abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202669117
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:59 schreef Dazalbest het volgende:
Maar gek toch al Marco B bij die psycholoog al soort van heeft toegegeven.... dan kan hij er nu toch niet omheen?
Ja maar een psycholoog heeft een beroepsgeheim hè.
pi_202669198
Maar goed dan zijn er nog twee meisjes die aangifte hebben gedaan of gaan doen toch?
Of is dat ook maar een gerucht?
pi_202669215
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:51 schreef LoveProfuzion het volgende:
De verdediging gaat dit doen:
moeder en dochter hadden een bepaald aanzien, moeder als dochter van de fanclub voorzitter en dochter omdat ze haar dochter was.
Om welke reden dan ook (verliefd op Marco, deed haar werk niet goed, blabla) was de moeder niet meer de voorzitter en daarom boos. Mama was boos en zette de dochter tegen hem op:)

Een dagboek is geen bewijsstuk; ik kan er ook in schrijven dat ik met Ryan Philips het bed heb gedeeld ook al heb ik hem nooit ontmoet. Dus Marco moet wel overtuigd zijn dat de moeder/dochter geen gedegen bewijs hebben...
Ryan Philippe O+ Geen Phillips ~O>
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:05:31 #204
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202669222
Als ik onschuldig was, had ik dit niet gedaan. Er is niks te halen. Noch bij dat meisje en nog bij die moeder. En daarnaast heeft hij dat geld helemaal niet nodig. Puur een tactische zet weer, om de tegenpartij op voorhand tot capituleren te dwingen.

Beter had hij gezegd:

quote:
"Ik respecteer de aangifte van N. en het doet me heel veel verdriet met datgene wat ze momenteel beleeft. En ik beloof dat ik alles zal doen wat er nodig is om deze situatie te verhelderen en op te lossen, en haar voor zover ik kan, te steunen in wat ze van mij nodig heeft, want hier is niemand bij gebaat. N heeft zich jarenlang met hart en ziel voor mij ingezet en dit is het minste wat ik voor haar kan doen.

Dus geloof me N. Ik ben er voor je en ik hoop snel iets van je te horen, maar wel op jouw moment.

Liefs, Marco"
Maar aan de andere kant zou je zo'n move misschien eerder maken als je echt onschuldig bent.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_202669239
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ryan Philippe O+ Geen Phillips ~O>
Ik bedoelde eigenlijk Reynolds maar ik ben er niet helemaal bij
pi_202669247
Het is natuurlijk niet persé zo dat als het meisje het misbruik niet kan bewijzen, dat Marco dan automatisch "zijn" zaak wint. Marco zal moeten bewijzen dat het een valse aangifte is, en dat is natuurlijk niet zo makkelijk.
pi_202669287
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Tengano het volgende:
Als ik onschuldig was, had ik dit niet gedaan. Er is niks te halen. Noch bij dat meisje en nog bij die moeder. En daarnaast heeft hij dat geld helemaal niet nodig. Puur een tactische zet weer, om de tegenpartij op voorhand tot capituleren te dwingen.

Beter had hij gezegd:
[..]
Maar aan de andere kant zou je zo'n move misschien eerder maken als je echt onschuldig bent.
Joh bij mij was die al af bij al dat vreemdgaan en de oplichtingspratijken. Weg met die man uit de media.
pi_202669294
quote:

Beter had hij gezegd:
[..]
mwa, als hij onschuldig is, en ze hem moedwillig kapot willen maken. Dan zou ik ze ook aanklagen..
En niet zo'n bericht, want als je schuldig bent is dat een heel smerig bericht, en als je onschuldig bent is het een raar bericht, tegenover iemand die je kapot wil maken.
pi_202669296
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:06 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]
Ik bedoelde eigenlijk Reynolds maar ik ben er niet helemaal bij
Ff googelen… momentje

Wat een engnek.
pi_202669317
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:06 schreef koemleit het volgende:
Het is natuurlijk niet persé zo dat als het meisje het misbruik niet kan bewijzen, dat Marco dan automatisch "zijn" zaak wint. Marco zal moeten bewijzen dat het een valse aangifte is, en dat is natuurlijk niet zo makkelijk.
Nou .. mischien heeft ze kwaad scheldend op zijn voicemail gestaan bijvoorbeeld
Of pissige mailtjes gestuurd met dreigementen. Hij zal geheid wel wat hebben.
pi_202669325
Een persoonlijke video a la Michael Jackson had meer effect gehad denk ik, maar de nepheid is blijkbaar op bij hem.... en natuurlijk doet hij (een valse) aangifte, wat kan hij anders?
Succes 👍🏼

[ Bericht 3% gewijzigd door Xan21 op 17-12-2021 20:12:45 (Verduidelijking) ]
pi_202669353
Hij had ook niks kunnen doen en gewoon de rechter het laten beslissen.
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:09:48 #213
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202669361
quote:

Beter had hij gezegd:
[..]
Dit ja, kat in het nauw....
Net als dat de aangifte kwam door zijn verzoek aan het OM wat dus ook niet klopt.....
pi_202669382
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:09 schreef quirina het volgende:
Hij had ook niks kunnen doen en gewoon de rechter het laten beslissen.
Was netter geweest.
pi_202669398
Dit is iets wat al langer speelt, je weet niet wat er allemaal onderzocht is in die tijd en wat er allemaal verzameld is aan bewijsstukken.
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:11:29 #216
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202669403
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:51 schreef LoveProfuzion het volgende:
De verdediging gaat dit doen:
moeder en dochter hadden een bepaald aanzien, moeder als dochter van de fanclub voorzitter en dochter omdat ze haar dochter was.
Om welke reden dan ook (verliefd op Marco, deed haar werk niet goed, blabla) was de moeder niet meer de voorzitter en daarom boos. Mama was boos en zette de dochter tegen hem op:)

Een dagboek is geen bewijsstuk; ik kan er ook in schrijven dat ik met Ryan Philips het bed heb gedeeld ook al heb ik hem nooit ontmoet. Dus Marco moet wel overtuigd zijn dat de moeder/dochter geen gedegen bewijs hebben...
Of een dagboek wel of geen bewijs is, dat is aan de politie en rechters om te bepalen. Mijn inziens zou een dagboek bewijs kunnen zijn, bijvoorbeeld door bepaalde details die opgeschreven zijn.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:12:00 #217
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202669418
Het meiske en haar moeder hebben wel verschillende dingen die toch te toesten zijn, zoals de psychologen, ff los van de geheimhoudingsplicht.... maar ook Leo die er al van af wist..

Heb wel het idee dat hum verhaal wat sterker daardoor overkomt en niet alleen maar roepen in de ruimte is.....
pi_202669457
Ik kan ook een dagboek beginnen met een datum in het verleden vandaag.
Dus in hoeverre dat als bewijs gaat worden gezien?
Kijk en aangezien die moeder voor Marco van alles regelde was ze ook goed op de hoogte van Marco’s agenda.
pi_202669518
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:13 schreef quirina het volgende:
Kijk en aangezien die moeder voor Marco van alles regelde was ze ook goed op de hoogte van Marco’s agenda.
Het gaat uiteraard om het totaal. Maar hoe je het ook bekijkt, dit is een treurig einde van 25 jaar vriendschap en samenwerking.
pi_202669579
Even heel cru, vanuit Marco bekeken: stel dat hij nou echt niks heeft gedaan...kan me voorstellen dat je dan woedend bent en ook echt iemand keihard wil aanpakken.
pi_202669587
Bij die eerste zin over het dagboek vroeg niemand zich af of moeders lezen uit het dagboek van hun dochter?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202669593
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:11 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Of een dagboek wel of geen bewijs is, dat is aan de politie en rechters om te bepalen. Mijn inziens zou een dagboek bewijs kunnen zijn, bijvoorbeeld door bepaalde details die opgeschreven zijn.
Zeker, je kan zelfs toetsen hoe oud de inkt is, hoe oud degene is die het schreef. Kleine dingen zoals waar vond het plaats en was hij toen bij haar. Een dagboek kan zeker goed bewijs zijn.
pi_202669611
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:11 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Even een voorbeeld:
Op de bbq was Maan aanwezig, we maken een praatje, we aten vlees, Marco gaf een speech en hij zat aan mn lichaam.

Kan best zijn dat er waarheden in staan, maar betekent niet dat alles waar is. Tenzij er getuigen zijn, meerdere bronnen enz.
  vrijdag 17 december 2021 @ 20:19:11 #224
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202669616
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:13 schreef quirina het volgende:
Er bestaan ook forensisch inkt onderzoek:
https://www.forensischond(...)-inkt-onderzoek.html

Dus dat zou onderzocht kunnen worden, net als type dagboek (wanneer te koop).
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202669617
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef -river- het volgende:

[..]
Zeker, je kan zelfs toetsen hoe oud de inkt is, hoe oud degene is die het schreef. Kleine dingen zoals waar vond het plaats en was hij toen bij haar. Een dagboek kan zeker goed bewijs zijn.
Ze hadden toch een tape?
Twinning = boring
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')