor een deel. Het grote probleem is de overbelasting van de zorg nogmaals. En gevaccineerden komen minder snel op een IC terecht. Ook al zijn ze dus besmet. Maar houd met nieuwe varianten wel een slag om de arm? En kijk eens naar China daar is crematie nu verplicht. Dus op zich is het aantal doden wellicht geen probleem.
pi_202701494
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:34 schreef Megumi het volgende:

[..]
Nee jij wel? Als het goed is heeft Hugo adviseurs achter zich die geen dansleraar zijn die hem van de juiste informatie voorzien. Maar politiek is ook een soort van spelletje dus of hij altijd op basis van die informatie de correcte beslissingen neemt is weer een ander verhaal. Maar zo om de vier jaar geven de mensen tot nu toe aan het daar helemaal mee eens te zijn. Heil Rutte IV. :')
Gaan we echt vervallen in Koopmans is een kippendokter en Engel is een dansleraar en Ivermectine is paardenontwormer en Hugo is een basisschoolleraar?

Mocht je je manier van argumentatie willen opkrikken is het weglaten van dit soort crap een goede stap.
  zondag 19 december 2021 @ 14:11:20 #67
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202701527
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:08 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Gaan we echt vervallen in Koopmans is een kippendokter en Engel is een dansleraar en Ivermectine is paardenontwormer?

Mocht je je manier van argumentatie willen opkrikken is het weglaten van dit soort crap een goede stap.
Dit post jij. Niet ik. En ivermectine is een middel tegen wormen in de darmen? Vragen daarover zou ik stellen in F&F en niet hier? En nergens heb ik Koopmans of Engel genoemd in dit topic.
pi_202701547
nu worden de nee stemmers verdeeld in 2 antwoorden

eigenlijk is het dus meer dan 25% wat niet gevaccineerd is

zet er nog wat opties bij ,

ik ben gevaccineerd maar heb er spijt van

ik ben gevaccineerd maar ga geen boosters meer halen

je zult verrast staan :Y
pi_202701577
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:13 schreef Skylertje het volgende:
nu worden de nee stemmers verdeeld in 2 antwoorden

eigenlijk is het dus meer dan 25% wat niet gevaccineerd is

zet er nog wat opties bij ,

ik ben gevaccineerd maar heb er spijt van

ik ben gevaccineerd maar ga geen boosters meer halen

je zult verrast staan :Y
waarom heb jij er spijt van

omdat het in grote lijnen niet geholpen heeft?
pi_202701589
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik heb nergens spijt van

die opties zouden erbij moeten staan om een nog beter beeld te krijgen
pi_202701592
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:11 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dit post jij. Niet ik. En ivermectine is een middel tegen wormen in de darmen?
Jij gebruikt het argument van dansleraar. Ik spreek je daarop aan. Het is een zwaktebod en breekt je eigen argumentatie af. Dat weet jij hoogstwaarschijnlijk, ik heb genoeg van je gelezen om je een beetje in te kunnen schatten qua niveau. En toch post je die shit. Misschien dat je daarmee punten scoort bij medestanders, maar het gaat je niet helpen om ook maar een persoon te overtuigen.

Ik ben echt klaar met die drogredenaties. Van allebei de kanten.
  zondag 19 december 2021 @ 14:17:38 #72
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202701594
quote:

[..]

Als je nou gewoon post dat je corona vaccins niet ziet zitten is het een en ander wellicht wat duidelijker?
  zondag 19 december 2021 @ 14:21:33 #73
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202701670
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:17 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Jij gebruikt het argument van dansleraar. Ik spreek je daarop aan. Het is een zwaktebod en breekt je eigen argumentatie af. Dat weet jij hoogstwaarschijnlijk, ik heb genoeg van je gelezen om je een beetje in te kunnen schatten qua niveau. En toch post je die shit. Misschien dat je daarmee punten scoort bij medestanders, maar het gaat je niet helpen om ook maar een persoon te overtuigen.

Ik ben echt klaar met die drogredenaties. Van allebei de kanten.
Dat is jou mening verder. Ik zal duidelijk zijn ik ben pro vaccineren. En ben mensen zat die het daar niet mee eens zijn. Zeker als ze dat denken op basis van de informatie van de kapper op de hoek bijvoorbeeld. Of de eigenaar van een dansschool. Wat natuurlijk ook een mening is.,
pi_202701686
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:21 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dat is jou mening verder. Ik zal duidelijk zijn ik ben pro vaccineren. En ben mensen zat die het daar niet mee eens zijn. Zeker als ze dat denken op basis van de informatie van de kapper op de hoek bijvoorbeeld. Of de eigenaar van een dansschool.
Of van een kippendokter. Of een basisschoolleraar.

Het heb liever een inhoudelijk debat zonder drogredenaties. Maar dat is mijn mening inderdaad.
pi_202701827
Ik ben gevaccineerd, ga ook de booster wel halen. Maar veder is mijn solidariteit met de kwetsbare en ongevacineerde wel op na 2 jaar dit gezeik. Mijn eigen risico is 0 vaccin + <25. Dus veder hou ik me ook niet aan de maatregelen. Prikje nemen is niet zo’n probleem allemaal afstand regels bezoekbeperking etc etc wel hou ik me dus ook niet aan.
pi_202707096
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:17 schreef Megumi het volgende:

[..]
Als je nou gewoon post dat je corona vaccins niet ziet zitten is het een en ander wellicht wat duidelijker?
Je ziet toch gewoon de feiten

we zijn weer in lockdown

ik denk dat er nieuwe oplossingen gevonden moeten worden

iets wat verder reikt dan prikjes nemen

het virus moet op een andere manier vernietigd gaan worden.

Misschien moet er gewoon wat in de lucht gespoten worden ofzo om het te killen

het probleem ontstaan vooral als de temperaturen dalen zeggen ze

maar in afrika hebben ze er ook last terwijl ze daar altijd hoge temperaturen hebben

We moeten een nieuwe weg inslaan om het virus de baas te worden

ik denk zelf meer aan verdelgingsmiddelen ofzo....

wat vind jij van mij plan?
pi_202727771
Ja. De booster haal ik ook want omikron. Overigens, de griepprik is ook een soort jaarlijkse booster, dus waarom mensen het na twee prikken genoeg vinden begrijp ik niet. Een virus muteert altijd door.

Doe mij ook maar een vaccinatieplicht. Genoeg kans gehad nu.
pi_202728328
Wrm elke keer deze vraag, en dan niet de optie ik heb al corona gehad, dus vind het niet nodig?

Iemand die corona heeft gehad is veel beter beschermt dan een gevaccineerde. Volgens laatste onderzoek minstens 13 maanden.
pi_202728384
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:26 schreef DoubleDip het volgende:
Ja. De booster haal ik ook want omikron. Overigens, de griepprik is ook een soort jaarlijkse booster, dus waarom mensen het na twee prikken genoeg vinden begrijp ik niet. Een virus muteert altijd door.

Wat stel je voor?

Net als in oostenrijk, lekker de gevangenis in op eigen kosten als je niet vaccineerd? Oftewel heftiger straffen dan de moordenaars, pedo's, zware criminelen etc?

Of het nieuwe wetsvoorstel in New York. Levenslang de gevangenis in!

[ Bericht 4% gewijzigd door bellamy13 op 20-12-2021 23:07:22 ]
pi_202728918
Ik vind het toch wel prettig om te weten wie hier op Fok! gevaccineerd is... stel je voor dat ik hier in het forum iets post dat midden tussen de berichten van een stelletje ongevaccineerden blijkt te staan! Daar is natuurlijk geen boostershot tegen opgewassen - met name niet omdat ik pas op 2 januari kon worden geboosterd, tenzij ik bereid was om er zo'n 100km voor te reizen. (nee, serieus!)

...ojee, ik voel opeens een kriebeltje opkomen, ik zal toch niet nú al... ;(
pi_202728940
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:14 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dit klopt niet en is pure nep informatie.
Wat precies? Ik lever je graag het bewijs.
edit:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34684596/ vit d
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5613455/ vit k2 (niet tegen covid maar tegen ader calcificatie bij toename d3)
vit c (tja.. niet echt een bron. Algemeen bekend dat dit goed is voor de weerstand. als het ECHT moet zoek ik een bron voor je)
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7365891/ zink
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7649937/ NAC
https://www.nmn.com/news/nad-levels-immune-response-covid-19 NAD
en wat ivermectine betreft is er veel kleinschalig onderzoek gedaan dat opzichzelfstaand onvoldoende bewijs biedt. ik kies er toch voor omdat de bijwerkingen gering zijn en de potentiele meerwaarde enorm is)

[ Bericht 28% gewijzigd door primumnonnocere op 20-12-2021 23:22:41 ]
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem.
pi_202733226
quote:

[..]

PRIKSPIJT
Facts don't care about your feelings
pi_202733303
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
doe is rustig
Wie is doe en waarom is hij/zij rustig :?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_202733605
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:21 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dat is jou mening verder. Ik zal duidelijk zijn ik ben pro vaccineren. En ben mensen zat die het daar niet mee eens zijn. Zeker als ze dat denken op basis van de informatie van de kapper op de hoek bijvoorbeeld. Of de eigenaar van een dansschool. Wat natuurlijk ook een mening is.,
Dat weet heel fok al hoor. Ik heb me 2 jaar lang aan alle regels gehouden en niet geprikt (is namelijk niet verplicht) en nog worden mensen zoals jij boos op me. Jullie zijn de kanker van de samenleving.

quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:26 schreef DoubleDip het volgende:

En de griepprik was ook echt verplicht voor de hele bevolking? Nee, alleen ouderen en risicogroepen nemen dat. Als ze dat nou ook gewoon bij corona doen dan kunnen we weer naar een normale samenleving.
Facts don't care about your feelings
pi_202733884
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 13:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202733948
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2021 21:36 schreef Ringo het volgende:

[..]
Vaak wel.
Als je geen vertrouwen hebt in het vaccin, bang bent voor bijwerkingen of denkt dat Bill Gates jou met nanochips onvruchtbaar gaat maken, dan neem je die prik niet.

Heb je die angsten niet, en blijf je ook niet hangen in primitief individualisme, dan laat je je gewoon vaccineren, want je weet dat de effectiviteit van vaccinaties zit in collectieve bereidwilligheid.
Als je zwak, oud of angstig bent voor sociale uitsluiting dan neem je het vaccin wel. Als je jong, knap, sterk, stoer en moedig bent zoals ik ben dan neem je het niet. Je moet juist heel goed met angst kunnen omgaan om het niet te nemen.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_202734624
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:32 schreef Lowkeyz het volgende:
Ik ben gevaccineerd, ga ook de booster wel halen. Maar veder is mijn solidariteit met de kwetsbare en ongevacineerde wel op na 2 jaar dit gezeik. Mijn eigen risico is 0 vaccin + <25. Dus veder hou ik me ook niet aan de maatregelen. Prikje nemen is niet zo’n probleem allemaal afstand regels bezoekbeperking etc etc wel hou ik me dus ook niet aan.
booster 5 is inmiddels goedgekeurd en in het VK is de grens ervan van 6 maanden naar 3 maanden verschoven. Landen als Israel hebben een beperkte geldigheid van 'burgerschap' totaan de volgende boostertermijn. Heb je ook een grens waarop je niet meer met de onzin meedoet? ieder half jaar een spuit voor de rest van je leven vind je blijkbaar geen enkel probleem. Dit gaat hoe dan ook één keer per drie maanden worden. Doe je dan ook nog vrolijk mee? Wat nou als je iedere maand voor de rest van je leven een spuit in je pootje krijgt, op straffe van maatschappelijke uitsluiting. Doe je dan ook nog vrolijk mee? Heb je een grens? Waar ligt die?
pi_202734766
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

we zijn weer in lockdown

maar in afrika hebben ze er ook last terwijl ze daar altijd hoge temperaturen hebben

Welk plan? Bovenstaande komt niet verder dan 'we spuiten wat in de lucht ofzo'. Dat is géén plan, dat is gewoon wat roepen omdat men wat gevraagd wordt.

Wellicht als je er wat dieper op ingaat, dat het dan wel een plan wordt.
pi_202734827
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:48 schreef primumnonnocere het volgende:

[..]
booster 5 is inmiddels goedgekeurd en in het VK is de grens ervan van 6 maanden naar 3 maanden verschoven. Landen als Israel hebben een beperkte geldigheid van 'burgerschap' totaan de volgende boostertermijn. Heb je ook een grens waarop je niet meer met de onzin meedoet? ieder half jaar een spuit voor de rest van je leven vind je blijkbaar geen enkel probleem. Dit gaat hoe dan ook één keer per drie maanden worden. Doe je dan ook nog vrolijk mee? Wat nou als je iedere maand voor de rest van je leven een spuit in je pootje krijgt, op straffe van maatschappelijke uitsluiting. Doe je dan ook nog vrolijk mee? Heb je een grens? Waar ligt die?
50 prikjes, elke drie maanden 1...is nog altijd verstandiger dan op eigen initiatief Vit D + K2 + Zink + NAD + ivermectine nemen. Je eigen dokter spelen bij een globale pandemie is nog altijd het domste wat je kan doen.
pi_202734871
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
50 prikjes, elke drie maanden 1...is nog altijd verstandiger dan op eigen initiatief Vit D + K2 + Zink + NAD + ivermectine nemen. Je eigen dokter spelen bij een globale pandemie is nog altijd het domste wat je kan doen.
Ik vind het allemaal maar frappant dat er vanuit bepaalde kringen zo gehamerd wordt op dit spul. En dat al een jaar of 2. Waarom doen ze dat?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_202735676
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Op ivermectine na wat een daadwerkelijk medicijn is en waarvan iedereen zelf bij zichzelf te rade zou moeten gaan of ze het risico wat eraan gekoppeld zit op vinden wegen tegen het risico van niets doen en afwachten, is het enorm verstandig om te zorgen dat je vitamines en zink op pijl zijn. Vitamine C zou ik er ook nog aan toe voegen en NAC zou ik adviseren als je ziek wordt. NAD helpt je afweersysteem en NAC voorkomt longproblemen . Alles zijn voedingsupplementen en gewoon over de balie te koop. Niets, maar dan ook helemaal niets is mis met dit advies. (overigens ook niet beperkt tot mensen die besloten hebben om niet op zich te laten experimenteren. Dit zou iedereen moeten doen. Het zou een staatsadvies moeten zijn. Dat voorkomt veel leed en ellende. En natuurlijk afvallen hé. BMI van meer dan 25 is funest. 22 is optimaal.)

[ Bericht 0% gewijzigd door primumnonnocere op 21-12-2021 14:05:35 ]
pi_202735871
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik vind het allemaal maar frappant dat er vanuit bepaalde kringen zo gehamerd wordt op dit spul. En dat al een jaar of 2. Waarom doen ze dat?
Omdat het een middel is waarvan de risicos goed bekend zijn, en ze zijn extreem laag. Zelfs met extreme doseringen worden er nauwelijks bijwerkingen gerapporteerd. Het is het middel met de hoogste moldock score en gaat meerdere bindingen aan (De merck pil maar één) Dus theroetisch is het een zeer goede kandidaat. Daarnaast zijn er veel kleine onderzoeken geweest die zeer positieve resultaten laten zien, en er zijn enkele grotere studies geweest waaronder deze maand nog eentje in Brazilie https://www.researchgate.(...)trospective_citywide Omdat er weinig mee te verdienen valt en de farma puur uit is op winst en onderzoeken prijzig zijn, starten er maar weinig grote onderzoeken naar, en dat wordt als excuus gebruikt om te zeggen dat het middel niet werkt. Of het werkt of niet, of de studies toereikend zijn of niet. Het lijkt er op, maar dat laat ik in het midden. Het is iets wat je kunt doen, ongeacht je vaccinatiestatus, op het moment dat je positief test, en kleeft nauwelijks risico aan terwijl het potentieel wel voorkomt dat jer dood gaat aan de corona. Dat risico vind ik opwegen tegen het risico van het medicijn (kans op diaree, buikpijn en jeuk)
pi_202735878
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:52 schreef primumnonnocere het volgende:

[..]
Op ivermectine na wat een daadwerkelijk medicijn is en waarvan iedereen zelf bij zichzelf te rade zou moeten gaan of ze het risico wat eraan gekoppeld zit op vinden wegen tegen het risico van niets doen en afwachten, is het enorm verstandig om te zorgen dat je vitamines en zink op pijl zijn. Vitamine C zou ik er ook nog aan toe voegen en NAC zou ik adviseren als je ziek wordt. NAD helpt je afweersysteem en NAC voorkomt longproblemen . Alles zijn voedingsupplementen en gewoon over de balie te koop. Niets, maar dan ook helemaal niets is mis met dit advies. (overigens ook niet beperkt tot mensen die besloten hebben om niet op zich te laten experimenteren. Dit zou iedereen moeten doen. Het zou een staatsadvies moeten zijn. Dat voorkomt veel leed en ellende. En natuurlijk afvallen hé. BMI van meer dan 250 is funest. 220 is optimaal.)
Ik herhaal het even voor je:

"Je eigen dokter spelen bij een globale pandemie is nog altijd het domste wat je kan doen."

Gezien jouw kennis van BMI's zou ik niet op mijzelf vertrouwen. Een BMI van 220 is namelijk extreem dodelijk, 8 a 9 keer meer dan het zou moeten zijn.
pi_202735916
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Ik herhaal het even voor je:

"Je eigen dokter spelen bij een globale pandemie is nog altijd het domste wat je kan doen."

En daarnaast: een BMI van 220 is extreem dodelijk. Zegt maar een factor 8 a 9 bovenop wat het zou moeten zijn.
lol... dat is inderdaad een nulletje teveel :P En zorgen dat je gezond bent en voldoende vitamines en mineralen hebt heeft niets met eigen dokter spelen te maken. Ondersteunende supplementen ook niet. En wat ivermectine betreft, vraag het aan je huisarts of het kwaad kan zou ik zeggen, en als hij zegt dat de risicos laag zijn en jij vindt dat wat je erover gelezen hebt veelbelovend klinkt, dan zijn er genoeg adresjes op internet waar je het kopen kan. In nederland heb je trouwens ook een doktersgroep die dit toestuurt na een professioneel advies (van 100 euro)
pi_202736033
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:05 schreef primumnonnocere het volgende:

[..]
lol... dat is inderdaad een nulletje teveel :P En zorgen dat je gezond bent en voldoende vitamines en mineralen hebt heeft niets met eigen dokter spelen te maken. Ondersteunende supplementen ook niet. En wat ivermectine betreft, vraag het aan je huisarts of het kwaad kan zou ik zeggen, en als hij zegt dat de risicos laag zijn en jij vindt dat wat je erover gelezen hebt veelbelovend klinkt, dan zijn er genoeg adresjes op internet waar je het kopen kan. In nederland heb je trouwens ook een doktersgroep die dit toestuurt na een professioneel advies (van 100 euro)
Een huisarts is strafbaar bezig als ze jou aanraden dit tegen corona te gaan gebruiken. Lijkt mij dus sterk dat een huisarts jou dat gaat aanraden. Doet hij dat wel, dan zou ik snel een andere huisarts zoeken.

En leuk dat het middel weinig bijwerkingen heeft tegen waar het voor bedoeld is (tegen de meeste darmwormen, parasitaire mijten en luizen), maar een wetenschappelijk bewezen effect tegen corona is er nog steeds niet. Sterker nog, zelfs de grootste fabrikant raadt het niet aan.

Gebruik jij ook bepaalde bloeddrukmedicijnen als jij last hebt van een gebroken been? Immers, het verlaagt je bloeddruk, dus dat kan nooit slecht voor je zijn toch?
pi_202736080
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Een huisarts is strafbaar bezig als ze jou aanraden dit tegen corona te gaan gebruiken. Lijkt mij dus sterk dat een huisarts jou dat gaat aanraden. Doet hij dat wel, dan zou ik snel een andere huisarts zoeken.

En leuk dat het middel weinig bijwerkingen tegen waar het voor bedoeld is (tegen de meeste darmwormen, parasitaire mijten en luizen), maar een wetenschappelijk bewezen effect tegen corona is er nog steeds niet.

Gebruik jij ook bepaalde bloeddrukmedicijnen als jij last hebt van een gebroken been? Immers, het verlaagt je bloeddruk, dus dat kan nooit slecht voor je zijn toch?
Een dokter mag het niet voorschrijven maar kan je gerust informeren over de risicos. Hoe die doktersgroep dat in Nederland doet weet ik niet. Tenzij ze niet in Nederland zitten lijkt me dat inderdaad strafbaar. Het klopt dat ivermectine geen goedkeuring heeft om tegen covid te gebruiken, net zoals de mRNA therapieen (die hebben slechts een spoedgoedkeuring waardoor ze o.a niet aansprakelijk zijn). Pas in 2023 komt het middel op de markt als de resultaten van dit wereldwijde onderzoek positief blijken te zijn.
pi_202736161
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:16 schreef primumnonnocere het volgende:

[..]
Een dokter mag het niet voorschrijven maar kan je gerust informeren over de risicos. Hoe die doktersgroep dat in Nederland doet weet ik niet. Tenzij ze niet in Nederland zitten lijkt me dat inderdaad strafbaar. Het klopt dat ivermectine geen goedkeuring heeft om tegen covid te gebruiken, net zoals de mRNA therapieen (die hebben slechts een spoedgoedkeuring waardoor ze o.a niet aansprakelijk zijn). Pas in 2023 komt het middel op de markt als de resultaten van dit wereldwijde onderzoek positief blijken te zijn.
Zelfs de grootste fabrikant heeft twijfels bij de werking ervan.(laatste alinea).
https://www.rechtspraak.n(...)t-aan-te-passen.aspx

Maar goed, ik laat het hier verder bij. Dit is een offtopic discussie.
pi_202736229
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Zelfs de grootste fabrikant heeft twijfels bij de werking ervan.(laatste alinea).
https://www.rechtspraak.n(...)t-aan-te-passen.aspx

Maar goed, ik laat het hier verder bij. Dit is een offtopic discussie.
Natuurlijk hebben ze dat. Ze hebben immers een nieuwe covid pil gemaakt (en de effectiviteit ervan vergeleken met Remdesivir dat een lagere moldock score heeft dan ivermectine en ook minder bindingen aan gaat.Dat hebben ze kunnen doen omdat Remdesivir wel een officiele protease inhibitor is en ivermectine niet, zelfs al doet ivermectine die taak dus beter.)) Ter vergelijking, de moldock score van Ivermectine is -139.371 en van Remdesivir is -111.007. Het onderzoek naar die pil hebben ze ook nog eens vroegtijdig gestaakt wegens de positieve resultaten, en dat enige onderzoek is niet peer reviewed. Toch hebben verschillende landen het al gekocht en heeft het een spoed goedkeuring voor covid. Achteraf hebben ze moeten toegeven dat het spul toch niet zo goed werkt. Er wordt dus met twee maten gemeten.

diphenhydramine + lactoferrin is trouwens ook veelbelovend. Dat is melk plus een antihistamine https://www.mdpi.com/2076-0817/10/11/1514/pdf

[ Bericht 6% gewijzigd door primumnonnocere op 21-12-2021 14:41:29 ]
  woensdag 22 december 2021 @ 05:58:52 #99
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202748250
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

we zijn weer in lockdown

Weinig. Want jou plannen gaan het niet worden.
pi_202748388
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 05:58 schreef Megumi het volgende:

[..]
Weinig. Want jou plannen gaan het niet worden.
Hoezo niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')