Ze heeft dan ook een gigantisch bereik. En dat geeft macht.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben wel steeds meer verbaasd dat een kleine muis als Yvonne Coldeweijer dat hele kaartenhuis zo in elkaar kan laten storten. Dat is eigenlijk niet normaal joh.
quote:Rachel Hazes vraagt showmedia om aandacht: ‘Hallo ik ben er ook nog!’![]()
Er wordt wel gezegd dat er in de zaak-Marco Borsato alleen maar verliezers zijn, maar dat geldt dan ook voor Rachel Hazes. Immers: wie heeft het nu nog over háár? Tijd voor een schreeuw om aandacht.
Hazes-lakeiGuido den Aantrekker mocht het nieuws gisteren duiden aan de desk van Shownieuws. "We hebben weer een mysterie in de show, hartstikke leuk.
https://www.mediacourant.(...)t-ik-ben-er-ook-nog/
Nou dat niet perse maar zou eens tijd worden dat die kliek wordt aangepakt..... voor alsnog lijkt Von dat als enige zonder schaamte en achterbaksheid te doen...quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol ineens is iedereen weer voor haar
Ongelofelijk dit
De manier waarop zij haar 'juice' brengt vind ik ronduit beschamend .quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:09 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Nou dat niet perse maar zou eens tijd worden dat die kliek wordt aangepakt..... voor alsnog lijkt Von dat als enige zonder schaamte en achterbaksheid te doen...
Maar het is vooral Yvonne die het meeste stof doet opwaaien. Die als een vlo in de pels van dit machtige media-apparaat zit. Dat zal je toch niet ontgaan zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:12 schreef quirina het volgende:
Het was Jan Roos en Dennis die het naar voren brachten hè? Niet Yvonne.
De enige die zich moeten schamen zijn die van de buurt bbq-clan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De manier waarop zij haar 'juice' brengt vind ik ronduit beschamend .
Dat is een pittige tante, die tantequote:Op vrijdag 17 december 2021 16:19 schreef quirina het volgende:
Het zal je ook niet ontgaan zijn dat Jan Roos en Dennis nog zuur zijn vanwege de televizierring.
Mijn tante zegt wacht maar, je moet eens kijken hoe de lijntjes lopen.
Kan je je tante niet ff een fok account geven?quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:19 schreef quirina het volgende:
Het zal je ook niet ontgaan zijn dat Jan Roos en Dennis nog zuur zijn vanwege de televizierring.
Wat is de BBQ clan?quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De enige die zich moeten schamen zijn die van de buurt bbq-clan.
Dat heb ik niet gezien maar dat zure geloof ik directquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:19 schreef quirina het volgende:
Welke lijntjes?quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:19 schreef quirina het volgende:
Was Angela de jong niet die vrouw die zei dat ze corona gezellig vond?quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:34 schreef DKUp het volgende:
Figuren als Angela de Jong, Jan Roos, Dennis Schouten (buiten dat Wappie-gedoe) en Yvonne zijn geweldig in deze tijd
Helemaal mee eens, het is tijd dat de oppermachtige en onaantastbare de Mol kliek eens goed onder de loep wordt genomen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:34 schreef DKUp het volgende:
Figuren als Angela de Jong, Jan Roos, Dennis Schouten (buiten dat Wappie-gedoe) en Yvonne zijn geweldig in deze tijd
Yvonne regelt het.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het is tijd dat de oppermachtige en onaantastbare de Mol kliek eens goed onder de loep wordt genomen.
Die yvonne is in feite behoorlijk onbeduidend in het geheel, gewoon een roddelaarster.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben wel steeds meer verbaasd dat een kleine muis als Yvonne Coldeweijer dat hele kaartenhuis zo in elkaar kan laten storten. Dat is eigenlijk niet normaal joh.
Mediacourant: Angela de Jong vindt corona gezelligquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:36 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Was Angela de jong niet die vrouw die zei dat ze corona gezellig vond?
Ze zegt niets wat fout is, vele vinden corona wel iets van gezelligs hebben omdat je meer thuis bij elkaar bent als gezin enz.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:06 schreef maily het volgende:
[..]
Mediacourant: Angela de Jong vindt corona gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Ik beweer dat ook niet, het is alleen maar als aanvulling op @Draak31quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zegt niets wat fout is, vele vinden corona wel iets van gezelligs hebben omdat je meer thuis bij elkaar bent als gezin enz.
Wodka in Yvonne's geval. Één keer een filmpje van haar geprobeerd te kijken en ze kwam nou niet bepaald nuchter overquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:15 schreef Xan21 het volgende:
Vind het een beetje een vervelend wijf maar ok... en wie drinkt die rotzooi... het is een fvcking milkshakeeeee.
Verzuurd weet ik niet, maar moet wel zeggen dat ik haar amper herken in vergelijking met toen. Uiterlijk, maar ook heel andere manier van doen en praten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Yvonne Coldeweijer.
Het meisje dat 3 jaar huppelend Keet representeerde en kinderliedjes zong. Nu is ze zo verzuurd dat ze een sport maakt van BN'ers slopen.
Dat weet ik, ik had eigenlijk hem/haar/het moeten quoten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik beweer dat ook niet, het is alleen maar als aanvulling op @:Draak31
Ahh okayquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat clubje vrienden van de Borsato’s.
Dat mag jij vinden ...quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De manier waarop zij haar 'juice' brengt vind ik ronduit beschamend .
Je hebt gelijk, ze moet inderdaad ergens haar geld vandaan halen. En ik moet eerlijk bekennen dat ik ook lichtelijk (is al weer over) misselijk werd van heel dit gedoe.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:25 schreef Tengano het volgende:
Op 27:48 op bovengenoemd filmpje is Yvonne kwetsbaar en breekt ze dus even. Daar is niets onoprechts aan.
En die beker heb ik ook geen problemen mee hoor. Er zijn genoeg mensen die gewoon iets in hun hand willen hebben als ze hun verhaal of presentatie doen. De een zit met een stapel papier in zijn hand zoals Welmoed Sijtsma soms doet en de ander zit weer met een pen te friemelen.
Ik begreep ook dat ze een tijdje psychologie gestudeerd heeft. Daar kom je ook niet zomaar terecht. Kind is dus niet dom of zo.
2022 juicejaarquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Pallet popcorn besteld zojuist![]()
Dit gaat nog ff duren
Ik heb weleens hier gelezen dat ze aan de coke is. Geen idee of dat klopt though.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
2022 juicejaar
Ben ook wel benieuwd wat er voor juice is over Wendy. Die heeft t imago ideale schoondochter.
Yvonne zal niet dom zijn, maar ik vind haar zo'n schreeuwerig irritant wijf.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:25 schreef Tengano het volgende:
Op 27:48 op bovengenoemd filmpje is Yvonne kwetsbaar en breekt ze dus even. Daar is niets onoprechts aan. Mooi stukje vind ik dat. Daar laat ze goed zien hoe empathisch ze is.
En die beker heb ik ook geen problemen mee hoor. Er zijn genoeg mensen die gewoon iets in hun hand willen hebben als ze hun verhaal of presentatie doen. De een zit met een stapel papier in zijn hand zoals Welmoed Sijtsma soms doet, en de ander zit weer met een pen te friemelen.
Ik begreep ook dat ze een tijdje psychologie gestudeerd heeft. Daar kom je ook niet zomaar terecht. Kind is dus niet zwak begaafd of zo.
In dat laatste filmpje is ze rustig. Ze neemt blijkbaar zelfs feedback ter harte.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yvonne zal niet dom zijn, maar ik vind haar zo'n schreeuwerig irritant wijf.
Coke ja. En zij is toch ook hartstikke vreemd gegaan?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb weleens hier gelezen dat ze aan de coke is. Geen idee of dat klopt though.
Echt?! Ik geef het even wat tijd, want ik trek haar niet op bewegend beeld.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
In dat laatste filmpje is ze rustig. Ze neemt blijkbaar zelfs feedback ter harte.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb weleens hier gelezen dat ze aan de coke is. Geen idee of dat klopt though.
Ik snap niet wat zij fout zei. Hier waren een toch een enkele die zeiden dat ze naar de politie zouden stappen ipv naar een roddelkanaal.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:47 schreef superniger het volgende:
Anouks gifbeker is nog niet leeg.
Anouk Smulders overtuigt volgers niet: ‘Waar zijn je excuses?’
https://www.mediacourant.(...)aar-zijn-je-excuses/
Ik vond het echt meevallen. Ze hadden het vooral over de moeder van het slachtoffer en dat die eerst naar roddelkanalen zou zijn gegaan ipv naar de politie. Als dat zo zou zijn geweest dan is het toch niet raar als mensen daar vraagtekens bij plaatsen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:35 schreef Tengano het volgende:
John de Mol moet gewoon niet lullen. Die Shownieuws uitzending was er een om je ogen voor uit je kop te schamen gewoon.
Daar wordt over jaren nog over gesproken. En zeker als Marco nog schuldig wordt bevonden en veroordeeld.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:13 schreef Tengano het volgende:
Ik zit deze video van Yvonne (zie spoiler) te bekijken omdat ik die nog niet gezien heb en er momenteel toch niks komt bovendrijven. Maar wat me opvalt met die beker van haar, is dat ze iedere keer doet alsof ze een slokje neemt, maar iedere keer die beker eigenlijk leeg is.
Het enige wat ze dus doet is die beker pakken met het logo naar de camera toe en doen alsof ze een slokje neemt.
Zit nu op 25:18 waar het weer gebeurt.Misschien is het wel haar sponsor..☕SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom over dat wappie-gedoe. Ik lees ook niet al haar columnsquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:36 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Was Angela de jong niet die vrouw die zei dat ze corona gezellig vond?
Die ben ik wel eens in niet meer helemaal nuchtere staat tegengekomen op een feestje, samen met Galjaardquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aan haar zure reactie te zien gisteren was ze zwaar beledigd omdat ze was aangevallen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:47 schreef superniger het volgende:
Anouks gifbeker is nog niet leeg.
Anouk Smulders overtuigt volgers niet: ‘Waar zijn je excuses?’
https://www.mediacourant.(...)aar-zijn-je-excuses/
Anouk had nog beter kunnen zeggen dat haar vader fout was in de oorlog. Dan had ze minder over haar heen gekregen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Aan haar zure reactie te zien gisteren was ze zwaar beledigd omdat ze was aangevallen.
Volgens mij heeft BOOS helemaal niks met de zaak Borsato te maken, maar meer dat het een fake bedoeling is.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:56 schreef potjecreme het volgende:
Het is die BOOS gast die het balletje voor de media aan het rollen heeft gebracht. Yv en Roddelpraat zijn daar mooi mee in meegegaan.
Ik weet alleen dat ze keihard belazerd werd door Xander de B.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Coke ja. En zij is toch ook hartstikke vreemd gegaan?
Klodder!quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze keihard belazerd werd door Xander de B.
Klopt, maar door hun aankondiging iets met wantoestanden bij talentenshows te doen, zijn de anderen kanalen gaan praten. Daarom zeg ik dat BOOS het aan het rollen heeft gebracht.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft BOOS helemaal niks met de zaak Borsato te maken, maar meer dat het een fake bedoeling is.
Ja en die dag zou hij bij ons optreden,quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze keihard belazerd werd door Xander de B.
Linkje opgeslagen. Is een heel vers artikel, heb geen topic ervan gezien hier dus dan weet ik ook van niksquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klodder!![]()
Er is aardig wat te lezen over haar escapades met haar voormalig zakenpartner, o.a. https://www.mediacourant.(...)erdaad-vreemdgegaan/
Maar hartstikke offtopic natuurlijk
Dat is dus niet zo geweest. Zeker omdat haar bff tot de maan en terug en haar man het al 1,5 jaar wisten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vond het echt meevallen. Ze hadden het vooral over de moeder van het slachtoffer en dat die eerst naar roddelkanalen zou zijn gegaan ipv naar de politie. Als dat zo zou zijn geweest dan is het toch niet raar als mensen daar vraagtekens bij plaatsen.
Oeh kom jij op feestjes met bn'ers of was dit toeval?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:06 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die ben ik wel eens in niet meer helemaal nuchtere staat tegengekomen op een feestje, samen met Galjaard
Thijs snap ik wel, die Erland heeft een onsympathieke rotkop en Robbert heeft echt een kutkop. Die lijkt wel een typetje van Ushy en van Dijkquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klodder!![]()
Er is aardig wat te lezen over haar escapades met haar voormalig zakenpartner, o.a. https://www.mediacourant.(...)erdaad-vreemdgegaan/
Maar hartstikke offtopic natuurlijk
Om te kotsen dit inderdaad.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:49 schreef Tengano het volgende:
Dit epicTV moment mag wat mij betreft in de OP
![]()
Ik ga het nog een keer kijken en ik denk dat als je het voor de tweede keer ziet dat je de geensceneerdheid ook beter kunt pakken. Je ziet en voelt gewoon het ongemakHet is echt lachen als je het nog een keer ziet. Ik snap niet dat ze dit niet gewoon off-line halen. Dit is zo beschamend.
Nee, dat was gewoon toeval op e.o.a. technofeestje in Rotjeknorquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:05 schreef -Shii- het volgende:
Oeh kom jij op feestjes met bn'ers of was dit toeval?
Que?!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:39 schreef Dazalbest het volgende:
Marco doet nu zelf aangifte tegen de 22 jarige dame![]()
![]()
![]()
en ook tegen haar moeder!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:39 schreef Dazalbest het volgende:
Marco doet nu zelf aangifte tegen de 22 jarige dame![]()
![]()
![]()
JE MOEDER!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:40 schreef quirina het volgende:
Marco heeft aangifte gedaan tegen 22 jarige dame en haar moeder.
Inderdaad wat een nare onsypmathieke mannen, Wendy heeft geen smaak.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Thijs snap ik wel, die Erland heeft een onsympathieke rotkop en Robbert heeft echt een kutkop. Die lijkt wel een typetje van Ushy en van Dijk
Ja echt verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:45 schreef Dazalbest het volgende:
Dit gaat een smerige gate worden zeg.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Lekker wrijven in een vlek.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:47 schreef Dazalbest het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)uw-die-hem-aanklaagt
Laatste stuiptrekkingquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:47 schreef Dazalbest het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)uw-die-hem-aanklaagt
Die gaat het zo wel heel zwaar krijgenquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:50 schreef Dazalbest het volgende:
Nou hoop dat het meiske echt sterk bewijs heeft.....
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:50 schreef Dazalbest het volgende:
Nou hoop dat het meiske echt sterk bewijs heeft.....
Mooiquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:40 schreef quirina het volgende:
Marco heeft aangifte gedaan tegen 22 jarige dame en haar moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |