abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202687068
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 december 2021 18:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Was je ook in de efteling?

En hebben we ooit perspectief gehad? Behalve dan: als iedereen gevaccineerd is dan..... :')
als iedereen in de wereld is gevaccineerd, dan pas hebben we weer perspectief.
pi_202687089

[ Bericht 100% gewijzigd door svann op 18-12-2021 18:50:57 ]
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_202687105
Ik ga TV kijken. Sterkte iedereen.
pi_202687140
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 december 2021 18:43 schreef zakjapannertje het volgende:
Fuck dat, allemaal veel te voorspelbaar, vooral de vragen van de media achteraf die de maatregelen vaak liever nog strenger willen.
Alpha kenny one
  zaterdag 18 december 2021 @ 18:59:11 #105
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202687412
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 december 2021 18:43 schreef zakjapannertje het volgende:
Bedankt heer.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_202687486
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:40 schreef Joop_W het volgende:

[..]
is het zelfde beeld zichtbaar, ook als dat vergeleken wordt met het aantal besmettingen en aantal inwoners?
Hier met aantal besmettingen. Het is niet nodig om het per inwoner te bekijken aangezien we ook naar de absolute aantallen opnames keken.

zaterdag 18 december 2021 @ 19:05:10 #107
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202687649
Van Dissel zegt dat we elke dag enkele tienduizenden besmettingen hebben in Nederland. 15.000 is enkele tienduizenden?

Hij spreekt de r van omikron niet uit. -O-

Het virus heeft een andere jas aan gedaan? Wij hebben een jasje uitgedaan.

Die booster geeft een opfrissing en je beschermt je tegen de omikonvariant. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_202688539
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:48 schreef L3viathan het volgende:
Ons kind is straks 20 als ze van de basisschool afkomt :'(
Tis treurig maar moest wel ff lachen. 😁
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  zaterdag 18 december 2021 @ 19:28:34 #109
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_202688559
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:23 schreef Tinos85 het volgende:
Ik hoop wel dat 14 januari alles weer gewoon open gaat en niet pas in maart ofzo.
Natuurlijk niet. Dit gaat ook weer stapsgewijs.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_202688713
Ik had gehoopt dat ze ook zouden zeggen wanneer het meetmoment is om te zeggen van “o wacht, het valt wel mee”. Nu geen idee.
pi_202689510
Lieve mensen, ik begrijp de frustraties. Ik loop zelf ook al de hele dag rood aan. Maar ik denk dat we nu weer moeten overgaan naar de positieve dingen hier, laten we waar nodig elkaar steunen en kijken naar de lichtpuntjes.

Niet makkelijk, ik weet het. Maar met onze schouders eronder komen we ook deze (letterlijk) donkere periode door.
pi_202689590
Om het een positieve slinger te geven, in de UK waren de besmettingen vandaag opvallend genoeg alweer wat lager. Wat heel opvallend is als je bedenkt dat er gedacht wordt dat Omikron zeer besmettelijk is en we in de UK een giga stijging hebben gezien. Je zou verwachten dat een dergelijke exponentiële groei niet zomaar na een paar dagen stopt.

In Zuid-Afrika zien we eenzelfde trend.

Ik vind dat toch wel een lichtpuntje. Als de opnames nu ook niet significant stijgen dan kijken we over een dag of 10 een stuk vrolijker naar de wereld.
pi_202689699
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:00 schreef GereDathan het volgende:
Lieve mensen, ik begrijp de frustraties. Ik loop zelf ook al de hele dag rood aan. Maar ik denk dat we nu weer moeten overgaan naar de positieve dingen hier, laten we waar nodig elkaar steunen en kijken naar de lichtpuntjes.

Niet makkelijk, ik weet het. Maar met onze schouders eronder komen we ook deze (letterlijk) donkere periode door.
Let een beetje op elkaar
  zaterdag 18 december 2021 @ 20:14:12 #114
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_202689848
Heerlijk weer genieten straks van de historische binnenstad hier, zonder dat winkelpubliek _O_
pi_202689977
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:00 schreef GereDathan het volgende:

Het is alleen al 22 maanden 'we moeten hier even doorheen' :')

Maar vooruit, hoop vooral dat ze zich hier gedeisd houden met rellen, al dan niet met illegaal vuurwerk.
  zaterdag 18 december 2021 @ 20:20:29 #116
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202690045
Voor wie de persconferentie heeft gemist, hierbij een uitgebreide samenvatting:

Er komt een harde lockdown want omikron is heel erg besmettelijk ook al weten we nog niet hoe ziekmakend het is want als we daar op wachten zijn we te laat en kunnen we niet de maatregelen nemen die we nu nog wel kunnen nemen hou je aan de basismaatregelen dus handen wassen enzo en let een beetje op elkaar.
  ESF Reporter zaterdag 18 december 2021 @ 20:22:17 #117
87554 Cee
Welluk?
pi_202690087
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:29 schreef Cee het volgende:

[..]
Jaap zal er volgens mij zijn voor de concrete wetenschappelijke duiding, om uit te leggen waarom we, ondanks de vrij positieve cijfers van de laatste weken, dit toch moeten doen.
Hadden ze wat mij betreft vaker mogen doen in persco’s, grafieken etc. laten zien zoals ze in de persco’s van het VK vaak doen. Dat maakt het concreter.
Ik neem dit terug. :P
pi_202690118
horen we al 2 jaar...
  zaterdag 18 december 2021 @ 20:23:44 #119
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_202690125
Omikron kon wel eens de Rutte&deJong-Killer zijn...

Het Virus dat alle ellende tot een eind maakt... Beetje Ziek en daarna nooit meer ;)

https://www.bitchute.com/video/A8JmxpSk8LhX/
pi_202690136
dat wordt dus kerst als een beatle
  zaterdag 18 december 2021 @ 20:24:38 #121
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202690143
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:23 schreef mthecatlover het volgende:
horen we al 2 jaar...
Ja, heb je men uitgebreide samenvatting van de persco niet gelezen?
  zaterdag 18 december 2021 @ 20:25:17 #122
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_202690161
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:08 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Let een beetje op elkaar
Omzien naar elkaar
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_202690230
We gingen het positief houden :'(
pi_202690394
Maak ik zelf wel uit...
  zaterdag 18 december 2021 @ 20:45:34 #125
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202690705
Van Dissel: "Ons afweersysteem herkent de omikronvariant niet en dus helpt de vorige vaccinatie minder maar met een booster ben je wel weer goed beschermd." Snappen jullie wel. o|O
  zaterdag 18 december 2021 @ 20:46:04 #126
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202690715
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:25 schreef L3viathan het volgende:

[..]
Omzien naar elkaar
Omtzigt naar elkaar.
pi_202690729
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:34 schreef mthecatlover het volgende:
Maak ik zelf wel uit...
Wat?
  zaterdag 18 december 2021 @ 20:54:45 #128
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202690891
In Singapore gaat het toppie na die vaxxinaties. Even Ctrl+F'en op 'Singapore: What is the daily number of confirmed deaths?'
pi_202690900
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:28 schreef GereDathan het volgende:
We gingen het positief houden :'(
Misschien vanavond gewoon even niet.....we kunnen gewoon niet allemaal even makkelijk hier doorheen. Misschien kunnen de meeste mensen van dit topic zich aardig redden, maar ik denk nu vooral aan mensen wiens bedrijf weer dicht moet. Mensen die hun baan kunnen kwijtraken, even heel simpel: mijn eigen zoon die net een beetje had kunnen sparen om aan rijlessen te beginnen. Hoe klein of hoe groot, dit wordt wederom geen makkelijke tijd, daar mogen we ook best even bij stilstaan.
pi_202691068
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:03 schreef GereDathan het volgende:
Om het een positieve slinger te geven, in de UK waren de besmettingen vandaag opvallend genoeg alweer wat lager. Wat heel opvallend is als je bedenkt dat er gedacht wordt dat Omikron zeer besmettelijk is en we in de UK een giga stijging hebben gezien. Je zou verwachten dat een dergelijke exponentiële groei niet zomaar na een paar dagen stopt.

Ik vind dat toch wel een lichtpuntje. Als de opnames nu ook niet significant stijgen dan kijken we over een dag of 10 een stuk vrolijker naar de wereld.
Bedankt voor deze post, want vanaf de persco heb/had ik het wel gehad met alles. Zeker als je de persco kijkt met mensen die ook nog eens vierkant achter het beleid staan, waar ik zelf inmiddels langzamerhand niet meer 100% achter sta, aangezien ik niet in paniekvoetbal geloof maar liever alles wil relativeren en nuanceren. Dan is een beetje positivisme iig welkom. Buiten het verloop in Londen is het vooralsnog nog niet zorgwekkend w.b. Omikron. Komende 2 weken worden cruciaal, als we geen flinke stijgingen zien, dan lijkt het een storm in een glas water. Maar hey, niet denken dat we dan van de lockdown af zijn, dat zijn we namelijk nooit geweest binnen een paar weken. :z

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
Van Dissel: "Ons afweersysteem herkent de omikronvariant niet en dus helpt de vorige vaccinatie minder maar met een booster ben je wel weer goed beschermd." Snappen jullie wel. o|O
Jaap :')
Niet meer doen bij perscootjes a.u.b. Doe maar even wisselen Pietertje!
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_202691196
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 21:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Bedankt voor deze post, want vanaf de persco heb/had ik het wel gehad met alles. Zeker als je de persco kijkt met mensen die ook nog eens vierkant achter het beleid staan, waar ik zelf inmiddels langzamerhand niet meer 100% achter sta, aangezien ik niet in paniekvoetbal geloof maar liever alles wil relativeren en nuanceren. Dan is een beetje positivisme iig welkom. Buiten het verloop in Londen is het vooralsnog nog niet zorgwekkend w.b. Omikron. Komende 2 weken worden cruciaal, als we geen flinke stijgingen zien, dan lijkt het een storm in een glas water. Maar hey, niet denken dat we dan van de lockdown af zijn, dat zijn we namelijk nooit geweest binnen een paar weken. :z
[..]
Jaap :')
Niet meer doen bij perscootjes a.u.b. Doe maar even wisselen Pietertje!
Of wat dacht je van Rutte die wel even dacht dat door een lulverhaal van Van Dissel de bevolking nu opeens wel achter de maatregelen zou staan. :')
  zaterdag 18 december 2021 @ 21:23:51 #132
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202691580
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 21:08 schreef CR7 het volgende:

[..]
Of wat dacht je van Rutte die wel even dacht dat door een lulverhaal van Van Dissel de bevolking nu opeens wel achter de maatregelen zou staan. :')
_O- _O_ *O*

Post van de dag.
pi_202691825
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
Van Dissel zegt dat we elke dag enkele tienduizenden besmettingen hebben in Nederland. 15.000 is enkele tienduizenden?

Hij spreekt de r van omikron niet uit. -O-

Het virus heeft een andere jas aan gedaan? Wij hebben een jasje uitgedaan.

Die booster geeft een opfrissing en je beschermt je tegen de omikonvariant. *O*
Dan heeft hij het over de besmettingen die plaatsvinden (wat een schatting is), niet de via testen vastgestelde besmettingen. In de UK is het aantal geschatte besmettingen ook altijd veel hoger dan het aantal vastgestelde besmettingen.
pi_202692003
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:03 schreef GereDathan het volgende:

Toch denk ik dat Nederland een betere stap heeft gezet vandaag dan de UK, waar men nog steeds niet echt iets wilt doen. Het is een zure appel, een hele zure zo net voor de feestdagen, maar niks doen lijkt me op dit moment geen optie. Vandaag zijn gewoon 6 van de 7 premier league duels niet doorgegaan omdat de teams teveel besmette spelers hebben...Links en rechts zijn er collega's die besmet zijn, ~5% van de kinderen 2-6 jaar oud was afgelopen week besmet in de UK, 1 op de 20. En de ziekenhuizen in Londen beginnen al vol te lopen, de burgemeester heeft al aan de bel getrokken. Hoe naar het nieuws van vandaag ook is, ik denk wel dat dit besluit beter is dan het alternatief van niks doen.
pi_202692103
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 21:40 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Toch denk ik dat Nederland een betere stap heeft gezet vandaag dan de UK, waar men nog steeds niet echt iets wilt doen. Het is een zure appel, een hele zure zo net voor de feestdagen, maar niks doen lijkt me op dit moment geen optie. Vandaag zijn gewoon 6 van de 7 premier league duels niet doorgegaan omdat de teams teveel besmette spelers hebben...Links en rechts zijn er collega's die besmet zijn, ~5% van de kinderen 2-6 jaar oud was afgelopen week besmet in de UK, 1 op de 20. En de ziekenhuizen in Londen beginnen al vol te lopen, de burgemeester heeft al aan de bel getrokken. Hoe naar het nieuws van vandaag ook is, ik denk wel dat dit besluit beter is dan het alternatief van niks doen.
Maar we kunnen toch altijd besmettelijk zijn, door welk virus dan ook? Ja we lopen nu misschien meer risico om in het ziekenhuis terecht te komen maar we kunnen niet eeuwig ons dagelijks blijven bezighouden met het aantal besmettingen....dat gaan we nooit tegenhouden.
pi_202692182
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 21:40 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Niks doen?

Alle evenementen waren verboden. Avond was alles behalve wat essentiële winkels dicht. Basisscholen gingen per maandag dicht. Gros werkt al bijna 2 jaar thuis. Ons maatregelenpakket was al een van de zwaarste van Europa.
pi_202692200
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 21:08 schreef CR7 het volgende:

[..]
Maar liefst 16% nog wel! _O_

Dan maar weer wat "huiskamerhakken" vanavond, het is tenslotte zaterdagavond en het positiviteitstopic *O*
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_202693882
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 december 2021 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Maar we kunnen toch altijd besmettelijk zijn, door welk virus dan ook? Ja we lopen nu misschien meer risico om in het ziekenhuis terecht te komen maar we kunnen niet eeuwig ons dagelijks blijven bezighouden met het aantal besmettingen....dat gaan we nooit tegenhouden.
Van een lange termijn visie lijkt helaas nog lang geen sprake, en is met het korten van 4,5 miljard op gezondheidszorg juist weer verder weg. We kunnen best zeggen: Geen maatregelen, leef er mee, raak besmet. Maar het probleem blijft dat een deel van de besmette mensen dusdanig ziek worden dat ze zorg nodig hebben, en dusdanig veel, dat andere zorg er onder lijdt. Niemand zal zeggen: "Tsja, ik koos hiervoor, laat me maar doodgaan".

Ik denk ook niet dat het aantal besmettingen laag gehouden zal worden met de maatregelen, maar wel lager dan zonder maatregelen, en het koopt wat tijd om te boosteren (al ligt de UK daar veel verder mee voor, en dat lijkt in Londen nog tot problemen te lijden).
Waar ik me meer zorgen over maak: Omikron gaat niet weg, als het weer opengaat als genoeg mensen geboosterd zijn (en dat gaat wel ff duren), dan laait het weer net zo snel op. En we hoeven ook niet veel van het weer te verwachten, het begon net zomer te worden in Zuid-Afrika toen het daar oplaaide. Ik hoop dat ze daar goed over na gaan denken, en dat duidelijk, eenduidig en voor langere tijd en binnen afzienbare tijd communieren.
pi_202693911
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 21:47 schreef CR7 het volgende:

[..]
Niks doen?

Alle evenementen waren verboden. Avond was alles behalve wat essentiële winkels dicht. Basisscholen gingen per maandag dicht. Gros werkt al bijna 2 jaar thuis. Ons maatregelenpakket was al een van de zwaarste van Europa.
En in Amsterdam schoot het omhoog, de bestaande maatregelen waren niet voldoende helaas. Omikron heeft de spelregels verandert.
pi_202694435
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 22:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Van een lange termijn visie lijkt helaas nog lang geen sprake, en is met het korten van 4,5 miljard op gezondheidszorg juist weer verder weg. We kunnen best zeggen: Geen maatregelen, leef er mee, raak besmet. Maar het probleem blijft dat een deel van de besmette mensen dusdanig ziek worden dat ze zorg nodig hebben, en dusdanig veel, dat andere zorg er onder lijdt. Niemand zal zeggen: "Tsja, ik koos hiervoor, laat me maar doodgaan".

Ik denk ook niet dat het aantal besmettingen laag gehouden zal worden met de maatregelen, maar wel lager dan zonder maatregelen, en het koopt wat tijd om te boosteren (al ligt de UK daar veel verder mee voor, en dat lijkt in Londen nog tot problemen te lijden).
Waar ik me meer zorgen over maak: Omikron gaat niet weg, als het weer opengaat als genoeg mensen geboosterd zijn (en dat gaat wel ff duren), dan laait het weer net zo snel op. En we hoeven ook niet veel van het weer te verwachten, het begon net zomer te worden in Zuid-Afrika toen het daar oplaaide. Ik hoop dat ze daar goed over na gaan denken, en dat duidelijk, eenduidig en voor langere tijd en binnen afzienbare tijd communieren.
Maar we hebben vooral te kort in ziekenhuizen vanwege bezuinigingen, deze zorg belasting is niet alléén vanwege covid.....maar héél Nederland moet er nu wel door 'gestraft' worden.....
pi_202694774
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
En in Amsterdam schoot het omhoog, de bestaande maatregelen waren niet voldoende helaas. Omikron heeft de spelregels verandert.
Ik zou eerder stellen dat in game theory termen de mens het spel verkeerd speelt. Covid speelt een oneindig spel (geen last van economie, psychologie, onvermoeibaar, aanpasbaar, onzichtbaar, heeft alle tijd, doet simpelweg wat ie doet, "is" gewoon) en de mens speelt een eindig spel (nog even X,Y,Z en dan "verslaan" we covid), met als grote nadeel dat de economie eens kapot gaat, mensen gedemoraliseerd zijn, vertrouwen weg is, mensen overbelast raken, politiek moeten bedrijven ten koste van vrijheid, etc.). Wij lijken de infinite game niet aan te willen gaan en blijven verliezen. Het virus bepaalt, want infinite game. De mens betaalt. Omicron is slechts een zet in een oneindig aantal zetten van een spel wat wij gedoemd zijn te verliezen.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_202697181
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 23:17 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Ik zou eerder stellen dat in game theory termen de mens het spel verkeerd speelt. Covid speelt een oneindig spel (geen last van economie, psychologie, onvermoeibaar, aanpasbaar, onzichtbaar, heeft alle tijd, doet simpelweg wat ie doet, "is" gewoon) en de mens speelt een eindig spel (nog even X,Y,Z en dan "verslaan" we covid), met als grote nadeel dat de economie eens kapot gaat, mensen gedemoraliseerd zijn, vertrouwen weg is, mensen overbelast raken, politiek moeten bedrijven ten koste van vrijheid, etc.). Wij lijken de infinite game niet aan te willen gaan en blijven verliezen. Het virus bepaalt, want infinite game. De mens betaalt. Omicron is slechts een zet in een oneindig aantal zetten van een spel wat wij gedoemd zijn te verliezen.
Dat we het even niet positief houden ok, maar dit is gewoon doemdenken wat hier geen plaats heeft.

Ik peer hem want hier is het geen 'veilige' plek meer...
pi_202697256
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 23:17 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_202697713
Blijkbaar moet ik realisme hier minder op de voorgrond zetten.

Ok: positiviteit!
Het lijkt erop dat omicron mogelijk geschikt is om endemisch te worden en dan kunnen we rustig het oneindige spel van het virus mee gaan spelen. Licht aan het eind van de tunnel 👍🎉
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_202697805
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Dat moet nog maar blijken... In zuid Afrika schiet het ook omhoog maar blijft alles open. In de UK voorlopig ook.

Ik blijf erbij dat de nieuwe maatregelen veel te voorbarig zijn ingevoerd en met zeer zeer schadelijke gevolgen. Ik zal me ook zo min mogelijk aan alle adviezen en maatregelen houden. Hopelijk kan ik nog een tijd lang blijven fitnessen, uit eten en shoppen in België, en dat advies over maximaal aantal bezoekers thuis stoppen ze maar in hun reet.
Alpha kenny one
  Public Relations / Redactie Film zondag 19 december 2021 @ 09:41:03 #148
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_202697871
Flinke korrel zout want Vs, maar hoewel Omikron dominant is in Florida zijn er nog geen ziekenhuisopnames van Omikron.

https://abcnews.go.com/am(...)rida-county-81793644
pi_202697976
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:36 schreef Tinos85 het volgende:
Ik ben ook echt bang dat de demonstraties weer uitlopen op rellen :'( worden ondernemers nog meer gedupeerd…

Ik krijg ook steeds meer begrip voor die demonstraties trouwens. Dit gaat nergens meer over.
Ik niet het is tuig wat er niet voor ons staat en alleen dwarsligt omdat ze niet dezelfde kansen hebben als succesvolle mensen. Als je die mensen geeft wat ze willen zitten we pas echt in de penarie. En denk maar niet dat ze dan opstaan en hun verantwoordelijkheid nemen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 19 december 2021 @ 09:55:04 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202698000
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 22:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Uiteindelijk eindig je steeds dwarsliggers die geen prik te halen. Maar dan hoop ik dat dit het draagvlak voor een beleid zoals in Duitsland, Griekenland of Oostenrijk gaat vergroten. Sowieso rollen in maart al de geupdate vaccins van de band.

Overigens kende ZA vorige jaar rond deze tijd ook een piek dus zegt weinig denk ik. Het heeft met wel meer te maken dan enkel de temperatuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')