abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202676473
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 december 2021 05:06 schreef _I het volgende:

[..]
Dat krijg je ervan als je de mensen aanvalt die strijden voor vrijheid.

Hier doen ze het ook. Dan gaan ze verwijten maken dat “je wil dat mensen ziek worden van het vaccin”. Die zieke geesten draaien alles om.

Wij willen geen dwang, drang, lockdowns, avondklokken en andere oorlogsmaatregelen.
Wij wantrouwen de agenda en de juiste intentie achter het prikbeleid.
En nu gaan ze zien waarom. Het abonnement, de niet waargemaakte beloftes, de race naar de meta wereld van zuckerberg…

Rude awakening
_O-
en nog zullen heel veel mensen gewoon weer die booster nemen, misschien wel een meerderheid hoor. maar de groep unvaxxed wordt steeds groter dat is positief.
pi_202676476
twitter

goed nummer wel
pi_202676477
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 05:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
_O-
en nog zullen heel veel mensen gewoon weer die booster nemen, misschien wel een meerderheid hoor. maar de groep unvaxxed wordt steeds groter dat is positief.
Ze zullen wel moeten. Want anders stort hun wereldbeeld in.

Ergste is nog dat door al die chaos mensen vanzelf wel ziek worden en doodgaan.

Hoop oprecht dat de opstand groter wordt. Pleuris hoeft niet uit te breken. Gewoon een collectieve middelvinger naar de regering.
pi_202676490
twitter

Wappie-aanwas
pi_202676491
twitter

Zullen het er nu miljoenen zijn per dag?
pi_202676494
twitter
Als zelfs Britt intelligenter overkomt dan Marion

Marion: Ik weet het niet
Britt: Beetje het thema van de aflevering; ik weet het niet

Wat een wanvertoning!

[ Bericht 1% gewijzigd door _I op 18-12-2021 05:40:41 ]
pi_202676501
twitter
pi_202676522
twitter
twitter

Fringe
pi_202676542
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34036874/
Waarom is er geen mRNA vaccin voor TB?
twitter

Vaccine incoming
pi_202676826
quote:
Rechter herstelt vaccinatieplicht van Biden voor grote bedrijven
Bedrijven met meer dan 100 werknemers in de Verenigde Staten moeten waarschijnlijk alsnog voor 4 januari hebben geregeld dat al hun medewerkers zijn gevaccineerd, of dat personeel dat geen prik wil regelmatig wordt getest. Ruim tachtig miljoen Amerikanen vallen onder de regel.

Eerder had een rechter de vaccinatieplicht geschorst, maar een hogere rechter draaide dat terug. Een groep staten, bedrijven en actiegroepen had bezwaar tegen de maatregel aangetekend.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aatregelen-nederland
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202676864
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 07:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja en?
pi_202677004
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 00:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
In COR zijn mensen duidelijk verbaasder over de maatregelen dan hier over het algemeen. Dit is gewoon n kopie van vorig jaar, mensen dachten echt dat alles weer normaal zou worden als men de prikjes had genomen, heerlijk naïef.
Lol, serieus? Verbaasd? Wereldvreemden...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202677050
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 07:34 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Ja en?
En wat?
pi_202677070
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 december 2021 04:38 schreef _I het volgende:
Wat een COR genot. Gedesillusioneerd en oprecht verbaasd.

Gisterochtend een topic volgeluld over BNW. Muahaha

Had me voorgenomen niet te gaan genieten van het leed van anderen, maar ergens voelt het verdacht goed om ze zo in paniek te zien.

Ik weet het: ga me schamen enzo
Ist echt zo gesteld daar?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202677091
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
En wat?
Je dropt een link en thats it?
Wat vind je ervan? Waarom wou je dit zo graag delen?
Deel je ongezouten mening :D
pi_202677101
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 december 2021 05:06 schreef _I het volgende:

[..]
Dat krijg je ervan als je de mensen aanvalt die strijden voor vrijheid.

Hier doen ze het ook. Dan gaan ze verwijten maken dat “je wil dat mensen ziek worden van het vaccin”. Die zieke geesten draaien alles om.

Wij willen geen dwang, drang, lockdowns, avondklokken en andere oorlogsmaatregelen.
Wij wantrouwen de agenda en de juiste intentie achter het prikbeleid.
En nu gaan ze zien waarom. Het abonnement, de niet waargemaakte beloftes, de race naar de meta wereld van zuckerberg…

Rude awakening
Was het maar zo dat de risk reward voor alle mensen gunstig was...
pi_202677102
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ist echt zo gesteld daar?
Daar zit het fok omt. Dan weet je het wel toch _O-
pi_202677118
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:22 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Er zijn hier meerdere users die berichten over dit ene onderwerp gepost hebben. Daar heb jij nooit op gereageerd.
Verder voel ik me allerminst verantwoordelijk om op jouw insinuaties in te gaan. Het is niet alsof jij uit bent op een constructieve dialoog.
pi_202677131
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Er zijn hier meerdere users die berichten over dit ene onderwerp gepost hebben. Daar heb jij niet op gereageerd.
Verder voel ik me allerminst verantwoordelijk om op jouw insinuaties in te gaan. Het is niet alsof jij uit bent op een constructieve dialoog.
insinuaties?
En nee reageer niet overal op, zit ook geen 24/7 op fok. Maar je dropt iets en ik vraag wat je er van vindt. Schijnbaar wil je zelf geen dialoog. Maar het zal wel :W
pi_202677145
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:28 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
insinuaties?
En nee reageer niet overal op, zit ook geen 24/7 op fok. Maar je dropt iets en ik vraag wat je er van vindt. Schijnbaar wil je zelf geen dialoog. Maar het zal wel :W
Dit is echt enorm flauw. Er worden hier constant berichtjes gedropt, en je vraagt niemand om tekst en uitleg, behalve Isdatzo.
En dan doe je ook nog heel onschuldig.
pi_202677170
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2021 05:14 schreef _I het volgende:

[..]
Ze zullen wel moeten. Want anders stort hun wereldbeeld in.

Ergste is nog dat door al die chaos mensen vanzelf wel ziek worden en doodgaan.

Hoop oprecht dat de opstand groter wordt. Pleuris hoeft niet uit te breken. Gewoon een collectieve middelvinger naar de regering.
Ik merk bij sommigen dat ze in dingen zijn geloven.. Nouja.. Laat ik het zo zeggen... Ze vallen volledig in de emotie van het OMT advies/propaganda. Als je dan nuanceert dat bij mensen onder de 50 oid covid ronduit ongevaarlijker is dan waar ze hun hele leven aan zijn blootgesteld dan accepteren ze dat niet. Maar die weerstand krijgen ze nooit.

Ik heb de autoriteit niet, dat ze die "andere feiten" accepteren.

Men doet dan alsof het een mening is waar ik het over heb maar ik noem dan letterlijk statistische feitelijkheden op.

Maar het voelt ergens ook alsof er minachting is, dat je totale kolder uitspreekt en dat ze je dan niet serieus hoeven te nemen.

Maar dat is nogal schril als je feiten opnoemt. Dat is echt krankzinnig.
  zaterdag 18 december 2021 @ 08:48:34 #197
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202677275
https://www.nu.nl/coronavirus/6169882/mogelijk-vandaag-al-persconferentie.html

Vanavond al een PersCo? :D
Dat gaan we morgen al die strengere lockdown in. Dat zal 't volk leren, zo laks te zijn met vaxxen ~O>

8)7
Mai pben rai~!
pi_202677365
Zou e.e.a. niet gepusht worden vanuit Brussel de EU?
Die “rode kaart” staat de EU niet aan.

Snap ook niet dat mensen gaan testen.
Vakman pur sang
pi_202677403
quote:
rpagina
Net binnen
Populair
Meer
Voorpagina
Net binnen
Meest gelezen
Coronavirus
Binnenland
Buitenland
Algemeen
Politiek
Klimaat
Video
Weer
Economie
Geld
Werk
Ondernemen
Brexit
Auto
Aandelen
Verkeer
Sport
Voetbal
Formule 1
Scorebord
Spellen
Tech
Games
Reviews
Achtergrond
Media en Cultuur
Films en series
Muziek
Boek en cultuur
Media
Achterklap
Koningshuis
TV gids
Overig
Kind & Gezin
Dieren
Eten en drinken
Gezondheid
NUcheckt
Opmerkelijk
Thuis
Vakantie
Wetenschap
Wonen
Regio
Alphen a/d Rijn
Amersfoort
Amsterdam
Breda
Den Haag
Eindhoven
Groningen
Haarlem
Leiden
Zeeland
Rotterdam
Utrecht
Zwolle
NUfolder
NUshop
Tickets
Blog
NUlab

Mogelijk vandaag al persconferentie
Coronablog
Mogelijk vandaag al persconferentie
26-11-21 10:57
Update: 7 minuten geleden
13K reacties
Voor dit nieuws hebben we een melding verstuurd. Blijf ook met meldingen op de hoogte van belangrijk nieuws.

Sluiten
Advertentie

Vanaf 2023 minimaal energielabel C
Vanaf 1 januari 2023 is energielabel C verplicht voor de meeste kantoorgebouwen in Nederland. Wat moet je regelen?

Gesponsord door:
VBOVBO
Lees meer
Blijf hier op de hoogte van het laatste coronanieuws uit binnen- en buitenland.
Zaterdag mogelijk al persconferentie over nieuwe coronamaatregelen
Het is waarschijnlijk dat er zaterdag al een persconferentie gehouden wordt om de nieuwe coronamaatregelen bekend te maken. Dit zeggen Haagse bronnen tegen de NOS. Om een stormloop op winkels te voorkomen is de verwachting dat de eventuele nieuwe maatregelen in het weekend al ingaan.

"Het is de verwachting dat het demissionaire kabinet dit ingrijpende advies gaat overnemen", zegt politiek verslaggever Ron Fresen. "Ze kunnen ook moeilijk iets anders doen. Er zijn grote zorgen over hoe snel de omikronvariant zich verspreidt. Dit zou trouwens de eerste keer zijn dat ze al maatregelen nemen vóór er een nieuwe golf is."
2 uur geleden

Curaçao ziet in tien dagen een verdubbeling van het aantal coronabesmettingen
Het aantal geregistreerde coronabesmettingen op Curaçao is in de afgelopen tien dagen bijna verdubbeld. Op 7 december stond de teller op 102, tien dagen later (17 december) was dit aantal gestegen naar 202. Lees hier verder.
3 uur geleden
Rechter herstelt vaccinatieplicht van Biden voor grote bedrijven
De recente schorsing van de vaccinatieplicht die president Joe Biden instelde voor grote bedrijven is door een federale rechtbank in de VS teruggedraaid. Dat heeft gevolgen voor bedrijven met meer dan honderd werknemers. Die moeten alsnog voor 4 januari hebben geregeld dat al hun medewerkers zijn gevaccineerd, of dat personeel dat geen prik wil regelmatig wordt getest. Ruim tachtig miljoen Amerikanen vallen onder de regel.
De rechter bepaald ff dat het ok is dat de staat lichamelijke integriteit mag beperken omwille van... Individuele kosten/baten afweging van 3x niks.

Er is geen fucking weerstand tegen willekeur vanuit de rechterlijke macht.

Wat doen grondrechten? Als ze op 0 worden gewaardeerd door rechters?
  zaterdag 18 december 2021 @ 09:14:26 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202677531
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:22 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
De rest van dit topic al eens bekeken? Het staat hier vol met link- en tweetdumps.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')