Het is informatievoorziening voor mensen zonder internet of geld voor een computer/boeken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daar kan je geen eten halen en tis niet medisch..
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja een soort Wish versie van Irma.
Blijf het vreemde keuzes vindenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is informatievoorziening voor mensen zonder internet of geld voor een computer/boeken.
Je mag m'n tondeuse wel lenen!quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ik ben te laat met naar de kapper gaan.
Babydino voor presidentquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:26 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kunnen we niet gewoon met z'n allen 3 weken nationaal vrij krijgen?
Net mijn wraps klaargemaakt.quote:Op zondag 19 december 2021 17:55 schreef Tegan het volgende:
Nou. Weekend is weer voorbij. Zullen we frietjes eten?
Niks bijzonders; ui, paprika, mais, kidney bonen en gehakt. Uitjes fruiten, daarna vlees, en daarna groenten toevoegen. Kruiden (chili, peper, zout) erbij en met 1 dl water nog zachtjes laten koken. En klaar!quote:
Klinkt goed, enjoy!quote:Op zondag 19 december 2021 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks bijzonders; ui, paprika, mais, kidney bonen en gehakt. Uitjes fruiten, daarna vlees, en daarna groenten toevoegen. Kruiden (chili, peper, zout) erbij en met 1 dl water nog zachtjes laten koken. En klaar!
Het was heerlijk.quote:
Ja, dat klopt wel. Maar nu nog even vier dagen werken en dan de rest van het jaar vrij. En dan ook echt vrij, want alles is toch dicht, dus geen verplichtingen.quote:Op maandag 20 december 2021 08:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
langzaamaan 2 weken
Zo hoort dat in deze periode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |