De rechter bepaald ff dat het ok is dat de staat lichamelijke integriteit mag beperken omwille van... Individuele kosten/baten afweging van 3x niks.quote:rpagina
Net binnen
Populair
Meer
Voorpagina
Net binnen
Meest gelezen
Coronavirus
Binnenland
Buitenland
Algemeen
Politiek
Klimaat
Video
Weer
Economie
Geld
Werk
Ondernemen
Brexit
Auto
Aandelen
Verkeer
Sport
Voetbal
Formule 1
Scorebord
Spellen
Tech
Games
Reviews
Achtergrond
Media en Cultuur
Films en series
Muziek
Boek en cultuur
Media
Achterklap
Koningshuis
TV gids
Overig
Kind & Gezin
Dieren
Eten en drinken
Gezondheid
NUcheckt
Opmerkelijk
Thuis
Vakantie
Wetenschap
Wonen
Regio
Alphen a/d Rijn
Amersfoort
Amsterdam
Breda
Den Haag
Eindhoven
Groningen
Haarlem
Leiden
Zeeland
Rotterdam
Utrecht
Zwolle
NUfolder
NUshop
Tickets
Blog
NUlab
Mogelijk vandaag al persconferentie
Coronablog
Mogelijk vandaag al persconferentie
26-11-21 10:57
Update: 7 minuten geleden
13K reacties
Voor dit nieuws hebben we een melding verstuurd. Blijf ook met meldingen op de hoogte van belangrijk nieuws.
Sluiten
Advertentie
Vanaf 2023 minimaal energielabel C
Vanaf 1 januari 2023 is energielabel C verplicht voor de meeste kantoorgebouwen in Nederland. Wat moet je regelen?
Gesponsord door:
VBOVBO
Lees meer
Blijf hier op de hoogte van het laatste coronanieuws uit binnen- en buitenland.
Zaterdag mogelijk al persconferentie over nieuwe coronamaatregelen
Het is waarschijnlijk dat er zaterdag al een persconferentie gehouden wordt om de nieuwe coronamaatregelen bekend te maken. Dit zeggen Haagse bronnen tegen de NOS. Om een stormloop op winkels te voorkomen is de verwachting dat de eventuele nieuwe maatregelen in het weekend al ingaan.
"Het is de verwachting dat het demissionaire kabinet dit ingrijpende advies gaat overnemen", zegt politiek verslaggever Ron Fresen. "Ze kunnen ook moeilijk iets anders doen. Er zijn grote zorgen over hoe snel de omikronvariant zich verspreidt. Dit zou trouwens de eerste keer zijn dat ze al maatregelen nemen vóór er een nieuwe golf is."
2 uur geleden
Curaçao ziet in tien dagen een verdubbeling van het aantal coronabesmettingen
Het aantal geregistreerde coronabesmettingen op Curaçao is in de afgelopen tien dagen bijna verdubbeld. Op 7 december stond de teller op 102, tien dagen later (17 december) was dit aantal gestegen naar 202. Lees hier verder.
3 uur geleden
Rechter herstelt vaccinatieplicht van Biden voor grote bedrijven
De recente schorsing van de vaccinatieplicht die president Joe Biden instelde voor grote bedrijven is door een federale rechtbank in de VS teruggedraaid. Dat heeft gevolgen voor bedrijven met meer dan honderd werknemers. Die moeten alsnog voor 4 januari hebben geregeld dat al hun medewerkers zijn gevaccineerd, of dat personeel dat geen prik wil regelmatig wordt getest. Ruim tachtig miljoen Amerikanen vallen onder de regel.
De rest van dit topic al eens bekeken? Het staat hier vol met link- en tweetdumps.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:22 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Je dropt een link en thats it?
Wat vind je ervan? Waarom wou je dit zo graag delen?
Deel je ongezouten mening
Sure, hoe ondemocratischer hoe beter.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou e.e.a. niet gepusht worden vanuit Brussel de EU?
Die “rode kaart” staat de EU niet aan.
Snap ook niet dat mensen gaan testen.
Ik vroeg ook om zijn/haar mening erop. Meeste dump hebben meestal iig nog wat tekst erbij, was gewoon benieuwd. Maar schijnbaar teveel gevraagdquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De rest van dit topic al eens bekeken? Het staat hier vol met link- en tweetdumps.
Geen minachting, gevaar. Je gedachtengoed besmet mensen. Je zit in quarantaine zodat je mindset niemand infecteert, niet voor die verkoudheid die rondgaat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik merk bij sommigen dat ze in dingen zijn geloven.. Nouja.. Laat ik het zo zeggen... Ze vallen volledig in de emotie van het OMT advies/propaganda. Als je dan nuanceert dat bij mensen onder de 50 oid covid ronduit ongevaarlijker is dan waar ze hun hele leven aan zijn blootgesteld dan accepteren ze dat niet. Maar die weerstand krijgen ze nooit.
Ik heb de autoriteit niet, dat ze die "andere feiten" accepteren.
Men doet dan alsof het een mening is waar ik het over heb maar ik noem dan letterlijk statistische feitelijkheden op.
Maar het voelt ergens ook alsof er minachting is, dat je totale kolder uitspreekt en dat ze je dan niet serieus hoeven te nemen.
Maar dat is nogal schril als je feiten opnoemt. Dat is echt krankzinnig.
Het is volgens mij nog nooit gebeurd dat op dezelfde dag dat er spoedoverleg is, de nieuwe maatregelen al aangekondigd worden. En meestal duurt het een aantal dagen tot een week voordat aangekondigde maatregelen in gaan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:48 schreef KNAK het volgende:
https://www.nu.nl/coronavirus/6169882/mogelijk-vandaag-al-persconferentie.html
Vanavond al een PersCo?![]()
Dat gaan we morgen al die strengere lockdown in. Dat zal 't volk leren, zo laks te zijn met vaxxen![]()
Jajoh maar naar vrienden en kennissen...quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:19 schreef _I het volgende:
[..]
Geen minachting, gevaar. Je gedachtengoed besmet mensen. Je zit in quarantaine zodat je mindset niemand infecteert, niet voor die verkoudheid die rondgaat.
1. Massahypnosequote:Op vrijdag 17 december 2021 23:32 schreef Wantie het volgende:
In Engeland sluiten horecabedrijven uit zichzelf al de deuren vanwege Omikron....
Ah zo. Meewarigheid wel, heb nog geen minachting gemerkt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jajoh maar naar vrienden en kennissen...
We gaan het vandaag vanzelf meemakenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is volgens mij nog nooit gebeurd dat op dezelfde dag dat er spoedoverleg is, de nieuwe maatregelen al aangekondigd worden. En meestal duurt het een aantal dagen tot een week voordat aangekondigde maatregelen in gaan.
De urgentie is blijkbaar hoog.
Opmaat naar een vaccinatieplicht in NL, de controlegroep moet naar 0quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
We gaan het vandaag vanzelf meemaken
En die urgentie ? Beetje shock & awe tactiek. Iets aankondigen en pas later invoeren is niet doeltreffend meer
Dit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:43 schreef Grems het volgende:
[..]
Opmaat naar een vaccinatieplicht in NL, de controlegroep moet naar 0
Ik probeer ergens nog een sprankeltje hoop te behouden...quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:46 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dit.
Zoals gezegd is dit alles voorwerk. We worden gemarineerd en klaargestoomd. Dalijk komt die verplichting inderdaad, maar eerst moet het volk nog even verder de pijnbank in. Het ene land is wat sneller dan het andere - een mooi stukje maatwerk. Niets is toeval in dit verhaal
Niet levensgevaarlijk, maar wel veel meer besmettelijk. Je kan dan gokken en hopen dat het meevalt qua ziekenhuisopnamen, maar wat als het dat niet doet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:
Waarom nu een persco.. lijkt me duidelijk.
Steeds meer mensen twijfelen aan het beleid.
Willen geen booster etc.
Dan ga je toch nu radicaal alles op slot gooien en de Fear kaart trekken.
Ik lees het overal op fok. Nieuwsberichten ban het nos waarin de omicron variant als levensgevaarlijk wordt gezien..
nou snel de schuilkelders in
Nouja, maakt allemaal geen reet uit allemaal. Je moet gewoon onderzoek doen gevaccineerd VS ongevaccineerd. Dan heb je bij verschillen de feiten gewoon op tafel. Gezien die oversterfte er nu al is in specifiek de mannelijke jongere bevolking voornamelijk...quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:37 schreef KNAK het volgende:
Het volk op de knieën krijgen. Meer is het niet. Benieuwd welke andere landen anders dan UK en België hetzelfde gaan overkomen. Dit zal ook wel een maand of 2 a 3 in beslag gaan nemen met 2G en meer boosters als oplossing om er vanaf te komen; iets wat door het dan murw - geslagen volk dat zoveel heil ziet/zag in het vaxxen met 2 handen aangepakt en omarmt zal worden.
Dat is dan nog de minst extreme ‘complot-gedachte”
Wat ook nog kan is dat omikron de schuld gaat krijgen van alle slachtoffers die gaan vallen van al het vaxxen. Maar das een gedachte wat zelfs voor BNW best wel vergezocht is. Feit is dat die idiote injecties niet dienen
Voor de gezondheid gezien de situatie. Waarvoor dan wel hé?
Das een fake profiel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Goedzo, op zijn LinkedIn veegt de man nog meer de vloer aan met het beleid.
Ja is de opdracht gestart om dit te onderzoeken?quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja, maakt allemaal geen reet uit allemaal. Je moet gewoon onderzoek doen gevaccineerd VS ongevaccineerd. Dan heb je bij verschillen de feiten gewoon op tafel. Gezien die oversterfte er nu al is in specifiek de mannelijke jongere bevolking voornamelijk...
Ik vind het ongekend dat die statistieken er nog niet zijn maar het CBS krijgt nu de opdracht. Kijken waarmee ze gaan komen zo.
K.. Wacht ff.quote:
Dat zal dan.. Onwetenschappelijke nonsense was het wel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja is de opdracht gestart om dit te onderzoeken?
Mochten vaccin grote schade veroorzaken aan 50minners dan Corona op de langere duur komen er echt tribunalen.
Wir haben es nicht gewusst.
Dat was me ook al opgevallen. Je komt de man toch her en der tegen op social media als Robert Verschuren - Anesthesioloog N.p, misschien geen zin meer in de functie of allemaal nep kan ook. Wat is er nou niet nep in dit circus?quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das een fake profiel.
Zijn huidige functie: functie elders
Ja. Dat valt mee. Niet noemenswaardig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat zal dan.. Onwetenschappelijke nonsense was het wel.
Grote schade is een subjectief begrip.. Men praat over 50% meer non covid bij 15-19 jarige mannen.
Hoeveel van die groep overlijdt in een gegeven jaar? 0.01%? Dan praat je over een fatality van 1/20k..
Nouja.. Als dit gezonde mensen zijn die zijn overleden.. Dan pis je letterlijk mensenlevens weg.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja. Dat valt mee. Niet noemenswaardig.
Kan zijn dat een jongere meer baat heeft bij een natuurlijke besmetting dan een vaccin. Vooral de lange duur.
Maar kans is dus dat met een paar weken de problemen met Corona ineens verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Eerdmans... Ook klaar. Stelletje fascisten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik volg de debatten de laatste tijd niet meer zo..
[ afbeelding ]
Pim draait zich om in zijn graf.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eerdmans... Ook klaar. Stelletje fascisten.
nog ff snel alle booster er door drukken en dan het vaccin tegen omicron nog ff voor iedereen het doorheeftquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
K.. Wacht ff.
Als dit voornamelijk komt voor stijging aantal reeds gevaccineerden die raak testen maar niet ziek worden... Is de impact op de IC nog steeds matig.
Maar die hebben ze ook wel gecovered trouwens. Daar niet van.
Ik gooi die put opties er uit denk. Omicron lijkt daadwerkelijk het virus uit te schakelen.
Hier onder andere de eindeloze schadenfreude die beschikbaar is dankzij Milgram lemmings die geconfronteerd worden met de gevolgen van bukken voor de man in de witte jasquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
Tja, het is maar waar je het plezier uit haalt in het leven.
Namelijk?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:30 schreef Grems het volgende:
de gevolgen van bukken voor de man in de witte jas![]()
![]()
![]()
Ik niet, ik geniet er niet van, ik heb met deze mensen te doen. Iedereen wordt genaaid gevaccineerd of niet. Hopelijk gaan de ogen open en krijgen ze door dat de overheid niet het beste met ze voor heeft al zou dat wel zo moeten zijn. Het is ook lastig en moeilijk dit toe te geven en onder de ogen te zien denk ik want het is erg confronterend. Eénmaal gevaccineerd is er geen weg meer terug helaas.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:22 schreef Grems het volgende:
Geniet0n hoor, al die verontwaardiging, ongeloof en halve paniek bij COR
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:22 schreef Grems het volgende:
Ze slapen lekker door en worden nóg bozer op de niet-gevaccineerden. Van mij mogen die-hard prikfags allemaal kapot gaan. Hoe eerder hoe beter, maar dat gebeurt natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik niet, ik geniet er niet van, ik heb met deze mensen te doen. Iedereen wordt genaaid gevaccineerd of niet. Hopelijk gaan de ogen open en krijgen ze door dat de overheid niet het beste met ze voor heeft al zou dat wel zo moeten zijn. Het is ook lastig en moeilijk dit toe te geven en onder de ogen te zien denk ik want het is erg confronterend. Eénmaal gevaccineerd is er geen weg meer terug helaas.
Stockholm-syndroom.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze slapen lekker door en worden nóg bozer op de niet-gevaccineerden. Van mij mogen die-hard prikfags allemaal kapot gaan. Hoe eerder hoe beter, maar dat gebeurt natuurlijk niet.
Wow!! Okay.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze slapen lekker door en worden nóg bozer op de niet-gevaccineerden. Van mij mogen die-hard prikfags allemaal kapot gaan. Hoe eerder hoe beter, maar dat gebeurt natuurlijk niet.
Ja leest extreem weg dat idd.quote:
Gevalletje told you so ..quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:22 schreef Grems het volgende:
Men moet ff nog meer bang gemaakt worden met de kerstquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is volgens mij nog nooit gebeurd dat op dezelfde dag dat er spoedoverleg is, de nieuwe maatregelen al aangekondigd worden. En meestal duurt het een aantal dagen tot een week voordat aangekondigde maatregelen in gaan.
De urgentie is blijkbaar hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |