quote:
NEVAHHHHquote:Op maandag 20 december 2021 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel weer genoeg gebeld vandaag hč.
zo'n broodjesding bedoel je?quote:Op maandag 20 december 2021 10:22 schreef TaMieke het volgende:
Ik wil eigenlijk een keertje zo'n kerstboom maken met pesto en kaas en die je dan zo uit elkaar trekt.
Ziet er vast leuker uit op de foto dan het uiteindelijk is.... maar toch
Oh nee gewoon een grote. Maar wel een goede met noten enzo ook. Heerlijk met een laagje roomboterquote:Op maandag 20 december 2021 10:11 schreef STING het volgende:
[..]Ik koop elk jaar zo'n mini kerstbroodje, dan weer voldaan voor het jaar (net als de gevulde speculaas)
Oh yeahquote:Op maandag 20 december 2021 10:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh nee gewoon een grote. Maar wel een goede met noten enzo ook. Heerlijk met een laagje roomboter
quote:Op maandag 20 december 2021 10:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh nee gewoon een grote. Maar wel een goede met noten enzo ook. Heerlijk met een laagje roomboter
quote:Op maandag 20 december 2021 10:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een grote heeft ook mijn voorkeur, maar niet met al die opsmuk met noten enzo. En idd, met roomboter.quote:Op maandag 20 december 2021 10:34 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil alleen niet van die gore groene en rode stukjes erinquote:Op maandag 20 december 2021 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een grote heeft ook mijn voorkeur, maar niet met al die opsmuk met noten enzo. En idd, met roomboter.
Die zijn inderdaad vies.quote:Op maandag 20 december 2021 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil alleen niet van die gore groene en rode stukjes erin
Ook idd.quote:Op maandag 20 december 2021 11:09 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil alleen niet van die gore groene en rode stukjes erin
Wakker worden van de deurbel, nog een keer de bel, gerommel aan de brievenbus, toch maar badjas aan, pakketje op de deurmat. Deur open getrokken, staat daar de pakketbezorger nog "ja ik dacht ik bel toch maar even aan..."quote:Op maandag 20 december 2021 11:17 schreef Yvie_lu het volgende:
PostNL begint een beetje vermoeiend te worden m.b.t. brievenbuspakketjes. Een ramp die dingen. Idee leuk, uitvoering nog niet 1 keer goed gegaan.
Mijn eergisteren 'bezorgde' pakketje is nu weer onderweg![]()
Als ze het zelf nog maar snappen.![]()
/lief dagboek
Nja bij ons hebben ze een keer de brievenbus gemold dus had liever gewild dat hij had aangebeld.quote:Op maandag 20 december 2021 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wakker worden van de deurbel, nog een keer de bel, gerommel aan de brievenbus, toch maar badjas aan, pakketje op de deurmat. Deur open getrokken, staat daar de pakketbezorger nog "ja ik dacht ik bel toch maar even aan..."
Flikker op, het is een brievenbuspakketje, gooi dat ding door de brievenbus en laat me slapen
Met deze lockdown en kerst is het volgens mij Arkham Asylum in ieder distributiecentrum nu, ik benijd die koeriers niet....quote:Op maandag 20 december 2021 11:17 schreef Yvie_lu het volgende:
PostNL begint een beetje vermoeiend te worden m.b.t. brievenbuspakketjes. Een ramp die dingen. Idee leuk, uitvoering nog niet 1 keer goed gegaan.
Mijn eergisteren 'bezorgde' pakketje is nu weer onderweg![]()
Als ze het zelf nog maar snappen.![]()
/lief dagboek
Nee, dit zijn gewone postbodes die met een te groot ding op pad worden gestuurd. Is gewoon een PostNL-fout.quote:Op maandag 20 december 2021 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met deze lockdown en kerst is het volgens mij Arkham Asylum in ieder distributiecentrum nu, ik benijd die koeriers niet....
Zinloos, je mag toch nergens naartoequote:Op maandag 20 december 2021 11:23 schreef DrMarten het volgende:
Kan donderdag gewoon mijn auto ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |