abonnement Unibet Coolblue
pi_202661488



quote:
Aangifte van seksueel misbruik tegen Marco Borsato

AMSTERDAM - Een jonge vrouw (22), die zegt vanaf haar vijftiende seksueel te zijn misbruikt door Marco Borsato, heeft maandag officieel aangifte gedaan bij de zedenpolitie in de regio Midden-Nederland.

Met de aangifte verzoekt de vrouw om strafrechtelijke vervolging voor het delict aanranding. Ze stelt in haar aangifte dat gedurende een aantal jaren sprake is geweest van het plegen van ontuchtige handelingen. Bij aanranding gaat het dan om ongewenst aanraken van geslachtsdelen, billen en borsten. De politie heeft bewijsmateriaal in beslag genomen, dat de aangifte kan ondersteunen.

Het is voor het eerst dat officieel aangifte volgt tegen Borsato, die al geruime tijd onder vuur ligt vanwege geruchten van grensoverschrijdend gedrag.

Het Openbaar Ministerie zegt in een reactie: ,,We hebben vandaag een aangifte van onzedelijke betastingen tegen hem ontvangen. Onderzoek zal moeten uitwijzen of er sprake is van bewijsbare strafbare feiten. Een verdere toelichting kunnen we op dit moment niet geven."

Het advocatenechtpaar Knoops, dat Borsato bijstaat, blijft bij een vorige week uitgegeven verklaring dat het Openbaar Ministerie om een 'onafhankelijk onderzoek' is verzocht en dat verder geen vragen worden beantwoord. Borsato zelf laat weten 'kennis te hebben genomen van het feit dat aangifte jegens mij is gedaan.'
https://www.telegraaf.nl/(...)-tegen-marco-borsato

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef Mylene het volgende:
Dochter van werkneemster zanger zegt aangerand te zijn (meisje met het dagboek). Het misbruik duurde volgens de aangeefster van 2014 tot in 2019. Hij zat volgens haar talloze malen aan borsten, billen en en gleed met zijn handen onder haar rokje om tussen benen te strelen. (Telegraaf Premium).
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef Mylene het volgende:
In het premium artikel staat ook dat Borsato volgens de aangifte aanwezig was tijdens sessies met psychologen en huilend zijn verontschuldigen aanbood.
Na het overlijden vader, zou Borsato zich hebben opgeworpen als een pleegvader.
twitter


SPOILER: Artikel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:11 schreef JourneyBlue het volgende:
Tijdlijn:

In 2019 heeft de moeder van de vrouw een dagboek ontdekt waarin het seksueel misbruik gedetailleerd is beschreven.

Op 4 juli 2019 confronteerde de moeder van het slachtoffer Marco op kantoor met de gevonden info uit het dagboek.
Op die dag zou er dus ook een geluidsopname zijn gemaakt. Het vermeende slachtoffer heeft daarna therapie gevolgd, waarbij de zanger ook aanwezig zou zijn geweest. Borsato zou daar huilend zijn excuses hebben aangeboden

- In september 2019 heeft moeder de samenwerking met MB beëindigd en verklaart in Story week 49/2021: ‘Ik heb Marco al twee jaar niet gezien of gesproken!.' (https://www.tijdschrift.n(...)rondom-marco-borsato). Wanneer waren die sessies bij de psycholoog dan?

- In januari 2020 kwam naar buiten dat Marco mogelijk het seizoen van TVK niet af zou maken: https://www.telegraaf.nl/(...)ids-mogelijk-niet-af

- februari 2020: Marco en Leontine gaan scheiden

- maart 2020: Ilse vervangt Marco bij de finale van TVK:
https://www.televizier.nl(...)e-van-the-voice-kids

- maart 2020 Evert Santegoeds zou door moeder zijn benaderd ("Er zouden (toen ook al) dagboekaantekeningen en een bandopname zijn, maar men kwam niet met bewijs over de brug”(https://www.mediacourant.(...)al-sinds-maart-2020/)

- juni 2020: Marco keert niet terug bij TVK:
https://www.televizier.nl(...)co-borsato-op-straat

- (Reeds) medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops' Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes.

- juni 2021: Marco en Leontine weer samen

- 24-11-2021 (en eerder): RoddelPraat beweert dat MB aan jonge meisjes heeft gezeten

- rond 20-08-2021: Yvonne zegt contact te hebben met een slachtoffer. En is 14-12 trots op "haar 2 leeuwinnen"

-25-11-2021: Fawry van RUMAG TV/De Roddelloog: “Nu heb ik vorige week met een hele goede bron gebeld en die heeft mij dus verteld dat er op dit moment drie meiden zijn die een aanklacht tegen hem gaan indienen. Er komt dus binnenkort een rechtszaak tegen Marco over dit hele gebeuren. Hij ziet het al aankomen, want wat ik ook heb gehoord is dat hij ergens in Italië een stukje grond heeft gekocht

- 09-12-2021: Knoops' Advocaten maakt donderdagavond om 19.00 uur bekend dat ze het Openbaar Ministerie hebben gevraagd een onderzoek in te stellen naar de oorsprong van de geruchten van mogelijk grensoverschrijdend gedrag door de zanger. Omdat de geruchten blijven aanhouden en dat schadelijk is voor zijn ,,persoonlijke integriteit en reputatie", zo stellen de advocaten. Geert-Jan voegt daar aan toe: ,,En voor een ieder die het bericht nog steeds niet begrijpt..: dhr. Borsato ontkent dus de insinuaties."

- 13-12-2021: Volgens de 22-jarige vrouw zou Marco Borsato haar al vanaf haar vijftiende seksueel hebben misbruikt, tot ze twintig jaar was. "In de aangifte, die maandag bij zedenrechercheurs van de politie-eenheid Midden-Nederland is gedaan, verklaart de vrouw dat Borsato talloze malen aan haar borsten en billen zat en met zijn handen onder haar rokje gleed en tussen haar benen streelde"

- 14-12-2021: John van den Heuvel heeft samen met Mick van Wely (al in het voorjaar van 2021 contact met moeder en dochter) en Martin Groenewold een half jaar gewerkt aan deze zaak, heeft nu blijkbaar wel het dagboek+ondersteunend bewijs. Roept mogelijke andere slachtoffers op zich (bij hem/politie) te melden.
Twee mensen zouden zich hebben gemeld en die zaken gaan Mick en John nader onderzoeken.

- MB stelt via Knoops (medio 2020 ingeschakeld) tot vandaag (14-12-2021) niet te hebben geweten waar de geruchten vandaan kwamen.

Tijdlijn van alle affaires en beschuldigingen rondom Marco Borsato
quote:
OM: zaak Marco Borsato krijgt voorrang op andere zaken 'vanwege de enorme maatschappelijke impact'

16-12-2021 13:14

OM: zaak Marco Borsato krijgt voorrang op andere zaken 'vanwege de enorme maatschappelijke impact'
Marco Borsato

De aangifte tegen Marco Borsato krijgt voorrang op andere zaken, waardoor die langer moeten wachten voor ze behandeld worden. Dat zegt het OM Midden-Nederland.

Onlangs meldden we nog dat ruim 800 zedenzaken door een gebrek aan personeel nog altijd op de plank liggen, sommigen zelfs jarenlang. Toch gaat de aangifte tegen Marco Borsato van 'onzedelijke betastingen' die maandag werd ingediend dus voor.

Voorpaginanieuws

"Het is altijd een dilemma welke zaken voorrang krijgen en bij zedenzaken is dat nog lastiger", zegt persvoorlichter Ties Kortmann. Hij vertelt dat bij de afweging gekeken wordt naar de ernst van de feiten en hoe lang geleden ze zijn gepleegd. "Omdat deze feiten niet recent zouden zijn gepleegd zou dat reden kunnen zijn om de zaak geen voorrang te geven."

Dat de aangifte tegen Borsato nu toch snel wordt opgepakt komt volgens de persvoorlichter door de 'geschokte rechtsorde'. Hij doelt daarmee op de 'enorme maatschappelijke impact' en het feit dat de aangifte voorpaginanieuws was. "Het weegt ook mee dat de identiteit van de betrokkenen in ieder geval deels op straat ligt", zegt de persvoorlichter.

Vertraging voor anderen

"Elke dag dat het langer onduidelijk blijft, neemt de schade toe voor zowel de aangeefster als degene tegen wie aangifte is gedaan. Daarom is de afweging zeer bewust gemaakt om voorrang te geven aan de zaak", vertelt Kortmann.

Dat is volgens hem geen standaardprocedure, maar wordt per zaak bekeken. Dat de aangifte tegen Borsato nu voorrang heeft gekregen, heeft wel gevolgen voor andere zaken. "Als je bepaalde zaken voorrang geeft, dan weet je dat anderen weer wat langer moeten blijven zitten."

'Heel erg om te horen'

Advocate Nelleke Stolk die veel zedenzaken behandelt, reageert geschokt: "Ik vind het heel erg om te horen. Het stuit me echt tegen de borst, want nu blijven andere zaken nog langer liggen."

"En de slachtoffers die nu zitten te wachten, voelen zich hierdoor niet serieus genomen. Ik vind het schandalig."

Eva wacht al 1,5 jaar

Eva Peters deed anderhalf jaar geleden aangifte van een ernstig zedendelict, maar de verdachte in haar zaak is nog steeds niet verhoord. Ze benadrukt nog eens dat er meer dan 800 soortgelijke zedenzaken op de plank liggen: "Al die zaken hebben evenveel recht op een snel onderzoek. Ik voel mij echt een tweederangsburger."

Het stoort haar enorm dat het Openbaar Ministerie in de zaak Borsato zegt meteen in actie te komen: "Ik heb respect voor de vrouw die de aangifte heeft aangedurfd, want ik weet als geen ander dat dat niet zomaar een gesprekje is. Maar nu lijkt het erop dat het OM snel handelt bij zedenzaken en dat is een schijnvertoning. De werkelijkheid is dat er honderden zaken op de plank liggen."

https://eenvandaag.avrotr(...)schappelijke-impact/
SPOILER: vorige OP
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202661531
Ging het weer niet snel genoeg?
LEEF!
pi_202661547
Laatste post vorig deel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:07 schreef Mediaatje het volgende:
Is het mogelijk kritisch te zijn (te twijfelen) over het verhaal van het slachtoffer zonder ineens aan victim blaming te doen?

Er zijn nl behoorlijk wat dingen aan deze zaak waardoor ik een aantal kritische kanttekeningen bij de vooralsnog vermeende ongewenste aanrakingen wil zetten..
NEE. ONMOGELIJK! Je MOET ten alle tijden op iedereen zijn blauwe ogen geloven dat ze slachtoffer zijn, van wat dan ook.
Doe je dat niet per direct dan wordt je virtueel afgeslacht door de wokebrigade, die ook duidelijk hier aanwezig is. Verbannen en gecanceld moet je worden door de zeer aanwezige roeptoetermongolen die er een dag en nacht-taak van hebben gemaakt om elke reactie te beantwoorden. Het liefst hoe slecht je wel niet bent als je niet direct een vermeend slachtoffer op haar woord geloofd.

Durf dus niet en nooit te twijfelen over een vermeend slachtoffer van seksuele handelingen. NOOIT! Slachtoffers liegen namelijk NOOIT en hebben ALTIJD zuivere intenties.

Ik vraag me af hoever die genoegdoening moet gaan waar het vermeend slachtoffer op hoopt. Is het klaar wanneer er iemand zich opknoopt? Marco zelf of misschien wel een van zijn kinderen. Is het dan eindelijk goed?

Wat een zooi. Ik betwijfel zeer of dit hele circus uiteindelijk voor de gewenste genoegdoening zal zorgen. :N

En voor de wokebrigade weer over me heenvalt; NEE, ik ben geen fan van Borsato! Hij zal gestraft moeten worden indien hij schuldig is bevonden door de rechter.
Maar of dit de weg is......?

[ Bericht 0% gewijzigd door Traytje-Hzus op 17-12-2021 12:04:20 ]
LEEF!
pi_202661551
Anouks gifbeker is nog niet leeg.

Anouk Smulders overtuigt volgers niet: ‘Waar zijn je excuses?’

https://www.mediacourant.(...)aar-zijn-je-excuses/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 17 december 2021 @ 11:47:33 #5
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202661552
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:41 schreef Traytje-Hzus het volgende:

[..]
NEE. ONMOGELIJK! Je MOET ten alle tijden op iedereen zijn blauwe ogen geloven dat ze slachtoffer zijn, van wat dan ook.
Doe je dat niet per direct dan wordt je virtueel afgeslacht door de wokebrigade, die ook duidelijk hier aanwezig is. Verbannen en gecanceld moet je worden door de zeer aanwezige roeptoetermongolen die er een dag en nacht-taak van hebben gemaakt om elke reactie te bantwoorden. Het liefst hoe slecht je wel niet bent als je niet direct een vermeend salchtoffer op haar woord geloofd.

Durf dus niet en nooit te twijfelen over een vermeend slachtoffer van seksuele handelingen. NOOIT! Slachtoffers liegen namelijk NOOIT en hebben ALTIJD zuivere intenties.

Ik vraag me af hoever die genoegdoening moet gaan waar het vermeend slachtoffer op hoopt. Is het klaar wanneer er iemand zich opknoopt? Marco zelf of misschien wel een van zijn kinderen. Is het dan eindelijk goed?

Wat een zooi. Ik betwijfel zeer of dit hele circus uiteindelijk voor de gewenste genoegdoening zal zorgen. :N

En voor de wokebrigade weer over me heenvalt; NEE, ik ben geen fan van Borsato! Hij zal gestraft moeten worden indien hij schuldig is bevonden door de rechter.
Maar of dit de weg is......?
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:45 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Ging het weer niet snel genoeg?
En weer een slachtoffer gespot. Het houdt niet op :{
pi_202661573
weer emmer popcorn leeg :(
ff nieuwe halen en hopen dat ik niks mis :P
pi_202661602
Als Maan ook nog met Ali B heeft liggen rommelen moet ze toch over haar mannenkeuzes gaan nadenken.

Een gluiperige en rapey zanger en een mocro met spraakgebrek.
pi_202661614
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:47 schreef superniger het volgende:
Anouks gifbeker is nog niet leeg.

Anouk Smulders overtuigt volgers niet: ‘Waar zijn je excuses?’

https://www.mediacourant.(...)aar-zijn-je-excuses/
De online pek en veren worden van stal gehaald.
pi_202661628
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:52 schreef Duiveltja het volgende:
Als Maan ook nog met Ali B heeft liggen rommelen moet ze toch over haar mannenkeuzes gaan nadenken.

Een gluiperige en rapey zanger en een mocro met spraakgebrek.
En Tony junior. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202661633
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:47 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Laatste post vorig deel.
[..]
NEE. ONMOGELIJK! Je MOET ten alle tijden op iedereen zijn blauwe ogen geloven dat ze slachtoffer zijn, van wat dan ook.
Doe je dat niet per direct dan wordt je virtueel afgeslacht door de wokebrigade, die ook duidelijk hier aanwezig is. Verbannen en gecanceld moet je worden door de zeer aanwezige roeptoetermongolen die er een dag en nacht-taak van hebben gemaakt om elke reactie te bantwoorden. Het liefst hoe slecht je wel niet bent als je niet direct een vermeend salchtoffer op haar woord geloofd.

Durf dus niet en nooit te twijfelen over een vermeend slachtoffer van seksuele handelingen. NOOIT! Slachtoffers liegen namelijk NOOIT en hebben ALTIJD zuivere intenties.

Ik vraag me af hoever die genoegdoening moet gaan waar het vermeend slachtoffer op hoopt. Is het klaar wanneer er iemand zich opknoopt? Marco zelf of misschien wel een van zijn kinderen. Is het dan eindelijk goed?

Wat een zooi. Ik betwijfel zeer of dit hele circus uiteindelijk voor de gewenste genoegdoening zal zorgen. :N

En voor de wokebrigade weer over me heenvalt; NEE, ik ben geen fan van Borsato! Hij zal gestraft moeten worden indien hij schuldig is bevonden door de rechter.
Maar of dit de weg is......?
Oh dit is zeker wel mogelijk. Jim Bakkum heeft wat mij betreft een prima reactie gegeven.

Ik zeg niet dat Marco subiet op het schavot moet, daar hebben we een rechtstaat voor. En dat het een mediacircus wordt is deels door Marco's bekendheid, en deels door de wijze en het late reageren van Borsato.

Maar de wijze waarop Anouk Smulders, zonder duidelijke disclaimer dat ze vuistdiep er in zit bij de Borsato's, de aanval opent op het slachtoffer terwijl haar man onderdeel is van een roddelblad wat dit zaakje vroegtijdig heeft geprobeerd te outen en daarbij het vermeende slachtoffer onder druk heeft geprobeerd te zetten, is next level evil. Schadelijk voor het vermeende slachtoffer, het werpt een drempel op voor andere evenuele meldingen, het helpt het ook de Borsato's van geen kant, en vooral haar eigen situatie niet, dus ik snap er persoonlijk niets van dat je dit zo zou doen.
  vrijdag 17 december 2021 @ 11:56:26 #11
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202661640
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:52 schreef Duiveltja het volgende:
Als Maan ook nog met Ali B heeft liggen rommelen moet ze toch over haar mannenkeuzes gaan nadenken.

Een gluiperige en rapey zanger en een mocro met spraakgebrek.
Maan speelt graag dat ze een onschuldig meisje is, maar ondertussen..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_202661642
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:56 schreef Perrin het volgende:

[..]
Maan speelt graag dat ze een onschuldig meisje is, maar ondertussen..
Heerlijk man.
pi_202661659
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:56 schreef Perrin het volgende:

[..]
Maan speelt graag dat ze een onschuldig meisje is, maar ondertussen..
Net zoals alle vrouwen heeft ze ook gewoon sex met mannen yeap. Niets mis mee geloof ik. Het zijn alleen niet de meeste waarschijnlijke mannen in haar geval als je haar image ernaast legt. :)
  Spellchecker vrijdag 17 december 2021 @ 11:59:09 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202661668
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 00:17 schreef superniger het volgende:
Anouk met haar zure kop bij Shownieuws. :')
En die Guido is een Anouk simp.
Is dat nog terug te kijken?
  vrijdag 17 december 2021 @ 11:59:31 #15
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202661671
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:57 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Net zoals alle vrouwen heeft ze ook gewoon sex met mannen yeap. Niets mis mee geloof ik. Het zijn alleen niet de meeste waarschijnlijke mannen in haar geval als je haar image ernaast legt. :)
Niet alle vrouwen hebben sex met mannen hoe durf je dit hier neer te zetten gatverdamme. Bied je excuses aan.
pi_202661692
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:59 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Niet alle vrouwen hebben sex met mannen hoe durf je dit hier neer te zetten gatverdamme. Bied je excuses aan.
Oja my bad, vrouwen kunnen ook gaan voor kutje botsen.
pi_202661698
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:59 schreef maily het volgende:

[..]
Is dat nog terug te kijken?
https://www.shownieuws.nl/uitzendingen

Uitzending 16 december
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 17 december 2021 @ 12:02:01 #18
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202661699
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:47 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Laatste post vorig deel.
[..]
NEE. ONMOGELIJK! Je MOET ten alle tijden op iedereen zijn blauwe ogen geloven dat ze slachtoffer zijn, van wat dan ook.
Doe je dat niet per direct dan wordt je virtueel afgeslacht door de wokebrigade, die ook duidelijk hier aanwezig is. Verbannen en gecanceld moet je worden door de zeer aanwezige roeptoetermongolen die er een dag en nacht-taak van hebben gemaakt om elke reactie te bantwoorden. Het liefst hoe slecht je wel niet bent als je niet direct een vermeend salchtoffer op haar woord geloofd.

Durf dus niet en nooit te twijfelen over een vermeend slachtoffer van seksuele handelingen. NOOIT! Slachtoffers liegen namelijk NOOIT en hebben ALTIJD zuivere intenties.

Ik vraag me af hoever die genoegdoening moet gaan waar het vermeend slachtoffer op hoopt. Is het klaar wanneer er iemand zich opknoopt? Marco zelf of misschien wel een van zijn kinderen. Is het dan eindelijk goed?

Wat een zooi. Ik betwijfel zeer of dit hele circus uiteindelijk voor de gewenste genoegdoening zal zorgen. :N

En voor de wokebrigade weer over me heenvalt; NEE, ik ben geen fan van Borsato! Hij zal gestraft moeten worden indien hij schuldig is bevonden door de rechter.
Maar of dit de weg is......?
Dit!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 12:03:00 #19
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202661708
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:08 schreef Molo het volgende:

[..]
ALi B ook al? :')

Is Maan dan het antwoord op deze vraag?
  vrijdag 17 december 2021 @ 12:04:03 #20
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202661713
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:03 schreef Momo het volgende:

[..]

Is Maan dan het antwoord op deze vraag?
Lyrics: Wie zou je doen?
  vrijdag 17 december 2021 @ 12:07:58 #21
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202661747
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:47 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Laatste post vorig deel.
[..]
NEE. ONMOGELIJK! Je MOET ten alle tijden op iedereen zijn blauwe ogen geloven dat ze slachtoffer zijn, van wat dan ook.
Doe je dat niet per direct dan wordt je virtueel afgeslacht door de wokebrigade, die ook duidelijk hier aanwezig is. Verbannen en gecanceld moet je worden door de zeer aanwezige roeptoetermongolen die er een dag en nacht-taak van hebben gemaakt om elke reactie te beantwoorden. Het liefst hoe slecht je wel niet bent als je niet direct een vermeend slachtoffer op haar woord geloofd.

Durf dus niet en nooit te twijfelen over een vermeend slachtoffer van seksuele handelingen. NOOIT! Slachtoffers liegen namelijk NOOIT en hebben ALTIJD zuivere intenties.

Ik vraag me af hoever die genoegdoening moet gaan waar het vermeend slachtoffer op hoopt. Is het klaar wanneer er iemand zich opknoopt? Marco zelf of misschien wel een van zijn kinderen. Is het dan eindelijk goed?

Wat een zooi. Ik betwijfel zeer of dit hele circus uiteindelijk voor de gewenste genoegdoening zal zorgen. :N

En voor de wokebrigade weer over me heenvalt; NEE, ik ben geen fan van Borsato! Hij zal gestraft moeten worden indien hij schuldig is bevonden door de rechter.
Maar of dit de weg is......?
Het gaat allemaal erg ver ja. Ben benieuwd hoe ver men zal gaan. Dit is pure broodmoord als het allemaal verzonnen blijkt.
  vrijdag 17 december 2021 @ 12:12:03 #22
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202661781
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:57 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Net zoals alle vrouwen heeft ze ook gewoon sex met mannen yeap. Niets mis mee geloof ik. Het zijn alleen niet de meeste waarschijnlijke mannen in haar geval als je haar image ernaast legt. :)
Tja als dat haar ding is. Of als dat haar carrière verder helpt..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 17 december 2021 @ 12:13:17 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202661792
Nah, kritisch zijn en victim blaming zijn gewoon verschillende dingen, als je het een niet kunt zonder het ander dan ben je simpelweg niet kritisch.
Overigens zijn het niet de kritische reacties hier (en elders) waartegen geageerd wordt, maar de victim blaming reacties.

En natuurlijk de reacties die op blind geloof gebaseerd zijn want meneer is so cute met de kindertjes en dus kan hij dat nooit gedaan hebben.
Maar goed, daarmee zet je het slachtoffer ook indirect als leugenaar neer, dus wederom niet kritisch.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 17 december 2021 @ 12:20:08 #24
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202661858
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:07 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Het gaat allemaal erg ver ja. Ben benieuwd hoe ver men zal gaan. Dit is pure broodmoord als het allemaal verzonnen blijkt.
In dat geval hangt John van den Heuvel waarschijnlijk, maar ik acht de kans daarop niet zo groot.
pi_202661867
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:07 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Het gaat allemaal erg ver ja. Ben benieuwd hoe ver men zal gaan. Dit is pure broodmoord als het allemaal verzonnen blijkt.
nee joh, dan krijgen we weer een album, een boek en een concertserie vol levensellende en een film waarin iedereen zichzelf speelt.
  vrijdag 17 december 2021 @ 12:21:58 #26
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202661875
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
nee joh, dan krijgen we weer een album, een boek en een concertserie vol levensellende en een film waarin iedereen zichzelf speelt.
Marco heeft momenteel zoveel input en content voor zijn nieuwe album dat hij zich tijdelijk zelfs helemaal heeft teruggetrokken.
pi_202661884
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:12 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tja als dat haar ding is. Of als dat haar carrière verder helpt..
Algemeen bekend in het Gooi dat het zo werkt. C. Tensen heeft zich letterlijk omhoog geneukt. :)
pi_202661898
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:47 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Laatste post vorig deel.
[..]
NEE. ONMOGELIJK! Je MOET ten alle tijden op iedereen zijn blauwe ogen geloven dat ze slachtoffer zijn, van wat dan ook.
Doe je dat niet per direct dan wordt je virtueel afgeslacht door de wokebrigade, die ook duidelijk hier aanwezig is. Verbannen en gecanceld moet je worden door de zeer aanwezige roeptoetermongolen die er een dag en nacht-taak van hebben gemaakt om elke reactie te beantwoorden. Het liefst hoe slecht je wel niet bent als je niet direct een vermeend slachtoffer op haar woord geloofd.

Durf dus niet en nooit te twijfelen over een vermeend slachtoffer van seksuele handelingen. NOOIT! Slachtoffers liegen namelijk NOOIT en hebben ALTIJD zuivere intenties.

Ik vraag me af hoever die genoegdoening moet gaan waar het vermeend slachtoffer op hoopt. Is het klaar wanneer er iemand zich opknoopt? Marco zelf of misschien wel een van zijn kinderen. Is het dan eindelijk goed?

Wat een zooi. Ik betwijfel zeer of dit hele circus uiteindelijk voor de gewenste genoegdoening zal zorgen. :N

En voor de wokebrigade weer over me heenvalt; NEE, ik ben geen fan van Borsato! Hij zal gestraft moeten worden indien hij schuldig is bevonden door de rechter.
Maar of dit de weg is......?
Wat is dit voor slechte post?

Natuurlijk moet je een slachtoffer niet altijd zomaar geloven, dat gebeurt ook helemaal niet.

In dit geval hebben John van den Heuvel en Mick van Wely zich ingezet en de bewijzen ingezien. Het is eerder andersom, nu nog denken dat Marco Borsato onschuldig is en geen foute dingen gedaan heeft, is behoorlijk naïef.

Ik bedoel, als Marco Borsato onschuldig zou zijn, had hij zich niet verstopt en geen leugen (over de aangifte als gevolg van het onderzoek) de wereld in geslingerd.
  Tettenkoning vrijdag 17 december 2021 @ 12:33:07 #29
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202662033
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:22 schreef Duiveltja het volgende:
Algemeen bekend in het Gooi dat het zo werkt. C. Tensen heeft zich letterlijk omhoog geneukt. :)
Klopt, ze had zelfs de bijnaam 'Gooise Matras' :')

Edit, zie ook: SHO / Het grote Caroline Tensen roddel-topic

[ Bericht 11% gewijzigd door Nine. op 17-12-2021 12:40:34 ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 17 december 2021 @ 12:34:12 #30
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202662046
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
nee joh, dan krijgen we weer een album, een boek en een concertserie vol levensellende en een film waarin iedereen zichzelf speelt.
Vergeet het interview met Linda niet.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202662128
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:22 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Algemeen bekend in het Gooi dat het zo werkt. C. Tensen heeft zich letterlijk omhoog geneukt. :)
Ik vind Caroline prettig om naar te kijken. Het is niet dat ze het allemaal niet kan.
pi_202662139
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:34 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Vergeet het interview met Linda niet.
Das inderdaad wel de ultieme wraakactie van Marco.
  vrijdag 17 december 2021 @ 12:39:43 #33
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202662153
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:24 schreef luxerobots het volgende:
Ik bedoel, als Marco Borsato onschuldig zou zijn, had hij zich niet verstopt en geen leugen (over de aangifte als gevolg van het onderzoek) de wereld in geslingerd.
Op de site van Marco zelf kun je nog zo'n 'creatief' statement vinden.

quote:
HELAAS LUKT HET DOOR GEPUZZEL MET AGENDA’S EN BESCHIKBAARHEID VAN DE ZALEN :D NIET OM NIEUWE DATA OP KORTE TERMIJN AAN TE KUNNEN KONDIGEN.

https://borsato.nl/
pi_202662174
Gefriemel
SOONY
  Tettenkoning vrijdag 17 december 2021 @ 12:41:43 #35
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202662183
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind Caroline prettig om naar te kijken. Het is niet dat ze het allemaal niet kan.
Het één sluit het ander dan ook niet uit ;)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning vrijdag 17 december 2021 @ 12:43:03 #36
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202662203
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:41 schreef DKUp het volgende:
Gefriemel
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 17 december 2021 @ 12:44:04 #37
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202662219
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:43 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Met als ondertekst dan: lekker friemelen.
  vrijdag 17 december 2021 @ 12:45:06 #38
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202662234
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:43 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Wat jullie er verder van vinden zal me aan mijn reet roesten verder.
Die indruk kreeg ik zelf niet.
pi_202662241
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:43 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds lachen om dat gifje :D
  Tettenkoning vrijdag 17 december 2021 @ 12:45:28 #40
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202662242
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:44 schreef Tengano het volgende:
Met als ondertekst dan: lekker friemelen.

Er is ook een 'friemelen' versie ;)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 17 december 2021 @ 12:46:26 #41
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202662256
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:45 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Er is ook een 'friemelen' versie ;)
Ik vind dat andere plaatje daar wel leuker bij :D
  Tettenkoning vrijdag 17 december 2021 @ 12:49:12 #42
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202662288
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:46 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dat andere plaatje daar wel leuker bij :D
Ik heb ze niet zelf gemaakt dus helaas ;)

Als iemand de originele grabs van dit filmpje heeft (dus zonder tekst) kan ik er wel wat van maken.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 17 december 2021 @ 12:49:57 #43
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202662296
.

[ Bericht 83% gewijzigd door Tengano op 17-12-2021 13:00:42 ]
  Spellchecker vrijdag 17 december 2021 @ 13:05:25 #44
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202662494
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:39 schreef Tengano het volgende:

[..]
Op de site van Marco zelf kun je nog zo'n 'creatief' statement vinden.
[..]

Hebben er al mensen geëist dat ze uit dat filmpje met glasheffen gehaald willen worden?
  vrijdag 17 december 2021 @ 13:05:47 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202662498
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:01 schreef Noek het volgende:

[..]
wow.
Is dat een kloontje van iemand die we van elders op Fok kennen? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202662516
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:05 schreef Molo het volgende:

[..]
Is dat een kloontje van iemand die we van elders op Fok kennen? :D
I dunno maar laatst reageerde iemand op mijn post dat die nogal wat frust proefde. Nou, waar is die gozert nu dan??
Go hard or go home
pi_202662517
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:05 schreef Molo het volgende:

[..]
Is dat een kloontje van iemand die we van elders op Fok kennen? :D
Vast en zeker :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 17 december 2021 @ 13:08:58 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202662538
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:07 schreef Noek het volgende:

[..]
I dunno maar laatst reageerde iemand op mijn post dat die nogal wat frust proefde. Nou, waar is die gozert nu dan??
Aan het huilen/juicen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202662601
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:22 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Algemeen bekend in het Gooi dat het zo werkt. C. Tensen heeft zich letterlijk omhoog geneukt. :)
Letterlijk? Ik probeer me daar een voorstelling van te maken.
  vrijdag 17 december 2021 @ 13:15:16 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202662615
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:14 schreef 297534 het volgende:

[..]
Letterlijk? Ik probeer me daar een voorstelling van te maken.
Carolien draait er wel een wokkel van hoor. Die doet alles in bed

Go Ron :B 💩 :B
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202662681
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2021 12:43 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Bah…lijkt wel een lizzard zo…
  vrijdag 17 december 2021 @ 13:21:47 #52
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202662700
En doorrrrrrrrrrr oO/

quote:
WOESTE STERREN EN OPHEF

vandaag 13:10

Talpa klaar met kritiek, breekt alle banden met AD: ‘Gotspe!’

Talpa breekt alle banden met het AD. De krant krijgt geen persberichten meer van John de Mols tv-bolwerk en er worden geen interviewafspraken meer gepland. Een gotspe, vindt Angela de Jong.



Angela wijst er ditmaal op hoe Marco Borsato de hand boven het hoofd wordt gehouden op SBS 6. “De Molletjes en De Borsatootjes zijn al jaren dik met elkaar”, zegt ze. “En jawel hoor, de trekpoppen bij Shownieuws, ook allemaal op een of andere manier aan De Borsatootjes gelieerd, sprongen direct in het gelid.”

https://www.mediacourant.(...)anden-met-ad-gotspe/
quote:
Bij Talpa zijn ze niet gediend van kritiek en dus heeft het AD een boycot aan de broek

https://www.ad.nl/show/bi(...)n-de-broek~a4eed043/


[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 17-12-2021 14:32:38 ]
  Spellchecker vrijdag 17 december 2021 @ 13:24:36 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202662748
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:21 schreef Tengano het volgende:
En doorrrrrrrrrrr oO/
[..]

#TeamTanteAngela
  vrijdag 17 december 2021 @ 13:26:59 #54
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202662782
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:21 schreef Tengano het volgende:
En doorrrrrrrrrrr oO/
[..]

De treurigheid weer _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 17 december 2021 @ 13:28:21 #55
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202662802
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:26 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
De treurigheid weer _O-
Het is gewoon chantage en vergelding vanuit John de Mol dus.

Dit wordt weer een video voor Yvonne dus. De Juice kanalen die varen er maar wel bij :D

Lijkt wel een soort burgeroorlog waarbij de machthebbers van de troon gestoten worden.
  vrijdag 17 december 2021 @ 13:32:24 #56
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202662872
Een grote etterende pestbuil die nu open gekrast wordt. Kan niet wachten op de virtuele schoonmaak in BN-land.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Spellchecker vrijdag 17 december 2021 @ 13:32:51 #57
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202662880
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:32 schreef Scorpie het volgende:
Een grote etterende pestbuil die nu open gekrast wordt. Kan niet wachten op de virtuele schoonmaak in BN-land.
Misschien wel meer omroepen die straks alleen maar een haardvuur uitzenden met kerst :D
  vrijdag 17 december 2021 @ 13:35:41 #58
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202662908
John de Mol moet gewoon niet lullen. Die Shownieuws uitzending was er een om je ogen voor uit je kop te schamen gewoon.

Daar wordt over jaren nog over gesproken. En zeker als Marco nog schuldig wordt bevonden en veroordeeld.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tengano op 17-12-2021 14:58:19 ]
pi_202662927
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:21 schreef Tengano het volgende:
En doorrrrrrrrrrr oO/
[..]

Dit is natuurlijk hete kolen op het vuur en is precies wat ze nou niet moesten doen. :D
pi_202662939
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:35 schreef Tengano het volgende:
John de Mol moet gewoon niet lullen. Die Shownieuws uitzending was er een om je ogen voor uit je kop te schamen gewoon.

Daar wordt over jaren nog over gesproken.
de Mol beschermt hier een mogelijke kinder aanrander/verkrachter
  vrijdag 17 december 2021 @ 13:37:49 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202662945
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:36 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk hete kolen op het vuur en is precies wat ze nou niet moesten doen. :D
Team vuistdiep :')
pi_202662953
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:32 schreef maily het volgende:

[..]
Misschien wel meer omroepen die straks alleen maar een haardvuur uitzenden met kerst :D
Nee joh, terugblik 2021 met video’s van alle juicekanalen. Met reclameblokken vol oorbelletjes en koffiemokken.
pi_202662967
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:37 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
de Mol beschermt hier een mogelijke kinder aanrander/verkrachter
De aangifte gaat niet om verkrachting.
  vrijdag 17 december 2021 @ 13:41:23 #64
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202663027
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee joh, terugblik 2021 met video’s van alle juicekanalen. Met reclameblokken vol oorbelletjes en koffiemokken.
Heb je gezien dat in de TV gids die video's van Yvonne en Roddepraat gewoon op hun site beschikbaar zijn voorzien van aanvullend commentaar. En ze worden ook in de TV programma's gewoon besproken. Dit fenomeen komt steeds meer naar boven drijven en John de Mol kan daar niets tegen doen, behalve behulpzaam zijn met zo'n move als deze.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:36 schreef Duiveltja het volgende:
Dit is natuurlijk hete kolen op het vuur en is precies wat ze nou niet moesten doen. :D
Revolutie! *O* *O* *O*
pi_202663088
Er zal alleen nog maar meer bagger te voorschijn komen nu. En dat kan Angela dus gewoon gebruiken in haar column.

Over Erland en zijn Wendy, zoontje Johnny.
pi_202663146
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:41 schreef Tengano het volgende:

[..]
Heb je gezien dat in de TV gids die video's van Yvonne en Roddepraat gewoon op hun site beschikbaar zijn voorzien van aanvullend commentaar. En ze worden ook in de TV programma's gewoon besproken. Dit fenomeen komt steeds meer naar boven drijven en John de Mol kan daar niets tegen doen, behalve behulpzaam zijn met zo'n move als deze.
[..]
Revolutie! *O* *O* *O*
Het is een nieuwe manier van roddels verkopen zonder de belangen van lineaire tv. Sjon de Mol kan er helemaal niks tegen doen aangezien die juice kanalen 0,0 van hem afhankelijk zijn.
  vrijdag 17 december 2021 @ 13:51:09 #67
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202663172
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:49 schreef Duiveltja het volgende:
Het is een nieuwe manier van roddels verkopen zonder de belangen van lineaire tv. Sjon de Mol kan er helemaal niks tegen doen aangezien die juice kanalen 0,0 van hem afhankelijk zijn.
Totdat hij een overname bod doet en Yvonne haar Starbucks beker inlevert -O-

If you can't beat them, buy them.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 17-12-2021 14:13:01 ]
pi_202663454
Mijn tante is een grote fan van Marco en gelooft niet dat hij dat kind aangerand heeft. Die gelooft dat het allemaal van die moeder afkomt omdat ze op een smerige manier aan de kant is gezet. Toen ik zei dat er meerdere slachtoffers zijn zei ze dat ze elkaar allemaal kennen en dat ze het met zijn allen bekokstoofd hebben.
Dit zou heel goed zo kunnen zijn natuurlijk…
Maar ik zei tante.. Waarom verstopt hij zich dan?
Waarom zegt hij dan zelf niet dat hij onschuldig is?
Waarom weg bij Warchild?
Daar had ze ook allemaal antwoorden op. Hij verstopt zich vanwege de stress , hij heeft advocaten die voor hem praten en hij is bij warchild weg om ze niet te belasten en die andere dingen is vanwege zijn gebroken arm.
En ik moest maar eens beseffen hoe erg het voor hem is. Stel je eens voor hoe het is om eerst belazerd te worden en failliet te gaan om vervolgens beschuldigd te worden als kindermisbruiker terwijl je juist alles voor kinderen doet in oorlogen. Volgens haar gaat het allemaal om wraak en geld.

Ik zelf weet het niet. Maar ik snap ook wel de punten van mijn tante.
De tijd zal het leren of hij onschuldig is of niet. Ben zelf geen fan.
En je gaat niet zomaar iemand beschuldigen van misbruik als het niet waar is. alhoewel het wel voorkomt.
Maar goed tante is boos en is kamp Marco.
  vrijdag 17 december 2021 @ 14:25:42 #69
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_202663606
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Er zal alleen nog maar meer bagger te voorschijn komen nu. En dat kan Angela dus gewoon gebruiken in haar column.
Over Erland en zijn Wendy, zoontje Johnny.
Pallet popcorn besteld zojuist :D
Dit gaat nog ff duren |:)
pi_202663634
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 14:15 schreef quirina het volgende:
Mijn tante is een grote fan van Marco en gelooft niet dat hij dat kind aangerand heeft. Die gelooft dat het allemaal van die moeder afkomt omdat ze op een smerige manier aan de kant is gezet. Toen ik zei dat er meerdere slachtoffers zijn zei ze dat ze elkaar allemaal kennen en dat ze het met zijn allen bekokstoofd hebben.
Dit zou heel goed zo kunnen zijn natuurlijk…
Maar ik zei tante.. Waarom verstopt hij zich dan?
Waarom zegt hij dan zelf niet dat hij onschuldig is?
Waarom weg bij Warchild?
Daar had ze ook allemaal antwoorden op. Hij verstopt zich vanwege de stress , hij heeft advocaten die voor hem praten en hij is bij warchild weg om ze niet te belasten en die andere dingen is vanwege zijn gebroken arm.
En ik moest maar eens beseffen hoe erg het voor hem is. Stel je eens voor hoe het is om eerst belazerd te worden en failliet te gaan om vervolgens beschuldigd te worden als kindermisbruiker terwijl je juist alles voor kinderen doet in oorlogen. Volgens haar gaat het allemaal om wraak en geld.

Ik zelf weet het niet. Maar ik snap ook wel de punten van mijn tante.
De tijd zal het leren of hij onschuldig is of niet. Ben zelf geen fan.
En je gaat niet zomaar iemand beschuldigen van misbruik als het niet waar is. alhoewel het wel voorkomt.
Maar goed tante is boos en is kamp Marco.
Niet ten nadele van je tante, maar het lijkt net of die fans allemaal gebrainwashed zijn. Allemaal idolaat van een kerel die ze eigenlijk alleen kennen van de radio en tv. Who knows hoe hij in het echte leven is. En daarom vind ik het erg dat de vermeende slachtoffers al bij voorbaat niet gelooft worden.

Ik geloof het wel. De ondertussen vrouw die als eerste naar de politie stapte had al een half jaar contact met John van den Heuvel. Dit is geen bevlogen actie, dit is een weloverwogen stap.
pi_202663723
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 14:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik geloof het wel. De ondertussen vrouw die als eerste naar de politie stapte had al een half jaar contact met John van den Heuvel. Dit is geen bevlogen actie, dit is een weloverwogen stap.
Je ziet bij de fans ook twee kampen (of eigenlijk vier). Logisch ook, want iedereen heeft zijn eigen historie, weet bepaalde dingen wel of niet en kent bepaalde mensen wel of niet. En ik verwacht dat zelfs nadat er uitspraak is gekomen er nog twee kampen overblijven. Een veroordeling of juist vrijspraak is vaak niet voldoende om bij iedereen de twijfel weg te nemen.
  vrijdag 17 december 2021 @ 14:42:04 #72
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202663909
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 14:32 schreef eborn het volgende:
Je ziet bij de fans ook twee kampen (of eigenlijk vier). Logisch ook, want iedereen heeft zijn eigen historie, weet bepaalde dingen wel of niet en kent bepaalde mensen wel of niet. En ik verwacht dat zelfs nadat er uitspraak is gekomen er nog twee kampen overblijven. Een veroordeling of juist vrijspraak is vaak niet voldoende om bij iedereen de twijfel weg te nemen.
Vier? Wat wat mis ik dan behalve kamp Marco en de overkant?

Zoiets bedoel je:

1 Ik ben voor Marco; hij heeft het niet gedaan
2 Marco heeft het wellicht gedaan, maar ik blijf voor Marco
3 Ik was al tegen Marco, maar ik geloof niet dat hij het gedaan heeft
4 Ik vond Marco al een lul, maar nu hij dit gedaan heeft al helemaal

Ik zet wel even een poll op, dan kunnen we kijken wat daar uitkomt.

POLL

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 17-12-2021 14:51:56 ]
pi_202664012
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 14:42 schreef Tengano het volgende:

[..]
Vier? Wat wat mis ik dan behalve kamp Marco en de overkant?
Mensen die de aanklaagster en moeder:

• niet persoonlijk kennen en die het niet geloven
• niet persoonlijk kennen en die het wel geloven
• wel persoonlijk kennen en die het niet geloven
• wel persoonlijk kennen en die het wel geloven

Vooral in een fanclub zorgt dat persoonlijke natuurlijk voor conflicten. Ik denk dat je in de meeste fanclubs wel een 'harde kern' hebt die ook met het onderwerp van de fanclub in contact staan. De meeste andere fans gaan gewoon naar optredens en fandagen.

En dan heb je natuurlijk nog de mensen die neutraal zijn. Maar die zullen zich meestal niet zo uitspreken.
  vrijdag 17 december 2021 @ 14:56:20 #74
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202664094
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 14:51 schreef eborn het volgende:

[..]
Mensen die de aanklaagster en moeder:

• niet persoonlijk kennen en die het niet geloven
• niet persoonlijk kennen en die het wel geloven
• wel persoonlijk kennen en die het niet geloven
• wel persoonlijk kennen en die het wel geloven

Vooral in een fanclub zorgt dat persoonlijke natuurlijk voor conflicten. Ik denk dat je in de meeste fanclubs wel een 'harde kern' hebt die ook met het onderwerp van de fanclub in contact staan. De meeste andere fans gaan gewoon naar optredens en fandagen.

En dan heb je natuurlijk nog de mensen die neutraal zijn. Maar die zullen zich meestal niet zo uitspreken.
Ja dit event zal inderdaad wel een behoorlijk splitsing/breuk in de fanclub tot gevolg hebben en de nodige spanningen geven. Het verschreurt de gezamelijke band die je met elkaar hebt in de adoratie en het vertrouwen in je idool denk ik zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 17-12-2021 15:06:29 ]
pi_202664185
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:21 schreef Tengano het volgende:
En doorrrrrrrrrrr oO/
[..]
[..]

Shit is aan *O*
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 15:10:10 #76
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202664310
twitter
  vrijdag 17 december 2021 @ 15:10:42 #77
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202664317
Deze hadden we nog niet volgens mij. Dit is ook niet best hoor :X

quote:
Anouk Smulders overtuigt volgers niet: 'Waar zijn je excuses?'

Anouk Smulders weet haar Instagram-volgers niet te overtuigen met haar reactie op de ontstane commotie over haar uitspraken in de zaak-Marco Borsato. "Waar zijn je excuses?"

Het is een turbulente week voor Anouk Smulders, maar dat heeft ze geheel aan zichzelf te danken.

https://www.mediacourant.(...)aar-zijn-je-excuses/







[ Bericht 20% gewijzigd door Tengano op 17-12-2021 15:16:39 ]
pi_202664339
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 15:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit is toch wel een dingetje hoor :o
pi_202664350
Hier speelt echt zoveel meer dan dat er wordt verteld _O-
  vrijdag 17 december 2021 @ 15:22:40 #80
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202664477
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 december 2021 15:12 schreef Benny het volgende:
Dit is toch wel een dingetje hoor :o
Zelfs in het buitenland gaan ze helemaal los :o

  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 15:23:41 #81
184769 crew  Deisyy
pi_202664489
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 15:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit is zo groot! :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 17 december 2021 @ 15:24:19 #82
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202664494
garpje :)
  vrijdag 17 december 2021 @ 15:25:12 #83
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_202664506
Nu al pijn in mijn buikspieren van het lachen :(
En het is nog lang niet over *O* *O*
  vrijdag 17 december 2021 @ 15:25:57 #84
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_202664511
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 15:24 schreef Tengano het volgende:
Is je bestelling binnen?
:N popcorn is niet aan te slepen }:|
pi_202664512
Wel een beetje #TeamAngela. Want #TeamAngela is fan van Yvonne. En Yvonne schopt mediakontjes.

Al ben ik ook wel heel benieuwd hoe dit gaat lopen nu RTL en SBS/Talpa elkaar aankomend jaar helemaal gaan joinen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 17 december 2021 @ 15:26:35 #86
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202664517
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 december 2021 15:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu al pijn in mijn buikspieren van het lachen :(
En het is nog lang niet over *O* *O*
Ik kan er niet echt om lachen.
Diep treurig dit.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 17 december 2021 @ 15:27:08 #87
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202664521
Deze kan hier ook nog wel:

twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 17 december 2021 @ 15:28:19 #88
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202664537
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 15:27 schreef AgnesGru het volgende:
Deze kan hier ook nog wel:

[ twitter ]
quote:
alleen nog maar bashen om het bashen is, en zo in niets meer van kortzichtige Twitteraars met beschavingsarmoede
En dat namens de corivee van de riooljournalistiek. Man doe ff normaal alsjeblieft!
pi_202664568
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 15:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Een boycot omdat er roddels over een roddelprogramma verspreid worden. Het zou De Speld kunnen zijn :')
  vrijdag 17 december 2021 @ 15:30:47 #90
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_202664571
Guido die zijn huisfotograaf aan het beschermen is :') en toevallig ook de vrouw van :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 17 december 2021 @ 15:34:38 #91
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202664615
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:09 schreef Xan21 het volgende:

[..]
Volgens Roddelpraat heeft hij een schijnhuwelijk en is hij bi
Waarom heeft nog niemand hem gemaakt? Ali Bi. Alibi. Het werkt gewoon on meerdere levels.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 17 december 2021 @ 15:35:34 #92
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202664632
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 15:30 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Een boycot omdat er roddels over een roddelprogramma verspreid worden. Het zou De Speld kunnen zijn :')
Helemaal conform het statement van Albert Verlinde toen hij in de shit zat met Onno die was vreemd gegaan.

"Nee, jongens ik kies nu even voor een radiostilte. Ik voel toch de behoefte om dit niet gelijk helemaal groot te maken" oid

Wat een eng hypocriet volk is het toch.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 17-12-2021 15:49:17 ]
  vrijdag 17 december 2021 @ 15:38:13 #93
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202664656
Dit is bijna komisch aan het worden. De BNers in deze kwestie zijn als stereotype tekenfilm slechteriken. Een groepje kwaadaardige rijke engnekken die in bloot daglicht hun engnekkerij aan het uitvoeren zijn. Mooi dat dit nu zo pijnlijk aan het licht komt. Fascinerend om te gaan zien wat voor een consequenties dit gaat hebben.
  vrijdag 17 december 2021 @ 15:39:43 #94
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202664673
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 15:10 schreef Tengano het volgende:
Deze hadden we nog niet volgens mij. Dit is ook niet best hoor :X
[..]

Kijk die kwaadaardige blik ook. Brrr. Dit zijn echte engnekken.
pi_202664743
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 14:42 schreef Tengano het volgende:

[..]
Vier? Wat wat mis ik dan behalve kamp Marco en de overkant?

Zoiets bedoel je:

1 Ik ben voor Marco; hij heeft het niet gedaan
2 Marco heeft het wellicht gedaan, maar ik blijf voor Marco
3 Ik was al tegen Marco, maar ik geloof niet dat hij het gedaan heeft
4 Ik vond Marco al een lul, maar nu hij dit gedaan heeft al helemaal

Ik zet wel even een poll op, dan kunnen we kijken wat daar uitkomt.

[poll=3263]
Ik mis de keus : Ik weet het niet, laat een rechter hierover beslissen.
  vrijdag 17 december 2021 @ 15:49:07 #97
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202664793
Wat een ellende die John de Mol.... hoop dat dit hem heel veel pijn gaat doen en familie de Mol meteen worden meegetrokken met Marco B de afgrond in.....

:Y

Hoop dat Yvonne dit ook lekker aanpakt. Niet bang zijn voor de Mol....
pi_202664834
Het Gooisch matras _O_

Inmiddels helemaal stijf gedroogd en geel-bruinig van alle lichaamssappen
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 17 december 2021 @ 15:53:22 #99
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202664846
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 15:49 schreef Dazalbest het volgende:
Wat een ellende die John de Mol.... hoop dat dit hem heel veel pijn gaat doen en familie de Mol meteen worden meegetrokken met Marco B de afgrond in.....

:Y

Hoop dat Yvonne dit ook lekker aanpakt. Niet bang zijn voor de Mol....
lol ineens is iedereen weer voor haar
Ongelofelijk dit _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 17 december 2021 @ 15:53:42 #100
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202664849
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 15:49 schreef Dazalbest het volgende:
Wat een ellende die John de Mol.... hoop dat dit hem heel veel pijn gaat doen en familie de Mol meteen worden meegetrokken met Marco B de afgrond in.....

:Y

Hoop dat Yvonne dit ook lekker aanpakt. Niet bang zijn voor de Mol....
Ik ben wel steeds meer verbaasd dat een kleine muis als Yvonne Coldeweijer dat hele kaartenhuis zo in elkaar kan laten storten. Dat is eigenlijk niet normaal joh.
  vrijdag 17 december 2021 @ 15:57:23 #101
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202664899
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 15:53 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik ben wel steeds meer verbaasd dat een kleine muis als Yvonne Coldeweijer dat hele kaartenhuis zo in elkaar kan laten storten. Dat is eigenlijk niet normaal joh.
Ze heeft dan ook een gigantisch bereik. En dat geeft macht.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 17 december 2021 @ 16:03:13 #102
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202665011
Shownieuws wordt in dit artikel helemaal door de zeik gehaald _O-
quote:
Rachel Hazes vraagt showmedia om aandacht: ‘Hallo ik ben er ook nog!’ :(

Er wordt wel gezegd dat er in de zaak-Marco Borsato alleen maar verliezers zijn, maar dat geldt dan ook voor Rachel Hazes. Immers: wie heeft het nu nog over háár? Tijd voor een schreeuw om aandacht.

Hazes-lakei >:) Guido den Aantrekker mocht het nieuws gisteren duiden aan de desk van Shownieuws. "We hebben weer een mysterie in de show, hartstikke leuk.

https://www.mediacourant.(...)t-ik-ben-er-ook-nog/





[ Bericht 11% gewijzigd door Tengano op 17-12-2021 16:09:15 ]
pi_202665020
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:03 schreef Tengano het volgende:

[..]

Dit komt Raggel niet goed uit deze gate, dus dan maar een nieuwe liefde faken |:)
SOONY
  vrijdag 17 december 2021 @ 16:07:26 #104
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202665061
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:03 schreef Tengano het volgende:

[..]

:o :o _O- _O-
  vrijdag 17 december 2021 @ 16:09:04 #105
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202665088
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2021 15:53 schreef puzziepie het volgende:

[..]
lol ineens is iedereen weer voor haar
Ongelofelijk dit _O-
Nou dat niet perse maar zou eens tijd worden dat die kliek wordt aangepakt..... voor alsnog lijkt Von dat als enige zonder schaamte en achterbaksheid te doen...
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 17 december 2021 @ 16:12:07 #106
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202665147
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:09 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Nou dat niet perse maar zou eens tijd worden dat die kliek wordt aangepakt..... voor alsnog lijkt Von dat als enige zonder schaamte en achterbaksheid te doen...
De manier waarop zij haar 'juice' brengt vind ik ronduit beschamend . :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202665149
Het was Jan Roos en Dennis die het naar voren brachten hè? Niet Yvonne.
  vrijdag 17 december 2021 @ 16:16:06 #108
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202665219
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:12 schreef quirina het volgende:
Het was Jan Roos en Dennis die het naar voren brachten hè? Niet Yvonne.
Maar het is vooral Yvonne die het meeste stof doet opwaaien. Die als een vlo in de pels van dit machtige media-apparaat zit. Dat zal je toch niet ontgaan zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 17-12-2021 16:22:36 ]
pi_202665277
Het zal je ook niet ontgaan zijn dat Jan Roos en Dennis nog zuur zijn vanwege de televizierring.
Mijn tante zegt wacht maar, je moet eens kijken hoe de lijntjes lopen.
pi_202665283
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:12 schreef puzziepie het volgende:

[..]
De manier waarop zij haar 'juice' brengt vind ik ronduit beschamend . :)
De enige die zich moeten schamen zijn die van de buurt bbq-clan.
pi_202665291
Maar ja ben te lui om lijntjes na te lopen.
pi_202665298
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:19 schreef quirina het volgende:
Het zal je ook niet ontgaan zijn dat Jan Roos en Dennis nog zuur zijn vanwege de televizierring.
Mijn tante zegt wacht maar, je moet eens kijken hoe de lijntjes lopen.
Dat is een pittige tante, die tante :D
pi_202665300
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:19 schreef quirina het volgende:
Het zal je ook niet ontgaan zijn dat Jan Roos en Dennis nog zuur zijn vanwege de televizierring.
Mijn tante zegt wacht maar, je moet eens kijken hoe de lijntjes lopen.
Kan je je tante niet ff een fok account geven? *O*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 17 december 2021 @ 16:21:11 #114
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202665310
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
De enige die zich moeten schamen zijn die van de buurt bbq-clan.
Wat is de BBQ clan?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202665315
Heb haar link gestuurd, wie weet komt ze wel.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 17 december 2021 @ 16:23:16 #116
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202665341
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:19 schreef quirina het volgende:
Het zal je ook niet ontgaan zijn dat Jan Roos en Dennis nog zuur zijn vanwege de televizierring.
Mijn tante zegt wacht maar, je moet eens kijken hoe de lijntjes lopen.
Dat heb ik niet gezien maar dat zure geloof ik direct :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 17 december 2021 @ 16:31:28 #117
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202665492
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:19 schreef quirina het volgende:
Het zal je ook niet ontgaan zijn dat Jan Roos en Dennis nog zuur zijn vanwege de televizierring.
Mijn tante zegt wacht maar, je moet eens kijken hoe de lijntjes lopen.
Welke lijntjes? :o
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 17 december 2021 @ 16:32:13 #118
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202665503
Yvonne is de echte heldin hier. Ze neemt het op tegen de groten zoals David tegen Goliath. Prachtig om te zien.
  Tettenkoning vrijdag 17 december 2021 @ 16:32:24 #119
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202665507
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:31 schreef AgnesGru het volgende:
Welke lijntjes? :o
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202665512
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:31 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Welke lijntjes? :o
De coke lijntjes waarschijnlijk?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 17 december 2021 @ 16:32:53 #121
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202665517
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:32 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
De betere lijntjes O-)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202665549
Figuren als Angela de Jong, Jan Roos, Dennis Schouten (buiten dat Wappie-gedoe) en Yvonne zijn geweldig in deze tijd :7
SOONY
  vrijdag 17 december 2021 @ 16:36:49 #123
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202665582
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:34 schreef DKUp het volgende:
Figuren als Angela de Jong, Jan Roos, Dennis Schouten (buiten dat Wappie-gedoe) en Yvonne zijn geweldig in deze tijd :7
Was Angela de jong niet die vrouw die zei dat ze corona gezellig vond?
pi_202665958
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:34 schreef DKUp het volgende:
Figuren als Angela de Jong, Jan Roos, Dennis Schouten (buiten dat Wappie-gedoe) en Yvonne zijn geweldig in deze tijd :7
Helemaal mee eens, het is tijd dat de oppermachtige en onaantastbare de Mol kliek eens goed onder de loep wordt genomen.
  vrijdag 17 december 2021 @ 16:55:15 #125
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202665976
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:54 schreef -river- het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, het is tijd dat de oppermachtige en onaantastbare de Mol kliek eens goed onder de loep wordt genomen.
Yvonne regelt het.
pi_202666003
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:21 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wat is de BBQ clan?
Dat clubje vrienden van de Borsato’s.
  vrijdag 17 december 2021 @ 16:57:17 #127
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202666004
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 15:53 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik ben wel steeds meer verbaasd dat een kleine muis als Yvonne Coldeweijer dat hele kaartenhuis zo in elkaar kan laten storten. Dat is eigenlijk niet normaal joh.
Die yvonne is in feite behoorlijk onbeduidend in het geheel, gewoon een roddelaarster.

De aangifte in samenspraak met vd Heuvel is wat dit in gang zette en vervolgens graaft men het eigen graf.
Laffe huichelaar
  vrijdag 17 december 2021 @ 17:02:03 #128
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202666096
Als je zelf maar hard genoeg roept en je belangrijk maakt merk je al wel dat de meegaand mens het als zoete koek slikt.

Als je ziet hoe snel ze de keutel introk van hoe zij de zaak bij die Telegraafboys aan het rollen heeft gebracht weet je al genoeg.
Laffe huichelaar
  vrijdag 17 december 2021 @ 17:02:12 #129
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202666099
Yvonne _O_
  Spellchecker vrijdag 17 december 2021 @ 17:06:15 #130
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202666150
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:36 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Was Angela de jong niet die vrouw die zei dat ze corona gezellig vond?
Mediacourant: Angela de Jong vindt corona gezellig
pi_202666231
quote:
Ze zegt niets wat fout is, vele vinden corona wel iets van gezelligs hebben omdat je meer thuis bij elkaar bent als gezin enz.
  vrijdag 17 december 2021 @ 17:13:19 #132
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202666259
Ik zit deze video van Yvonne (zie spoiler) te bekijken omdat ik die nog niet gezien heb en er momenteel toch niks komt bovendrijven. Maar wat me opvalt met die beker van haar, is dat ze iedere keer doet alsof ze een slokje neemt, maar iedere keer die beker eigenlijk leeg is.

Het enige wat ze dus doet is die beker pakken met het logo naar de camera toe en doen alsof ze een slokje neemt.

Zit nu op 25:18 waar het weer gebeurt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202666286
Vind het een beetje een vervelend wijf maar ok... en wie drinkt die rotzooi... het is een fvcking milkshakeeeee.
  Spellchecker vrijdag 17 december 2021 @ 17:16:05 #134
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202666307
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:11 schreef -river- het volgende:

[..]
Ze zegt niets wat fout is, vele vinden corona wel iets van gezelligs hebben omdat je meer thuis bij elkaar bent als gezin enz.
Ik beweer dat ook niet, het is alleen maar als aanvulling op @Draak31 ;)
pi_202666375
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:15 schreef Xan21 het volgende:
Vind het een beetje een vervelend wijf maar ok... en wie drinkt die rotzooi... het is een fvcking milkshakeeeee.
Wodka in Yvonne's geval. Één keer een filmpje van haar geprobeerd te kijken en ze kwam nou niet bepaald nuchter over :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_202666413
Yvonne Coldeweijer.
Het meisje dat 3 jaar huppelend Keet representeerde en kinderliedjes zong. Nu is ze zo verzuurd dat ze een sport maakt van BN'ers slopen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202666414
Ik vind mensen heul snel kut, dom en irritant maar ik heb nu afgelopen dagen aardig wat video's van Yvonne gekeken en ik heb haar nog niet echt kunnen betrappen op heel rare meningen of domheid of wat dan ook. Die beker waar ze aan lurkt, tja, boeiend hoor.
Ik vind dat ze het wel leuk doet en eigenlijk was alles spot on.
Koel en donker bewaren
pi_202666431
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Yvonne Coldeweijer.
Het meisje dat 3 jaar huppelend Keet representeerde en kinderliedjes zong. Nu is ze zo verzuurd dat ze een sport maakt van BN'ers slopen.
Verzuurd weet ik niet, maar moet wel zeggen dat ik haar amper herken in vergelijking met toen. Uiterlijk, maar ook heel andere manier van doen en praten.
De 'metamorfose' van huppelend artiest voor kinderen naar toch een beetje sleazy juice brengen als broodwinnig is wel wat opmerkelijk ja.
Koel en donker bewaren
pi_202666443
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:16 schreef maily het volgende:

[..]
Ik beweer dat ook niet, het is alleen maar als aanvulling op @:Draak31 ;)
Dat weet ik, ik had eigenlijk hem/haar/het moeten quoten.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 17 december 2021 @ 17:23:29 #140
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202666448
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat clubje vrienden van de Borsato’s.
Ahh okay :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 17 december 2021 @ 17:25:54 #141
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202666506
Op 27:48 op bovengenoemd filmpje is Yvonne kwetsbaar en breekt ze dus even. Daar is niets onoprechts aan. Mooi stukje vind ik dat. Daar laat ze goed zien hoe empathisch ze is.

En die beker heb ik ook geen problemen mee hoor. Er zijn genoeg mensen die gewoon iets in hun hand willen hebben als ze hun verhaal of presentatie doen. De een zit met een stapel papier in zijn hand zoals Welmoed Sijtsma soms doet, en de ander zit weer met een pen te friemelen.

Ik begreep ook dat ze een tijdje psychologie gestudeerd heeft. Daar kom je ook niet zomaar terecht. Kind is dus niet zwak begaafd of zo.
  vrijdag 17 december 2021 @ 17:27:20 #142
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202666535
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:12 schreef puzziepie het volgende:

[..]
De manier waarop zij haar 'juice' brengt vind ik ronduit beschamend . :)
Dat mag jij vinden ... :)
pi_202666570
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:25 schreef Tengano het volgende:
Op 27:48 op bovengenoemd filmpje is Yvonne kwetsbaar en breekt ze dus even. Daar is niets onoprechts aan.

En die beker heb ik ook geen problemen mee hoor. Er zijn genoeg mensen die gewoon iets in hun hand willen hebben als ze hun verhaal of presentatie doen. De een zit met een stapel papier in zijn hand zoals Welmoed Sijtsma soms doet en de ander zit weer met een pen te friemelen.

Ik begreep ook dat ze een tijdje psychologie gestudeerd heeft. Daar kom je ook niet zomaar terecht. Kind is dus niet dom of zo.
Je hebt gelijk, ze moet inderdaad ergens haar geld vandaan halen. En ik moet eerlijk bekennen dat ik ook lichtelijk (is al weer over) misselijk werd van heel dit gedoe.
  vrijdag 17 december 2021 @ 17:40:13 #144
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_202666801
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 december 2021 14:25 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Pallet popcorn besteld zojuist :D
Dit gaat nog ff duren |:)
2022 juicejaar :D

Ben ook wel benieuwd wat er voor juice is over Wendy. Die heeft t imago ideale schoondochter.
With love :*
pi_202666832
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:40 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
2022 juicejaar :D

Ben ook wel benieuwd wat er voor juice is over Wendy. Die heeft t imago ideale schoondochter.
Ik heb weleens hier gelezen dat ze aan de coke is. Geen idee of dat klopt though.
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 17:49:20 #146
184769 crew  Deisyy
pi_202666997
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:25 schreef Tengano het volgende:
Op 27:48 op bovengenoemd filmpje is Yvonne kwetsbaar en breekt ze dus even. Daar is niets onoprechts aan. Mooi stukje vind ik dat. Daar laat ze goed zien hoe empathisch ze is.

En die beker heb ik ook geen problemen mee hoor. Er zijn genoeg mensen die gewoon iets in hun hand willen hebben als ze hun verhaal of presentatie doen. De een zit met een stapel papier in zijn hand zoals Welmoed Sijtsma soms doet, en de ander zit weer met een pen te friemelen.

Ik begreep ook dat ze een tijdje psychologie gestudeerd heeft. Daar kom je ook niet zomaar terecht. Kind is dus niet zwak begaafd of zo.
Yvonne zal niet dom zijn, maar ik vind haar zo'n schreeuwerig irritant wijf.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 17 december 2021 @ 17:49:25 #147
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202666999
Dit epic ^O^ TV moment mag wat mij betreft in de OP :9



Ik ga het nog een keer kijken en ik denk dat als je het voor de tweede keer ziet dat je de geensceneerdheid ook beter kunt pakken. Je ziet en voelt gewoon het ongemak :D Het is echt lachen als je het nog een keer ziet. Ik snap niet dat ze dit niet gewoon off-line halen. Dit is zo beschamend.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tengano op 17-12-2021 17:58:40 ]
  vrijdag 17 december 2021 @ 17:50:27 #148
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202667020
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Yvonne zal niet dom zijn, maar ik vind haar zo'n schreeuwerig irritant wijf.
In dat laatste filmpje is ze rustig. Ze neemt blijkbaar zelfs feedback ter harte.
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 17:50:29 #149
184769 crew  Deisyy
pi_202667021
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik heb weleens hier gelezen dat ze aan de coke is. Geen idee of dat klopt though.
Coke ja. En zij is toch ook hartstikke vreemd gegaan?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 17:51:19 #150
184769 crew  Deisyy
pi_202667034
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:50 schreef Tengano het volgende:

[..]
In dat laatste filmpje is ze rustig. Ze neemt blijkbaar zelfs feedback ter harte.
Echt?! Ik geef het even wat tijd, want ik trek haar niet op bewegend beeld.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202667093
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik heb weleens hier gelezen dat ze aan de coke is. Geen idee of dat klopt though.
pi_202667104
Het is die BOOS gast die het balletje voor de media aan het rollen heeft gebracht. Yv en Roddelpraat zijn daar mooi mee in meegegaan.
pi_202667113
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:47 schreef superniger het volgende:
Anouks gifbeker is nog niet leeg.

Anouk Smulders overtuigt volgers niet: ‘Waar zijn je excuses?’

https://www.mediacourant.(...)aar-zijn-je-excuses/
Ik snap niet wat zij fout zei. Hier waren een toch een enkele die zeiden dat ze naar de politie zouden stappen ipv naar een roddelkanaal.
pi_202667132
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 december 2021 13:35 schreef Tengano het volgende:
John de Mol moet gewoon niet lullen. Die Shownieuws uitzending was er een om je ogen voor uit je kop te schamen gewoon.

Daar wordt over jaren nog over gesproken. En zeker als Marco nog schuldig wordt bevonden en veroordeeld.
Ik vond het echt meevallen. Ze hadden het vooral over de moeder van het slachtoffer en dat die eerst naar roddelkanalen zou zijn gegaan ipv naar de politie. Als dat zo zou zijn geweest dan is het toch niet raar als mensen daar vraagtekens bij plaatsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 17-12-2021 18:41:54 ]
pi_202667143
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:13 schreef Tengano het volgende:
Ik zit deze video van Yvonne (zie spoiler) te bekijken omdat ik die nog niet gezien heb en er momenteel toch niks komt bovendrijven. Maar wat me opvalt met die beker van haar, is dat ze iedere keer doet alsof ze een slokje neemt, maar iedere keer die beker eigenlijk leeg is.

Het enige wat ze dus doet is die beker pakken met het logo naar de camera toe en doen alsof ze een slokje neemt.

Zit nu op 25:18 waar het weer gebeurt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is het wel haar sponsor..☕
pi_202667170
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2021 16:36 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Was Angela de jong niet die vrouw die zei dat ze corona gezellig vond?
Daarom over dat wappie-gedoe. Ik lees ook niet al haar columns :P
SOONY
  Tettenkoning vrijdag 17 december 2021 @ 18:06:34 #157
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202667211
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb weleens hier gelezen dat ze aan de coke is. Geen idee of dat klopt though.
Die ben ik wel eens in niet meer helemaal nuchtere staat tegengekomen op een feestje, samen met Galjaard :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202667220
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 11:47 schreef superniger het volgende:
Anouks gifbeker is nog niet leeg.

Anouk Smulders overtuigt volgers niet: ‘Waar zijn je excuses?’

https://www.mediacourant.(...)aar-zijn-je-excuses/
Aan haar zure reactie te zien gisteren was ze zwaar beledigd omdat ze was aangevallen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 17 december 2021 @ 18:27:04 #159
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202667528
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 18:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Aan haar zure reactie te zien gisteren was ze zwaar beledigd omdat ze was aangevallen.
Anouk had nog beter kunnen zeggen dat haar vader fout was in de oorlog. Dan had ze minder over haar heen gekregen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 17-12-2021 18:37:08 ]
  vrijdag 17 december 2021 @ 18:27:27 #160
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202667534
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:56 schreef potjecreme het volgende:
Het is die BOOS gast die het balletje voor de media aan het rollen heeft gebracht. Yv en Roddelpraat zijn daar mooi mee in meegegaan.
Volgens mij heeft BOOS helemaal niks met de zaak Borsato te maken, maar meer dat het een fake bedoeling is.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202667580
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:50 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Coke ja. En zij is toch ook hartstikke vreemd gegaan?
Ik weet alleen dat ze keihard belazerd werd door Xander de B.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 18:36:32 #162
184769 crew  Deisyy
pi_202667649
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik weet alleen dat ze keihard belazerd werd door Xander de B.
Klodder! *O*

Er is aardig wat te lezen over haar escapades met haar voormalig zakenpartner, o.a. https://www.mediacourant.(...)erdaad-vreemdgegaan/

Maar hartstikke offtopic natuurlijk :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202667711
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 18:27 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Volgens mij heeft BOOS helemaal niks met de zaak Borsato te maken, maar meer dat het een fake bedoeling is.
Klopt, maar door hun aankondiging iets met wantoestanden bij talentenshows te doen, zijn de anderen kanalen gaan praten. Daarom zeg ik dat BOOS het aan het rollen heeft gebracht.
pi_202668000
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik weet alleen dat ze keihard belazerd werd door Xander de B.
Ja en die dag zou hij bij ons optreden, _O- wat een verhaal was dat zeg, net voor de bruiloft.
pi_202668002
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Klodder! *O*

Er is aardig wat te lezen over haar escapades met haar voormalig zakenpartner, o.a. https://www.mediacourant.(...)erdaad-vreemdgegaan/

Maar hartstikke offtopic natuurlijk :+
Linkje opgeslagen. Is een heel vers artikel, heb geen topic ervan gezien hier dus dan weet ik ook van niks :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_202668029
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik vond het echt meevallen. Ze hadden het vooral over de moeder van het slachtoffer en dat die eerst naar roddelkanalen zou zijn gegaan ipv naar de politie. Als dat zo zou zijn geweest dan is het toch niet raar als mensen daar vraagtekens bij plaatsen.
Dat is dus niet zo geweest. Zeker omdat haar bff tot de maan en terug en haar man het al 1,5 jaar wisten.
pi_202668035
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2021 18:06 schreef Nine. het volgende:

[..]
Die ben ik wel eens in niet meer helemaal nuchtere staat tegengekomen op een feestje, samen met Galjaard :')
Oeh kom jij op feestjes met bn'ers of was dit toeval?
  vrijdag 17 december 2021 @ 19:06:19 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202668040
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Klodder! *O*

Er is aardig wat te lezen over haar escapades met haar voormalig zakenpartner, o.a. https://www.mediacourant.(...)erdaad-vreemdgegaan/

Maar hartstikke offtopic natuurlijk :+
Thijs snap ik wel, die Erland heeft een onsympathieke rotkop en Robbert heeft echt een kutkop. Die lijkt wel een typetje van Ushy en van Dijk :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202668406
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:49 schreef Tengano het volgende:
Dit epic ^O^ TV moment mag wat mij betreft in de OP :9


Ik ga het nog een keer kijken en ik denk dat als je het voor de tweede keer ziet dat je de geensceneerdheid ook beter kunt pakken. Je ziet en voelt gewoon het ongemak :D Het is echt lachen als je het nog een keer ziet. Ik snap niet dat ze dit niet gewoon off-line halen. Dit is zo beschamend.
Om te kotsen dit inderdaad.
  Tettenkoning vrijdag 17 december 2021 @ 19:34:00 #170
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202668493
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:05 schreef -Shii- het volgende:
Oeh kom jij op feestjes met bn'ers of was dit toeval?
Nee, dat was gewoon toeval op e.o.a. technofeestje in Rotjeknor ;)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 17 december 2021 @ 19:39:37 #171
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202668602
Marco doet nu zelf aangifte tegen de 22 jarige dame :o :o :o :o
  Spellchecker vrijdag 17 december 2021 @ 19:40:08 #172
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202668612
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:39 schreef Dazalbest het volgende:
Marco doet nu zelf aangifte tegen de 22 jarige dame :o :o :o :o
Que?!
pi_202668619
Marco heeft aangifte gedaan tegen 22 jarige dame en haar moeder.
pi_202668625
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:39 schreef Dazalbest het volgende:
Marco doet nu zelf aangifte tegen de 22 jarige dame :o :o :o :o
en ook tegen haar moeder!
pi_202668626
Kijk Ff op rtl nieuws
  vrijdag 17 december 2021 @ 19:42:14 #176
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202668664
Kan nog geen artikel vinden maar net op het nieuws ja
  vrijdag 17 december 2021 @ 19:42:17 #177
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202668667
Mosco heeft zich er dus tegen aanbemoeid.

Wanhoopspoging dus. Dreigen en intimideren.
pi_202668675
WTF?

Ik zie het nog nergens, bron?
Koel en donker bewaren
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 19:43:35 #179
184769 crew  Deisyy
pi_202668689
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:40 schreef quirina het volgende:
Marco heeft aangifte gedaan tegen 22 jarige dame en haar moeder.
JE MOEDER!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 19:44:04 #180
184769 crew  Deisyy
pi_202668701
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:06 schreef Molo het volgende:

[..]
Thijs snap ik wel, die Erland heeft een onsympathieke rotkop en Robbert heeft echt een kutkop. Die lijkt wel een typetje van Ushy en van Dijk :')
Inderdaad wat een nare onsypmathieke mannen, Wendy heeft geen smaak.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 17 december 2021 @ 19:45:23 #181
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202668725
Dit gaat een smerige gate worden zeg..... :{
  vrijdag 17 december 2021 @ 19:45:39 #182
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202668732
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]
JE MOEDER!
Is het fake nieuws bedoel je?
  vrijdag 17 december 2021 @ 19:46:16 #183
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202668749
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:45 schreef Dazalbest het volgende:
Dit gaat een smerige gate worden zeg..... :{
Ja echt verschrikkelijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 december 2021 @ 19:47:09 #184
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
  vrijdag 17 december 2021 @ 19:47:32 #185
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202668781
quote:
Lekker wrijven in een vlek.
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 19:47:59 #186
184769 crew  Deisyy
pi_202668796
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:45 schreef Tengano het volgende:

[..]
Is het fake nieuws bedoel je?
Nee dat niet :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202668814
Smaad en laster tegen de dochter
Medeplichtigheid en aanzetten tot smaad en laster tegen de moeder.
Begreep ik even in de gauwigheid..
pi_202668867
Nou ja als dit zo is krijgt mn tante toch gelijk. Kunnen we weer coltrui luisteren op verjaardagen.
  vrijdag 17 december 2021 @ 19:50:35 #189
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202668872
Nou hoop dat het meiske echt sterk bewijs heeft..... :@
pi_202668888
Twinning = boring
pi_202668898
De verdediging gaat dit doen:
moeder en dochter hadden een bepaald aanzien, moeder als dochter van de fanclub voorzitter en dochter omdat ze haar dochter was.
Om welke reden dan ook (verliefd op Marco, deed haar werk niet goed, blabla) was de moeder niet meer de voorzitter en daarom boos. Mama was boos en zette de dochter tegen hem op:)

Een dagboek is geen bewijsstuk; ik kan er ook in schrijven dat ik met Ryan Philips het bed heb gedeeld ook al heb ik hem nooit ontmoet. Dus Marco moet wel overtuigd zijn dat de moeder/dochter geen gedegen bewijs hebben...
  vrijdag 17 december 2021 @ 19:52:05 #192
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202668910
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:50 schreef Dazalbest het volgende:
Nou hoop dat het meiske echt sterk bewijs heeft..... :@
Die gaat het zo wel heel zwaar krijgen :{
  vrijdag 17 december 2021 @ 19:52:35 #193
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202668920
Gatverdamme wat een vieze actie zeg. Dit is zo doorzichtig. Babah. Kots loopt mij in de mond.
pi_202668953
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:50 schreef Dazalbest het volgende:
Nou hoop dat het meiske echt sterk bewijs heeft..... :@
Ja inderdaad.
pi_202668963
Er ging toch ook een roddel dat Marco het met de fanclub voorzitter “deed”
Misschien moest ie haar ontslaan van Leontine.
Kan ook hè?
  vrijdag 17 december 2021 @ 19:56:15 #196
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202669008
Dit was natuurlijk wel te verwachten, geen aangifte vanuit Borsato zou alleen maar argwaan wekken.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202669017
Gelukkig is een rechter onpartijdig (gaan we vanuit) en kijkt naar bewijs en niet naar roddels.
pi_202669026
Het is nu wie er met het meeste bewijs aan gaat komen.
pi_202669075
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:40 schreef quirina het volgende:
Marco heeft aangifte gedaan tegen 22 jarige dame en haar moeder.
Mooi
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 17 december 2021 @ 19:59:53 #200
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202669096
Maar gek toch al Marco B bij die psycholoog al soort van heeft toegegeven.... dan kan hij er nu toch niet omheen?
pi_202669117
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:59 schreef Dazalbest het volgende:
Maar gek toch al Marco B bij die psycholoog al soort van heeft toegegeven.... dan kan hij er nu toch niet omheen?
Ja maar een psycholoog heeft een beroepsgeheim hè.
pi_202669198
Maar goed dan zijn er nog twee meisjes die aangifte hebben gedaan of gaan doen toch?
Of is dat ook maar een gerucht?
pi_202669215
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:51 schreef LoveProfuzion het volgende:
De verdediging gaat dit doen:
moeder en dochter hadden een bepaald aanzien, moeder als dochter van de fanclub voorzitter en dochter omdat ze haar dochter was.
Om welke reden dan ook (verliefd op Marco, deed haar werk niet goed, blabla) was de moeder niet meer de voorzitter en daarom boos. Mama was boos en zette de dochter tegen hem op:)

Een dagboek is geen bewijsstuk; ik kan er ook in schrijven dat ik met Ryan Philips het bed heb gedeeld ook al heb ik hem nooit ontmoet. Dus Marco moet wel overtuigd zijn dat de moeder/dochter geen gedegen bewijs hebben...
Ryan Philippe O+ Geen Phillips ~O>
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:05:31 #204
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202669222
Als ik onschuldig was, had ik dit niet gedaan. Er is niks te halen. Noch bij dat meisje en nog bij die moeder. En daarnaast heeft hij dat geld helemaal niet nodig. Puur een tactische zet weer, om de tegenpartij op voorhand tot capituleren te dwingen.

Beter had hij gezegd:

quote:
"Ik respecteer de aangifte van N. en het doet me heel veel verdriet met datgene wat ze momenteel beleeft. En ik beloof dat ik alles zal doen wat er nodig is om deze situatie te verhelderen en op te lossen, en haar voor zover ik kan, te steunen in wat ze van mij nodig heeft, want hier is niemand bij gebaat. N heeft zich jarenlang met hart en ziel voor mij ingezet en dit is het minste wat ik voor haar kan doen.

Dus geloof me N. Ik ben er voor je en ik hoop snel iets van je te horen, maar wel op jouw moment.

Liefs, Marco"
Maar aan de andere kant zou je zo'n move misschien eerder maken als je echt onschuldig bent.
pi_202669239
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ryan Philippe O+ Geen Phillips ~O>
Ik bedoelde eigenlijk Reynolds maar ik ben er niet helemaal bij
pi_202669247
Het is natuurlijk niet persé zo dat als het meisje het misbruik niet kan bewijzen, dat Marco dan automatisch "zijn" zaak wint. Marco zal moeten bewijzen dat het een valse aangifte is, en dat is natuurlijk niet zo makkelijk.
pi_202669287
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Tengano het volgende:
Als ik onschuldig was, had ik dit niet gedaan. Er is niks te halen. Noch bij dat meisje en nog bij die moeder. En daarnaast heeft hij dat geld helemaal niet nodig. Puur een tactische zet weer, om de tegenpartij op voorhand tot capituleren te dwingen.

Beter had hij gezegd:
[..]
Maar aan de andere kant zou je zo'n move misschien eerder maken als je echt onschuldig bent.
Joh bij mij was die al af bij al dat vreemdgaan en de oplichtingspratijken. Weg met die man uit de media.
pi_202669294
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Tengano het volgende:
Als ik onschuldig was, had ik dit niet gedaan. Er is niks te halen. Noch bij dat meisje en nog bij die moeder. En daarnaast heeft hij dat geld helemaal niet nodig. Puur een tactische zet weer, om de tegenpartij op voorhand tot capituleren te dwingen.

Beter had hij gezegd:
[..]
Maar aan de andere kant zou je zo'n move misschien eerder maken als je echt onschuldig bent.
mwa, als hij onschuldig is, en ze hem moedwillig kapot willen maken. Dan zou ik ze ook aanklagen..
En niet zo'n bericht, want als je schuldig bent is dat een heel smerig bericht, en als je onschuldig bent is het een raar bericht, tegenover iemand die je kapot wil maken.
pi_202669296
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:06 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]
Ik bedoelde eigenlijk Reynolds maar ik ben er niet helemaal bij
Ff googelen… momentje

Wat een engnek.
pi_202669317
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:06 schreef koemleit het volgende:
Het is natuurlijk niet persé zo dat als het meisje het misbruik niet kan bewijzen, dat Marco dan automatisch "zijn" zaak wint. Marco zal moeten bewijzen dat het een valse aangifte is, en dat is natuurlijk niet zo makkelijk.
Nou .. mischien heeft ze kwaad scheldend op zijn voicemail gestaan bijvoorbeeld
Of pissige mailtjes gestuurd met dreigementen. Hij zal geheid wel wat hebben.
pi_202669325
Een persoonlijke video a la Michael Jackson had meer effect gehad denk ik, maar de nepheid is blijkbaar op bij hem.... en natuurlijk doet hij (een valse) aangifte, wat kan hij anders?
Succes 👍🏼

[ Bericht 3% gewijzigd door Xan21 op 17-12-2021 20:12:45 (Verduidelijking) ]
pi_202669353
Hij had ook niks kunnen doen en gewoon de rechter het laten beslissen.
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:09:48 #213
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202669361
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Tengano het volgende:
Als ik onschuldig was, had ik dit niet gedaan. Er is niks te halen. Noch bij dat meisje en nog bij die moeder. En daarnaast heeft hij dat geld helemaal niet nodig. Puur een tactische zet weer, om de tegenpartij op voorhand tot capituleren te dwingen.

Beter had hij gezegd:
[..]
Maar aan de andere kant zou je zo'n move misschien eerder maken als je echt onschuldig bent.
Dit ja, kat in het nauw....
Net als dat de aangifte kwam door zijn verzoek aan het OM wat dus ook niet klopt.....
pi_202669382
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:09 schreef quirina het volgende:
Hij had ook niks kunnen doen en gewoon de rechter het laten beslissen.
Was netter geweest.
pi_202669398
Dit is iets wat al langer speelt, je weet niet wat er allemaal onderzocht is in die tijd en wat er allemaal verzameld is aan bewijsstukken.
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:11:29 #216
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202669403
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:51 schreef LoveProfuzion het volgende:
De verdediging gaat dit doen:
moeder en dochter hadden een bepaald aanzien, moeder als dochter van de fanclub voorzitter en dochter omdat ze haar dochter was.
Om welke reden dan ook (verliefd op Marco, deed haar werk niet goed, blabla) was de moeder niet meer de voorzitter en daarom boos. Mama was boos en zette de dochter tegen hem op:)

Een dagboek is geen bewijsstuk; ik kan er ook in schrijven dat ik met Ryan Philips het bed heb gedeeld ook al heb ik hem nooit ontmoet. Dus Marco moet wel overtuigd zijn dat de moeder/dochter geen gedegen bewijs hebben...
Of een dagboek wel of geen bewijs is, dat is aan de politie en rechters om te bepalen. Mijn inziens zou een dagboek bewijs kunnen zijn, bijvoorbeeld door bepaalde details die opgeschreven zijn.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:12:00 #217
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202669418
Het meiske en haar moeder hebben wel verschillende dingen die toch te toesten zijn, zoals de psychologen, ff los van de geheimhoudingsplicht.... maar ook Leo die er al van af wist..

Heb wel het idee dat hum verhaal wat sterker daardoor overkomt en niet alleen maar roepen in de ruimte is.....
pi_202669457
Ik kan ook een dagboek beginnen met een datum in het verleden vandaag.
Dus in hoeverre dat als bewijs gaat worden gezien?
Kijk en aangezien die moeder voor Marco van alles regelde was ze ook goed op de hoogte van Marco’s agenda.
pi_202669518
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:13 schreef quirina het volgende:
Ik kan ook een dagboek beginnen met een datum in het verleden vandaag.
Dus in hoeverre dat als bewijs gaat worden gezien?
Kijk en aangezien die moeder voor Marco van alles regelde was ze ook goed op de hoogte van Marco’s agenda.
Het gaat uiteraard om het totaal. Maar hoe je het ook bekijkt, dit is een treurig einde van 25 jaar vriendschap en samenwerking.
pi_202669579
Even heel cru, vanuit Marco bekeken: stel dat hij nou echt niks heeft gedaan...kan me voorstellen dat je dan woedend bent en ook echt iemand keihard wil aanpakken.
pi_202669587
Bij die eerste zin over het dagboek vroeg niemand zich af of moeders lezen uit het dagboek van hun dochter?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202669593
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:11 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Of een dagboek wel of geen bewijs is, dat is aan de politie en rechters om te bepalen. Mijn inziens zou een dagboek bewijs kunnen zijn, bijvoorbeeld door bepaalde details die opgeschreven zijn.
Zeker, je kan zelfs toetsen hoe oud de inkt is, hoe oud degene is die het schreef. Kleine dingen zoals waar vond het plaats en was hij toen bij haar. Een dagboek kan zeker goed bewijs zijn.
pi_202669611
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:11 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Of een dagboek wel of geen bewijs is, dat is aan de politie en rechters om te bepalen. Mijn inziens zou een dagboek bewijs kunnen zijn, bijvoorbeeld door bepaalde details die opgeschreven zijn.
Even een voorbeeld:
Op de bbq was Maan aanwezig, we maken een praatje, we aten vlees, Marco gaf een speech en hij zat aan mn lichaam.

Kan best zijn dat er waarheden in staan, maar betekent niet dat alles waar is. Tenzij er getuigen zijn, meerdere bronnen enz.
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:19:11 #224
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202669616
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:13 schreef quirina het volgende:
Ik kan ook een dagboek beginnen met een datum in het verleden vandaag.
Dus in hoeverre dat als bewijs gaat worden gezien?
Kijk en aangezien die moeder voor Marco van alles regelde was ze ook goed op de hoogte van Marco’s agenda.
Er bestaan ook forensisch inkt onderzoek:
https://www.forensischond(...)-inkt-onderzoek.html

Dus dat zou onderzocht kunnen worden, net als type dagboek (wanneer te koop).
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202669617
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef -river- het volgende:

[..]
Zeker, je kan zelfs toetsen hoe oud de inkt is, hoe oud degene is die het schreef. Kleine dingen zoals waar vond het plaats en was hij toen bij haar. Een dagboek kan zeker goed bewijs zijn.
Ze hadden toch een tape?
Twinning = boring
pi_202669644
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij die eerste zin over het dagboek vroeg niemand zich af of moeders lezen uit het dagboek van hun dochter?
Je kan het ook zo zien: stel je voor je dochter heeft zelfmoord trekjes en jij leest haar dagboek niet dan kan het jezelf erna niet vergeven.
pi_202669648
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef -river- het volgende:

[..]
Zeker, je kan zelfs toetsen hoe oud de inkt is, hoe oud degene is die het schreef. Kleine dingen zoals waar vond het plaats en was hij toen bij haar. Een dagboek kan zeker goed bewijs zijn.
Ja en dan de agenda van Marco er naast om te kijken wat klopt.
Want misschien was hij wel bij de kapper en niet bij hun.
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:20:35 #228
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202669653
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:09 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Dit ja, kat in het nauw....
Net als dat de aangifte kwam door zijn verzoek aan het OM wat dus ook niet klopt.....
Ik denk dat Marco met al de bewegingen die hij maakt zich steeds verder ingraaft en zich steeds meer verdacht maakt. Het enige wat nog ontbreekt is dat hij een tweet uitdoet dat hij bekent.

1 Dus of zijn advocaat heeft toch niet zo'n goeie strategie,
2 of zelfs die advocaat heeft te doen wat Marco van hem vraagt/eist.

En ik denk dat toch het laatste behoorlijk aan de hand is.

[/speculatie_modus_off]
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:20:51 #229
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202669659
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij die eerste zin over het dagboek vroeg niemand zich af of moeders lezen uit het dagboek van hun dochter?
Wat ik al eerder heb gepost hier: misschien heeft de dochter het zo neergelegd omdat ze juist wilde dat haar moeder het zou lezen. Omdat ze het niet durfde te vertellen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202669664
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:19 schreef Inca het volgende:

[..]
Ze hadden toch een tape?
Weet ik niet.
pi_202669667
Ik denk dat dit gewoon een ontmoedigingsbeleid is mbt de andere ‘dreigende’ aangiften. Er vol ingaan en inzetten op in diskrediet brengen van de geloofwaardigheid van de moeder. Alles wordt nu ingezet. Lijkt me een wanhoopspoging.
pi_202669693
Agenda’s en dagboeken zijn beide te manipuleren dus of dat als bewijs gebruikt gaat worden?
pi_202669709
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:20 schreef quirina het volgende:

[..]
Ja en dan de agenda van Marco er naast om te kijken wat klopt.
Want misschien was hij wel bij de kapper en niet bij hun.

Ook hoe het meisje het schreef kunnen experts veel uithalen.
pi_202669719
Nou eens kijken of die tape gaat lekken in de media na de aangifte van smaad en laster tegen moeder en dochter.
pi_202669744
Of ik heb het gemist maar volgens mij geen woord over Borsato op RTL Boulevard?
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 20:24:30 #236
184769 crew  Deisyy
pi_202669750
De Borsato tapes :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202669759
Nee lavenders het was op rtl nieuws.
pi_202669774
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:24 schreef Deisyy het volgende:
De Borsato tapes :+
De Coltrui Files.
pi_202669791
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:22 schreef quirina het volgende:
Agenda’s en dagboeken zijn beide te manipuleren dus of dat als bewijs gebruikt gaat worden?
Nee, als ze dit echt goed gaan onderzoeken (wat heel veel tijd zal kosten) hebben ze aan een dagboek heel veel. Ik zeg trouwens niet dat ik haar geloof, weet enkel dat onderzoekers slimme koppen kunnen zijn.
pi_202669850
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:24 schreef quirina het volgende:
Nee lavenders het was op rtl nieuws.
Ah, vandaar. Dank :)
edit: ik las dat Marco nu zelf aangifte heeft gedaan voor laster en smaad.
pi_202669854
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:08 schreef quirina het volgende:

[..]
Nou .. mischien heeft ze kwaad scheldend op zijn voicemail gestaan bijvoorbeeld
Of pissige mailtjes gestuurd met dreigementen. Hij zal geheid wel wat hebben.
Dat kan. Ik wilde alleen aangeven dat niet perse 1 van de 2 de zaak gaat winnen. Ze kunnen ook alle 2 hun zaak verliezen.
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:32:56 #242
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202669987
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:22 schreef -river- het volgende:

[..]
Ook hoe het meisje het schreef kunnen experts veel uithalen.
En je handschrift verandert ook in de tijd en ook dat moet te zien zijn door een expert. En zoals je zegt als je zwaar geemotioneerd bent, kan je handschrift er ook weer anders uitzien.

Maar dat dagboek is maar 1 bewijsstuk. Als er meerdere feiten en bewijsstukken zijn, en ze wijzen allemaal dezelfde kant op, dan gaat Marco het echt wel moeilijk krijgen. Werd pas nog verteld door die getinte advocate Harlekijn? oid. En dat zal hem vast wel ter ore zijn gekomen inmiddels.

Wat ik trouwens wel prettig vind is dat ze elke dag in ieder geval een move maken zodat dit topic een beetje in gang blijft.
pi_202670031
Hier kunnen we alleen maar speculeren hoe of wat.
Ik denk dat er meer gebeurd en al onderzocht is dan wat wij weten. We weten eigenlijk weinig 🤏
pi_202670053
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:21 schreef NothingHappened het volgende:
Ik denk dat dit gewoon een ontmoedigingsbeleid is mbt de andere ‘dreigende’ aangiften. Er vol ingaan en inzetten op in diskrediet brengen van de geloofwaardigheid van de moeder. Alles wordt nu ingezet. Lijkt me een wanhoopspoging.
Ongeacht zijn schuld zal het vooral een tactiek zijn om ruim 25 jaar aan inside informatie te blokkeren. Als je steun en toeverlaat met al die persoonlijke kennis boos is, kan ik me voorstellen dat je daar best bang van wordt.
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:38:42 #245
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202670105
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:35 schreef quirina het volgende:
Hier kunnen we alleen maar speculeren hoe of wat.
Volgens mij zijn we daar toch keihard mee bezig :? of ontbreekt er nog iets?
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:39:41 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202670124
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:54 schreef quirina het volgende:
Er ging toch ook een roddel dat Marco het met de fanclub voorzitter “deed”
Misschien moest ie haar ontslaan van Leontine.
Kan ook hè?
Yep

Misschien bepotelde hij wel moeder én dochter *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202670186
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:39 schreef Molo het volgende:

[..]
Yep

Misschien bepotelde hij wel moeder én dochter *)
Dus, resumé:

Eerst was Leontine boos omdat hij het buiten de deur deed.
Nu zijn er vrouwen boos omdat hij het niet meer buiten de deur doet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202670209
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:39 schreef Molo het volgende:

[..]
Yep

Misschien bepotelde hij wel moeder én dochter *)
Ik heb dat gerucht nog nooit gehoord. En ik ga toch al aardig wat jaartjes mee. Misschien onder fans die het gevoel hadden overgeslagen te worden, dan ontstaan er soms van die 'geruchten'.
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:43:49 #249
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202670218
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
En je handschrift verandert ook in de tijd en ook dat moet te zien zijn door een expert. En zoals je zegt als je zwaar geemotioneerd bent, kan je handschrift er ook weer anders uitzien.

Maar dat dagboek is maar 1 bewijsstuk. Als er meerdere feiten en bewijsstukken zijn, en ze wijzen allemaal dezelfde kant op, dan gaat Marco het echt wel moeilijk krijgen. Werd pas nog verteld door die getinte advocate Harlekijn? oid. En dat zal hem vast wel ter ore zijn gekomen inmiddels.

Wat ik trouwens wel prettig vind is dat ze elke dag in ieder geval een move maken zodat dit topic een beetje in gang blijft.
Haha ja ik dacht na Boulevard.... huh geen Marco....

En toen opeens heel kort in het Rtl nieuws *O*
pi_202670235
Wat een wendingen
  Spellchecker vrijdag 17 december 2021 @ 20:45:58 #251
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202670261
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:44 schreef Benny het volgende:
Wat een wendingen
Ja .... kan weer alle kanten op ...
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:46:58 #252
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202670276
Marco zag vast dat we afdwaalde naar Wendy :X
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:47:05 #253
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202670281
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:43 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Haha ja ik dacht na Boulevard.... huh geen Marco....

En toen opeens heel kort in het Rtl nieuws *O*
En er is nog meer :)

Ik denk dat deze move toch vanuit Bram Moscovicz komt. Die hintte in Shownieuws al dat dit een betere move was. Bram weet natuurlijk dat hier voor hem ook wat te halen is en hij een graantje mee kan pikken. Maar dan moet hij zich er wel tegen aan bemoeien.

quote:
Marco doet aangifte

Marco Borsato heeft nu zelf aangifte gedaan tegen de dame in kwestie, laten zijn advocaten weten aan RTL Nieuws. “Volgens Borsato heeft ze een valse aangifte gedaan en is er sprake van smaad en laster. Ook doet Borsato aangifte tegen de moeder van de vrouw wegens uitlokking en medeplichtigheid.”

Eerder deze week adviseerde Bram Moszkowicz het advocatenteam van Marco al om aangifte te doen tegen haar. “In de optiek van Marco Borsato moet die aangifte vals zijn. Het doen van een valse aangifte is strafbaar, dus het eerste dat ik zou doen is aangifte doen”, zei hij in Shownieuws.
pi_202670296
Bram Moskovic nu bij Veronica Inside.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:48:16 #255
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202670299
Pfff, en wat zal Rachel weer balen ;(
pi_202670317
nu gaat het er ook over in Voetbal Inside op Veronica.....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202670365
Valentijn Driessen sloopt Bram Moskovic in Verovica Inside. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202670424
Nathan Moszkowicz is contact persoon voor de Borsato's
Twinning = boring
pi_202670461
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 17:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik vond het echt meevallen. Ze hadden het vooral over de moeder van het slachtoffer en dat die eerst naar roddelkanalen zou zijn gegaan ipv naar de politie. Als dat zo zou zijn geweest dan is het toch niet raar als mensen daar vraagtekens bij plaatsen.
Nogmaals: ze zijn direct na de confrontatie met Marco naar de politie gegaan om een melding te maken.
pi_202670501
Bram Moskovic is VIES MAD.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202670522
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:09 schreef quirina het volgende:
Hij had ook niks kunnen doen en gewoon de rechter het laten beslissen.
In dat geval kan de rechter alleen hem veroordelen of vrijspreken of de zaak seponeren, linksom of rechtsom geen gevolgen voor de betreffende vrouw. Nu Marco zelf een aangifte tegen haar heeft gedaan, loopt zij zelf ook een kans om veroordeeld te worden: Als blijkt dat de vrouw een valse aangifte heeft gedaan (waar Marco een aangifte van heeft gedaan) is dat ook strafbaar, staat een gevangenisstraf op van enkele maanden tot een jaar of een boete van een paar duizend euro.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eenheid op 17-12-2021 21:09:36 ]
pi_202670578
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef -river- het volgende:

[..]
Zeker, je kan zelfs toetsen hoe oud de inkt is, hoe oud degene is die het schreef. Kleine dingen zoals waar vond het plaats en was hij toen bij haar. Een dagboek kan zeker goed bewijs zijn.
Ja ze kunnen daar echt wel wat mee. Als het dagboek nep is komen ze daar sowieso achter.
pi_202670584
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:59 schreef Eenheid het volgende:

[..]
In dat geval kan de rechter alleen hem veroordelen of vrijspreken of de zaak seponeren, linksom of rechtsom geen gevolgen voor de betreffende vrouw. Nu Marco zelf een aangifte tegen haar heeft gedaan, zal zij zich ook moeten verantwoorden: Als blijkt dat de vrouw een valse aangifte heeft gedaan (waar Marco een aangifte van heeft gedaan) is dat ook strafbaar, staat een gevangenisstraf op van enkele maanden tot een jaar of een boete van een paar duizend euro.
Nee hoor, dat staat helemaal niet vast.
pi_202670634
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:02 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nee hoor, dat staat helemaal niet vast.
Ik bedoel daarmee dat zij nu door die aangifte van Marco zelf ook een kans loopt om veroordeelt te worden.
pi_202670647
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nogmaals: ze zijn direct na de confrontatie met Marco naar de politie gegaan om een melding te maken.
Nogmaals ik vertel alleen wat ze bij shownieuws zeiden waarbij ik ook nog zeg in het geval dat. Ook hier waren er enkele, toen er alleen roddels waren, die het vreemd vonden dat er niet naar de politie werd gegaan.

De reactie van Anouk met verkeerde informatie vond ik niet zo erg als dat media mij daarna liet geloven.
pi_202670661
"Beetje rare vraag maar hoe smaken de ballen van Marco?"
https://streamable.com/kthj57
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 17 december 2021 @ 21:05:39 #267
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202670681
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:47 schreef superniger het volgende:
Bram Moskovic nu bij Veronica Inside.
Het heeft er veel van weg dat Bram Moscovicz wordt betaald om de publieke opinie te beinvloeden en bij te stellen. Bram komt alles behalve neutraal over en speelt een heel sluw en intimiderend spel zo komt het op mij over.

Daarnaast zit Bram bij Veronica van John de Mol die beiden wat in de melk te brokkelen hebben bij Marco. En als Bram daar op aangesproken wordt, reageert hij alsof hij door een wesp gestoken wordt. Daarnaast speelt hij overduidelijk zijn manipulatieve advocaten spelletje waar hij toch zo'n 30 jaar ervaring mee heeft, maar niet geheel ten gunste van een neutrale en onpartijdige blik op deze situatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 17-12-2021 21:12:38 ]
pi_202670685
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:03 schreef Eenheid het volgende:

[..]
Ik bedoel daarmee dat zij nu door die aangifte van Marco zelf ook een kans loopt om veroordeelt te worden.
Zeker. Maar je stelde dat ze zich zal moeten verantwoorden en dat is onjuist.
pi_202670721
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_202670734
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:05 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Zeker. Maar je stelde dat ze zich zal moeten verantwoorden en dat is onjuist.
Nou gefeliciteerd, bij deze heb je deze zaak gewonnen. Daarmee is de zaak afgedaan.
pi_202670738
Sit is eerste dominosteen in De Mol imperium. Ben benieuwd wat voor drek er naar bovenkomt mbt Jonny de Mol. Die heeft vast ook behoorlijk wat op zn kerfstok.
  vrijdag 17 december 2021 @ 21:10:22 #272
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202670767
Bram hintte trouwens al wanneer Marco zal worden geroepen hij er ook voor zou kunnen kiezen om te zwijgen. Het lijkt erop dat Bram het wel handig vindt dat Marco hetzelfde zal doen als Jos B. Zoveel mogelijk je bek houden en op geen enkele manier een bijdrage leveren om zo een succesvolle veroordeling zoveel mogelijk te kunnen voorkomen.
pi_202670777
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:04 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Nogmaals ik vertel alleen wat ze bij shownieuws zeiden waarbij ik ook nog zeg in het geval dat. Ook hier waren er enkele, toen er alleen roddels waren, die het vreemd vonden dat er niet naar de politie werd gegaan.

De reactie van Anouk met verkeerde informatie vond ik niet zo erg als dat media mij daarna liet geloven.
Dan snap ik niet zo goed dat je het vindt meevallen. Ze trokken de geloofwaardigheid van de moeder in twijfel op basis van verkeerde informatie. En "in het geval dat" lijkt me niet aan de orde als John voor die bewustw uitzending al heeft verteld over die melding.
pi_202670785
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Sit is eerste dominosteen in De Mol imperium. Ben benieuwd wat voor drek er naar bovenkomt mbt Jonny de Mol. Die heeft vast ook behoorlijk wat op zn kerfstok.
zeg, blijven we nou aan de gang?
bizar dat BN'ers vandaag de dag zonder enig bewijs verdacht gemaakt worden van seksuele escapades.
tja, als jij daar vrolijk van wordt....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 17 december 2021 @ 21:12:11 #276
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202670812
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:47 schreef Tengano het volgende:

[..]
En er is nog meer :)

Ik denk dat deze move toch vanuit Bram Moscovicz komt. Die hintte in Shownieuws al dat dit een betere move was. Bram weet natuurlijk dat hier voor hem ook wat te halen is en hij een graantje mee kan pikken. Maar dan moet hij zich er wel tegen aan bemoeien.
[..]

Ja joh tuurlijk, zo'n Knoops doet precies wat Moscovicz zegt natuurlijk
Laffe huichelaar
  vrijdag 17 december 2021 @ 21:14:21 #277
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202670862
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ja joh tuurlijk, zo'n Knoops doet precies wat Moscovicz zegt natuurlijk
Je weet dat Marco degene is die bepaalt betaalt toch.
pi_202670880
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:47 schreef Tengano het volgende:

[..]
En er is nog meer :)

Ik denk dat deze move toch vanuit Bram Moscovicz komt. Die hintte in Shownieuws al dat dit een betere move was. Bram weet natuurlijk dat hier voor hem ook wat te halen is en hij een graantje mee kan pikken. Maar dan moet hij zich er wel tegen aan bemoeien.
[..]

Hoe kan hij een graantje meepikken?
pi_202670906
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:10 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Dan snap ik niet zo goed dat je het vindt meevallen. Ze trokken de geloofwaardigheid van de moeder in twijfel op basis van verkeerde informatie. En "in het geval dat" lijkt me niet aan de orde als John voor die bewustw uitzending al heeft verteld over die melding.
Maar zij geloofden die informatie. Als je voorstelt dat iemand in die verkeerde informatie gelooft, dan is de eerste reactie niet raar. Nogmaals hier waren er ook een paar die riepen dat zij als moeders meteen naar de politie zouden gaan. Zij werden hier ook niet afgebrand. Ook zij hadden verkeerde/gebrekkige informatie.

Maar goed, de meute vindt het lekker om zich beter te voelen dan Anouk.
pi_202670915
Marco Borsato doet aangifte wegens smaad en laster tegen de vrouw die hem aanklaagt

Marco Borsato heeft de vrouw aangeklaagd die hem eerder deze week aanklaagde wegens seksueel overschrijdend gedrag. Borsato deed aangifte voor het doen van een valse aangifte, smaad, laster en het doen van een lasterlijke aanklacht.

Hij klaagt ook de moeder van de vrouw aan, wegens uitlokking en medeplichtigheid.
Dat bevestigen de advocaten van Borsato en het Openbaar Ministerie aan RTL Nieuws.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)uw-die-hem-aanklaagt
pi_202670917
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:14 schreef Tengano het volgende:

[..]
Je weet dat Marco degene is die bepaalt betaalt toch.
Nou ik denk dat Knoops van een dusdanige klasse is dat hij wel kan/mag eisen dat een (potentiële) client zijn strategie toch enigszins volgt.
  vrijdag 17 december 2021 @ 21:18:25 #282
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202670952
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:14 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Hoe kan hij een graantje meepikken?
Kijk maar eens terug wat hij bij VI aan het doen was. Daarnaast vind Marco het misschien wel prettig dat hij naast broer en zus Knoops nog een ander klankbord heeft, zodat hij niet over 1 nacht ijs gaat, want voor Marco staat nu echt alles op het spel. Dit is niet zomaar een rechtzaakje, hier hangt de rest van zijn toekomst en zijn leven van af.
  vrijdag 17 december 2021 @ 21:20:16 #283
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202670992
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:16 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nou ik denk dat Knoops van een dusdanige klasse is dat hij wel kan/mag eisen dat een (potentiële) client zijn strategie toch enigszins volgt.
Nou zo'n verdediging dat doe je wel in samenwerking hoor, tenzij je je helemaal overgeeft, maar daar lijkt Marco mij niet het type voor. Dat is geen lammetje dat zich zomaar even naar de slachtbank laat voeren.
  vrijdag 17 december 2021 @ 21:20:45 #284
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202671006
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:14 schreef Tengano het volgende:

[..]
Je weet dat Marco degene is die bepaalt betaalt toch.
Tuurlijk. Jij gaat ook de advocaat die je kapitalen betaalt om zijn expertise vertellen hoe je verdediging het best gevoerd kan worden?

Het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat de twee het gewoonweg met elkaar eens waren. Dat iemand ergens wat lult en men doet dat ook, wil niet bepaald zeggen dat die dingen gerelateerd zijn. Hier is ook gepost dat Borsato aangifte moet doen als het allemaal niet waar is, ik denk ook niet dat Knoops en Borsato dat uit die koker hebben
Laffe huichelaar
pi_202671009
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:18 schreef Tengano het volgende:

[..]
Kijk maar eens terug wat hij bij VI aan het doen was. Daarnaast vind Marco het misschien wel prettig dat hij naast broer en zus Knoops nog een ander klankbord heeft, zodat hij niet over 1 nacht ijs gaat, want voor Marco staat nu echt alles op het spel. Dit is niet zomaar een rechtzaakje, hier hangt de rest van zijn toekomst en zijn leven van af.
Dat zou wel echt heel dom zijn van Marco. Hij heeft reeds een topadvocaat, dan zou het toch vrij achterlijk zijn om een gevallen advocaat die nu alleen nog maar de functie "juridisch adviseur" mag bekleden daarnaast te consulteren.
  vrijdag 17 december 2021 @ 21:22:35 #286
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202671063
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Tuurlijk. Jij gaat ook de advocaat die je kapitalen betaalt om zijn expertise vertellen hoe je verdediging het best gevoerd kan worden?

Het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat de twee het gewoonweg met elkaar eens waren. Dat iemand ergens wat lult en men doet dat ook, wil niet bepaald zeggen dat die dingen gerelateerd zijn. Hier is ook gepost dat Borsato aangifte moet doen als het allemaal niet waar is, ik denk ook niet dat Knoops en Borsato dat uit die koker hebben
Bij het eerste statement van Knoops met die aanvraag naar het OM had hij zelfs nagelaten om te vermelden dat Marco de feiten ontkende. Denk je dat Bram het ook zo aangepakt had?
  vrijdag 17 december 2021 @ 21:22:47 #287
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202671074
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:18 schreef Tengano het volgende:

[..]
Kijk maar eens terug wat hij bij VI aan het doen was. Daarnaast vind Marco het misschien wel prettig dat hij naast broer en zus Knoops nog een ander klankbord heeft, zodat hij niet over 1 nacht ijs gaat, want voor Marco staat nu echt alles op het spel. Dit is niet zomaar een rechtzaakje, hier hangt de rest van zijn toekomst en zijn leven van af.
Fantaseer lekker verder joh, beetje pervers maar waar jij je goed bij voelt
Laffe huichelaar
pi_202671075
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:16 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Maar zij geloofden die informatie. Als je voorstelt dat iemand in die verkeerde informatie gelooft, dan is de eerste reactie niet raar. Nogmaals hier waren er ook een paar die riepen dat zij als moeders meteen naar de politie zouden gaan. Zij werden hier ook niet afgebrand. Ook zij hadden verkeerde/gebrekkige informatie.

Maar goed, de meute vindt het lekker om zich beter te voelen dan Anouk.
Nou nee, ik voel me niet beter dan Anouk en dat vind ik ook niet lekker.
Maar zelfs als de moeder eerst de media opzocht en later de politie, dan nog vind ik het ver gaan om daar conclusies aan te verbinden met betrekking tot de geloofwaardigheid.
pi_202671087
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:11 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
zeg, blijven we nou aan de gang?
bizar dat BN'ers vandaag de dag zonder enig bewijs verdacht gemaakt worden van seksuele escapades.
tja, als jij daar vrolijk van wordt....
Naja je had die mishandelkwestie ook al tijdje geleden.
pi_202671102
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:47 schreef Tengano het volgende:

Ik denk dat deze move toch vanuit Bram Moscovicz komt.
Natuurlijk niet.
De "slachtoffers" zijn onder druk gezet om maar eens een keer aangifte te doen van het gekonkel.

Op dat moment wordt duidelijk van wie de beschuldigingen exact komen, wat ze inhouden, en kun je overgaan tot het doen van aangifte van een valse aangifte, smaad en laster, alsmede aangifte doen tegen de moeder van het aanzetten van haar zwakbegaafde dochter tot het doen van een valse aangifte en medeplichtigheid aan smaad en laster.
  vrijdag 17 december 2021 @ 21:24:39 #291
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_202671123
quote:
kortom, kat in het nauw, ik geloof helemaal niks van de tegenaangiftes
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_202671176
Ik zou het ook doen als ik onschuldig was. Helemaal als het alternatief is om maandenlang lijdzaam af te wachten en toe te kijken hoe jan en alleman compleet met een onjuist verhaal aan de haal gaan.
  vrijdag 17 december 2021 @ 21:27:24 #293
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202671184
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:20 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Dat zou wel echt heel dom zijn van Marco. Hij heeft reeds een topadvocaat, dan zou het toch vrij achterlijk zijn om een gevallen advocaat die nu alleen nog maar de functie "juridisch adviseur" mag bekleden daarnaast te consulteren.
Als ik Marco was, dan wilde ik hier alleen maar zonder kleerscheuren uitkomen en het zou me niet uitmaken hoe. En als Bram daar op enigerlei een bijdrage in zou kunnen leveren dan zou ik het doen. Bram hoeft toch de rechtszaal niet te betreden. Daar heeft hij al iemand voor. Als ik nu even voor Marco kies, dan vind ik dat hij alles op alles moet zetten. En het blijft opvallend dat er nadat Bram die aangifte van smaad en laster heeft geopperd dat nu werkelijk gebeurd is.

En waar ik hem ook voorbij zie komen op TV kiest Bram duidelijk de partij voor Marco. Maar Bram kennende, zou hij dat mogelijk ook vanuit zijn filantropische karakter kunnen doen :+
  vrijdag 17 december 2021 @ 21:29:40 #294
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202671225
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:27 schreef Tengano het volgende:

[..]
Als ik Marco was, dan wilde ik hier alleen maar zonder kleerscheuren uitkomen en het zou me niet uitmaken hoe. En als Bram daar op enigerlei een bijdrage in zou kunnen leveren dan zou ik het doen. Bram hoeft toch de rechtszaal niet te betreden. Daar heeft hij al iemand voor. Als ik nu even voor Marco kies, dan vind ik dat hij alles op alles moet zetten. En het blijft opvallend dat er nadat Bram die aangifte van smaad en laster heeft geopperd dan nu werkelijk gebeurd is.

En waar ik hem ook voorbij zie komen op TV kiest hij duidelijk de partij voor Marco. Maar Bram kennende, zou hij dat mogelijk ook vanuit zijn filantropische karakter kunnen doen.
Goh een juridisch adviseur geeft in een programma aan wat hij juridisch zou doen en dat advies van iemand die ervoor geleerd heeft is hetzelfde als wat de échte advocaat doet.

Dan moet het wel zo zijn dat dit van de juridisch adviseur komt 8)7 Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat als je er nog 10 vraagt, je 10x hetzelfde antwoord krijgt
Laffe huichelaar
  vrijdag 17 december 2021 @ 21:30:04 #295
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202671238
O en je kent Moszkowicz niet
Laffe huichelaar
  vrijdag 17 december 2021 @ 21:32:28 #296
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202671287
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:30 schreef timmmmm het volgende:
O en je kent Moszkowicz niet
Ik heb er even de passende emoticon bij gezet. Misschien dat ik zo duidelijker ben.
  vrijdag 17 december 2021 @ 21:33:14 #297
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202671296
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb er even de passende emoticon bij gezet. Misschien dat ik zo duidelijker ben.
Nee je bent niet duidelijker en je fantasieën slaan nog steeds nergens op
Laffe huichelaar
pi_202671348
heeft schreeuwmeisje Yvonne al een 'nieuwe grote onthulling' gedaan?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202671395
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
heeft schreeuwmeisje Yvonne al een 'nieuwe grote onthulling' gedaan?
Die staat voor eeuwig voor lul.
pi_202671408
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:37 schreef Za het volgende:

[..]
Die staat voor eeuwig voor lul.
Juist niet.
Koel en donker bewaren
pi_202671415
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:30 schreef timmmmm het volgende:
O en je kent Moszkowicz niet
Zijn zoon is de advocaat Nathan Moszkowicz

Ik open niet
Twinning = boring
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')