SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
je kan er toch wel vanuit gaan dat als de ene groep makkelijker geïnfecteerd wordt dan de andere de ziekenhuis opnames bij die eerste groep ook hoger liggen, dat is ook gebleken bij ongevaccineerd vs gevaccineerdquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal moeten blijken herbesmetting (met welke variant dan ook) zegt uiteindelijk alleen iets als het daarbij ook zorgt voor meer ziekenhuisopnames. Door constant menselijk ingrijpen weet je sowieso niet hoe het allemaal was gelopen zonder vaccins.
En je moet de groeten van Bolsonaro hebben![]()
![]()
Ik hoop dat de gemiddelde Nederlander wat meer beschaving in zich heeft dan jij dan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me een prima alternatief eerlijk gezegd.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -![]()
OmnicronGodquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Situatie nu in de ziekenhuizen (IC)Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Hoezo niet? Het huidige alternatief van maatregelen en lockdowns en de daarbij horende economische, fysieke en mentale schade vindt je beter?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:48 schreef Galvez het volgende:
Mensen die n.a.v. berichten oven een eventuele lockdown, klagen dat ze er nu echt “klaar mee zijn”.![]()
------!
Ja, duh. Wie niet?
Maar een langdurige code zwart met duizenden mensen die op de gang/parkeerplaats stikken is ook niet echt een alternatief dat we zouden moeten willen lijkt me.
We moeten eens uit de tunnel stappen en helemaal terug naar de basis. Het is niét erg dat er mensen sterven aan corona, en we moeten niet ten koste van alles zo veel mogelijk mensen proberen te behoeden voor corona. Ziektes bestaan, mensen gaan er aan dood. Heel kut allemaal, maar zo is het level nou eenmaal als sinds het begin der tijden.![]()
Ik ben het ermee eens dat het beter zou zijn om duizenden mensen op de gang te laten stikken (zelfs als ik daar zelf bij zit) dan om een lockdown af te kondigen. Overigens zal dat eerste scenario zich helemaal niet voordoen hoor.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
ik ben het er eerlijk gezegd ook wel mee eens.... een pleister trek je er in 1x vanaf en slecht nieuws breng je in 1x.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik hoop dat de gemiddelde Nederlander wat meer beschaving in zich heeft dan jij dan.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
op twitter, verder niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zouden er nog kritische vragen gesteld worden vanavond?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Zal nog moeten blijken, of als je al Corona hebt gehad je bij Omikron net zoveel kans hebt om in het ziekenhuis te komen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan er toch wel vanuit gaan dat als de ene groep makkelijker geïnfecteerd wordt dan de andere de ziekenhuis opnames bij die eerste groep ook hoger liggen, dat is ook gebleken bij ongevaccineerd vs gevaccineerd
En je moet de groeten van Bolsonaro hebben
[/quote]
Hij is tenminste wel consequent, het is niet dat wij er hier wel adequaat in geslaagd zijn kwetsbare ouderen te beschermen. Er zit alleen wat meer spreiding in.blablablabla![]()
We laten al jaren duizenden mensen (kinderen zelfs) stikken, maar door de bank genomen gaven we daar nooit ene neuk om.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:55 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben het ermee eens dat het beter zou zijn om duizenden mensen op de gang te laten stikken (zelfs als ik daar zelf bij zit) dan om een lockdown af te kondigen. Overigens zal dat eerste scenario zich helemaal niet voordoen hoor.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
En dat is ook zo inderdaad. Als het maar niet zo zichtbaar en makkelijk te herleiden is tot de overheid, dan vinden ze het geen probleemquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
We laten al jaren duizenden mensen (kinderen zelfs) stikken, maar door de bank genomen gaven we daar nooit ene neuk om.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Hier op FOK! ……vast wel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zouden er nog kritische vragen gesteld worden vanavond?![]()
Direct waarneembare gevolgen tellen in het menselijk brein nu eenmaal honderd keer zo hard en geen ratio die die reactie kan remmen blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
We laten al jaren duizenden mensen (kinderen zelfs) stikken, maar door de bank genomen gaven we daar nooit ene neuk om.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Klopt. Maar na 23 maanden snappen we dat nog steeds niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het huidige alternatief van maatregelen en lockdowns en de daarbij horende economische, fysieke en mentale schade vindt je beter?
We moeten eens uit de tunnel stappen en helemaal terug naar de basis. Het is niét erg dat er mensen sterven aan corona, en we moeten niet ten koste van alles zo veel mogelijk mensen proberen te behoeden voor corona. Ziektes bestaan, mensen gaan er aan dood. Heel kut allemaal, maar zo is het level nou eenmaal als sinds het begin der tijden.![]()
tv laat ook genoeg direct waarneembare gevolgen zien en toch zijn we niet verontwaardigd daarover.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:57 schreef nostra het volgende:
[..]
Direct waarneembare gevolgen tellen in het menselijk brein nu eenmaal honderd keer zo hard en geen ratio die die reactie kan remmen blijkbaar.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Maarja hoever gaat solidariteit?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik hoop dat de gemiddelde Nederlander wat meer beschaving in zich heeft dan jij dan.
We zitten al anderhalf jaar in deze shitshow en zijn wezenlijk geen flikker opgeschoten, mijn kans om dood te gaan is minder dan een half procent. Laat staan voor jonge goden van 18. Zo'n lockdown brengt ook grote sociaaleconomische schade met zich mee. Al schijnt dat niet te tellen WANT DE ZIEKENHUIZEN!!!!!blablablabla![]()
Zo simpel ligt het niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:56 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik ben het er eerlijk gezegd ook wel mee eens.... een pleister trek je er in 1x vanaf en slecht nieuws breng je in 1x.
Het is niet even een weekendje code zwart waarbij Corona patiënten massaal stikken, het blijft aanhouden. Maandenlange triage en stervende mensen op gangen/parkeerplaatsen van de ziekenhuizen. Wat denk je dat dat met de zorg doet?- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -![]()
en daarna bouwen we weer op.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:59 schreef Galvez het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het niet.
Het is niet even een weekendje code zwart waarbij Corona patiënten massaal stikken, het blijft aanhouden. Maandenlange triage en stervende mensen op gangen/parkeerplaatsen van de ziekenhuizen. Wat denk je dat dat met de zorg doet?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Als iedereen eens zou weten hoeveel mensen er de afgelopen jaren zijn gestorven aan 'insert willekeurige ziekte X'. Zonder dat daar ook maar enige aandacht in de politiek of media was, puur omdat we het voor alles behalve corona hebben geaccepteerd, dan zouden ze zich kapot schrikken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
We laten al jaren duizenden mensen (kinderen zelfs) stikken, maar door de bank genomen gaven we daar nooit ene neuk om.![]()
Inderdaad. Alles moet wijken voor fucking Corona.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
en daarna bouwen we weer op.blablablabla![]()
Dit soort dingen verzinnenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:59 schreef Galvez het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het niet.
Het is niet even een weekendje code zwart waarbij Corona patiënten massaal stikken, het blijft aanhouden. Maandenlange triage en stervende mensen op gangen/parkeerplaatsen van de ziekenhuizen. Wat denk je dat dat met de zorg doet?![]()
![]()
je kan corona door geld vervangen en dan wordt het tijdloos.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als iedereen eens zouden weten hoeveel mensen er de afgelopen jaren zijn gestorven aan 'insert willekeurige ziekte X'. Zonder dat daar ook maar enige aandacht in de politiek of media was, puur omdat we het voor alles behalve corona hebben geaccepteerd, dan zouden ze zich kapot schrikken.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Vraagje: straks moet je voor een QR-code geboosterd zijn. Stel dat een ongevaccineerde het licht ziet en zichzelf toch laat prikken, dan mag hij pas na 6 maanden geboosterd worden...
Krijgt ie dan toch een code na 2 prikken?![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:01 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Zie hier, nog minimaal 2 jaar lang boosters.![]()
![]()
Ik geloof dit gelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:01 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Zie hier, nog minimaal 2 jaar lang boosters.![]()
Mark en Hugo kunnen het zelf ook niet meer uitleggen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:00 schreef Oliver23 het volgende:
VANAVOND PERSCONFENTIE
JAAP VAN DISSEL IS ER OOK BIJ
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Morgen alles dicht dus 😡😡😡quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:00 schreef Oliver23 het volgende:
VANAVOND PERSCONFENTIE
JAAP VAN DISSEL IS ER OOK BIJ![]()
Mogen we het OMT inmiddels een achterlijk incompetent schaduwkabinet noemen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:00 schreef Oliver23 het volgende:
VANAVOND PERSCONFENTIE
JAAP VAN DISSEL IS ER OOK BIJ![]()
Als Nelleke333 dat zegt moet het wel waar zijn. Vanavond demonstreren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:01 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Zie hier, nog minimaal 2 jaar lang boosters.blablablabla![]()
dat lijkt mij nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:01 schreef Gia het volgende:
Vraagje: straks moet je voor een QR-code geboosterd zijn. Stel dat een ongevaccineerde het licht ziet en zichzelf toch laat prikken, dan mag hij pas na 6 maanden geboosterd worden...
Krijgt ie dan toch een code na 2 prikken?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Haha, missen jullie me zo dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wanneer kom jij terug naar Nederland? Of heb je nog vier maanden bijgeboekt?
Mijn verblijf hier loopt af op 29 januari.
Echter kijk ik wel tegen die tijd hoe heftig de situatie in NL kwa lockdown en (verplicht) thuiswerken is.
Als dat dan namelijk nog steeds van kracht is dan duik ik wel ff hier in de lokale markt om ergens iets voor een paar weken bij te boeken. Vliegticket kan ik ook verzetten, dus we'll see![]()
![]()
Die Amber maakt zo ontzettend veel fouten live op televisiequote:Op zaterdag 18 december 2021 12:02 schreef Johannes788 het volgende:
Godver. Geen Kassa vanavond met Amber 😡![]()
![]()
Oh ja, heb ze al. Momentquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nog geen schitterende cijfers bekend?![]()
Wat doet je vrouw allemaal dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, missen jullie me zo dan?
Echter kijk ik wel tegen die tijd hoe heftig de situatie in NL kwa lockdown en (verplicht) thuiswerken.
Als dat dan namelijk nog steeds van kracht is dan duik ik wel ff hier in de lokale markt om ergens iets voor een paar weken bij te boeken. Vliegticket kan ik ook verzetten, dus we'll see![]()
aftellen...nog 3 weken en dan zit ik 2 maanden in de zon op een eiland met 0 besmettingenwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Zeg Dick, iemand moet voor jouw boekhouding zorgen in de tussentijd. Dat moet je echt niet laten verslonzen. PM je adres in Spanje maar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, missen jullie me zo dan?
Echter kijk ik wel tegen die tijd hoe heftig de situatie in NL kwa lockdown en (verplicht) thuiswerken is.
Als dat dan namelijk nog steeds van kracht is dan duik ik wel ff hier in de lokale markt om ergens iets voor een paar weken bij te boeken. Vliegticket kan ik ook verzetten, dus we'll seeWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Niemand kan tippen aan Felix Meuders bij het presenteren van Kassaquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die Amber maakt zo ontzettend veel fouten live op televisie
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Alsof ze het maatschappelijke en sociale belang van topsport snappen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef Elan het volgende:
Benieuwd of ze het betaald voetbal door laten gaan.
PLEZIER EN VERMAAK IS VERBOTEN. Zelfs op tv.![]()
Is dat die wat volgend jaar F1 gaat doen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die Amber maakt zo ontzettend veel fouten live op televisieDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Dan gaan ongevaccineerden zich toch nooit laten vaccineren als ze werkelijk maanden op hun QR moeten wachten. Dan is het ff doorbuigen tot de zomer.quote:![]()
Feyenoord ontsnapt weer.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef Elan het volgende:
Benieuwd of ze het betaald voetbal door laten gaan.![]()
Ik help het je hopen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef Predator40 het volgende:
aftellen...nog 3 weken en dan zit ik 2 maanden in de zon op een eiland met 0 besmettingenIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
IC instroom 29
IC bezetting 617 NL
IC Duitsland bezetting 19
Kliniek instroom 204
Kliniek bezetting 1734
@Oliver23![]()
Nou niet de buurman want dat is een bejaarde vrouw van in de 90quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat doet je vrouw allemaal dan?![]()
Maar het is wel een lekker wijf.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die Amber maakt zo ontzettend veel fouten live op televisie
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Antoinette die dat voor vier ton deed.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niemand kan tippen aan Felix Meuders bij het presenteren van KassaEn maar kankeren op het grootkapitaal. O nee, dat was Radar.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
klopt, dan had je het maar eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan gaan ongevaccineerden zich toch nooit laten vaccineren als ze werkelijk maanden op hun QR moeten wachten. Dan is het ff doorbuigen tot de zomer.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
kunnen ze de ongevaccineerden niet gewoon met een fles zuurstof naar huis sturen trouwens ?woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat die wat volgend jaar F1 gaat doen?![]()
Andere AmberFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Daarom. Halve surinamer vrouwtje. Zo lekker wijfquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar het is wel een lekker wijf.![]()
Nee joh.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar het is wel een lekker wijf.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ohh Amber met krulletjes en voormalig belbus
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ja. En daar voor in plaats mark en coquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ohh Amber met krulletjes en voormalig belbus![]()
![]()
Gegoogled, ze lijken wel veel op elkaar.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 29
IC bezetting 617 NL
IC Duitsland bezetting 19
Kliniek instroom 204
Kliniek bezetting 1734
@:oliver23![]()
Oh ja, dat is minderquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:07 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ja. En daar voor in plaats mark en co![]()
![]()
Echt niet. Amber van kassa is lekker. Die van F1 nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gegoogled, ze lijken wel veel op elkaar.![]()
Zelfs van de aankondiging schrikt Omikron zich al de moeder. Klein mannetje natuurlijk, naam zegt het al.quote:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Iedereen sterkte gewenst de komende tijd, ik duik nog een middagje de kroeg in voor een borrel“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Gaan we weer
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Mijn vriendin heeft gisteren prik 2 en een booster gehad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:01 schreef Gia het volgende:
Krijgt ie dan toch een code na 2 prikken?![]()
Verkoop dat vanavond maar eensquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:09 schreef mir1986 het volgende:
De ziekenhuizen stromen leeg en toch een keiharde lockdown :-|![]()
![]()
quote:![]()
We doen alsofFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Als je die presentaties van van Dissel zou houden bij een willekeurig vak op de uni zou je weggelachen worden. Met wetenschap heeft het vrij weinig meer te maken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat wordt weer een Powerpoint presentatie met een onzekerheidsmarge van 900 procent.![]()
We komen er nooit meer vanaf, rip onze gouden jaren.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Proest,
Vanavond kerststal met de drie ezels 😂😂
Bron:
https://twitter.com/j_postma/status/1472161436554170370?s=21![]()
Is stilte voor de ommiekromstorm joh, je weet tog.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:09 schreef mir1986 het volgende:
sommige mensen kunnen heel goed leugens verkopen als waarheidquote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ik wacht op de volgende pushmelding:
''Action roept klanten op: ''kom niet meer voor een eisnijder, die zijn op''![]()
Wie het nu nog snapt….quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:09 schreef mir1986 het volgende:
die is verloren en zal het nooit snappenquote:
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Sinds wanneer is exponentiële groei oneindig?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:59 schreef Galvez het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het niet.
Het is niet even een weekendje code zwart waarbij Corona patiënten massaal stikken, het blijft aanhouden. Maandenlange triage en stervende mensen op gangen/parkeerplaatsen van de ziekenhuizen. Wat denk je dat dat met de zorg doet?“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Nog 290 minuten kan het voor de komende maanden. Zuip ze!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Iedereen sterkte gewenst de komende tijd, ik duik nog een middagje de kroeg in voor een borrel![]()
Zou Ab er een alweer een mooi gerijpte pinot noir bij hebben opengetrokken?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
in de wiskunde is dat gebruikelijkquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:10 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Sinds wanneer is exponentiële groei oneindig?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Straks een miljoen mensen besmet, je weet toch!quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:10 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Sinds wanneer is exponentiële groei oneindig?![]()
Ab gaat weer flink cashen de komende maanden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:11 schreef -XOR- het volgende:
Zou Ab er een alweer een mooi gerijpte pinot noir bij hebben opengetrokken?![]()
Vanavond groot feest bij het OMT.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ab gaat weer flink cashen de komende maanden.![]()
een miljoen per dag en die verdubbelt elke 2 dagen. Een maand later liggen de ziekenhuis vol met miljarden mensen in NL.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:11 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Straks een miljoen mensen besmet, je weet toch!Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Je kan veel zeggen van de beste man, maar hij houdt wel van goede wijnen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:11 schreef -XOR- het volgende:
Zou Ab er een alweer een mooi gerijpte pinot noir bij hebben opengetrokken?![]()
Voor 2022 stromen de boekingen alweer binnen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ab gaat weer flink cashen de komende maanden.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Zeker. En zit nu met mondkapje zoch klem te zuipenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:11 schreef -XOR- het volgende:
Iedereen onder de 40 in Nederland:quote:
✅ WC Papier
✅ Netflix
✅ Playstation
✅ Werk laptop
"Nah.. I'm fine."
De tijd dat we in paniek schoten bij het woord lockdown zijn we inmiddels wel voorbij.![]()
Dit mag je op z'n minst verwachten. Alhoewel de toehoorders zich waarschijnlijk laten afschepen zonder enige gedegen voorspelling.quote:I'll give you something to do![]()
Tip.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iedereen onder de 40 in Nederland:
✅ WC Papier
✅ Netflix
✅ Playstation
✅ Werk laptop
"Nah.. I'm fine."
De tijd dat we in paniek schoten bij het woord lockdown zijn we inmiddels wel voorbij.
https://www.stremio.com/
Met chromecast. Gewoon alles streamen genot gratisss![]()
Van Dissel, de man die 170.000 besmettingen per dag voorspelde met de Delta Variantquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:13 schreef galantis het volgende:
[..]
Dit mag je op z'n minst verwachten. Alhoewel de toehoorders zich waarschijnlijk laten afschepen zonder enige gedegen voorspelling.![]()
Weer gelukt om ons beleid te pushen zonder de democratie te volgenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:12 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Vanavond groot feest bij het OMT.![]()
Hij maakt natuurlijk wel een goed punt. Kritiek hebben op de islam is veel gevaarlijker dan welk coronavirus dan ook.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:11 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Kleine nuance door Geert![]()
illegaal ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:14 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Tip.
https://www.stremio.com/
Met chromecast. Gewoon alles streamen genot gratisssblablablabla![]()
Volgens de NOS krijgen de Noorse keuterboertjes er met omikron 300.000 per dag voor de kiezen, het kan dus nog gekker.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:14 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Van Dissel, de man die 170.000 besmettingen per dag voorspelde met de Delta VariantIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
nou enquote:woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
een miljoen per dag en die verdubbelt elke 2 dagen. Een maand later liggen de ziekenhuis vol met miljarden mensen in NL.![]()
![]()
Ligt er aan of 'ie niet op één of ander gala in New York aanwezig is. Maar daar mogen we niets van vinden want meneer is wel helemaal gevaccineerd en ze hielden zich er best wel redelijk netjes aan de regels.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:11 schreef -XOR- het volgende:
Zou Ab er een alweer een mooi gerijpte pinot noir bij hebben opengetrokken?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20211218_65836288
*Tringtring*
"Ja met de Karwei?"
"He de krant hier, is het druk bij jullie?"
"Valt mee"
Jeuj weer een artikel eruit gepoept.![]()
Is gewoon om alle peilen op hem te schieten. Wat sneu van mark en hugo. Zelf krijgen ze het niet meer uitgelegd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:20 schreef Tijn het volgende:
Wow, Jaap bij een persco. Dat hebben we niet meer gezien sinds... april 2020?![]()
Diep in de nacht als die man gaat oreren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:20 schreef Tijn het volgende:
Wow, Jaap bij een persco. Dat hebben we niet meer gezien sinds... april 2020?![]()
Één keer met je ogen knipperen en er heerst groepsimmuniteit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens de NOS krijgen de Noorse keuterboertjes er met omikron 300.000 per dag voor de kiezen, het kan dus nog gekker.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Krant: mega drukte bij de Karweiquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20211218_65836288
*Tringtring*
"Ja met de Karwei?"
"He de krant hier, is het druk bij jullie?"
"Valt mee"
Jeuj weer een artikel eruit gepoept.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Dit. Dat oneindige inzetten van rampscenario "code zwart" als argument om compleet willekeurige maatregelen er maar door te drukken moet maar eens klaar zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als iedereen eens zou weten hoeveel mensen er de afgelopen jaren zijn gestorven aan 'insert willekeurige ziekte X'. Zonder dat daar ook maar enige aandacht in de politiek of media was, puur omdat we het voor alles behalve corona hebben geaccepteerd, dan zouden ze zich kapot schrikken.
Laat mensen hun eigen keuze maken qua vaccinatie en accepteer gewoon dat je niet altijd iedereen kunt helpen of redden. Of je nou een eed gezworen hebt of niet, je kunt niet iedereen redden en dat moet je ook niet willen.
Communiceer als overheid gewoon: we hebben niet voor iedereen IC bedden als iedereen tegelijk ziek wordt, dus loopt u risico? Dan bevelen wij X en Y aan (vaccinatie, boosters, basismaatregelen). Laat mensen verder vrij kiezen. Ga het verder niet afdwingen en laat de gevolgen gewoon de gevolgen zijn. Evolutie regelt zichzelf wel, daar hoeven we niet krampachtig voor in te grijpen. Sterker nog: het is beter als we dat niet doen.![]()
Lekker schnabbelen op tv, veel macht erbij en op hun vakgebied de meest interessante jaren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:12 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Vanavond groot feest bij het OMT.
Kan hun het schelen dat de rest van Nederland kapot gaat.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:21 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dit. Dat oneindige inzetten van rampscenario "code zwart" als argument om compleet willekeurige maatregelen er maar door te drukken moet maar eens klaar zijn.
Laat mensen hun eigen keuze maken qua vaccinatie en accepteer gewoon dat je niet altijd iedereen kunt helpen of redden. Of je nou een eed gezworen hebt of niet, je kunt niet iedereen redden en dat moet je ook niet willen.
Communiceer als overheid gewoon: we hebben niet voor iedereen IC bedden als iedereen tegelijk ziek wordt, dus loopt u risico? Dan bevelen wij X en Y aan (vaccinatie, boosters, basismaatregelen). Laat mensen verder vrij kiezen. Ga het verder niet afdwingen en laat de gevolgen gewoon de gevolgen zijn. Evolutie regelt zichzelf wel, daar hoeven we niet krampachtig voor in te grijpen. Sterker nog: het is beter als we dat niet doen.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
"De situatie is ernstig maar niet hopeloos. En dan wil ik ook vooruit kijken naar carnaval dat men doorgaans in kleine groepjes viert. We schakelen over op slide 453..." 🤣quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Diep in de nacht als die man gaat oreren.![]()
In twee weken het hele land besmet. Even uitzieken en weer doorquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Één keer met je ogen knipperen en er heerst groepsimmuniteit.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Jaap is gewoon de fall guy. Als straks blijkt dat Omicron niet zo veel dood en verderf zaait als ze nu voordoen kunnen Mark en Hugo altijd wijzen naar Jaap: 'Ja maar hij zei dat het heel erg ging worden, en hij is de expert 11!1'.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:21 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Is gewoon om alle peilen op hem te schieten. Wat sneu van mark en hugo. Zelf krijgen ze het niet meer uitgelegd.![]()
Bevolking even goed bang maken. De bevolking die over het algemeen niet dagelijks bezig is met Corona cijfers; die het dus gewoon geloven allemaal.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat wordt weer een Powerpoint presentatie met een onzekerheidsmarge van 900 procent.![]()
Jaap is in dezen gewoon een bliksemafleider lijkt me. Eigenlijk is het kabinet een doodlopende weg ingereden, en nu mag Jaap gaan uitleggen hoe dat komt en waarom we niet zomaar om kunnen keren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:21 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Is gewoon om alle peilen op hem te schieten. Wat sneu van mark en hugo. Zelf krijgen ze het niet meer uitgelegd.![]()
De samenleving als één groot experiment vol willoze labratten zien.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:22 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Lekker schnabbelen op tv, veel macht erbij en op hun vakgebied de meest interessante jaren.
Kan hun het schelen dat de rest van Nederland kapot gaat.
Mooi iemand om voor de bus te gooien inderdaad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jaap is gewoon de fall guy. Als straks blijkt dat Omicron niet zo veel dood en verderf zaait als ze nu voordoen kunnen Mark en Hugo altijd wijzen naar Jaap: 'Ja maar hij zei dat het heel erg ging worden, en hij is de expert 11!1'.![]()
Wordt wel steeds lastiger denk ik. Het deel van de bevolking dat het niet zo volgt kan ook gaan denken "ik ben gevaccineerd, waarom gaat alles dan weer dicht, waarvoor doe ik het eigenlijk"?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bevolking even goed bang maken. De bevolking die over het algemeen niet dagelijks bezig is met Corona cijfers; die het dus gewoon geloven allemaal.![]()
Daar is Teflon goed in hé, anderen gebruikenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Jaap is in dezen gewoon een bliksemafleider lijkt me. Eigenlijk is het kabinet een doodlopende weg ingereden, en nu mag Jaap gaan uitleggen hoe dat komt en waarom we niet zomaar om kunnen keren.![]()
En dan komt er volgende week weer een onderzoek van de RIVM gedragsunit waaruit blijkt dat 83% achter de harde lockdown staat en vind dat de regering nog eerder had moeten ingrijpen. Ofzo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wordt wel steeds lastiger denk ik. Het deel van de bevolking dat het niet zo volgt kan ook gaan denken "ik ben gevaccineerd, waarom gaat alles dan weer dicht, waarvoor doe ik het eigenlijk"?![]()
Dat zou ik dan liever zien gebeuren met dat omgekochte schoothondje van de CCP aka de Cruella van het OMT; Koopmans.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mooi iemand om voor de bus te gooien inderdaad.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: