TOURNAMENT SCHEDULE:quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Ritchie Edhouse v Peter Hudson*** (R1)
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
Evening Session (1900 GMT)
William O’Connor v Danny Lauby (R1)
Ryan Meikle v Fabian Schmutzler (R1)
Ron Meulenkamp v Lisa Ashton (R1)
Gary Anderson v Lewis/Campbell (R2)
Friday December 17
Ryan Joyce v Roman Benecky (R1)
Keane Barry v Royden Lam (R1)
Jermaine Wattimena v Boris Koltsov (R1)
Krzysztof Ratajski v Lennon/Razma (R2)
Joe Murnan v Paul Lim (R1)
William Borland v Bradley Brooks (R1)
Ross Smith v Jeff Smith (R1)
Peter Wright v Meikle/Schmutzler (R2)
Saturday December 18
Jamie Hughes v Raymond Smith (R1)
Callan Rydz v Yuki Yamada (R1)
Darius Labanauskas v Mike De Decker* (R1)
Ian White v Mitchell/Landman (R2)
Adam Hunt v Boris Krcmar (R1)
Ted Evetts v Jim Williams (R1)
Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny (R1)
Michael van Gerwen v Barstow/Norman Jnr (R2)
Sunday December 19
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Monday December 20 (1900 GMT)
Luke Woodhouse v James Wilson (R1)
Rusty-Jake Rodriguez v Ben Robb (R1)
Raymond van Barneveld v Lourence Ilagan (R1)
James Wade v Kuivenhoven/K Smith (R2)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Joyce/Benecky (R2)
Dave Chisnall v Labanauskas/De Decker (R2)
4x Second Round
Vincent van der Voort v Hunt/Krcmar (R2)
Michael Smith v Meulenkamp/Ashton (R2)
Dimitri Van den Bergh v Hempel/Schindler (R2)
Devon Petersen v Hughes/Raymond Smith (R2)
Wednesday December 22
4x Second Round
Ryan Searle v Borland/Brooks (R2)
Glen Durrant v O’Connor/Lauby (R2)
Luke Humphries v Rowby-John Rodriguez/Kenny (R2)
Joe Cullen v Evetts/J Williams (R2)
4x Second Round
Nathan Aspinall v Murnan/Lim (R2)
Dirk van Duijvenbode v Wattimena/Koltsov (R2)
Kim Huybrechts v Beaton/Sherrock (R2)
Simon Whitlock v Kleermaker/Michael (R2)
Thursday December 23
4x Second Round
Damon Heta v Woodhouse/Wilson (R2)
Brendan Dolan v Rydz/Yamada (R2)
Mensur Suljovic v Soutar/Portela (R2)
Jose de Sousa v Lowe/Larsson (R2)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver/Mathers (R2)
Gabriel Clemens v L Williams/Shibata (R2)
Rob Cross v Van Barneveld/Ilagan (R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez/Robb (R2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
What can change the nature of a man?
Reclameblok komt ons verlossen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef heywoodu het volgende:
Zien we tot overmaat van ramp ook ineens Marcel weer
Marcel maakte vrij duidelijk dat rennen voor beiden geen optie was.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
De hamster heeft aan de kabels geknabbeld
Wat krijgen we nou zegquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gooi maar in de OP. Aan user @:Engine heb je geen reet aan. Lauw bad.
Marcel weer met z'n kwispelende staart blije hondenkop die om elke scheet lachtquote:
Afgevinktquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gooi maar in de OP. Aan user @:Engine heb je geen reet aan. Lauw bad.
Mensen die dat niet doen mogen ze afschieten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als je dan topic kaapt, steek dan op zn minst een beetje moeite in de TT
Eenzaam en alleen, zoals in het echte levenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik leid uit dit moment af dat Marcel gedurende het darts in zijn eentje achter de desk achterblijft
Lullig voor de meeschrijvers.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef BB-King het volgende:
Voor iemand die geen seconde wil missen is dit wel een enorme ramp.
Nee is ook al wel eens gebeurd. Dit was wel de eerste 9-darter om de partij te beslissen op een tv-toernooiquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Waars wel in sudden death leg
Ik geef ze groot gelijkquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik leid uit dit moment af dat Marcel gedurende het darts in zijn eentje achter de desk achterblijft
Ik wist niet dat het mijn taak was om de OP hier te beheren. Excuus kameraad, het zal niet nog een keer gebeuren.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik had het jou netjes gevraagd.
Kan alleen degene die het topic opent (en mods)quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het mijn taak was om de OP hier te beheren. Excuus kameraad, het zal niet nog een keer gebeuren.
Wat is er mis met de TT idioot?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als je dan topic kaapt, steek dan op zn minst een beetje moeite in de TT
Erg onsympathiek dat de Kruidvat reclame maakt voor echtscheidingenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
EXTREEM LAAT TERUG, gelukkig hebben we wel voor de 61e keer de Kruidvat reclame gezien
Kritiek ok. Maar ik heb een TR geplaatst.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen mogen ze afschieten.
Hij is niet aangepast en het was helemaal geen genotsmoment oelewapperquote:
Jij bepaalt mijn genot niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij is niet aangepast en het was helemaal geen genotsmoment oelewapper
Als Meikle 1 set pakt is 0:00 al binnen. Dat gaat een tergend trage wedstrijd wordenquote:
Staat genoteerd in het bingo topicquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:11 schreef Felagund het volgende:
Insect op het podium kan trouwens weggestreept op de bingo.
Zeker niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:13 schreef Szura het volgende:
Jongens zijn kappers essentieel of niet-essentieel denken jullie?
Je bent toch kaal.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:13 schreef Szura het volgende:
Vooruitziende blik van mijzelfquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:13 schreef Szura het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:13 schreef Szura het volgende:
Voor mij inmiddels wel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:13 schreef Szura het volgende:
Volgens Wikipedia wel ja, met New Orleans is Sinking.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:12 schreef The_Undertone het volgende:
Kwam Jeff Smith vroeger niet op met Tragically Hip? Dat is pas een bazengroep
Zijn vakanties buitenland essentieel?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:13 schreef Szura het volgende:
Ow dat nummer ken ik zelfs nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia wel ja, met New Orleans is Sinking.
Heineken 0.0quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:19 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie tijdens deze 9 darter avond?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:19 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ow dat nummer ken ik zelfs niet
Toch maar weer gewoon pils.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:19 schreef Coco het volgende:
Dit zou passend zijnquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:19 schreef Coco het volgende:
Dat linkse NOS moet eens aan dark mode beginnen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:20 schreef AllesKaputt het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-kop-met-negendarter
[ afbeelding ]
Oehoe donker bier.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:19 schreef Coco het volgende:
Was het al aan het checken op Spotify. Meer bluesy dan de nummers die ik ken (Courage, Ahead by a Century, topnummer It's a good Life if you don't weaken)quote:
Pils van Grolschquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:19 schreef Coco het volgende:
Texels Skuumkoppequote:Op vrijdag 17 december 2021 23:19 schreef Coco het volgende:
Heel knap, doe ik hem niet na.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:22 schreef Zipportal het volgende:
Er is een 9-darter gegooid. Kijk maar in de OP. @:monkyyy Gegund?
Ik wel.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:54 schreef Szura het volgende:
De altijd sympathieke Canadees J Smith gaat vast weer teleurstellend spelen
Die houdt wel van open enveloppen jaquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:30 schreef Pino112 het volgende:
Ellie Lust
Die gaat nog naar de opening van een envelop.
Zjonnie rustig aaan!!quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:30 schreef Szura het volgende:
9 Wordt er gedurende het toernooi minimaal één pijl gegooid na middernacht Nederlandse tijd?
9 Wordt er gedurende het toernooi minimaal één pijl gegooid na middernacht Nederlandse tijd?
Dit komt nooit meer goed.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:37 schreef K_uit_h het volgende:
Hele avond gemist, spijt van hier tot gunter
Hahahahahaha jij hebt een negendarter gemistquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:37 schreef K_uit_h het volgende:
Hele avond gemist, spijt van hier tot gunter
Roze/oranje*quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef Doevelaer het volgende:
ROOD is het antwoord op de nostradamus
Ik vind dit meer roze.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef Doevelaer het volgende:
ROOD is het antwoord op de nostradamus
quote:
Die keuzes zouden wel opvallen.quote:
ik word echt doodziek van al die sukkels die de nostra overhoop gooien. Eerst al drie man die allemaal de minste 180ers gooien, nou weer twee kleuren haar die ik goed moet gaan rekenen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef Pino112 het volgende:
22 Welke kleur heeft het haar van Peter Wright in zijn wedstrijd tegen Meikle/Schmutzler overwegend?
ROZE ORANJE
Je hoopt dat ie beide benen breekt?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Die kleertjes zijn welk grappig, maar dat gehuppel mag wat mij betreft definitief eindigen.
Eens. Vooral met zo'n dikke pens.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Die kleertjes zijn welk grappig, maar dat gehuppel mag wat mij betreft definitief eindigen.
Dit lijkt mij geen warm badquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zipportal in COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2412 Alle kerken dicht
Reken dan gewoon iedere kleur goedquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik word echt doodziek van al die sukkels die de nostra overhoop gooien. Eerst al drie man die allemaal de minste 180ers gooien, nou weer twee kleuren haar die ik goed moet gaan rekenen.
quote:
Oant moarn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:36 schreef Zipportal het volgende:
Die trage lesbi tegen Wright slaan we over.
nepgastonpostcodeloterijjasje veel ergerquote:
Nee gek, hij wordt WERELDKAMPIOENquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hoopt dat ie beide benen breekt?
5quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:46 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nee gek, hij wordt WERELDKAMPIOEN
Nee. Vraag schrappen is ook al gebeurd.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Reken dan gewoon iedere kleur goed
Sowquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:48 schreef Szura het volgende:
Koos snapt het helemaal niet
Je begrijpt steeds beter dat z’n belastingen ook niet klopten
Om 0:00 gaan we massaal juichenquote:
Optimistischquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:53 schreef Szura het volgende:
Clown raakt geen knikker
Na de pauze andere pijltjes
Deze partij nodigt nog niet heel erg uit om veel te postenquote:
Even rondje zwemmen door het warme bad nu het kan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Om 0:00 gaan we massaal juichen
Op zekerquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan is deze wedstrijd al voorbij.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Na set 2 nog een keer jaaaaaquote:
Helaas waar.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:56 schreef Shreyas het volgende:
Meikle is klaar nu, die gelooft er niet meer in.
Er moet eerst nog een pijl gegooid worden. Meikle kan nu opgeven.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:57 schreef DeLuna het volgende:
Wij feliciteren onszelf alvast met de 0:00
Of bierincident, storing, streaker, aanslag.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er moet eerst nog een pijl gegooid worden. Meikle kan nu opgeven.
Stukje Olympique Lyonquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Of bierincident, storing, streaker, aanslag.
Dit was wel de makkelijkste vraag ooit volgens mijquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:57 schreef DeLuna het volgende:
Wij feliciteren onszelf alvast met de 0:00
Had toch drie pogingen nodigquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit was wel de makkelijkste vraag ooit volgens mij
--> De Cuckerquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
De Decker kan er geen ene tiefes van. 5-0 sherrockgenot
Ja dit hoeft van mij niet kwart voor twee te worden of zoquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:08 schreef Tagliano het volgende:
Deze avond is eigenlijk ongenadige troep op 1 pot na
Dat je er nog bentquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dit hoeft van mij niet kwart voor twee te worden of zo
Maar die ene pot maakt wel een boel goedquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:08 schreef Tagliano het volgende:
Deze avond is eigenlijk ongenadige troep op 1 pot na
Morgen uitslaperisatie tot en metquote:
Niks mis mee, nog genoeg sport in te halen voor op het tweede scherm ondertussenquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dit is het ook niet echt. We zijn teveel verwend eerder vanavond.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Trage aidswedstrijd, ik dommel langzaamaan weg
Noem eens 2quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks mis mee, nog genoeg sport in te halen voor op het tweede scherm ondertussen
Van wat ik lees gaat vanaf morgen alles al dichtquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:12 schreef K_uit_h het volgende:
Middelbare scholen nog even snel sluiten deze week aub, dan mis ik niets meer
Ben jij 16?quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:12 schreef K_uit_h het volgende:
Middelbare scholen nog even snel sluiten deze week aub, dan mis ik niets meer
Is dit niet een laat tijdstip voor jou?quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
is het bord verhoerd of moet Wright gewoon zijn punten beter slijpen?
Alpineskiën op het moment en daarna nog wat noordse combinatie. En nog wat hoogtepunten van het biatlon en snowboardenquote:
Ik stel hier de vragen mannetjequote:Op zaterdag 18 december 2021 00:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Is dit niet een laat tijdstip voor jou?
Je lot ligt in handen van Miekel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ojaquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:14 schreef Szura het volgende:
Ik blijf alleen nog om te kijken of @:tagliano nu wel de juiste lijst post
Er zijn zelfs vier spelers geweest die (op een WK) op een finish stonden, maar de beurt daarna niet meerquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Meikle komt met 3 pijlen vanaf 199 niet op een finish
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
BDO darts genotquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn zelfs vier spelers geweest die (op een WK) op een finish stonden, maar de beurt daarna niet meer![]()
[ twitter ]
Hoe administreer je ditquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn zelfs vier spelers geweest die (op een WK) op een finish stonden, maar de beurt daarna niet meer![]()
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:17 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Darts van 27-11-2021 t/m 31-01-2022
nr / aantal posts / gebruiker
01 1180 maxi-mus Gerwyn Price
02 0794 Dr_Flash Peter Wright
03 0684 Tagliano Michael van Gerwen
04 0622 Poepz0r James Wade
05 0613 Zipportal Dimitri Van den Bergh
06 0454 GurneyIsBestOke Gary Anderson
07 0439 Doevelaer Jose de Sousa
08 0397 wimderon Jonny Clayton
09 0351 Neef_Wuppie Michael Smith
10 0347 Szura Nathan Aspinall
11 0315 de_boswachter Rob Cross
12 0275 SlechteWoordgrappen Krzysztof Ratajski
13 0268 engine Joe Cullen
14 0255 fetX Dave Chisnall
15 0252 Pino112 Ryan Searle
16 0250 Machielovic Stephen Bunting
17 0248 Scorpion_17 Dirk van Duijvenbode
18 0239 Frozen-assassin Danny Noppert
19 0237 Coco Luke Humphries
20 0232 Kopiko Simon Whitlock1180 na drie dagen, allejezus dat is niet gezond hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Nou ja ok er zitten nog een paar weken voor, vooruitVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Is sinds het begin van de reeks hequote:Op zaterdag 18 december 2021 00:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
1180 na drie dagen, allejezus dat is niet gezond hoor
20 0232 Kopiko Simon WhitlockJR-Style nergens te bekennen. (lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Mijn edit was weer rijkelijk te laatquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is sinds het begin van de reeks he
Wauwquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ja waar is die eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
JR-Style nergens te bekennen. (lol)
Niet echt spannend in de strijd om de eerste plaats.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:17 schreef Tagliano het volgende:
Er zijn meer mensen dan het handjevol hier dat daadwerkelijk naar dit soort potjes kijkt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Morgen bij het koffieapparaat hoor je dat Meikle gewonnen heeft
Ook zoiets belachelijks. Elk jaar weer keer op keer, begin zo'n avond toch eens een uur eerder manquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Tribunes zijn compleet leeggelopen. Allemaal op weg naar de metro
20 0232 Kopiko Simon WhitlockRyan & Ryan, hoe verzin je hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Geen nachtnet hebben in zo'n metropool slaat anders ook niet echt ergens op.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook zoiets belachelijks. Elk jaar weer keer op keer, begin zo'n avond toch eens een uur eerder man
Zeker. En áls dat al het geval is, zoals bij het WK elk jaar, slaat het ook nergens op om bij zo'n groot evenement niet gewoon een pendeldienst te hebben richting centrum.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen nachtnet hebben in zo'n metropool slaat anders ook niet echt ergens op.
Ik hoop het niet voor zequote:Op zaterdag 18 december 2021 00:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Tribunes zijn compleet leeggelopen. Allemaal op weg naar de metro
Bijvoorbeeld. Zorg dat er IETS geregeld is. Is vast poen zat voor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker. En áls dat al het geval is, zoals bij het WK elk jaar, slaat het ook nergens op om bij zo'n groot evenement niet gewoon een pendeldienst te hebben richting centrum.
Ach, hij wint wel doodeenvoudigquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:25 schreef Shreyas het volgende:
Dat gemiddelde van Wright is wel erg laag
92 is niet erg slecht als je tegenstander helemaal niets gooitquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:25 schreef Shreyas het volgende:
Dat is toch volstrekt normaal in een pot als dezequote:Op zaterdag 18 december 2021 00:25 schreef Shreyas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |