Roze/oranje*quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef Doevelaer het volgende:
ROOD is het antwoord op de nostradamus
Ik vind dit meer roze.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef Doevelaer het volgende:
ROOD is het antwoord op de nostradamus
quote:
Die keuzes zouden wel opvallen.quote:
ik word echt doodziek van al die sukkels die de nostra overhoop gooien. Eerst al drie man die allemaal de minste 180ers gooien, nou weer twee kleuren haar die ik goed moet gaan rekenen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef Pino112 het volgende:
22 Welke kleur heeft het haar van Peter Wright in zijn wedstrijd tegen Meikle/Schmutzler overwegend?
ROZE ORANJE
Je hoopt dat ie beide benen breekt?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Die kleertjes zijn welk grappig, maar dat gehuppel mag wat mij betreft definitief eindigen.
Eens. Vooral met zo'n dikke pens.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Die kleertjes zijn welk grappig, maar dat gehuppel mag wat mij betreft definitief eindigen.
Dit lijkt mij geen warm badquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zipportal in COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2412 Alle kerken dicht
Reken dan gewoon iedere kleur goedquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik word echt doodziek van al die sukkels die de nostra overhoop gooien. Eerst al drie man die allemaal de minste 180ers gooien, nou weer twee kleuren haar die ik goed moet gaan rekenen.
quote:
Oant moarn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:36 schreef Zipportal het volgende:
Die trage lesbi tegen Wright slaan we over.
nepgastonpostcodeloterijjasje veel ergerquote:
Nee gek, hij wordt WERELDKAMPIOENquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hoopt dat ie beide benen breekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |