quote:Anouk Smulders overtuigt volgers niet: 'Waar zijn je excuses?'
Anouk Smulders weet haar Instagram-volgers niet te overtuigen met haar reactie op de ontstane commotie over haar uitspraken in de zaak-Marco Borsato. "Waar zijn je excuses?"
Het is een turbulente week voor Anouk Smulders, maar dat heeft ze geheel aan zichzelf te danken.
https://www.mediacourant.(...)aar-zijn-je-excuses/
Ik kan er niet echt om lachen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu al pijn in mijn buikspieren van het lachen![]()
En het is nog lang niet over![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:27 schreef AgnesGru het volgende:
Deze kan hier ook nog wel:
[ twitter ]
En dat namens de corivee van de riooljournalistiek. Man doe ff normaal alsjeblieft!quote:alleen nog maar bashen om het bashen is, en zo in niets meer van kortzichtige Twitteraars met beschavingsarmoede
Een boycot omdat er roddels over een roddelprogramma verspreid worden. Het zou De Speld kunnen zijnquote:
Waarom heeft nog niemand hem gemaakt? Ali Bi. Alibi. Het werkt gewoon on meerdere levels.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:09 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Volgens Roddelpraat heeft hij een schijnhuwelijk en is hij bi
Helemaal conform het statement van Albert Verlinde toen hij in de shit zat met Onno die was vreemd gegaan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:30 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Een boycot omdat er roddels over een roddelprogramma verspreid worden. Het zou De Speld kunnen zijn
Kijk die kwaadaardige blik ook. Brrr. Dit zijn echte engnekken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:10 schreef Tengano het volgende:
Deze hadden we nog niet volgens mij. Dit is ook niet best hoor
[..]
Ik mis de keus : Ik weet het niet, laat een rechter hierover beslissen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vier? Wat wat mis ik dan behalve kamp Marco en de overkant?
Zoiets bedoel je:
1 Ik ben voor Marco; hij heeft het niet gedaan
2 Marco heeft het wellicht gedaan, maar ik blijf voor Marco
3 Ik was al tegen Marco, maar ik geloof niet dat hij het gedaan heeft
4 Ik vond Marco al een lul, maar nu hij dit gedaan heeft al helemaal
Ik zet wel even een poll op, dan kunnen we kijken wat daar uitkomt.
[poll=3263]
lol ineens is iedereen weer voor haarquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:49 schreef Dazalbest het volgende:
Wat een ellende die John de Mol.... hoop dat dit hem heel veel pijn gaat doen en familie de Mol meteen worden meegetrokken met Marco B de afgrond in.....
![]()
Hoop dat Yvonne dit ook lekker aanpakt. Niet bang zijn voor de Mol....
Ik ben wel steeds meer verbaasd dat een kleine muis als Yvonne Coldeweijer dat hele kaartenhuis zo in elkaar kan laten storten. Dat is eigenlijk niet normaal joh.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:49 schreef Dazalbest het volgende:
Wat een ellende die John de Mol.... hoop dat dit hem heel veel pijn gaat doen en familie de Mol meteen worden meegetrokken met Marco B de afgrond in.....
![]()
Hoop dat Yvonne dit ook lekker aanpakt. Niet bang zijn voor de Mol....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |