Ja maar een psycholoog heeft een beroepsgeheim hè.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:59 schreef Dazalbest het volgende:
Maar gek toch al Marco B bij die psycholoog al soort van heeft toegegeven.... dan kan hij er nu toch niet omheen?
Ryan Philippequote:Op vrijdag 17 december 2021 19:51 schreef LoveProfuzion het volgende:
De verdediging gaat dit doen:
moeder en dochter hadden een bepaald aanzien, moeder als dochter van de fanclub voorzitter en dochter omdat ze haar dochter was.
Om welke reden dan ook (verliefd op Marco, deed haar werk niet goed, blabla) was de moeder niet meer de voorzitter en daarom boos. Mama was boos en zette de dochter tegen hem op:)
Een dagboek is geen bewijsstuk; ik kan er ook in schrijven dat ik met Ryan Philips het bed heb gedeeld ook al heb ik hem nooit ontmoet. Dus Marco moet wel overtuigd zijn dat de moeder/dochter geen gedegen bewijs hebben...
Maar aan de andere kant zou je zo'n move misschien eerder maken als je echt onschuldig bent.quote:"Ik respecteer de aangifte van N. en het doet me heel veel verdriet met datgene wat ze momenteel beleeft. En ik beloof dat ik alles zal doen wat er nodig is om deze situatie te verhelderen en op te lossen, en haar voor zover ik kan, te steunen in wat ze van mij nodig heeft, want hier is niemand bij gebaat. N heeft zich jarenlang met hart en ziel voor mij ingezet en dit is het minste wat ik voor haar kan doen.
Dus geloof me N. Ik ben er voor je en ik hoop snel iets van je te horen, maar wel op jouw moment.
Liefs, Marco"
Ik bedoelde eigenlijk Reynolds maar ik ben er niet helemaal bijquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ryan PhilippeGeen Phillips
Joh bij mij was die al af bij al dat vreemdgaan en de oplichtingspratijken. Weg met die man uit de media.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Tengano het volgende:
Als ik onschuldig was, had ik dit niet gedaan. Er is niks te halen. Noch bij dat meisje en nog bij die moeder. En daarnaast heeft hij dat geld helemaal niet nodig. Puur een tactische zet weer, om de tegenpartij op voorhand tot capituleren te dwingen.
Beter had hij gezegd:
[..]
Maar aan de andere kant zou je zo'n move misschien eerder maken als je echt onschuldig bent.
mwa, als hij onschuldig is, en ze hem moedwillig kapot willen maken. Dan zou ik ze ook aanklagen..quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Tengano het volgende:
Als ik onschuldig was, had ik dit niet gedaan. Er is niks te halen. Noch bij dat meisje en nog bij die moeder. En daarnaast heeft hij dat geld helemaal niet nodig. Puur een tactische zet weer, om de tegenpartij op voorhand tot capituleren te dwingen.
Beter had hij gezegd:
[..]
Maar aan de andere kant zou je zo'n move misschien eerder maken als je echt onschuldig bent.
Ff googelen… momentjequote:Op vrijdag 17 december 2021 20:06 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Reynolds maar ik ben er niet helemaal bij
Nou .. mischien heeft ze kwaad scheldend op zijn voicemail gestaan bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:06 schreef koemleit het volgende:
Het is natuurlijk niet persé zo dat als het meisje het misbruik niet kan bewijzen, dat Marco dan automatisch "zijn" zaak wint. Marco zal moeten bewijzen dat het een valse aangifte is, en dat is natuurlijk niet zo makkelijk.
Dit ja, kat in het nauw....quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Tengano het volgende:
Beter had hij gezegd:
[..]
Was netter geweest.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:09 schreef quirina het volgende:
Hij had ook niks kunnen doen en gewoon de rechter het laten beslissen.
Of een dagboek wel of geen bewijs is, dat is aan de politie en rechters om te bepalen. Mijn inziens zou een dagboek bewijs kunnen zijn, bijvoorbeeld door bepaalde details die opgeschreven zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:51 schreef LoveProfuzion het volgende:
De verdediging gaat dit doen:
moeder en dochter hadden een bepaald aanzien, moeder als dochter van de fanclub voorzitter en dochter omdat ze haar dochter was.
Om welke reden dan ook (verliefd op Marco, deed haar werk niet goed, blabla) was de moeder niet meer de voorzitter en daarom boos. Mama was boos en zette de dochter tegen hem op:)
Een dagboek is geen bewijsstuk; ik kan er ook in schrijven dat ik met Ryan Philips het bed heb gedeeld ook al heb ik hem nooit ontmoet. Dus Marco moet wel overtuigd zijn dat de moeder/dochter geen gedegen bewijs hebben...
Het gaat uiteraard om het totaal. Maar hoe je het ook bekijkt, dit is een treurig einde van 25 jaar vriendschap en samenwerking.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:13 schreef quirina het volgende:
Ik kan ook een dagboek beginnen met een datum in het verleden vandaag.
Dus in hoeverre dat als bewijs gaat worden gezien?
Kijk en aangezien die moeder voor Marco van alles regelde was ze ook goed op de hoogte van Marco’s agenda.
Zeker, je kan zelfs toetsen hoe oud de inkt is, hoe oud degene is die het schreef. Kleine dingen zoals waar vond het plaats en was hij toen bij haar. Een dagboek kan zeker goed bewijs zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of een dagboek wel of geen bewijs is, dat is aan de politie en rechters om te bepalen. Mijn inziens zou een dagboek bewijs kunnen zijn, bijvoorbeeld door bepaalde details die opgeschreven zijn.
Even een voorbeeld:quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of een dagboek wel of geen bewijs is, dat is aan de politie en rechters om te bepalen. Mijn inziens zou een dagboek bewijs kunnen zijn, bijvoorbeeld door bepaalde details die opgeschreven zijn.
Er bestaan ook forensisch inkt onderzoek:quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:13 schreef quirina het volgende:
Ik kan ook een dagboek beginnen met een datum in het verleden vandaag.
Dus in hoeverre dat als bewijs gaat worden gezien?
Kijk en aangezien die moeder voor Marco van alles regelde was ze ook goed op de hoogte van Marco’s agenda.
Ze hadden toch een tape?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Zeker, je kan zelfs toetsen hoe oud de inkt is, hoe oud degene is die het schreef. Kleine dingen zoals waar vond het plaats en was hij toen bij haar. Een dagboek kan zeker goed bewijs zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |