Hadden ze maar naar Hugo en Mark moeten luisterenquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat kan wel gevaarlijk worden. Veel mensen op familiebezoek
zadelgebiedquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:44 schreef Starhopper het volgende:
Zitten we in niemandsland of in een hogedrukgebied?
[ afbeelding ]
Thnx! Weer wat geleerdquote:
Ik zie het ja: Als definitie voor een witte kerst wordt door het Nederlandse KNMI het criterium gehanteerd dat op beide kerstdagen een gesloten sneeuwdek in De Bilt ligt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja en op beide dagen moet er een gesloten sneeuwdek liggen in de Bilt voor een officiële witte kerst
Ik laat het je wetenquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:50 schreef TLC het volgende:
Het is alleen een witte Kerst als er in de Bilt sneeuw ligt
Er zijn daar ook gebergten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zie het ja: Als definitie voor een witte kerst wordt door het Nederlandse KNMI het criterium gehanteerd dat op beide kerstdagen een gesloten sneeuwdek in De Bilt ligt.
Verder op de wikipedia: Omdat kerst op het zuidelijk halfrond in de zomerperiode valt, is een witte kerst aldaar een zeldzaamheid.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voorlopig geniet ik gewoon van het weer zoals het nu is, wat een prachtig weer is het!quote:Op woensdag 22 december 2021 08:55 schreef Starhopper het volgende:
De winter is weer van de kaarten verdwenen
Dat was het vorige week toen het 10 graden en zonnig was.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
voorlopig geniet ik gewoon van het weer zoals het nu is, wat een prachtig weer is het!
Misscnhien voor jou, maar deze dagen koester ik. Ik ga 's morgens heerlijk wandelen in de vrieskou. Prachtige blauwe lucht. En zo stil..quote:Op woensdag 22 december 2021 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het vorige week toen het 10 graden en zonnig was.
De voorspellingen van het KNMI zijn anders.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:24 schreef aloa het volgende:
Jojo pluim. Kan vanavond weer anders zijn.
Vorige week kon je ook prima wandelen in de blauwe lucht. Met als belangrijkste verschil dat je je niet helemaal hoeft in te pakkenquote:Op woensdag 22 december 2021 10:21 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Misscnhien voor jou, maar deze dagen koester ik. Ik ga 's morgens heerlijk wandelen in de vrieskou. Prachtige blauwe lucht. En zo stil..
Ik vond het vorige week te warm.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige week kon je ook prima wandelen in de blauwe lucht. Met als belangrijkste verschil dat je je niet helemaal hoeft in te pakken
Ben je koudbloedig ofzoquote:Op woensdag 22 december 2021 10:34 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik vond het vorige week te warm.
Ik zie geen sneeuw en vorige week was het ook strakblauwquote:Op woensdag 22 december 2021 10:40 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben gek op winter en sneeuw met staalblauwe luchten en heldere sterrenhemels.
Ik heb het van je overgenomen tot je terug bent.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:00 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, hier momenteel paar daagjes herfst.
Dus buitje, vrij veel bewolking en 15 graden. Ochja. Is oke.
Na het weekend komen de blauwe luchten weer terug en gaan we weer naar de 19 graden. Ik klaag nog steeds niet
Het Elba Sara ligt er mooi bijquote:Op woensdag 22 december 2021 12:48 schreef Salina het volgende:
Heerlijk die winter.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf. Okee dan.quote:
ECMWF is het niet met je eensquote:Op woensdag 22 december 2021 17:25 schreef Remco het volgende:
De kaarten beginnen weer wat richting winter te draaien
Warmbloedig Euro hoog waar je precies niks aan hebt. Zal wel weer wekenlang grijs worden. Net 2 dagen zon gehad met frisse temperaturen. In die 2 dagen scheen de zon evenveel uur als de afgelopen 3 weken samenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
ECMWF is het niet met je eensEnige wat winter is, is de datum
[ afbeelding ]
en dichte mistquote:Op woensdag 22 december 2021 20:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan ijzelmeest gruwelijke wat je kan hebben in de winter.
Vorige week was het grijzer dan grijs en heel erg nat.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie geen sneeuw en vorige week was het ook strakblauw
We hebben 2 dagen prachtig weer gehad.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vorige week was het grijzer dan grijs en heel erg nat.
Echt van dat graftakke pleuris weer..behalve zaterdag..
prachtige kaart, maar voorlopig nog geen winter.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:12 schreef INViCTuS het volgende:
groot vlak mild en groot vlak koud
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |