Zo goed?quote:
quote:
Ik heb ook zo’n slurfquote:
Leugensch.quote:
Oke Vinniequote:Op vrijdag 17 december 2021 19:39 schreef Senn88 het volgende:
Tomatensoepje met stokbrood bij gebrek aan zin om te koke
quote:
Nee maar Vinnie wel kei vaak toch?!quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Whaha nee dit eet ik echt bijna nooit
Geen idee hij at wel vaak soep idd. Hopelijk gaat het goed met hem.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee maar Vinnie wel kei vaak toch?!Vandaar
Ow nee het was een italiaanse bol.
Ik hoop het ook idd.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen idee hij at wel vaak soep idd. Hopelijk gaat het goed met hem.
Proost makkerquote:Op zaterdag 18 december 2021 01:43 schreef Majoraan het volgende:
Mijn vraag gaat niet over eten, maar drinken.![]()
Is hier een rekenwonder aanwezig?
Als ik 95ml hete suikerwater heb en ik voeg daar 25 ml Bacardi 40% alcohol aan toe, hoeveel procent alcohol bevat dit mengsel totaal?
Verdampt er nog veel alcohol als ik dit mengsel een minuut door laat koken?
Dan zit je op 8,3% alcohol. Waarschijnlijk nog iets lager, omdat je de bacardi toevoegde aan heet suikerwater. Hierbij zal waarschijnlijk nog maar 85% van de alcohol overblijven. Alcohol verdampt bij een temperatuur van 78 graden Celsius. Wanneer je het vervolgens nog een minuut laat koken zal er nog meer alcohol verdampen. Dit zal echtet niet heel veel zijn. Ik kon helaas geen resultaten vinden over hoeveel alcohol er overblijft na een minuut koken. Na 15 minuten zou er nog 40% resteren, en na 30 minuten 35%.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:43 schreef Majoraan het volgende:
Mijn vraag gaat niet over eten, maar drinken.![]()
Is hier een rekenwonder aanwezig?
Als ik 95ml hete suikerwater heb en ik voeg daar 25 ml Bacardi 40% alcohol aan toe, hoeveel procent alcohol bevat dit mengsel totaal?
Verdampt er nog veel alcohol als ik dit mengsel een minuut door laat koken?
Hartelijk dankquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zit je op 8,3% alcohol. Waarschijnlijk nog iets lager, omdat je de bacardi toevoegde aan heet suikerwater. Hierbij zal waarschijnlijk nog maar 85% van de alcohol overblijven. Alcohol verdampt bij een temperatuur van 78 graden Celsius. Wanneer je het vervolgens nog een minuut laat koken zal er nog meer alcohol verdampen. Dit zal echtet niet heel veel zijn. Ik kon helaas geen resultaten vinden over hoeveel alcohol er overblijft na een minuut koken. Na 15 minuten zou er nog 40% resteren, en na 30 minuten 35%.
Ik hoop dat garages als essentieel worden gezien. Heb voor donderdag een afspraak om mijn auto op te halenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:45 schreef Senn88 het volgende:
Deze meid heeft de ikea en bouwmarkt nog ff geplunderd zodat ze dr laatste klusjes in huis kan afmaken. Gelukkig maar want de nieuwe maatregelen klinken niet fijn
Waar heb je een auto voor nodig als je thuis moet blijven?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hoop dat garages als essentieel worden gezien. Heb voor donderdag een afspraak om mijn auto op te halen
Dat geldt natuurlijk alleen voor alle andere mensen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar heb je een auto voor nodig als je thuis moet blijven?
Ik ben er blij mee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:45 schreef Senn88 het volgende:
Gelukkig maar want de nieuwe maatregelen klinken niet fijn
Ladingen alcohol halen om de kerstdagen door te komenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar heb je een auto voor nodig als je thuis moet blijven?
Dat lijkt mij wel er zijn immers beroepen die niet zonder kunnenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hoop dat garages als essentieel worden gezien. Heb voor donderdag een afspraak om mijn auto op te halen
Ik heb een gluhwein pakket gewonnen van 30 euro komt wel van pas nu :’)quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ladingen alcohol halen om de kerstdagen door te komen
Bezorgen ze waarschijnlijk gewoon aan huis dan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar gaan onze Den Haag-plannen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:45 schreef Senn88 het volgende:
Deze meid heeft de ikea en bouwmarkt nog ff geplunderd zodat ze dr laatste klusjes in huis kan afmaken. Gelukkig maar want de nieuwe maatregelen klinken niet fijn
Ze waren lekker hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gaan onze Den Haag-plannen.
Heb een recept voor tompouchebollen gevonden van miljushka, dan die maar maken en wegproppen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gaan onze Den Haag-plannen.
Kan niet breng maar naar de sloop.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn auto moet voor een onderhoudsbeurt in de kerstvakantie.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan niet breng maar naar de sloop.
Zal hier weer druk worden komen de wekenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:29 schreef Barbusse het volgende:
Oh,nog meer nieuwe maatregelen in Hollandistan?
hoe laat zijn ze klaar?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb een recept voor tompouchebollen gevonden van miljushka, dan die maar maken en wegproppen?
En niet zomaar wat nieuwe maatregelen. Alles dichtquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:29 schreef Barbusse het volgende:
Oh,nog meer nieuwe maatregelen in Hollandistan?
Het vereiste een hoop rondhoesten en veelvuldig fout gebruik van een mondkapje, maar dat doe ik om jou gelukkig te maken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:46 schreef Tegan het volgende:
Wel lief dat we nog een keer van Hugo mogen genieten.
Jijquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het vereiste een hoop rondhoesten en veelvuldig fout gebruik van een mondkapje, maar dat doe ik om jou gelukkig te maken.
Wijquote:
postbezorgers krijgen nog een paar dagen overwerken voor alle mensen die nu nog kerstcadeaus moeten kopenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
En niet zomaar wat nieuwe maatregelen. Alles dicht.
Hopelijk niet te lang? Hier krijgen we een preventieve lockdown van 2 t/m 9 januari. Een weekje, das nog wel te doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
En niet zomaar wat nieuwe maatregelen. Alles dicht.
we zullen het zo horenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopelijk niet te lang? Hier krijgen we een preventieve lockdown van 2 t/m 9 januari. Een weekje, das nog wel te doen.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is alleen voor mijn droomvrouw en ik
Bizar wel met jullie vaccinatiegraad. Hier dus een maand. Nouja wat moet dat moet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopelijk niet te lang? Hier krijgen we een preventieve lockdown van 2 t/m 9 januari. Een weekje, das nog wel te doen.
Ik wacht inderdaad wel even tot de kortingen in januariquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
postbezorgers krijgen nog een paar dagen overwerken voor alle mensen die nu nog kerstcadeaus moeten kopen
quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
CL natuurlijk. Dat je dit moet vragen vind ik echt schokkend
begrijpelijk welquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
CL natuurlijk. Dat je dit moet vragen vind ik echt schokkend
Denk dat het wel weer tot mei ofzo duurt. Even kijken of Spider-Man dan nog draait.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bizar wel met jullie vaccinatiegraad. Hier dus een maand. Nouja wat moet dat moet.
Gewoon lekker 80s een matje in je nek. Heel hipsterquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ik ben te laat met naar de kapper gaan.
Ja, idd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Ohjee GGD gaat SMSen, ik zie een hoop oplichtingsscams aankomen.
Bibliotheek blijft open.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:27 schreef Senn88 het volgende:
We sluiten alles! Hebt u hulp nodig bij het aanvragen van een nieuwe vaccinatieafspraak dan kunt u bij de bibliotheek terecht, uhhh sorry?
Dat pak van jonge Irma is prachtig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja een soort Wish versie van Irma.
Vond ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat pak van jonge Irma is prachtig.
Het is informatievoorziening voor mensen zonder internet of geld voor een computer/boeken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daar kan je geen eten halen en tis niet medisch..
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja een soort Wish versie van Irma.
Blijf het vreemde keuzes vindenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is informatievoorziening voor mensen zonder internet of geld voor een computer/boeken.
Je mag m'n tondeuse wel lenen!quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ik ben te laat met naar de kapper gaan.
Babydino voor presidentquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:26 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kunnen we niet gewoon met z'n allen 3 weken nationaal vrij krijgen?
Net mijn wraps klaargemaakt.quote:Op zondag 19 december 2021 17:55 schreef Tegan het volgende:
Nou. Weekend is weer voorbij. Zullen we frietjes eten?
Niks bijzonders; ui, paprika, mais, kidney bonen en gehakt. Uitjes fruiten, daarna vlees, en daarna groenten toevoegen. Kruiden (chili, peper, zout) erbij en met 1 dl water nog zachtjes laten koken. En klaar!quote:
Klinkt goed, enjoy!quote:Op zondag 19 december 2021 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks bijzonders; ui, paprika, mais, kidney bonen en gehakt. Uitjes fruiten, daarna vlees, en daarna groenten toevoegen. Kruiden (chili, peper, zout) erbij en met 1 dl water nog zachtjes laten koken. En klaar!
Het was heerlijk.quote:
Ja, dat klopt wel. Maar nu nog even vier dagen werken en dan de rest van het jaar vrij. En dan ook echt vrij, want alles is toch dicht, dus geen verplichtingen.quote:Op maandag 20 december 2021 08:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
langzaamaan 2 weken
Zo hoort dat in deze periode
nja, hier kwamen ze uit de airfryer.quote:Op maandag 20 december 2021 08:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die had ik zaterdag. Uit de oven. Smerig![]()
Geen aardappelproduct?quote:
Mssn toch eens die airfryer van mn tante lenen.quote:Op maandag 20 december 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, hier kwamen ze uit de airfryer.
Op zich best goed te doen
Aardappelfantasie?quote:
quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Voorspelbaar.
https://nos.nl/artikel/24(...)neel-boos-en-angstig
Lockdown? Ik heb gisteren gezellig rondgelopen op een kerstmarkt. koortje erbij, fantastisch!quote:
Prachtig, vrijwel niemand in Nederland is bang, gezien het hoge aantal besmettingen. Maar precies het personeel daar welquote:Op maandag 20 december 2021 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Voorspelbaar.
https://nos.nl/artikel/24(...)neel-boos-en-angstig
niks mis mee.quote:
klinkt interessantquote:
Ik geloof hier om precies te zijn helemaal niks van, Airquote:Op maandag 20 december 2021 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lockdown? Ik heb gisteren gezellig rondgelopen op een kerstmarkt. koortje erbij, fantastisch!
@Tegan Welke rule was dit ook alweer?quote:
Boos en angstig omdat ze moeten doorgaan met werkenquote:Op maandag 20 december 2021 09:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Prachtig, vrijwel niemand in Nederland is bang, gezien het hoge aantal besmettingen. Maar precies het personeel daar wel![]()
Die balen gewoon dat ze geen extra lange kerst vakantie hebben
Zo vaak heb ik het hier toch niet over mijn natuurlijke afkeer van mensen?quote:Op maandag 20 december 2021 09:16 schreef Barbusse het volgende:
Ik geloof hier om precies te zijn helemaal niks van, Air
Tegan's Rulebook?quote:Op maandag 20 december 2021 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:Tegan Welke rule was dit ook alweer?
True, maar hopelijk ken ik je goed genoeg om aan te nemen dat jij intelligent genoeg bent om met een grote boog om alles wat ruikt naar FvD wappies heen te lopenquote:Op maandag 20 december 2021 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik het hier toch niet over mijn natuurlijke afkeer van mensen?
Precies, als vroom man en trotse inwoner van Den Haag pak ik de Haagse bijbel er nog ff bij.quote:Op maandag 20 december 2021 09:20 schreef Barbusse het volgende:
True, maar hopelijk ken ik je goed genoeg om aan te nemen dat jij intelligent genoeg bent om met een grote boog om alles wat ruikt naar FvD wappies heen te lopen
Ik moet ook gewoon doorwerkenquote:Op maandag 20 december 2021 09:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Prachtig, vrijwel niemand in Nederland is bang, gezien het hoge aantal besmettingen. Maar precies het personeel daar wel![]()
Die balen gewoon dat ze geen extra lange kerst vakantie hebben
Zelfde hier, ze moeten zich niet zo aanstellen met hun kadavers.quote:
Ik sluit mij aan bij #teamdoorwerkenquote:Op maandag 20 december 2021 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelfde hier, ze moeten zich niet zo aanstellen met hun kadavers.
Dat durf ik niet te zeggen, met aardappel ga ik wel mijn meest betekenisvolle relatie aan deze feestdagenquote:Op maandag 20 december 2021 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:Tegan Welke rule was dit ook alweer?
2quote:Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog vier (incl. vandaag) dagen werken en dan rest van het jaar vrij.
Hier alleen de 27ste en 3e vrij, als 'verplichte' kadootjes met de ongelukkig vallende feestdagen.quote:Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog vier (incl. vandaag) dagen werken en dan rest van het jaar vrij.
Ik heb ook nog 4 uur gewerkt maar niet geboekt, dus die hoef ik al niet meer te werken.quote:
Dat kost je dan geen eigen vrije dagen?quote:Op maandag 20 december 2021 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Hier alleen de 27ste en 3e vrij, als 'verplichte' kadootjes met de ongelukkig vallende feestdagen.
die 'rule' dat als iemand zich afvraagt of er voor een afwijkende seksuele voorkeur al iets van een filmpje is gemaakt o.i.d. Dit weet jij want daar heb je deze maand al eerder aan gerefereerd.quote:Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef Tegan het volgende:
Dat durf ik niet te zeggen, met aardappel ga ik wel mijn meest betekenisvolle relatie aan deze feestdagen.
Ik had je door maar ik koos ervoor er niet op in te gaanquote:Op maandag 20 december 2021 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
die 'rule' dat als iemand zich afvraagt of er voor een afwijkende seksuele voorkeur al iets van een filmpje is gemaakt o.i.d. Dit weet jij want daar heb je deze maand al eerder aan gerefereerd.
tijdens de feestdagen heb ik ook een innige relatie met ontbijtproductenquote:Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, met aardappel ga ik wel mijn meest betekenisvolle relatie aan deze feestdagen.
Ik laat geen gelegenheid onbenut om je achter de broek aan te zitten.quote:Op maandag 20 december 2021 10:05 schreef Tegan het volgende:
Ik had je door maar ik koos ervoor er niet op in te gaan.
quote:Op maandag 20 december 2021 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens de feestdagen heb ik ook een innige relatie met ontbijtproducten
Kerstbroodquote:Op maandag 20 december 2021 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Regel 34, graag gedaan.quote:Op maandag 20 december 2021 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
die 'rule' dat als iemand zich afvraagt of er voor een afwijkende seksuele voorkeur al iets van een filmpje is gemaakt o.i.d. Dit weet jij want daar heb je deze maand al eerder aan gerefereerd.
quote:Op maandag 20 december 2021 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2021 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kost je dan geen eigen vrije dagen?
* schrapt stokbrood van boodschappenlijst na visualisaties na deze postquote:Op maandag 20 december 2021 10:06 schreef gianni61 het volgende:
Dank je wel.quote:
quote:
NEVAHHHHquote:Op maandag 20 december 2021 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel weer genoeg gebeld vandaag hè.
zo'n broodjesding bedoel je?quote:Op maandag 20 december 2021 10:22 schreef TaMieke het volgende:
Ik wil eigenlijk een keertje zo'n kerstboom maken met pesto en kaas en die je dan zo uit elkaar trekt.
Ziet er vast leuker uit op de foto dan het uiteindelijk is.... maar toch
Oh nee gewoon een grote. Maar wel een goede met noten enzo ook. Heerlijk met een laagje roomboterquote:Op maandag 20 december 2021 10:11 schreef STING het volgende:
[..]Ik koop elk jaar zo'n mini kerstbroodje, dan weer voldaan voor het jaar (net als de gevulde speculaas)
Oh yeahquote:Op maandag 20 december 2021 10:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh nee gewoon een grote. Maar wel een goede met noten enzo ook. Heerlijk met een laagje roomboter
quote:Op maandag 20 december 2021 10:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh nee gewoon een grote. Maar wel een goede met noten enzo ook. Heerlijk met een laagje roomboter
quote:Op maandag 20 december 2021 10:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een grote heeft ook mijn voorkeur, maar niet met al die opsmuk met noten enzo. En idd, met roomboter.quote:Op maandag 20 december 2021 10:34 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil alleen niet van die gore groene en rode stukjes erinquote:Op maandag 20 december 2021 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een grote heeft ook mijn voorkeur, maar niet met al die opsmuk met noten enzo. En idd, met roomboter.
Die zijn inderdaad vies.quote:Op maandag 20 december 2021 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil alleen niet van die gore groene en rode stukjes erin
Ook idd.quote:Op maandag 20 december 2021 11:09 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil alleen niet van die gore groene en rode stukjes erin
Wakker worden van de deurbel, nog een keer de bel, gerommel aan de brievenbus, toch maar badjas aan, pakketje op de deurmat. Deur open getrokken, staat daar de pakketbezorger nog "ja ik dacht ik bel toch maar even aan..."quote:Op maandag 20 december 2021 11:17 schreef Yvie_lu het volgende:
PostNL begint een beetje vermoeiend te worden m.b.t. brievenbuspakketjes. Een ramp die dingen. Idee leuk, uitvoering nog niet 1 keer goed gegaan.
Mijn eergisteren 'bezorgde' pakketje is nu weer onderweg![]()
Als ze het zelf nog maar snappen.![]()
/lief dagboek
Nja bij ons hebben ze een keer de brievenbus gemold dus had liever gewild dat hij had aangebeld.quote:Op maandag 20 december 2021 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wakker worden van de deurbel, nog een keer de bel, gerommel aan de brievenbus, toch maar badjas aan, pakketje op de deurmat. Deur open getrokken, staat daar de pakketbezorger nog "ja ik dacht ik bel toch maar even aan..."
Flikker op, het is een brievenbuspakketje, gooi dat ding door de brievenbus en laat me slapen
Met deze lockdown en kerst is het volgens mij Arkham Asylum in ieder distributiecentrum nu, ik benijd die koeriers niet....quote:Op maandag 20 december 2021 11:17 schreef Yvie_lu het volgende:
PostNL begint een beetje vermoeiend te worden m.b.t. brievenbuspakketjes. Een ramp die dingen. Idee leuk, uitvoering nog niet 1 keer goed gegaan.
Mijn eergisteren 'bezorgde' pakketje is nu weer onderweg![]()
Als ze het zelf nog maar snappen.![]()
/lief dagboek
Nee, dit zijn gewone postbodes die met een te groot ding op pad worden gestuurd. Is gewoon een PostNL-fout.quote:Op maandag 20 december 2021 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met deze lockdown en kerst is het volgens mij Arkham Asylum in ieder distributiecentrum nu, ik benijd die koeriers niet....
Zinloos, je mag toch nergens naartoequote:Op maandag 20 december 2021 11:23 schreef DrMarten het volgende:
Kan donderdag gewoon mijn auto ophalen
Ja, die gemaakt is bij een distributiecentrum lijkt me.quote:Op maandag 20 december 2021 11:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dit zijn gewone postbodes die met een te groot ding op pad worden gestuurd. Is gewoon een PostNL-fout.
Rondjes rijden dan maar.quote:Op maandag 20 december 2021 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zinloos, je mag toch nergens naartoe
Nee, die brievenbuspakketjes zijn gewoon net 0,5 centimeter te groot. Is een vast formaat. Hebben ze gewoon te groot in de markt gezet om maar meer klanten te zetten ofzo. Geen idee. Dus die postbodes wordt nu iets gevraagd wat gewoon niet kan.quote:Op maandag 20 december 2021 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, die gemaakt is bij een distributiecentrum lijkt me.
Keihard L.A. Woman op de speakertsquote:Op maandag 20 december 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rondjes rijden dan maar.Dingen doen zit er toch ook niet in verder, kan je net zo goed rondjes rijden.
Oh, das gewoon dom danquote:Op maandag 20 december 2021 11:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, die brievenbuspakketjes zijn gewoon net 0,5 centimeter te groot. Is een vast formaat. Hebben ze gewoon te groot in de markt gezet om maar meer klanten te zetten ofzo. Geen idee. Dus die postbodes wordt nu iets gevraagd wat gewoon niet kan.
Ze zien je aankomen op de boulevard, word je keihard uitgelachen met je ouwelullenmuziek.quote:
Gelukkig boeit het me niet zoveel wat anderen vinden van m'n muziekkeuzesquote:Op maandag 20 december 2021 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zien je aankomen op de boulevard, word je keihard uitgelachen met je ouwelullenmuziek.
Gewoon in de auto stappen en een uurtje doelloos door het Twentse land kachelen is voor mij wel serieus ontspannendquote:Op maandag 20 december 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rondjes rijden dan maar.Dingen doen zit er toch ook niet in verder, kan je net zo goed rondjes rijden.
Ik heb dit regelmatig gehad met de US brievenbus maat, die is dus groter dan de Nederlandse brievenbus, maar wel lekker goedkoop te verzenden (vanuit de US) dusquote:Op maandag 20 december 2021 11:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dit zijn gewone postbodes die met een te groot ding op pad worden gestuurd. Is gewoon een PostNL-fout.
Daarom.quote:Op maandag 20 december 2021 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Keihard L.A. Woman op de speakerts
Ah, maar daar heb je ook nog wel een beetje chill de ruimte om te rijden. Hier richting het noorden gaat nog wel, maar richting zuiden is echt niet leuk rijden.quote:Op maandag 20 december 2021 11:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon in de auto stappen en een uurtje doelloos door het Twentse land kachelen is voor mij wel serieus ontspannend
Oh dan ben je er al bijna!quote:Op maandag 20 december 2021 12:03 schreef Senn88 het volgende:
Eerste oefen toets gemaakt had geen tijd om te leren en was vooral zoekende naar het soort vragen dat ik kon verwachten. 50% gehaald dus nu kan ik de rest van mijn kennis gaan bijspijkeren
"Het is maar een biertje!"quote:
Pakketpunt is hier gewoon open geloof ik.quote:Op maandag 20 december 2021 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Nou, net maar ff met spoed alle kerst kado's besteld.
Had woensdag t/m vrijdag vrij om te gaan shoppen, maar ja... we all know what happened.
Hopelijk nog op tijd binnen en hopelijk als ik zelf ook thuis ben, anders zul je zien dat t naar een ophaalpunt gaat wat OOK niet essentieel is en dus dicht.
Wat heb je allemaal besteld.quote:Op maandag 20 december 2021 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Had woensdag t/m vrijdag vrij om te gaan shoppen, maar ja... we all know what happened.
Hopelijk nog op tijd binnen en hopelijk als ik zelf ook thuis ben, anders zul je zien dat t naar een ophaalpunt gaat wat OOK niet essentieel is en dus dicht.
ja, dat winkels dicht zijn is wel een nadeeltje. Ben ook vanaf woensdag vrij.quote:Op maandag 20 december 2021 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Dingen voor m'n ouders. Tuinshit en zo.quote:Op maandag 20 december 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal besteld.
Het ligt er hier heel erg aan per winkel.quote:Op maandag 20 december 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pakketpunt is hier gewoon open geloof ik.
Oh ja, dat is niet handig nu.quote:Op maandag 20 december 2021 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ligt er hier heel erg aan per winkel.
Er zijn ook winkels die zeggen: ik ga echt niet openblijven voor de kerst voor alleen pakketjes.
In principe nemen die ze dan ook niet aan, maar ik heb dus bv 1 zo'n pakket wat net op de grens is binnengekomen.
Of van die pakketten die je op "afhalen in winkel" had gezet en die winkels zijn dus nu dicht![]()
Nou ja, anders schrijf ik een tegoedbon
Met tuinshit bedoel je dan zo'n tuinbroek met zo'n flap voor je kont die je open kunt klappen?quote:Op maandag 20 december 2021 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dingen voor m'n ouders. Tuinshit en zo.
En kleinigheden voor vriendjes, van die kaart-spellen en zo.
Is nog een bordspel voor mezelf onderweg ook.
Die heb ik natuurlijk zelf al, en die geef ik wel aan m'n "daddy" mnaar niet aan m'n echte vaderquote:Op maandag 20 december 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met tuinshit bedoel je dan zo'n tuinbroek met zo'n flap voor je kont die je open kunt klappen?
Duidelijk!quote:Op maandag 20 december 2021 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik natuurlijk zelf al, en die geef ik wel aan m'n "daddy" mnaar niet aan m'n echte vader
Met tuinshit bedoel ik meer van die lesbische artikelen die echt nuttig zijn
Nu pasquote:
zon?quote:Op maandag 20 december 2021 14:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nu pas
Het feit dat de zon schijnt helpt ook niet mee. Ga liever even een rondje lopen ofzo, maarja, er ligt nog wat werk
Schitterend weer hier. Beetje koud maar verder perfectquote:Op maandag 20 december 2021 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zon?![]()
waar?
Ik zie alleen maar grijze lucht.
Wat een harde post ontvang jij wel nietquote:Op maandag 20 december 2021 15:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik had vanochtend niet moeten klagen.
Nu f*cking weer de brievenbus kapot en ontzet.
Jij hebt voor familie en vrienden bakstenen besteld voor kerst?quote:Op maandag 20 december 2021 15:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Die pakketjes pasten gewoon niet door de brievenbus terwijl we een door PostNL goedgekeurde brievenbus hebben. Om moe van te worden. In dit geval hebben ze het brievenbuspakketje ook nog een te vol gedaan, maar dan moest PostNL het gewoon weigeren. Dit schiet toch niet op.quote:Op maandag 20 december 2021 15:10 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Wat een harde post ontvang jij wel niet
quote:Op maandag 20 december 2021 15:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee, cadeautje van m'n werk. Zelf zou ik nooit iets met z'n pakketje bestellen.quote:Op maandag 20 december 2021 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt voor familie en vrienden bakstenen besteld voor kerst?
Ze zijn van de brievenbuspost, niet van de pakketdienst.quote:Op maandag 20 december 2021 15:21 schreef Barbusse het volgende:
Postbode ziet toch ook wel dat iets niet in de brievenbus past? Waarom niet aanbellen dan? Of zijn ze allemaal gezakt voor de Duplo test?
Rammen is sneller dan bellen.quote:Op maandag 20 december 2021 15:21 schreef Barbusse het volgende:
Postbode ziet toch ook wel dat iets niet in de brievenbus past? Waarom niet aanbellen dan? Of zijn ze allemaal gezakt voor de Duplo test?
Ze belde ook aan nadat ze deze kapot had gemaakt (lees: niet paste).quote:Op maandag 20 december 2021 15:21 schreef Barbusse het volgende:
In een eerlijke wereld wel ja maar dan moet de bezorger en met het pakket terug en kost het meer tijd, terwijl ze al uitgeknepen worden. Als het een echt goeie dorpsbezorger is dan doet die dat misschien wel maar 100% dat de fout bij PostNL ligt in deze. Die pakketten ben je liever kwijt dan dat je er weer mee terug moet.quote:Op maandag 20 december 2021 15:21 schreef Barbusse het volgende:
Van die mensen die van die fijne bakken achter de brievenbus hebben die prima zijn voor flexibele post, maar niet voor dozen van A4 formaat die net door de brievenbus passen. Of ander obstructies achter de brievenbus.quote:Op maandag 20 december 2021 15:25 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Oja die ken ik ook nog wel van vroegerEn als bezorger maar zwoegen en proppen om het pakketje in de brievenbus te krijgen. Klotedingen dat het zijn.
PostNL is wel echt een organisatie die knijpt waar ze knijpen kan dus tenzij Rutte er last van gaat krijgen gaan ze het niet veranderen.
Al die doorweekte post als het keihard regentquote:Op maandag 20 december 2021 15:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of in de stromende regen de boel half uit de brievenbus laten hangen en wachten hoelang het duurt voor er een klacht binnenkomt
Expres de post een aantal keer terughalen om die hond nog net wat meer op te fokken.quote:Op maandag 20 december 2021 15:34 schreef DrMarten het volgende:
Het mooiste blijft toch wel een hond achter de brievenbus die direct alles compleet kapot scheurt en dat je nog net de bewoner hoort vloeken en tieren
Of als je nagelriemen gaan bloeden door droge handen / scherpe brievenbusranden en je half bebloede enveloppen naar binnen gooitquote:Op maandag 20 december 2021 15:34 schreef DrMarten het volgende:
Het mooiste blijft toch wel een hond achter de brievenbus die direct alles compleet kapot scheurt en dat je nog net de bewoner hoort vloeken en tieren
Dat je alle mogelijke moeite doet om de boel enigszins droog te houden en dat zo'n Gerda gaat klagen dat de post nat is. Ja kut, heb je al eens naar buiten gekeken?quote:Op maandag 20 december 2021 15:35 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Al die doorweekte post als het keihard regentPrachtig was dat.
In een ver verleden heb ik ooit iets met postbezorging gedaan om geld te verdienen. Ik neem aan dat enveloppen, brievenbussen en honden nog redelijk hetzelfde zijn in hun gedragingen.quote:Op maandag 20 december 2021 15:42 schreef Tegan het volgende:
Iedereen hier werkt bij PostNL? Geen wonder dat het zo druk is, de helft zit te FOK!en onder werktijd.
Eerst ff klepperen dat ie weet dat je er bent en bij de deur is voor de baas hem tegen kan houdenquote:Op maandag 20 december 2021 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Expres de post een aantal keer terughalen om die hond nog net wat meer op te fokken.
En je werkt nu bij Picnic natuurlijk. Dat is bijna hetzelfde.quote:Op maandag 20 december 2021 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In een ver verleden heb ik ooit iets met postbezorging gedaan om geld te verdienen. Ik neem aan dat enveloppen, brievenbussen en honden nog redelijk hetzelfde zijn in hun gedragingen.
"Geef maar aan je vent zodat 'ie weer eens een natte envelop in handen heeft *hue hue*"quote:Op maandag 20 december 2021 15:46 schreef DrMarten het volgende:
Dat je alle mogelijke moeite doet om de boel enigszins droog te houden en dat zo'n Gerda gaat klagen dat de post nat is. Ja kut, heb je al eens naar buiten gekeken?
Of schrammen op de klauwen als blijkt dat er een kat achter de brievenbus zitquote:Op maandag 20 december 2021 15:40 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Of als je nagelriemen gaan bloeden door droge handen / scherpe brievenbusranden en je half bebloede enveloppen naar binnen gooit![]()
8 jaar postbode geweest als bijbaantje. Mooie tijd!quote:Op maandag 20 december 2021 15:42 schreef Tegan het volgende:
Iedereen hier werkt bij PostNL? Geen wonder dat het zo druk is, de helft zit te FOK!en onder werktijd.
Nuancering is dat mijn bezorgingsgebied enkel jouw adres is. Dus prima te combineren met mijn andere baan.quote:Op maandag 20 december 2021 15:47 schreef Tegan het volgende:
En je werkt nu bij Picnic natuurlijk. Dat is bijna hetzelfde.
Dus daar eindigen al je sokken?quote:Op maandag 20 december 2021 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nuancering is dat mijn bezorgingsgebied enkel jouw adres is. Dus prima te combineren met mijn andere baan.
Mooiste bijbaantjes die ik had waren werken in een platenzaak toen niemand meer platen kocht maar cd's, en als filmoperateurquote:Op maandag 20 december 2021 15:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
8 jaar postbode geweest als bijbaantje. Mooie tijd!
vandaag laatste dagje dat ik mijn hersenen laat werkenquote:Op maandag 20 december 2021 16:03 schreef Tegan het volgende:
Soms mis ik wel zo'n baantje waarbij je hersenen de hele dag uit kunnen staan.
Wel ooit een folderwijk gehad, dat was wel relaxtquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Post lopen was wel een mooi bijbaantje ja.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel ooit een folderwijk gehad, dat was wel relaxt
Na verloop van tijd weet je precies wie een lastige brievenbus heeft, wie een hyperactieve hond heeft, waar de ja/nee stickers hangen..
Dan heb je een vaccinatie gehaald, maar heb je daar achteraf spijt van?quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:49 schreef STING het volgende:
'prikspijt' woord van het jaar![]()
"we hebben mensen op Twitter laten stemmen"
Ok Van Dale boomer.
Ja, daar komt het op neer. Alsof dat een ding is (behalve in het hoofd van een wappie)quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je een vaccinatie gehaald, maar heb je daar achteraf spijt van?
En dan rond december bewust niet langs de deuren gaan omdat het fucking koud is en dan mensen hebben die achter je aan komen rennen en in totaal 250 euro extra krijgen. En mijn gevonden konijntje in de vrieskou mee nemen en redden van de dood. Die vervolgens 3 jaar later gestikt is bij een brandquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel ooit een folderwijk gehad, dat was wel relaxt
Na verloop van tijd weet je precies wie een lastige brievenbus heeft, wie een hyperactieve hond heeft, waar de ja/nee stickers hangen..
Komen mensen met geld achter jou aan rennen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En dan rond december bewust niet langs de deuren gaan omdat het fucking koud is en dan mensen hebben die achter je aan komen rennen en in totaal 250 euro extra krijgen. En mijn gevonden konijntje in de vrieskou mee nemen en redden van de dood. Die vervolgens 3 jaar later gestikt is bij een brand
Uhuh, zo las ik gisteren nog een tweet ergens van iemand die spijt had dat d'r man gevaccineerd had. Want sindsdien was ze gewoon niet meer ongesteld geweest!quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je een vaccinatie gehaald, maar heb je daar achteraf spijt van?
Zwangerquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, zo las ik gisteren nog een tweet ergens van iemand die spijt had dat d'r man gevaccineerd had. Want sindsdien was ze gewoon niet meer ongesteld geweest!
Detail: ze was 45.
Dus omdat haar man gevaccineerd is, is zij niet meer ongesteld.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, zo las ik gisteren nog een tweet ergens van iemand die spijt had dat d'r man gevaccineerd had. Want sindsdien was ze gewoon niet meer ongesteld geweest!
Detail: ze was 45.
Ik hoop maar dat het satirisch was, maar ik vrees van niet.quote:
Exact!quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus omdat haar man gevaccineerd is, is zij niet meer ongesteld.
Ok, normaal vind ik Hugoquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, daar komt het op neer. Alsof dat een ding is (behalve in het hoofd van een wappie)
Shedding!quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus omdat haar man gevaccineerd is, is zij niet meer ongesteld.
Knaldrang? Heb je dan heel veel zin om te neuken?quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:15 schreef gianni61 het volgende:
toch opmerkelijk dat we hier kiezen voor prikspijt (een woord dat ik voor vandaag nog niet heb gehoord)
en ze in België kiezen voor knaldrang..
Dat dacht ik ook, maar nee:quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Knaldrang? Heb je dan heel veel zin om te neuken?
Was het toevallig net aan het lezen.quote:Dat is het "sterke verlangen om uit de bol te gaan".
Dan ligt het in elk geval niet aan mij.quote:
Denk niet echt de lading...Maar goed,Belgenquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar nee:
[..]
Was het toevallig net aan het lezen.
jawel, precies zoals Merol het bedoeld heeftquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk niet echt de lading...Maar goed,Belgen
Oh, was die ermee begonnen ja?quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, precies zoals Merol het bedoeld heeft
verder ken ik het woord ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, was die ermee begonnen ja?
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's die van "Hou je bek en bef me" toch?
Wist niet dat zij een liedje had dat zo heette.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, precies zoals Merol het bedoeld heeft
Klinkt wel als een liedje dat de Vlamingen kunnen waarderen denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verder ken ik het woord ook niet
[..]
okquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's die van "Hou je bek en bef me" toch?
quote:
die ken ik dan weer niet, geloof ikquote:
Goed wel! Niet heel anders dan ongetrouwd leven, behalve dat ik nu elke keer aan de telefoon denk *kut zo heet ik heul niet meer*.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hello sunshine.
Hoe bevalt het getrouwde leven?
Tijdje geleden had ik die al aan je getipt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ken ik dan weer niet, geloof ik
misschien dat ik hem van toen kenquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tijdje geleden had ik die al aan je getipt.
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:46 schreef gianni61 het volgende:
oh wacht, ik ken hem wel. Ja, die is ook wel leuk
Ze heet Merelquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:47 schreef Barbusse het volgende:
Mer0l is wel echt een regenboogschoolkindernaam zeg.
word je snel boos?quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik wilde al bijna boos worden dat je mijn tips niet serieus neemt
.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed wel! Niet heel anders dan ongetrouwd leven, behalve dat ik nu elke keer aan de telefoon denk *kut zo heet ik heul niet meer*.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed wel! Niet heel anders dan ongetrouwd leven, behalve dat ik nu elke keer aan de telefoon denk *kut zo heet ik heul niet meer*.
Lekker.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:00 schreef DrMarten het volgende:
Laatste werkdag van het jaar
(Oké, moet de 30e even snel inloggen om te kijken of er nog belangrijke mails zijn, maar daar houdt het mee op)
Johquote:
Jawol, overigens heb ik die wijk iets van 6 jaar gedaan en was ik altijd optijd enzoquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komen mensen met geld achter jou aan rennen?
Dat hij het niet direct met jou associeert impliceert dat er nog ruimte is om het serieuzer te nemen dan hij nu doet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:51 schreef Tegan het volgende:
Oh gelukkig. Ik wilde al bijna boos worden dat je mijn tips niet serieus neemt
.
Ik ga je binnenkort bellen en kijken hoe je opneemt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:47 schreef Debsterr het volgende:
3x woordwaarde!quote:
Nou, verkeerd dusquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga je binnenkort bellen en kijken hoe je opneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |