SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.![]()
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Ik heb altijd geroepen dat de overheid en het RIVM te traag was en te laat ingreep. Dit hebben ze eindelijk toegegeven. Ik krijg nu wel het idee dat ze een beetje aan het compenseren zijn voor hun fouten door behoorlijk overdreven te reageren, terwijl zover ik kan zien de berichtgeving uit bijvoorbeeld Zuid-Afrika helemaal niet zo negatief is.
....zorg is al overbelast, dus aan de andere kant snap ik ook wel dat ze nu echt niet te laat kunnen zijn met ingrijpen, want dan krijg je instant code zwart.![]()
Zou toch mooi zijn als morgen al die persco komt
Ik wens de ME veel plezier.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Misschien is het wel positief dat deze variant zo besmettelijk is. Er is geen houden meer aan. 1 grote veldslag en daarna lijken tellen. Daarna kunnen we verder.
Totdat er weer een nieuwe variant opduikt ergens in oktober volgend jaar.![]()
Vorig jaar hadden we nog zicht op vaccinaties en dat het oude normaal zou terugkeren. En nu? Helemaal niks. We gaan weer in lockdown en het perspectief is compleet weg. Ik ben zo ongelofelijk boos. Het leven is zo geen zak meer aan toch?![]()
Dat ze nu ingrijpen is een ding. Maak me vooral zorgen om hoe lang ze dit gaat rekken ‘voor de zekerheid’. In Oostenrijk hadden ze voor iedereen een lockdown van twee of drie weken en die stopten er na die weken ook gewoon mee voor de gevaccineerden.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:26 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat de overheid en het RIVM te traag was en te laat ingreep. Dit hebben ze eindelijk toegegeven. Ik krijg nu wel het idee dat ze een beetje aan het compenseren zijn voor hun fouten door behoorlijk overdreven te reageren, terwijl zover ik kan zien de berichtgeving uit bijvoorbeeld Zuid-Afrika helemaal niet zo negatief is.
....zorg is al overbelast, dus aan de andere kant snap ik ook wel dat ze nu echt niet te laat kunnen zijn met ingrijpen, want dan krijg je instant code zwart.![]()
Nou tof hoorquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:18 schreef Caland het volgende: [..] Wat mij betreft wordt het nu gewoon echt een keer code zwart daar. Laat het maar een grote teringzooi worden Zo
je zal net ff een heftig ongeluk krijgen ..ahh jammer joh..sterf maar ter plaatse we hebben ff code zwart
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Lijken tellen met omikron schijnt nogal mee te vallen met wat ze nu weten. dat is het hele trieste aan dit gedoe.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:27 schreef Confetti het volgende:
Misschien is het wel positief dat deze variant zo besmettelijk is. Er is geen houden meer aan. 1 grote veldslag en daarna lijken tellen. Daarna kunnen we verder.
Totdat er weer een nieuwe variant opduikt ergens in oktober volgend jaar.Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Maar ingrijpen met alleen een lockdown? Geen vaccinatieplicht ? Hoe ga je dan ooit uit een lockdown komen voor april?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:26 schreef Evenstar het volgende:
Wij hebben visieloze Rutte en een totaal wereldvreemd OMT. Do the math.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat ze nu ingrijpen is een ding. Maak me vooral zorgen om hoe lang ze dit gaat rekken ‘voor de zekerheid’. In Oostenrijk hadden ze voor iedereen een lockdown van twee of drie weken en die stopten er na die weken ook gewoon mee voor de gevaccineerden.![]()
Niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:29 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar ingrijpen met alleen een lockdown? Geen vaccinatieplicht ? Hoe ga je dan ooit uit een lockdown komen voor april?![]()
En als de zorg vol ligt met ongevaccineerden, dan ben ik pas boosquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:28 schreef Deatheyee het volgende:
Vorig jaar hadden we nog zicht op vaccinaties en dat het oude normaal zou terugkeren. En nu? Helemaal niks. We gaan weer in lockdown en het perspectief is compleet weg. Ik ben zo ongelofelijk boos. Het leven is zo geen zak meer aan toch?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Leuk sfeertje in COR
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij hebben vieze Rutte en een totaal wereldvreemd OMT. Do the math.![]()
Dat is precies het scenario waar ik op hoop, met uitzondering van die nieuwe variant dan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:27 schreef Confetti het volgende:
Totdat er weer een nieuwe variant opduikt ergens in oktober volgend jaar.![]()
Ik zit al in een zware depressie, en januari zou eindelijk mijn groepstherapie worden gestart. Veel succes, die antidepressiva heb ik nog hard nodigOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: