De politiek eerst.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:09 schreef trein2000 het volgende:
Laat me raden? Voor drie weken?
Alles moet kapot.
Dat weten we over 2 weken al joh.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als die Omicron straks over een maand of zo toch totaal onschuldig blijkt, moet je dat hele OMT gewoon echt de straat op schoppen.
Dat sowieso, vooral die Koopmans, wat een wanstaltig persoon is dat.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als die Omicron straks over een maand of zo toch totaal onschuldig blijkt, moet je dat hele OMT gewoon echt de straat op schoppen.
HAHAHAHA ja daag, de groetenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:07 schreef Coco het volgende:
Grenzen dicht, vakanties buitenland verboden.
Rutte en co. weten dondersgoed wat er te wachten staat bij het invoeren van een avondklok en zeker in de laatste dagen van het jaar wanneer toch weer heel wat mensen illegaal vuurwerk ingeslagen hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:13 schreef Red_85 het volgende:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 22:13 schreef @:Oliver23 het volgende:
Ik vrees toch echt voor grote rellen als de strenge lockdown door Rutte wordt afgekondigd. En dan niet alleen rellen door de bekende wappies en de rel toeristen.
Dit.
En maar goed ook.
Fuck 'm.
Hij zij dat hij thuiswerk deed dus ik vermoed niks met pallets.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie moet die pallets dan sorteren
jquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:13 schreef Red_85 het volgende:
Ik vrees toch echt voor grote rellen als de strenge lockdown door Rutte wordt afgekondigd. En dan niet alleen rellen door de bekende wappies en de rel toeristen.
Dit.
En maar goed ook.
Fuck 'm.
ja, dat op pannen slaat, gaat ff niet werkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:13 schreef Red_85 het volgende:
Dit.
En maar goed ook.
Fuck 'm.
Jij neemt dus niet je verantwoordelijkheid.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:09 schreef _serial_ het volgende:
Sja. 10-0 voor de wappies als we morgen weer in zware lockdown gaan.
De boeren!!!! De boeren vergeet jequote:Op vrijdag 17 december 2021 23:13 schreef Red_85 het volgende:
Dit.
En maar goed ook.
Fuck 'm.
Commentaar? Je kunt een avondklok krijgen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:45 schreef Noek het volgende:
Maar we flikkeren dus alles dicht ipv 24/7 te boosteren.
Gewoon omdat we het niet meer weten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:10 schreef leolinedance het volgende:
We hebben geen idee wat er gaat gebeuren, maar laten we de boel maar preventief dichtgooien
Hoho. Ik roep niet op tot geweld hè?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De politiek eerst.
Dan kunnen we verder weer bouwen aan dit land.
Stelletje gekkendaar in den haag
Tijd voor tribunalen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Griep? Wat is dat? Is daar een vaccin voor?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:12 schreef DrDarwin het volgende:
Ik begrijp hieruit dat Influenza 21/22 nu Omicron heet en dat die extreem gevaarlijk is.
Vandaar dat ZA en Israel melden dat het ziekteverloop mild is.
Zeer benieuwd of er nog ergens die gewone griep opduikt, die van het vorige seizoen was ook nergens te bekennen.
Dat ze bang zijn dat ze weer te laat zouden zijn, en dat ze daarom heel streng ingrijpen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:17 schreef popje het volgende:
Wat zeggen de heren bij TV programma's?
Zou lekker zijn. Bezet dat binnenhof en nieuwe ministerie maar. Gebeurt toch niks zinnigs meer.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Rutte en co. weten dondersgoed wat er te wachten staat bij het invoeren van een avondklok en zeker in de laatste dagen van het jaar wanneer toch weer heel wat mensen illegaal vuurwerk ingeslagen hebben.
de zorg, die zelf best bang is voor die prikken, die ze anderen wel aansmeren?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij neemt dus niet je verantwoordelijkheid.
Klap in het gezicht van de zorg.
Kom maar op. Ik heb nog wel wat tikken uit te delen aan de zorg als het zo moet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij neemt dus niet je verantwoordelijkheid.
Klap in het gezicht van de zorg.
Groep 2. Braaf 2 jaar alle maatregelen gevolgd. Nu wel welletjesquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:40 schreef Pistolero het volgende:
Wel lachen, ik zie eigenlijk steeds meer 2 groepen mensen ontstaan in mijn omgeving:
- Een groep van mensen die mentaal compleet gesloopt zijn, depressief en suïcidaal zijn, en het leven eigenlijk hebben opgegeven.
- Een groep van mensen die zich steeds meer beginnen te verzetten tegen de maatregelen en daarin ook steeds radicaler en haatdragender worden.
Zelfs de mensen die anderhalf jaar lang álle maatregelen hebben opgevolgd en verdedigd beginnen er nu ook klaar mee te zijn en zich langzaam richting één van deze 2 groepen te bewegen.
Succes heh, Mark, Hugo en het OMT. Jullie zullen het nodig hebben de komende tijd. Dit was echt een fantastische perfecte speedrun van 'hoe sloop ik een land'.
' met de kennis van nu... 'quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
stel je voor dat FOK een avondklok gaat invoeren, moeten die zolderkamerbewoners op tijd naar bed toequote:Op vrijdag 17 december 2021 23:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Commentaar? Je kunt een avondklok krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |