Sure, hoe ondemocratischer hoe beter.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou e.e.a. niet gepusht worden vanuit Brussel de EU?
Die “rode kaart” staat de EU niet aan.
Snap ook niet dat mensen gaan testen.
Ik vroeg ook om zijn/haar mening erop. Meeste dump hebben meestal iig nog wat tekst erbij, was gewoon benieuwd. Maar schijnbaar teveel gevraagdquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De rest van dit topic al eens bekeken? Het staat hier vol met link- en tweetdumps.
Geen minachting, gevaar. Je gedachtengoed besmet mensen. Je zit in quarantaine zodat je mindset niemand infecteert, niet voor die verkoudheid die rondgaat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik merk bij sommigen dat ze in dingen zijn geloven.. Nouja.. Laat ik het zo zeggen... Ze vallen volledig in de emotie van het OMT advies/propaganda. Als je dan nuanceert dat bij mensen onder de 50 oid covid ronduit ongevaarlijker is dan waar ze hun hele leven aan zijn blootgesteld dan accepteren ze dat niet. Maar die weerstand krijgen ze nooit.
Ik heb de autoriteit niet, dat ze die "andere feiten" accepteren.
Men doet dan alsof het een mening is waar ik het over heb maar ik noem dan letterlijk statistische feitelijkheden op.
Maar het voelt ergens ook alsof er minachting is, dat je totale kolder uitspreekt en dat ze je dan niet serieus hoeven te nemen.
Maar dat is nogal schril als je feiten opnoemt. Dat is echt krankzinnig.
Het is volgens mij nog nooit gebeurd dat op dezelfde dag dat er spoedoverleg is, de nieuwe maatregelen al aangekondigd worden. En meestal duurt het een aantal dagen tot een week voordat aangekondigde maatregelen in gaan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:48 schreef KNAK het volgende:
https://www.nu.nl/coronavirus/6169882/mogelijk-vandaag-al-persconferentie.html
Vanavond al een PersCo?![]()
Dat gaan we morgen al die strengere lockdown in. Dat zal 't volk leren, zo laks te zijn met vaxxen![]()
Jajoh maar naar vrienden en kennissen...quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:19 schreef _I het volgende:
[..]
Geen minachting, gevaar. Je gedachtengoed besmet mensen. Je zit in quarantaine zodat je mindset niemand infecteert, niet voor die verkoudheid die rondgaat.
1. Massahypnosequote:Op vrijdag 17 december 2021 23:32 schreef Wantie het volgende:
In Engeland sluiten horecabedrijven uit zichzelf al de deuren vanwege Omikron....
Ah zo. Meewarigheid wel, heb nog geen minachting gemerkt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jajoh maar naar vrienden en kennissen...
We gaan het vandaag vanzelf meemakenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is volgens mij nog nooit gebeurd dat op dezelfde dag dat er spoedoverleg is, de nieuwe maatregelen al aangekondigd worden. En meestal duurt het een aantal dagen tot een week voordat aangekondigde maatregelen in gaan.
De urgentie is blijkbaar hoog.
Opmaat naar een vaccinatieplicht in NL, de controlegroep moet naar 0quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
We gaan het vandaag vanzelf meemaken
En die urgentie ? Beetje shock & awe tactiek. Iets aankondigen en pas later invoeren is niet doeltreffend meer
Dit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:43 schreef Grems het volgende:
[..]
Opmaat naar een vaccinatieplicht in NL, de controlegroep moet naar 0
Ik probeer ergens nog een sprankeltje hoop te behouden...quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:46 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dit.
Zoals gezegd is dit alles voorwerk. We worden gemarineerd en klaargestoomd. Dalijk komt die verplichting inderdaad, maar eerst moet het volk nog even verder de pijnbank in. Het ene land is wat sneller dan het andere - een mooi stukje maatwerk. Niets is toeval in dit verhaal
Niet levensgevaarlijk, maar wel veel meer besmettelijk. Je kan dan gokken en hopen dat het meevalt qua ziekenhuisopnamen, maar wat als het dat niet doet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:
Waarom nu een persco.. lijkt me duidelijk.
Steeds meer mensen twijfelen aan het beleid.
Willen geen booster etc.
Dan ga je toch nu radicaal alles op slot gooien en de Fear kaart trekken.
Ik lees het overal op fok. Nieuwsberichten ban het nos waarin de omicron variant als levensgevaarlijk wordt gezien..
nou snel de schuilkelders in
Nouja, maakt allemaal geen reet uit allemaal. Je moet gewoon onderzoek doen gevaccineerd VS ongevaccineerd. Dan heb je bij verschillen de feiten gewoon op tafel. Gezien die oversterfte er nu al is in specifiek de mannelijke jongere bevolking voornamelijk...quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:37 schreef KNAK het volgende:
Het volk op de knieën krijgen. Meer is het niet. Benieuwd welke andere landen anders dan UK en België hetzelfde gaan overkomen. Dit zal ook wel een maand of 2 a 3 in beslag gaan nemen met 2G en meer boosters als oplossing om er vanaf te komen; iets wat door het dan murw - geslagen volk dat zoveel heil ziet/zag in het vaxxen met 2 handen aangepakt en omarmt zal worden.
Dat is dan nog de minst extreme ‘complot-gedachte”
Wat ook nog kan is dat omikron de schuld gaat krijgen van alle slachtoffers die gaan vallen van al het vaxxen. Maar das een gedachte wat zelfs voor BNW best wel vergezocht is. Feit is dat die idiote injecties niet dienen
Voor de gezondheid gezien de situatie. Waarvoor dan wel hé?
Das een fake profiel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Goedzo, op zijn LinkedIn veegt de man nog meer de vloer aan met het beleid.
Ja is de opdracht gestart om dit te onderzoeken?quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja, maakt allemaal geen reet uit allemaal. Je moet gewoon onderzoek doen gevaccineerd VS ongevaccineerd. Dan heb je bij verschillen de feiten gewoon op tafel. Gezien die oversterfte er nu al is in specifiek de mannelijke jongere bevolking voornamelijk...
Ik vind het ongekend dat die statistieken er nog niet zijn maar het CBS krijgt nu de opdracht. Kijken waarmee ze gaan komen zo.
K.. Wacht ff.quote:
Dat zal dan.. Onwetenschappelijke nonsense was het wel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja is de opdracht gestart om dit te onderzoeken?
Mochten vaccin grote schade veroorzaken aan 50minners dan Corona op de langere duur komen er echt tribunalen.
Wir haben es nicht gewusst.
Dat was me ook al opgevallen. Je komt de man toch her en der tegen op social media als Robert Verschuren - Anesthesioloog N.p, misschien geen zin meer in de functie of allemaal nep kan ook. Wat is er nou niet nep in dit circus?quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das een fake profiel.
Zijn huidige functie: functie elders
Ja. Dat valt mee. Niet noemenswaardig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat zal dan.. Onwetenschappelijke nonsense was het wel.
Grote schade is een subjectief begrip.. Men praat over 50% meer non covid bij 15-19 jarige mannen.
Hoeveel van die groep overlijdt in een gegeven jaar? 0.01%? Dan praat je over een fatality van 1/20k..
Nouja.. Als dit gezonde mensen zijn die zijn overleden.. Dan pis je letterlijk mensenlevens weg.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja. Dat valt mee. Niet noemenswaardig.
Kan zijn dat een jongere meer baat heeft bij een natuurlijke besmetting dan een vaccin. Vooral de lange duur.
Maar kans is dus dat met een paar weken de problemen met Corona ineens verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Eerdmans... Ook klaar. Stelletje fascisten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik volg de debatten de laatste tijd niet meer zo..
[ afbeelding ]
Pim draait zich om in zijn graf.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eerdmans... Ook klaar. Stelletje fascisten.
nog ff snel alle booster er door drukken en dan het vaccin tegen omicron nog ff voor iedereen het doorheeftquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
K.. Wacht ff.
Als dit voornamelijk komt voor stijging aantal reeds gevaccineerden die raak testen maar niet ziek worden... Is de impact op de IC nog steeds matig.
Maar die hebben ze ook wel gecovered trouwens. Daar niet van.
Ik gooi die put opties er uit denk. Omicron lijkt daadwerkelijk het virus uit te schakelen.
Hier onder andere de eindeloze schadenfreude die beschikbaar is dankzij Milgram lemmings die geconfronteerd worden met de gevolgen van bukken voor de man in de witte jasquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
Tja, het is maar waar je het plezier uit haalt in het leven.
Namelijk?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:30 schreef Grems het volgende:
de gevolgen van bukken voor de man in de witte jas![]()
![]()
![]()
Ik niet, ik geniet er niet van, ik heb met deze mensen te doen. Iedereen wordt genaaid gevaccineerd of niet. Hopelijk gaan de ogen open en krijgen ze door dat de overheid niet het beste met ze voor heeft al zou dat wel zo moeten zijn. Het is ook lastig en moeilijk dit toe te geven en onder de ogen te zien denk ik want het is erg confronterend. Eénmaal gevaccineerd is er geen weg meer terug helaas.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:22 schreef Grems het volgende:
Geniet0n hoor, al die verontwaardiging, ongeloof en halve paniek bij COR
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:22 schreef Grems het volgende:
Ze slapen lekker door en worden nóg bozer op de niet-gevaccineerden. Van mij mogen die-hard prikfags allemaal kapot gaan. Hoe eerder hoe beter, maar dat gebeurt natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik niet, ik geniet er niet van, ik heb met deze mensen te doen. Iedereen wordt genaaid gevaccineerd of niet. Hopelijk gaan de ogen open en krijgen ze door dat de overheid niet het beste met ze voor heeft al zou dat wel zo moeten zijn. Het is ook lastig en moeilijk dit toe te geven en onder de ogen te zien denk ik want het is erg confronterend. Eénmaal gevaccineerd is er geen weg meer terug helaas.
Stockholm-syndroom.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze slapen lekker door en worden nóg bozer op de niet-gevaccineerden. Van mij mogen die-hard prikfags allemaal kapot gaan. Hoe eerder hoe beter, maar dat gebeurt natuurlijk niet.
Wow!! Okay.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze slapen lekker door en worden nóg bozer op de niet-gevaccineerden. Van mij mogen die-hard prikfags allemaal kapot gaan. Hoe eerder hoe beter, maar dat gebeurt natuurlijk niet.
Ja leest extreem weg dat idd.quote:
Gevalletje told you so ..quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:22 schreef Grems het volgende:
Men moet ff nog meer bang gemaakt worden met de kerstquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is volgens mij nog nooit gebeurd dat op dezelfde dag dat er spoedoverleg is, de nieuwe maatregelen al aangekondigd worden. En meestal duurt het een aantal dagen tot een week voordat aangekondigde maatregelen in gaan.
De urgentie is blijkbaar hoog.
Trieste uitspraak ook iddquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar o-wee wanneer iemand iets zegt over niet-gevaccineerden
Tis na 2 jaar eigenlijk wel gewoon genoeg. Dit kost letterlijk mensen forse percentages van hun resterende leven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam dit tegen. Ik moest er toch een beetje om lachen. maar het is best triest ook. Dubbel gevoel erover zeg maar.
De Maya kalender?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Mensen zien dat t niet klopt maar willen niet geloven dat er misschien n andere agenda is.
Vorige week....quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:15 schreef _I het volgende:
“Tsunami aan besmettingen”
Ben benieuwd of we het vaker gaan horen.
Paar dagen ervoor de WHO. Vandaar idd of het een nieuw patroon wordt in de media.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Vorige week....
'A tsunami of infections' zegt de Scottish PM.
'A tidal wave of infections' zegt Boris de Bozo.
In de UK ook weer spraak van een harde lockdown.
Veel voetbal wedstrijden afgelast zijn ivm 'besmettingen tussen spelers' gebaseerd op de 'tests'.
The Omicron variant is "spreading at lightning speed" in Europe and will likely become dominant in France by the start of next year, French Prime Minister Jean Castex has warned.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:37 schreef _I het volgende:
[..]
Paar dagen ervoor de WHO. Vandaar idd of het een nieuw patroon wordt in de media.
Sterker nog, je moet het zien als een kleine lieve kitten die bij de mensen komt knuffelen terwijl de grote Boze Delta een kattenallergie heeft en totaal wordt gedecimeerd door dat kleine lieve pluizenbolletje.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
The Omicron variant is "spreading at lightning speed" in Europe and will likely become dominant in France by the start of next year, French Prime Minister Jean Castex has warned.
......
Niemand zou het merken als het niet op TV vermeld was.
Tsss een non-BNW'er die zoiets hier post en het wordt direct aangehaaldquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar o-wee wanneer iemand iets zegt over niet-gevaccineerden
dat wordt toch wel gezegdquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tsss een non-BNW'er die zoiets hier post en het wordt direct aangehaald
Kan je meteen gaan verkondigen dat dat de algemene mentaliteit is in bnw...lol
Dat wordt er bij het gepeupel idd ingepompt door de heilige viroloog-experten -lol-quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wordt toch wel gezegd
wij zijn het grote kwaad
jepquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat wordt er bij het gepeupel idd ingepompt door de heilige viroloog-experten -lol-
Dat is wellicht niet eens heel ver bezijden de waarheid wanneer je bekijkt door welke vaste klanten van deze reeks de betreffende reacties van willemkieft en grems geliket zijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tsss een non-BNW'er die zoiets hier post en het wordt direct aangehaald
Kan je meteen gaan verkondigen dat dat de algemene mentaliteit is in bnw...lol
Als als alsquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet levensgevaarlijk, maar wel veel meer besmettelijk. Je kan dan gokken en hopen dat het meevalt qua ziekenhuisopnamen, maar wat als het dat niet doet?
Wees dan fair en ventileer ook even het gedachtengoed in COR en NWS...quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is wellicht niet eens heel ver bezijden de waarheid wanneer je bekijkt door welke vaste klanten van deze reeks de betreffende reacties van willemkieft en grems geliket zijn
Nee, voor zover we weten kàn Omikron een zegen zijn, besmettelijk genoeg om andere varianten weg te drukken en iedereen rap te besmetten, mild genoeg om hooguit een verkoudheid te veroorzaken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Sterker nog, je moet het zien als een kleine lieve kitten die bij de mensen komt knuffelen terwijl de grote Boze Delta een kattenallergie heeft en totaal wordt gedecimeerd door dat kleine lieve pluizenbolletje.
Voor zover men weet is die omikron variant een grote zegen., onbegrijpelijk dat wij omgekeerde dingen horen.
Da's wel het argument tegen vaccineren...quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:18 schreef ludovico het volgende:
Wat als je morgen opeens allergisch bent van pinda's, of ander voedsel, beter gewoon stoppen met eten...
Als een labrador hond 3 weken speels met je aan het spelen is en fetch met je heeft gespeeld is het niet aannemelijk dat het opeens in een woeste beer veranderd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:18 schreef Wantie het volgende:
Maar wat als Omikron iets minder onschuldig is?
Is het dan niet verstandig om nu even uit voorzorg besmettingen te beperken, dan dat we in een situatie komen waar we niet zonder kleerscheuren meer uitkomen?
Ook aan jou de vraag hoe jij de toekomst ziet als deze trend van steeds meer en nog besmettelijkere varianten zich zo blijft verder zetten?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:18 schreef Wantie het volgende:
Maar wat als Omikron iets minder onschuldig is?
Is het dan niet verstandig om nu even uit voorzorg besmettingen te beperken, dan dat we in een situatie komen waar we niet zonder kleerscheuren meer uitkomen?
Het is al 2 jaar duidelijk dat er geen eind strategie bestaat in die koppies, ze zijn naief dat ze denken dat het een keer gaat stoppen of gewoon enorm onbewust aan het leven dat ze er niet bij stilstaan dat dit een eindeloos gegeven is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ook aan jou de vraag hoe jij de toekomst ziet als deze trend van steeds meer en nog besmettelijkere varianten zich zo blijft verder zetten?
Domme vergelijking.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als een labrador hond 3 weken speels met je aan het spelen is en fetch met je heeft gespeeld is het niet aannemelijk dat het opeens in een woeste beer veranderd.
Tja, het is geen ongefundeerde angst, we hebben in de pandemie de gevolgen gezien van onderschatting van het virus.quote:Voorzorg!? Nee, ongefundeerde angst is een krankzinnige raadgever. Wie heeft jou zo platgeslagen zeg dat je zo bang bent?
Dat is een redelijk normale trend, en we mogen er best op rekenen dat die zich nog even voortzet. Ondertussen raken we steeds meer gewend aan het beestje, door vaccinatie en besmetting, waardoor we met verloop van tijd steeds minder maatregelen nodig hebben om te voorkomen dat de zorg compleet vastloopt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als als als
Als deze trend zich zo voortzet (na 2 jaar een supersuperbesmettelijke variant) ... hoe zie jij dan de toekomst?
Want ja volgende variant zal weer x-keer nog besmettelijker zijn dan omicron .
Trouwens benieuwd welk alfabet ze hierna gaan gebruiken lol.
quote:Alles dicht: kabinet besluit tot strenge lockdown
Het kabinet zal vanavond een stevige lockdown aankondigen om de verspreiding van het coronavirus in te dammen. Die gaat morgenochtend 5.00 uur in, melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws. Wat er vandaag is besloten, komt er in het kort op neer dat alles dicht gaat. Alle scholen, alle horeca, alle niet-essentiële winkels en doorstroomlocaties moeten sluiten. En dus ook sportscholen, theaters, bioscopen, musea en zaken waar een niet-medisch contactberoep wordt uitgeoefend.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-maatregelen-winkels
en wederom geen enkel bewijs dat dit soort zaken helptquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is bekend geworden: vanaf 5.00 uur morgenochtend gaat alles dicht
[..]
Als Omikron het begin is van een trend van steeds mildere virussen, dan dooft dit vanzelf uit en is het net als de Spaanse Griep gewoon een coronavariant die eens in de zoveel tijd wat mensen licht verkouden maakt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ook aan jou de vraag hoe jij de toekomst ziet als deze trend van steeds meer en nog besmettelijkere varianten zich zo blijft verder zetten?
Dat is er wel. En dat is ook vrij logisch: minder contactmomenten, minder verspreiding.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wederom geen enkel bewijs dat dit soort zaken helpt
Oh, valt mee, op het werk houden we rekening met een scenario tot eind maart.quote:
nee dat is er nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is er wel. En dat is ook vrij logisch: minder contactmomenten, minder verspreiding.
Jao ingewikkeld is het allemaal niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is er wel. En dat is ook vrij logisch: minder contactmomenten, minder verspreiding.
Enorm slimme vergelijking.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:30 schreef Wantie het volgende:
Domme vergelijking.
Dat een Labrador lief is wil niet zeggen dat geen enkele hond gevaarlijk is.
... jeetje man.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:30 schreef Wantie het volgende:
Tja, het is geen ongefundeerde angst, we hebben in de pandemie de gevolgen gezien van onderschatting van het virus.
Omikron is vele malen besmettelijker dan Delta en verdubbelt daardoor om de paar dagen, terwijl Delta afneemt. Zelfde hebben we gezien bij Delta VS Wuhan.
Jouw verwachting is dat Omikron, in tegenstelling van alle Griekse letters die haar voorgingen, opeens vele malen milder is dan Wuhan of Delta.
Dat ik daar niet automatisch van uit ga kun je angst noemen, maar er wel van uit gaan is nogal naïef.
Als ik het meest positieve scenario mag geloven, dan heeft halverwege januari de meerderheid Omikron gehad, is mild ziek geweest en daarna dooft het uit.
Maar in augustus waren we ook zo naïef om te denken dat we september de maatregelen konden afbouwen en in november van alles af waren..
Keb liever SM dan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Ik denk dat veel mensen het wel lekker vinden die pandemie (onbewust?), hebben ze eindelijk purpose in hun leven. Of is het SM?
Het werkt goed om de bevolking te breken hoor. Of dacht je nog steeds dat dit om besmettingen ging?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wederom geen enkel bewijs dat dit soort zaken helpt
Mensen worden nog steeds zie kvan de griep en het overspoeld nog steeds ziekenhuizen in het griepseizoen, waaorm zou je verwachten dat dit opeens magisch anders zal gaan zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als Omikron het begin is van een trend van steeds mildere virussen, dan dooft dit vanzelf uit en is het net als de Spaanse Griep gewoon een coronavariant die eens in de zoveel tijd wat mensen licht verkouden maakt.
Stel dat ze niet milder worden, door natuurlijke immuniteit en vaccinaties wordt de bevolking wel steeds weerbaarder tegen de infectie. Dan dooft het op een gegeven moment ook uit, alleen denk ik dat we dan in totaal zo'n 5 jaar verder zijn.
Het gaat er dan ook om dat niet iedereen tegelijkertijd besmet raakt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat is er niet
geen wetenschappelijk bewijs
en wel bewijs dat je dingen voor je uit schuift
Maar niet de Spaanse.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mensen worden nog steeds zie kvan de griep
Je verdraait mijn punt.quote:en het overspoeld nog steeds ziekenhuizen in het griepseizoen, waaorm zou je verwachten dat dit opeens magisch anders zal gaan zijn?
Nouja, verspreiding verplaatsen naar een later tijdstip is in principe ook verspreiding voorkomen op moment X.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat is er niet
geen wetenschappelijk bewijs
en wel bewijs dat je dingen voor je uit schuift
Jij doorziet een complot tegen de bevolking.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Het werkt goed om de bevolking te breken hoor. Of dacht je nog steeds dat dit om besmettingen ging?
Jouw punt heeft geen einde, waarom denk je nou dat de wereld opeens anders gaat zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar niet de Spaanse.
[..]
Je verdraait mijn punt.
het zou er om moeten gaan dat mensen niet besmet wordenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook om dat niet iedereen tegelijkertijd besmet raakt.
weet je hoe druk het overal is nu?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als je nog naar een kapper of niet-supermarkt wil dan moet je nu rennen. Anders moet je wachten tot 14 januari of nog veel langer als die volledige lockdown verlengt word.
Lijkt jou wel geil of niet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als je nog naar een kapper of niet-supermarkt wil dan moet je nu rennen. Anders moet je wachten tot 14 januari of nog veel langer als die volledige lockdown verlengt word.
Mijn punt heeft wel een einde.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jouw punt heeft geen einde, waarom denk je nou dat de wereld opeens anders gaat zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |