Marcel weer met z'n kwispelende staart blije hondenkop die om elke scheet lachtquote:
Afgevinktquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gooi maar in de OP. Aan user @:Engine heb je geen reet aan. Lauw bad.
Mensen die dat niet doen mogen ze afschieten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als je dan topic kaapt, steek dan op zn minst een beetje moeite in de TT
Eenzaam en alleen, zoals in het echte levenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik leid uit dit moment af dat Marcel gedurende het darts in zijn eentje achter de desk achterblijft
Lullig voor de meeschrijvers.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef BB-King het volgende:
Voor iemand die geen seconde wil missen is dit wel een enorme ramp.
Nee is ook al wel eens gebeurd. Dit was wel de eerste 9-darter om de partij te beslissen op een tv-toernooiquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Waars wel in sudden death leg
Ik geef ze groot gelijkquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik leid uit dit moment af dat Marcel gedurende het darts in zijn eentje achter de desk achterblijft
Ik wist niet dat het mijn taak was om de OP hier te beheren. Excuus kameraad, het zal niet nog een keer gebeuren.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik had het jou netjes gevraagd.
Kan alleen degene die het topic opent (en mods)quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het mijn taak was om de OP hier te beheren. Excuus kameraad, het zal niet nog een keer gebeuren.
Wat is er mis met de TT idioot?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als je dan topic kaapt, steek dan op zn minst een beetje moeite in de TT
Erg onsympathiek dat de Kruidvat reclame maakt voor echtscheidingenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
EXTREEM LAAT TERUG, gelukkig hebben we wel voor de 61e keer de Kruidvat reclame gezien
Kritiek ok. Maar ik heb een TR geplaatst.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen mogen ze afschieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |