Ja, die gemaakt is bij een distributiecentrum lijkt me.quote:Op maandag 20 december 2021 11:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dit zijn gewone postbodes die met een te groot ding op pad worden gestuurd. Is gewoon een PostNL-fout.
Rondjes rijden dan maar.quote:Op maandag 20 december 2021 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zinloos, je mag toch nergens naartoe
Nee, die brievenbuspakketjes zijn gewoon net 0,5 centimeter te groot. Is een vast formaat. Hebben ze gewoon te groot in de markt gezet om maar meer klanten te zetten ofzo. Geen idee. Dus die postbodes wordt nu iets gevraagd wat gewoon niet kan.quote:Op maandag 20 december 2021 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, die gemaakt is bij een distributiecentrum lijkt me.
Keihard L.A. Woman op de speakertsquote:Op maandag 20 december 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rondjes rijden dan maar.Dingen doen zit er toch ook niet in verder, kan je net zo goed rondjes rijden.
Oh, das gewoon dom danquote:Op maandag 20 december 2021 11:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, die brievenbuspakketjes zijn gewoon net 0,5 centimeter te groot. Is een vast formaat. Hebben ze gewoon te groot in de markt gezet om maar meer klanten te zetten ofzo. Geen idee. Dus die postbodes wordt nu iets gevraagd wat gewoon niet kan.
Ze zien je aankomen op de boulevard, word je keihard uitgelachen met je ouwelullenmuziek.quote:
Gelukkig boeit het me niet zoveel wat anderen vinden van m'n muziekkeuzesquote:Op maandag 20 december 2021 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zien je aankomen op de boulevard, word je keihard uitgelachen met je ouwelullenmuziek.
Gewoon in de auto stappen en een uurtje doelloos door het Twentse land kachelen is voor mij wel serieus ontspannendquote:Op maandag 20 december 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rondjes rijden dan maar.Dingen doen zit er toch ook niet in verder, kan je net zo goed rondjes rijden.
Ik heb dit regelmatig gehad met de US brievenbus maat, die is dus groter dan de Nederlandse brievenbus, maar wel lekker goedkoop te verzenden (vanuit de US) dusquote:Op maandag 20 december 2021 11:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dit zijn gewone postbodes die met een te groot ding op pad worden gestuurd. Is gewoon een PostNL-fout.
Daarom.quote:Op maandag 20 december 2021 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Keihard L.A. Woman op de speakerts
Ah, maar daar heb je ook nog wel een beetje chill de ruimte om te rijden. Hier richting het noorden gaat nog wel, maar richting zuiden is echt niet leuk rijden.quote:Op maandag 20 december 2021 11:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon in de auto stappen en een uurtje doelloos door het Twentse land kachelen is voor mij wel serieus ontspannend
Oh dan ben je er al bijna!quote:Op maandag 20 december 2021 12:03 schreef Senn88 het volgende:
Eerste oefen toets gemaakt had geen tijd om te leren en was vooral zoekende naar het soort vragen dat ik kon verwachten. 50% gehaald dus nu kan ik de rest van mijn kennis gaan bijspijkeren
"Het is maar een biertje!"quote:
Pakketpunt is hier gewoon open geloof ik.quote:Op maandag 20 december 2021 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Nou, net maar ff met spoed alle kerst kado's besteld.
Had woensdag t/m vrijdag vrij om te gaan shoppen, maar ja... we all know what happened.
Hopelijk nog op tijd binnen en hopelijk als ik zelf ook thuis ben, anders zul je zien dat t naar een ophaalpunt gaat wat OOK niet essentieel is en dus dicht.
Wat heb je allemaal besteld.quote:Op maandag 20 december 2021 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Had woensdag t/m vrijdag vrij om te gaan shoppen, maar ja... we all know what happened.
Hopelijk nog op tijd binnen en hopelijk als ik zelf ook thuis ben, anders zul je zien dat t naar een ophaalpunt gaat wat OOK niet essentieel is en dus dicht.
ja, dat winkels dicht zijn is wel een nadeeltje. Ben ook vanaf woensdag vrij.quote:Op maandag 20 december 2021 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Dingen voor m'n ouders. Tuinshit en zo.quote:Op maandag 20 december 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |