Oeh-oeh!quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
nee DIT KAN ALLEEN IN NEDERLAND
eerste vorst - problemen op spoor
eerste bladeren die vallen - problemen op spoor
eerste 30+ dag - problemen op spoor...
KEDENG KEDENG
De NS is een aandachtshoer!quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:57 schreef Starhopper het volgende:
Ik kan mij herinneren dat we een paar jaar geleden extreme rijp hadden (mooie witten bomen). En toen konden de treinen wel gewoon rijden
Je Fok-Fa tarieven?quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Krijg net een mailtje over m'n nieuwe tarieven, variabel.
Rot maar weer op met die kou
Nee aantal bans hebben invloed op het te besteden bedrag voor de lease autoquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je Fok-Fa tarieven?
Krijg je nu voor elke ban 0,25 euro?
We zijn uitgekaart, want niemand weet het nog meerquote:
Teken ik voorquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:48 schreef INViCTuS het volgende:
GFS komt weer met sneeuw vooral voor midden en oost Nederland zaterdagochtend en zondagochtend
Dit is geen witte kerstquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:21 schreef Starhopper het volgende:
ECMWF komt met een witte kerst![]()
![]()
[ afbeelding ]
Voor NH welquote:
En schaatsen op de stratenquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:21 schreef Starhopper het volgende:
ECMWF komt met een witte kerst![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILER: ijzelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:50 schreef TLC het volgende:
Het is alleen een witte Kerst als er in de Bilt sneeuw ligt
quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En schaatsen op de stratenDat kan wel gevaarlijk worden. Veel mensen op familiebezoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |