als iedereen in de wereld is gevaccineerd, dan pas hebben we weer perspectief.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was je ook in de efteling?
En hebben we ooit perspectief gehad? Behalve dan: als iedereen gevaccineerd is dan.....
Fuck dat, allemaal veel te voorspelbaar, vooral de vragen van de media achteraf die de maatregelen vaak liever nog strenger willen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:43 schreef zakjapannertje het volgende:
Ik ga TV kijken. Sterkte iedereen.
Bedankt heer.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:43 schreef zakjapannertje het volgende:
Ik ga TV kijken. Sterkte iedereen.
Hier met aantal besmettingen. Het is niet nodig om het per inwoner te bekijken aangezien we ook naar de absolute aantallen opnames keken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:40 schreef Joop_W het volgende:
[..]
is het zelfde beeld zichtbaar, ook als dat vergeleken wordt met het aantal besmettingen en aantal inwoners?
Tis treurig maar moest wel ff lachen. 😁quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:48 schreef L3viathan het volgende:
Ons kind is straks 20 als ze van de basisschool afkomt
Natuurlijk niet. Dit gaat ook weer stapsgewijs.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:23 schreef Tinos85 het volgende:
Ik hoop wel dat 14 januari alles weer gewoon open gaat en niet pas in maart ofzo.
Let een beetje op elkaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:00 schreef GereDathan het volgende:
Lieve mensen, ik begrijp de frustraties. Ik loop zelf ook al de hele dag rood aan. Maar ik denk dat we nu weer moeten overgaan naar de positieve dingen hier, laten we waar nodig elkaar steunen en kijken naar de lichtpuntjes.
Niet makkelijk, ik weet het. Maar met onze schouders eronder komen we ook deze (letterlijk) donkere periode door.
Het is alleen al 22 maanden 'we moeten hier even doorheen'quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:00 schreef GereDathan het volgende:
Lieve mensen, ik begrijp de frustraties. Ik loop zelf ook al de hele dag rood aan. Maar ik denk dat we nu weer moeten overgaan naar de positieve dingen hier, laten we waar nodig elkaar steunen en kijken naar de lichtpuntjes.
Niet makkelijk, ik weet het. Maar met onze schouders eronder komen we ook deze (letterlijk) donkere periode door.
Ik neem dit terug.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaap zal er volgens mij zijn voor de concrete wetenschappelijke duiding, om uit te leggen waarom we, ondanks de vrij positieve cijfers van de laatste weken, dit toch moeten doen.
Hadden ze wat mij betreft vaker mogen doen in persco’s, grafieken etc. laten zien zoals ze in de persco’s van het VK vaak doen. Dat maakt het concreter.
Ja, heb je men uitgebreide samenvatting van de persco niet gelezen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |