Dat zou het eind betekenen van "de pandemie" in een maandje oid.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Snel mijn put opties verkopen dus want omicron is een natte dweil?
tenzij ze het op een andere wijze in stand houdenquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat zou het eind betekenen van "de pandemie" in een maandje oid.
Omdat in ZA de golf weer omlaag gaat zijn wij binnen een maand uit de pandemie?quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
maar wat moeten we dan gaan doen? er valt wel een leegte dan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kweet het ook niet. Volgens mij moet ik gewoon de grote gok aan gaan. All in op zwart.quote:
je bent nog jong(toch?)quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kweet het ook niet. Volgens mij moet ik gewoon de grote gok aan gaan. All in op zwart.
Ik vind jouw methode leuk voor als de zorg het aan kan.. En evt valt er wat voor te zeggen dat je het even wat vertraagd zolang er geen vaccinaties zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Toch geloof ik nog steeds dat het RIVM handelt met de beste bedoeling.
Dus als voor die oudjes vaccineren en boosteren beter is zal dat wel.
Zelf meer voorstander voor snel meer doden en daarna bijna volledige natuurlijke immuniteit, maar ik ben daarin dan ook veel harder dan de gem Nederlander.
Haha slecht advies Grey. Gokken is slecht.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent nog jong(toch?)
dus doen
Mag je hem ook in je bovenbeen of bil krijgen? Zodat je zeker weet dat het een in spier terecht komt?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kweet het ook niet. Volgens mij moet ik gewoon de grote gok aan gaan. All in op zwart.
FEDs printer goes brrrrrrrquote:
you have to life a littlequote:Op vrijdag 17 december 2021 20:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Haha slecht advies Grey. Gokken is slecht.
Ja, betrapt op het strooien van zand.quote:
In je bil lopen ook best veel aderen...quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:27 schreef _I het volgende:
[..]
Mag je hem ook in je bovenbeen of bil krijgen? Zodat je zeker weet dat het een in spier terecht komt?
Of is dat een gekke vraag?
Waar hadde gij dit kekke plaatje vandaan jong?quote:
twitter.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar hadde gij dit kekke plaatje vandaan jong?
Ja, dat zeg ik precies inderdaad.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat in ZA de golf weer omlaag gaat zijn wij binnen een maand uit de pandemie?
Ik bewonder je optimisme.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik precies inderdaad.
Bij het accepteren van meer doden maakt het niet uit of de zorg het aankan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind jouw methode leuk voor als de zorg het aan kan.. En evt valt er wat voor te zeggen dat je het even wat vertraagd zolang er geen vaccinaties zijn.
Maar vertragen is geen long term solution.
Helaas wil men geen afstand van zorg doen bij besmetting door Covid.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij het accepteren van meer doden maakt het niet uit of de zorg het aankan.
"wow thats a shit ton of smoke, should we check it out??"quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:52 schreef _I het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ostenrijk~a0e1b2afd/
Volgens Pfizer duurt de pandemie nog minimaal tot 2024 en start de onderzoeken naar een 3-delige vaccinatie voor 1-4 jarigen.
De peuter-QR incoming
Goede vraag wel. Maar weer dichter bij de reproductive organs, doe maar de kuit?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:27 schreef _I het volgende:
[..]
Mag je hem ook in je bovenbeen of bil krijgen? Zodat je zeker weet dat het een in spier terecht komt?
Of is dat een gekke vraag?
Long term max profit is een andere tactiek dan long term broke.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
you have to life a little
als je altijd op safe gaat kom je er ook niet
https://en.wikipedia.org/wiki/Doublespeakquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Noemt Orwell dit nou double speech?
Maar uiteindelijk is het slechter voor mensen, zeker voor mensen met andere aandoeningen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Helaas wil men geen afstand van zorg doen bij besmetting door Covid.
Dus een zorginfarct is onvermijdelijk als je alles los wil laten.
Code zwart is duur.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
'Meer doden' van wat dan?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://nypost.com/2021/1(...)-for-your-penis/amp/quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Goede vraag wel. Maar weer dichter bij de reproductive organs, doe maar de kuit?
Zijn zijn credentials geverifieerd?quote:
Onee he.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:15 schreef _I het volgende:
[..]
https://nypost.com/2021/1(...)-for-your-penis/amp/
Do it for your penis!
Zou hem gewoon vol in je dop zetten.
Hmm?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Die zal je op bezoek krijgen als prostituee
Jij geeft ze dus liever een spuitje, dan dat je iemand met Covid behandelt...quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is het slechter voor mensen, zeker voor mensen met andere aandoeningen.
Dus dan is het toch weer “zachte heelmeesters, stinkende wonden.”
Er sterven geen mensen aan covid?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
'Meer doden' van wat dan?
Op de angstzaaijende computer modellen gebaseerd?
Mweh...quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:38 schreef KNAK het volgende:
https://www.ad.nl/politiek/omt-pleit-voor-harde-lockdown-bijna-alles-moet-dicht-om-omikronvariant-klein-te-houden~a6d56c22/
Alles moet en zal dicht gaan om Omikron tegen te gaan.....
.........dafuq zijn ze toch mee bezigAlhoewel, hoe meer van dit soort onzin, hoe sneller ze hun kruit verschieten(?) In elke normale maatschappij zouden nu toch mensen moeten opstaan en met gepaste reacties eisen dat deze shit eens een keer stopt.
Nog voor het nieuwe jaar begint ligt dus alles weer op zn gat.
Is het trouwens opgevallen dat bankkantoren in een flink tempo verdwijnen? Hier, in een middelgrote stad van 140k inwoners nu 1x ING, 1x ABN en 1x Rabo... verder is alles inmiddels weg, met her en der nu zo een Geldmaat die te pas en onpas niet werkzaam is. Als alle banken straks vallen kunnen wij -het klootjesvolk- nergens naar toe om te klagen.... De nieuwe regering komt dan met een "Dit mag nooit meer gebeuren"- toespraak en zal dan de volgende fase inluiden.. En zij die een QR hebben mogen mee doen. Heerlijk totalitair maar zonder schulden, dat dan weer wel..
https://www.ad.nl/buitenl(...)-de-deuren~a7a4d67b/quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:38 schreef KNAK het volgende:
https://www.ad.nl/politiek/omt-pleit-voor-harde-lockdown-bijna-alles-moet-dicht-om-omikronvariant-klein-te-houden~a6d56c22/
Alles moet en zal dicht gaan om Omikron tegen te gaan.....
.........dafuq zijn ze toch mee bezigAlhoewel, hoe meer van dit soort onzin, hoe sneller ze hun kruit verschieten(?) In elke normale maatschappij zouden nu toch mensen moeten opstaan en met gepaste reacties eisen dat deze shit eens een keer stopt.
Nog voor het nieuwe jaar begint ligt dus alles weer op zn gat.
Is het trouwens opgevallen dat bankkantoren in een flink tempo verdwijnen? Hier, in een middelgrote stad van 140k inwoners nu 1x ING, 1x ABN en 1x Rabo... verder is alles inmiddels weg, met her en der nu zo een Geldmaat die te pas en onpas niet werkzaam is. Als alle banken straks vallen kunnen wij -het klootjesvolk- nergens naar toe om te klagen.... De nieuwe regering komt dan met een "Dit mag nooit meer gebeuren"- toespraak en zal dan de volgende fase inluiden.. En zij die een QR hebben mogen mee doen. Heerlijk totalitair maar zonder schulden, dat dan weer wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |