abonnement Unibet Coolblue
pi_210344156
ohja, dit topic bestond ook nog :D
pi_211689311
Het is alweer even geleden dat dit topic actueel was. Corona is helaas wel weer actueel. Ik had gehoop dat we ondertussen nooit meer over Corona zouden praten, toch is de realiteit weerbarstiger.

Ik wil er graag als positieve noot bij meegeven dat elke variant minder ziekmakend is, de bescherming middels besmettingen en vaccinaties verder oploopt en er steeds minder ernstig ziek worden van Corona. Het beperkt zich meer en meer tot snotteren, wat spierpijn en een algeheel gevoel van malaise.

Houd jullie haaks ook aankomend jaar, laten we duimen voor een 2024 waarin we Corona definitief achter ons laten!
pi_211689369
Nou ik had het vorige maand weer eens en was toch wel een paar dagen uit de running _O-
Tap tap tap
pi_211689507
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Nou ik had het vorige maand weer eens en was toch wel een paar dagen uit de running _O-
"Weer eens" -O-

Ik heb het nog geen een keer gehad, afgelopen week paar dagen bij mijn ouwelui op de bank gezeten voor enkele uren en die liggen nu gestrekt met Corona. Snap er geen barst van.

Gelukkig ben je nu weer beter!
pi_211689689
Dit was de tweede keer. En ben nog bij de buren op bezoek geweest en heb mijn ouders nog gesproken op de dag dat ik klachten kreeg, en die hadden niks.
Tap tap tap
pi_211691013
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Dit was de tweede keer. En ben nog bij de buren op bezoek geweest en heb mijn ouders nog gesproken op de dag dat ik klachten kreeg, en die hadden niks.
Binnenvetter ;)

Nee grapje. Dat is wel fijn om te horen. Zo spannend is het gelukkig ook allemaal niet meer. Wat een verschil met maart 2020 waar veel mensen angstig in huis zaten af te wachten wat ging komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')