Marco heeft momenteel zoveel input en content voor zijn nieuwe album dat hij zich tijdelijk zelfs helemaal heeft teruggetrokken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
nee joh, dan krijgen we weer een album, een boek en een concertserie vol levensellende en een film waarin iedereen zichzelf speelt.
Algemeen bekend in het Gooi dat het zo werkt. C. Tensen heeft zich letterlijk omhoog geneukt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tja als dat haar ding is. Of als dat haar carrière verder helpt..
Wat is dit voor slechte post?quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:47 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Laatste post vorig deel.
[..]
NEE. ONMOGELIJK! Je MOET ten alle tijden op iedereen zijn blauwe ogen geloven dat ze slachtoffer zijn, van wat dan ook.
Doe je dat niet per direct dan wordt je virtueel afgeslacht door de wokebrigade, die ook duidelijk hier aanwezig is. Verbannen en gecanceld moet je worden door de zeer aanwezige roeptoetermongolen die er een dag en nacht-taak van hebben gemaakt om elke reactie te beantwoorden. Het liefst hoe slecht je wel niet bent als je niet direct een vermeend slachtoffer op haar woord geloofd.
Durf dus niet en nooit te twijfelen over een vermeend slachtoffer van seksuele handelingen. NOOIT! Slachtoffers liegen namelijk NOOIT en hebben ALTIJD zuivere intenties.
Ik vraag me af hoever die genoegdoening moet gaan waar het vermeend slachtoffer op hoopt. Is het klaar wanneer er iemand zich opknoopt? Marco zelf of misschien wel een van zijn kinderen. Is het dan eindelijk goed?
Wat een zooi. Ik betwijfel zeer of dit hele circus uiteindelijk voor de gewenste genoegdoening zal zorgen.![]()
En voor de wokebrigade weer over me heenvalt; NEE, ik ben geen fan van Borsato! Hij zal gestraft moeten worden indien hij schuldig is bevonden door de rechter.
Maar of dit de weg is......?
Klopt, ze had zelfs de bijnaam 'Gooise Matras'quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:22 schreef Duiveltja het volgende:
Algemeen bekend in het Gooi dat het zo werkt. C. Tensen heeft zich letterlijk omhoog geneukt.
Vergeet het interview met Linda niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
nee joh, dan krijgen we weer een album, een boek en een concertserie vol levensellende en een film waarin iedereen zichzelf speelt.
Ik vind Caroline prettig om naar te kijken. Het is niet dat ze het allemaal niet kan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Algemeen bekend in het Gooi dat het zo werkt. C. Tensen heeft zich letterlijk omhoog geneukt.
Das inderdaad wel de ultieme wraakactie van Marco.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vergeet het interview met Linda niet.
Op de site van Marco zelf kun je nog zo'n 'creatief' statement vinden.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:24 schreef luxerobots het volgende:
Ik bedoel, als Marco Borsato onschuldig zou zijn, had hij zich niet verstopt en geen leugen (over de aangifte als gevolg van het onderzoek) de wereld in geslingerd.
quote:HELAAS LUKT HET DOOR GEPUZZEL MET AGENDA’S EN BESCHIKBAARHEID VAN DE ZALENNIET OM NIEUWE DATA OP KORTE TERMIJN AAN TE KUNNEN KONDIGEN.
https://borsato.nl/
Het één sluit het ander dan ook niet uitquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind Caroline prettig om naar te kijken. Het is niet dat ze het allemaal niet kan.
Die indruk kreeg ik zelf niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:43 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Wat jullie er verder van vinden zal me aan mijn reet roesten verder.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:44 schreef Tengano het volgende:
Met als ondertekst dan: lekker friemelen.
Ik vind dat andere plaatje daar wel leuker bijquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is ook een 'friemelen' versie
Ik heb ze niet zelf gemaakt dus helaasquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:46 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dat andere plaatje daar wel leuker bij
Hebben er al mensen geëist dat ze uit dat filmpje met glasheffen gehaald willen worden?quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Op de site van Marco zelf kun je nog zo'n 'creatief' statement vinden.
[..]
Is dat een kloontje van iemand die we van elders op Fok kennen?quote:
I dunno maar laatst reageerde iemand op mijn post dat die nogal wat frust proefde. Nou, waar is die gozert nu dan??quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat een kloontje van iemand die we van elders op Fok kennen?
Vast en zekerquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat een kloontje van iemand die we van elders op Fok kennen?
Aan het huilen/juicen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:07 schreef Noek het volgende:
[..]
I dunno maar laatst reageerde iemand op mijn post dat die nogal wat frust proefde. Nou, waar is die gozert nu dan??
Letterlijk? Ik probeer me daar een voorstelling van te maken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Carolien draait er wel een wokkel van hoor. Die doet alles in bedquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:14 schreef 297534 het volgende:
[..]
Letterlijk? Ik probeer me daar een voorstelling van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |